skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
120 Ls Mko
prohledat
32 příspěvků (zobrazeno 1 až 32) od 21.09.2014 do 22.09.2014, založil/a marek.latr
15:51:52
22.09.2014
22.09.2014
David.
-> minno: nejsou
15:49:10
22.09.2014
22.09.2014
Bukaj
-> minno: To nejsou hádky, to je pouze vzájemné vzdělávání
15:48:20
22.09.2014
22.09.2014
minno
A sme zas u hádok o výbavách, kedy sa čo montovalo a kedy nie
15:43:11
22.09.2014
22.09.2014
David.
-> dragon_cb_cz: ale v nějakém prospektu jsem viděl tabulku spotřeby a byla tam i 105tka s 5 rychlostní převodovkou
15:41:36
22.09.2014
22.09.2014
David.
-> dragon_cb_cz: ono to bylo opravdu jen pár kusů, nic velkého. u 33Kw motoru a ve 4 lidech bys pořádně zařadil tak z kopce
15:39:34
22.09.2014
22.09.2014
dragon_cb_cz
Naše 105L '88 měla taky hranatý budíky... to je celkem normální. Ale 5q jsem ve 105ce taky ještě z fabriky neviděl.
15:36:45
22.09.2014
22.09.2014
David.
-> Bukaj: tak nějaká výjimka existuje, psal jsem nedával ne nedal
to bylo myšleno jako ne masivně. hranatý budíky z výroby měli u 105tky sousedi na chatě (88)
to bylo myšleno jako ne masivně. hranatý budíky z výroby měli u 105tky sousedi na chatě (88)
15:36:29
22.09.2014
22.09.2014
sep
-> Bukaj: :mám záložní 5q taky ze 105ky,i když vývozní,tam se to zase bralo trochu jinak asi.
15:31:06
22.09.2014
22.09.2014
Bukaj
A taky není úplně pravda, že do 105 si nikdo nedával 5q - znám jednu seriovou 105L (Model 88), která měla příplatkovou pětistupňovou převodovku a hranatý budíky
15:27:06
22.09.2014
22.09.2014
sep
-> David.: :nn,i MI verze,já mám 5q i v TP a vím o jedné MI která měla 5Q opravdu z fabriky .
14:53:13
22.09.2014
22.09.2014
dragon_cb_cz
-> K1NYO: Prdlajs, viz níže, mám GLS model 85 a má 4q... 5q byl jen za příplatek, standardně až od modelu 86. Hřeben jak píše David.
14:53:01
22.09.2014
22.09.2014
David.
hřeben měly i 120L MI, ne všechny,ale měly.
14:41:05
22.09.2014
22.09.2014
K1NYO
120 GLS MI (do 84) mala jedina hreben z MI, a 4q, (od 84(modelovy rocnik 85(cize MII))) uz mala 5q, a modelovy rocnik 86-87 mala inej farby koberec, inej farby listu v palubovke(fialovociernu), a nemala pavuka
14:36:28
22.09.2014
22.09.2014
David.
-> sep 22.09.14 14:33:40: MI určitě ne, tam pouze 4 rychlostní, 5tka přišla až od modelu MII do rapida 130, 130 sedana a za příplatek 120GLS, 120GL, později i 120LS a 120L (šla i do 105tky objednat,ale tam si jí nikdo nedával)
14:36:18
22.09.2014
22.09.2014
dragon_cb_cz
-> sep: Nejen M1, ale i modelový rok 85, který mám já...
14:33:40
22.09.2014
22.09.2014
sep
-> dragon_cb_cz: :MI GLS měla 5q coby příplatkovou/mimořádnou výbavu= skoro žádná ji neměla.
14:33:31
22.09.2014
22.09.2014
David.
do 120GLS byla v modelovém roce 85 tj. od náběhu 5 rychlostní převodovky za příplatek, v sérii byla až od modelu 86 nebo až poslední rok (87) kdy GLS končily
14:24:46
22.09.2014
22.09.2014
dragon_cb_cz
-> minno: To ti neberu, ale sériově tam určitě nebyla - leda bych jezdil rok a půl s autem s 5q a nevěděl o tom
14:18:39
22.09.2014
22.09.2014
minno
-> dragon_cb_cz 22.09.14 13:54:55: moju prvú 5q prevodovku som kúpil zo škody 120 GLS ročník 1984, čiže určite z MII po 8/84....
14:09:52
22.09.2014
22.09.2014
David.
byl pouze model MI 8/83-7/84
model MII 8/84-1/90
pouze pak v průběhu byly inovace ale s označením MII
model MII 8/84-1/90
pouze pak v průběhu byly inovace ale s označením MII
14:06:37
22.09.2014
22.09.2014
dragon_cb_cz
-> MOLSO: Jo, M1 je pouze model 84.
14:06:31
22.09.2014
22.09.2014
MOLSO
-> David.: ach so .... a po 85 bolo MIII ? som mal z to ze 84- 85 je MI a od 86 vyssie MII.....
14:04:06
22.09.2014
22.09.2014
David.
-> MOLSO: ano 8/84-7/85
14:03:15
22.09.2014
22.09.2014
MOLSO
-> dragon_cb_cz: MII je modelovy rok 85 ?
13:55:53
22.09.2014
22.09.2014
David.
tak jak bylo psáno, jediné auto ze sedanů 120 které mělo vlečku byla 120LX.
120GLS vycházelo ze 120LS, čili LS motor s GL výbava. Jako příplatková byla možná do jakéhokoliv modelu ,ale v praxi si to nikdo nedával, stejně jako 5 rychlostní převodovku do 105tky
120GLS vycházelo ze 120LS, čili LS motor s GL výbava. Jako příplatková byla možná do jakéhokoliv modelu ,ale v praxi si to nikdo nedával, stejně jako 5 rychlostní převodovku do 105tky
13:54:55
22.09.2014
22.09.2014
dragon_cb_cz
-> MOLSO: Tak teď zas nemáš pravdu ty - GLS modelový rok 85 má 4q ;)
13:48:39
22.09.2014
22.09.2014
MOLSO
-> dragon_cb_cz: wikipedia je plna omylov a polopravd. GLSka od MII mali standardne 5q ale naprava bola kyvka, vlecku ti asi namontovali za priplatok ako specialnu poziadavku.
13:41:13
22.09.2014
22.09.2014
dragon_cb_cz
-> MOLSO: V tom případě hybaj na wikipedii to opravit Ale mám pocit, že jsem to četl i jinde...
13:36:20
22.09.2014
22.09.2014
MOLSO
-> dragon_cb_cz: ne ne ta mala akurat 5q ale stale mala kyvku
13:34:44
22.09.2014
22.09.2014
dragon_cb_cz
-> Bukaj: GLS jí měla od modelu 86 taky myslím.
06:35:37
22.09.2014
22.09.2014
Bukaj
Jediná 120, která měla seriově vlečku, je 120 LX...
...do ostatních modelů jistě mohla být za příplatek, ale rozhodně to nebyla běžná věc...
...do ostatních modelů jistě mohla být za příplatek, ale rozhodně to nebyla běžná věc...
23:24:53
21.09.2014
21.09.2014
marek.latr
Zdravím, jaká náprava byla origo v eMkové 120 ls, vlecka nebo kyvka.díky