skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jak montujete motor do škodárny?
07:53:26
22.02.2016
22.02.2016
aceboss
Kvalita, ale hadramobil to nepobral .....auto nahoru motor dolu a pak opak
22:52:34
20.02.2016
20.02.2016
sikula
-> stika87 - Maschinenführer 08.02.16 23:12:07: To je docela originální, ale já se nedivím, Ty jsi jeden velký originál
13:18:27
09.02.2016
09.02.2016
Pavell
Díky všem za inspiraci, vozík jsem si postavil z dílů co dům dal.Je to super, odstrčim to kam chci, motor můžu prakticky celý nastrojit mimo auto.
Ještě ho pak za odměnu natřu.
Ještě ho pak za odměnu natřu.
23:12:07
08.02.2016
08.02.2016
stika87 - Maschinenführer
ja treba pouzivam starej skateboard
22:18:47
08.02.2016
08.02.2016
Čokin
-> djmaso:
21:57:38
08.02.2016
08.02.2016
djmaso
-> Čokin: pěkná sání :D
20:25:31
08.02.2016
08.02.2016
Antony - zrušená registrace
-> sikula:
20:15:53
08.02.2016
08.02.2016
sikula
-> Antony - zrušená registrace 02.02.16 19:16:51: není, to už je uchylka:-)
20:05:46
08.02.2016
08.02.2016
isti
-> Čokin: O to lepšie je zabudnúť odpojiť hadičku benzínu z nádrže ako sa mi to stalo minulý týždeň
19:58:53
08.02.2016
08.02.2016
Čokin
-> djmaso: Myslíš takto štouchnout do kastle Nesmíš zapomenout při tom štouchnutí odpojit hadici termostatu jako já ted v sobotu
17:43:29
08.02.2016
08.02.2016
Pavel P..
-> Antony: naopak si můžu užívat jiné věci...
15:18:11
08.02.2016
08.02.2016
minno
-> Pavel P..: tak ako -> Antony. Musí to byť celkom nuda
14:43:01
08.02.2016
08.02.2016
djmaso
Tento malej hever na nálitek u převodovky pod diferákem je to tam krásně těžiště ( je z toho houpačka )
1-povolit poloosy
2-silentblok převodovky
3- příčku
a štouchnu do kastle a je to venku :D
1-povolit poloosy
2-silentblok převodovky
3- příčku
a štouchnu do kastle a je to venku :D
14:33:21
08.02.2016
08.02.2016
Antony - zrušená registrace
-> Pavel P..: takže si ten život vlastně ani neužiješ
14:24:49
08.02.2016
08.02.2016
Pavel P..
-> minno: nepochybně... ale aspoň pod tim nemusim o víkendech ležet a vyndavat a nandavat motory a převodovky
10:26:19
08.02.2016
08.02.2016
minno
-> Pavel P.. 04.02.16 21:06:02: Málo upgraduješ a málo sa škodovkou vozíš, to bude tým :)
11:14:00
06.02.2016
06.02.2016
Milan 136
-> Majki: tohle je super vec. Taky mam v dilne. Pomohlo to mockrat nejen na motor. Jednu zdviz jsme s tim vyndali z dodavky, druhou nalozili na karu atd :)
10:47:58
06.02.2016
06.02.2016
Přema
-> Majki: tohle je super!!! už jsem to chtěl taky párkrát postavit ale vždycky to nějak padlo...
jinak já to dělám u všech aut zdvižkou (stará Desta) a úvazem, jen občas u některých aut dost zavází kapota...
jinak já to dělám u všech aut zdvižkou (stará Desta) a úvazem, jen občas u některých aut dost zavází kapota...
10:44:52
06.02.2016
06.02.2016
Sejki - zrušená registrace
-> Majki: Jako jit s dynamitem na pampelisku...
01:51:22
06.02.2016
06.02.2016
RadstaR
Pojizdnej hever + ruce Zezacatku ve dvou, pozdeji uz sam. Jooo to byly casy Ono taky na parkovisti pred panelakem s prd mistem to ani jinak extra neslo.
01:40:48
06.02.2016
06.02.2016
BooCheer
Můj léty osvědčený způsob je obyčejný paleťák. Přizdvihnu,popustím,popoj
edu kam chci. Jen se trefit
10:21:52
05.02.2016
05.02.2016
Zdenek136
-> MVM: Tak já to nemyslel doslova, ale prostě si to skládat jako lego, pěkně čistě na pohodu a podle financí. O stojanu na motor jsem také uvažoval stylem, koupit nějakej universál za 1500,- a přizpůsobit uchycení. Jsem prostě docela pedant na čisto v dílně, takže prostě musim mít dílenskej vozík a ne všechno rozházený po krabicích a po skončení otřít benzínem a uklidit :D prostě nemoc :D
10:16:29
05.02.2016
05.02.2016
MVM
-> Zdenek136: Podle mě nic neskládejte Na to je tu spousta jiných odborníků ... Stojan je nejspíš čínskej (jako dneska všechno) a je potřeba to svářečkou a trochou pásoviny poupravovat.. Ale jako základ je to zase lepší než to dělat celý.. Dal bych sem odkaz co je to zač/ale sám už nevím kde jsem to na netu splašil. Jinak k montáži/demontáži - to je jen o komfortu a četnosti takových operací. Těch způsobů je milion a vymysleli to už naši dědové- takže inovovace vymyšlených věcí a přípravků.. Pokud se s tím vozem závodí,občas něco "odejde" a dělá se často převodovka/spojka/motor - je to fakt velká úspora nervů a času,a jakýsi komfort - jde to prostě líp
09:56:04
05.02.2016
05.02.2016
Zdenek136
Za 11 let jsem motor nevyndal, jen měnil rozvody, a těsnění pod hlavou. A to jezdím několikrát týdně, sem tam dálnice. Jakmile se v tom člověk začne hrabat :D Ale vozíky pěkný, taky bych chtěl někdy nějakej spíchnout a ještě stojan na motor, abych náhradní neválel po zemi a měl ho jak složit. Pěkně jako lego ve stylu MVM :)
21:23:01
04.02.2016
04.02.2016
vhml
-> Pavel P.. 04.02.16 21:06:02: při odlaďování prvních skládaných převodovek to bylo venku asi 5x za tři týdny
21:19:49
04.02.2016
04.02.2016
Toušík
-> Pavel P..: Tiše závidím !!! :D u mě jde motor dost často, ale doufám že to brzy odpadne :)
21:08:58
04.02.2016
04.02.2016
Dušan
-> Pavel P..: no a nekdo treba 3x rocne :)
21:06:02
04.02.2016
04.02.2016
Pavel P..
Taky nechápu nač řešit nějaký extra postupy a nástroje na exhumaci motoru.... já za celejch 10let škodovkaření jsem motor vyndaval asi dvakrát na svých autech.
20:35:18
04.02.2016
04.02.2016
castrol
-> vhml:
12:33:19
04.02.2016
04.02.2016
vhml
-> Jirik_Tuňák1983 04.02.16 12:28:04: no neříkej, když tam naprášíš flašku koly tak spojka ještě vydrží dost
12:28:04
04.02.2016
04.02.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Borderer 04.02.16 12:20:58: To víš no, když tam vydrží spojka půl roku, tak co se dá dělat. Instantní spojku, která by se tam v prášku nasypala dírou pod spojkovým válečkem ještě nikdo nevymyslel.
12:20:58
04.02.2016
04.02.2016
Borderer
Co s těma motorama kruci děláte?
12:12:31
04.02.2016
04.02.2016
Antony - zrušená registrace
-> TC: jednou týdně ne, ale za sezónu určitě
11:52:53
04.02.2016
04.02.2016
minno
-> TC: niekedy sa aj to stáva....
11:43:33
04.02.2016
04.02.2016
TC
To tady řešíte, jak kdyby ten motor každý vyndalaval jednou za týden
22:44:10
03.02.2016
03.02.2016
Čokin
-> Antony: Like!
10:16:44
03.02.2016
03.02.2016
minno
Ono dosť záleží na tom, aké práce sa idú na aute robiť Ak len niečo so spojkou, tak ak nie sú k dispozícii žiadne špeciálne prípravky a vozíčky, ideálne je neťahať von motor, ale potiahnuť auto preč od motora Po oprave len auto pritiahnuť nazad a motor zapojiť. Ušetrí sa tým kopec nervov a srania.
Najlepšie sa motor vyberá u 120 s kyvkou, to aspoň prevodovka pevne drží a nedrncá sa do všetkých strán ako u vlečky na mäkkom silentbloku :) Trochu horšie ako u 120 s kyvkou je to u 100, kde zavadzia vetrák. A najhoršie je to u mňa, vlečka s mäkkým silentblokom prevodovky a k tomu ešte aj mäkké felda silentbloky na motore, to tam ani priečka motora poriadne nedrží :)
Najlepšie sa motor vyberá u 120 s kyvkou, to aspoň prevodovka pevne drží a nedrncá sa do všetkých strán ako u vlečky na mäkkom silentbloku :) Trochu horšie ako u 120 s kyvkou je to u 100, kde zavadzia vetrák. A najhoršie je to u mňa, vlečka s mäkkým silentblokom prevodovky a k tomu ešte aj mäkké felda silentbloky na motore, to tam ani priečka motora poriadne nedrží :)
23:34:41
02.02.2016
02.02.2016
Tomaso435
-> MVM: a montáž zpět provedeme opačným způsobem?
23:05:33
02.02.2016
02.02.2016
Antony - zrušená registrace
-> vhml: vždyť je to pár jeklu a závitovka, a nehýbe se nic, motor po přidání 3-tí opěry je pořád fixovanej a špajsku si sundám bez problému. Ale ještě před tím si to celý vyzvednu, abych se u toho nemusel krčit
22:58:24
02.02.2016
02.02.2016
vhml
-> Antony - zrušená registrace 02.02.16 22:53:53: jenže tomu všemu předchází vyrobení extra vozíčku jako máš, jinak se ti všechny práce akorát přesunou ven, kde ti pak všechno hejbe
22:56:51
02.02.2016
02.02.2016
MVM
22:53:53
02.02.2016
02.02.2016
Antony - zrušená registrace
-> vhml: myslíš, že je úchylný povolit 7 šroubu a s celým vyjet ven bez zbytečnýho sraní v podobě podkládání, cukání, lezení pod autem jak kokot?
22:48:34
02.02.2016
02.02.2016
vhml
-> Antony - zrušená registrace 02.02.16 22:45:49: jo vy to vlastně děláte tím úchylným způsobem s namotnovaným motorem To pak jo, to věřím, že je to sraní
22:45:49
02.02.2016
02.02.2016
Antony - zrušená registrace
-> vhml: s motorem? myslím že ne, Time. A abych tahal nejdřív motor, podkladal špajsku a pak špajsku? Aneb proč to dělat jednoduše, když to jde složitě to raději povolím DVA šrouby a vytáhnu to v pohodě celý ven najednou.
22:33:44
02.02.2016
02.02.2016
vhml
-> Antony - zrušená registrace 02.02.16 22:31:07: otočíš převodovku o 90 stupňů a vytáhneš
-> Tuner#2 - zrušená registrace 02.02.16 22:30:36: njn, když ty máš kvůli barvičkám spoustu úkonů dost složitých
-> Tuner#2 - zrušená registrace 02.02.16 22:30:36: njn, když ty máš kvůli barvičkám spoustu úkonů dost složitých
22:31:07
02.02.2016
02.02.2016
Antony - zrušená registrace
-> vhml: a jak to přendas přes příčku? to jako spouštís příčku dolů? Protože bez toho špajsku neprotáhneš.
22:30:36
02.02.2016
02.02.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 02.02.16 22:20:01: to ale pekne orves pricku... Nicmene staci na drzaku mit ty diry lehce propilovany a neni problem jak ty srouby vyndat, tak nandat. Vse v leze pod autem tak jak ho mam na kozickach.