-> vhml: Aby se zvedaly pomalejš nebo později...takle se to dolaďuje i když kdo by chtěl aby mu chodily tupej :D ...tím má motor možná hladší a plynulejší chod - má spekulace. A místo vrtáků existují i výstružníky, dokonce sem viděl sadu přímo na převrtávání trysek a byly tam kalibry pro zkoušení. po 0,05 od průměru trysky 100 do 250. Do motokarbů keihin by se měly dát normálně koupit trysky...www.motoolek.azeshop.cz/e
shop/.../honda-keihin-m5-k
ulata
Ten obrázek popisující vlivy velikostí trysek a vzdušníků je dobrý, použitelný i na SEDRY: www.gsxr.wz.cz/karb2.htm
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Karburátory z motorky
prohledat
791 příspěvků (zobrazeno 551 až 600) od 29.11.2011 do 21.06.2019, založil/a Matysek007
-> TooM-As: podložení šoupátek mi objasni. Na mý motce jedna skupina vrtá do šoupátka díry aby se zvedalo rychlejš, to pochopím, ale druhá skupina podkládá pružinu aby...?
Jiank nebudou tam pasovat třeba trysky ze Solexů? skoro tuším že by to mohl být stejný závit, tudíž možnost kupovat, než prasit vrtákem.
Jiank nebudou tam pasovat třeba trysky ze Solexů? skoro tuším že by to mohl být stejný závit, tudíž možnost kupovat, než prasit vrtákem.
vhml 13.06.12 13:16:44 napsal:
→ TooM-As: a různý velikosti lekřích trysek
seženeš kde?
myslím že neseženeš , u nás na plzeňsku se celkem marně snažím sehnat aspoň originální , ale až seženu budou určitě mnohem levnější než origo keihin nebo dynojet , pak už jen vrtáčky a vrtat.
ale věřím že na mých keihinech je potřeba pohrát si spíš s otevíráním šoupátka než s tryskama. Protože ať jsem trysky vrtal jak jsem chtěl , největší přínos na výkon mělo až podložení pružin šoupátek. Ale vše se ukáže až začnu ladit teď s wb lambdou .
→ TooM-As: a různý velikosti lekřích trysek
seženeš kde?
myslím že neseženeš , u nás na plzeňsku se celkem marně snažím sehnat aspoň originální , ale až seženu budou určitě mnohem levnější než origo keihin nebo dynojet , pak už jen vrtáčky a vrtat.
ale věřím že na mých keihinech je potřeba pohrát si spíš s otevíráním šoupátka než s tryskama. Protože ať jsem trysky vrtal jak jsem chtěl , největší přínos na výkon mělo až podložení pružin šoupátek. Ale vše se ukáže až začnu ladit teď s wb lambdou .
-> matoo: tak to som nevedel ale uz viem
,,,,,tak ta horna je perfektna,,,,,nejake rady scim ju mam srubovat ?
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> bigfavo: vylití bordelu z karbu
-> bigfavo: tou spodnou si akurat tak vypustis zmes, ale to snad vies aj sam, a ta vrchna sluzi na nastavenie bohatosti
kto vie s ktorou srubkou sa natavuje zmes ?,,,,a naco su tam dve, ta na srubovak a zlata s velmi speci hlavickou ![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> TooM-As: a různý velikosti lekřích trysek seženeš kde?
Daj tam malú strunku na karbiky aj ja som dal a pomohlo.
-> bigfavo: to,ze ti nezatvara klapky ako ma a tym padom sa motor chova na volnobehu ako ked tlacis na plyn.pedal ak mam pravdu ;)
Edit
Edit
tak je to dost natesno,,,,keby som zohnal nejake dlhsie lanko tak by som to hned vymenil a prerobil,,,,ale co sposobuje to napnute lanko ?
-> bigfavo: nemas moc napnuty lanko na plyn?
sanie hotove,,,,motor vrci,,,,ale nemam filter, tak ho musim dorobit,,,,,ked mi na volnobehu sam prida motor co to znamena ??,,,,inac ked ma cierne sviecky tak by to chcelo ochudobnit zmes ?
škoda len že wb landa je drahšia ako celé karbiky skor to dám niekomu naladit ale na škodu by nebola.
zdát se ti může cokoliv , pořiď si wb lambdu a pak laď . já jsem si podle ní teď vyřešil problém s volnoběhem kdy to bylo moc chudý (že to chcípalo). Motokarby podle lambdy začnu ladit dnes.
zo začiatku sa mi zdalo že nemá zmes tak bohatost je na maxime.
klapky sú 40mm presne take ako si predával na rallybazare
-> shakinka17: ked mas nevhodnu velkost karburatorov, nespravis stym pomaly nic....ake velke su klapky ?
-> shakinka17: polohou ihly sa reguluje bohatosť, pokial viem
ok pozrem sa
-> shakinka17: ved sa pozri na trysku ake tam mas cislo a raz dva zistis ci tam je seria alebo vacsia ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Ešte dotaz ma niekto odskúšane ak pohnem na ihle tak že dám ihlu na maximum že dáva najviac paliva či to dáko ovplivní. teraz to mám uplne naspodu a predtým som to mal v strede.
To fakt neviem to bude asik seria podla mna.
do mých keihinů pasují se závitem M5 z lekru.
Klucí, kde sehnat do motokarbů jiný trysky a jehly? Dynojet prodává jen sady, potřebuju to na kusy
-> shakinka17: jak to mas natryskovany??
Chlapci mám tiež problém z karburátorom mám na aute karbiky z motorky R1 98-01 a nechodí to zle ale dost som počul že to ovplivnuju filtre zakupil som a výsledok je taký že ked mám 2 stupen zaradený auto pri 5000 otáčkach chrchle a ked preradím 3 ide pekne až do 7000 otáčok už som skušal všeličo robit aj nastavit klapky na mierky až otváraju rovnako aj de čo uškrtit prepad stále sa mi to zdá na 80 percen a nie 100 mám tam tiež pár hadíc nezapojených ako tu už niekto písal že ich treba zapojit do filter boxu taktiež mi šúpatka dost skoro otvára ????? ak niekto poradí dakujem
nevie niekto vnutorny priemer tej hadicky zo skodovky ??
edit: 10 mm
edit: 10 mm
dik za rady
na vrakaci som videl dve skodovky tak z nich si vymontujem tu hadicku, myslim ze sa znej zvysi aj na dalsie auta ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
bigfavo 30.05.12 11:11:02 napsal:
mozu sa na ten podtlak pouzit aj hadicky co sa pouzivaju na vedenie vody
alebo benzinu v aute ci treba nejake specialne ??![7](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
hlavne nie su stavane na benzin a rozpadnu sa
mozu sa na ten podtlak pouzit aj hadicky co sa pouzivaju na vedenie vody
alebo benzinu v aute ci treba nejake specialne ??
![7](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
hlavne nie su stavane na benzin a rozpadnu sa
-> bigfavo: Nejlíp aby měla oplet uprostřed, jinak se bude podtlakem scvrkávat.
mozu sa na ten podtlak pouzit aj hadicky co sa pouzivaju na vedenie vody alebo benzinu v aute ci treba nejake specialne ?? ![7](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
![7](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
a tam kde su dve vetvy blizko pri sebe sa to bude dac zvarit s COckom ??
Jedna větev stačí, ale je potřeba dát jednocestný ventil z felicie hned k potrubí. Vačky s delším otevřením plivou zpátky a cvičí to s hadicí.
treba to bodovat Cockom, kratke zvary velkym prudom, vtedy to dobre natavuje predchodzi zvar s novym a ani najmensia trhlinka nema sancu
podtlak zober aspon z dvoch vetiev, ktore spojis do jednej, jedna je slabota....
podtlak zober aspon z dvoch vetiev, ktore spojis do jednej, jedna je slabota....
-> TooM-As: když v kuse tak hlavně dávat bacha na pokroucení příruby...
pokud bodově tak bych nastavil co nejvyšší proud který ještě nepropálí trubku , aby se dobře natavil předchozí bod a nedělalo to mnou už zmíněné praskliny. ale třeba já osobně jsem se snažil trubky k přírubě vařit vkuse .
-> bigfavo: Bodovo ale co najhustejsie !!!
k tymto moznostiam zvarania nemam pristup, takze ostanem asi len pri Co2,,,,,a teraz taka mozno blba otazka ale ma sa to zvarat bodovo ?,,,,nebudem to robit ja, ale niekto iny tak aby som vedel ci to robi dobre alebo nie ![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> TooM-As: Máš pravdu, na TIG jsem zapomněl. Tento vynález nepoužívám, takže mi vypadl z hlavy.
-> Eidy: tak s cočkem jako nejlepší volbou určitě nesouhlasím. Podle mě je jediná nejlepší volba tig , a další autogen . s COčkem jsem mě vždy zkušenosti že ve sváru můžou zůstat trhlinky a jimi prolíná benzín.
-> haso: od oka
,,,,vo favorite velmi nemas scim laborovat koli topeniu,,,ty na skodovke mozes mat aj 25 cm a pohoda
-> Eidy: dik, to som chcel pocut![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Eidy: dik, to som chcel pocut
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> bigfavo: Nejlepší na svaření bude samozřejmě céóčko. 2mm na posilovač je málo. Dal bych aspoň 5mm.
-> bigfavo: ako si odladil tu dlzku potrubi?
ludia scim ma dat pozvarat sanie ?,,,elektroda alebo CO2 ?,,,,a dalsia vec co ma zaujima je vystup na podtlak do posilnovaca brzd,,,,mam doma trubku s vnutornym priemerom 1 cm co sa mi zda vela kedze aspon co som videl na favorite je tam iba taka mini dierka,,,,skusim este zohnat nejaku origo srubu zo sania, ale napadla ma aj jedna vec zeby som prevrtal nejaku gulatinu napr na priemer 2 mm a tu tam privaril,,,,dik za rady :)
-> Bezamichal1: do filtru by to asi slo, ale volil bych malej filtr a nekam ho pridelat jako u motorky, at to je radsi nicim neovlivneny..
to znamená ze muzu obe spojit do jedný a navést do airboxu
-> Bezamichal1: do filtru![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
A kdyz to bude odfuk od podtlaků kam to mám zapojit ... ?
-> Bezamichal1: tohle je na odfuk z podtlaků nebo přepad z plovákovek, musíš zjistit kam to vede, každej karb je malinko jinej..