Karburátory z motorky

prohledat
791 příspěvků (zobrazeno 601 až 650) od 29.11.2011 do 21.06.2019, založil/a Matysek007
řadit dle data
20:44:51
09.04.2012
Bezamichal1
poradí mi někdo na co je tahle přípojka na hadici ... na karbech jsou dvě ... pro dva karbce jedna připojka
zvětšit Karburátory z motorky  - obrázek od Bezamichal1 vložen 09.04.2012 20:44:51
22:36:59
03.04.2012
m8rinek
-> TooM-As: pohyblivý obrázek vydá za tisíce slov, pokud to chodí jinak, je to špatně...

http://www.youtube.com/wa tch?v=Zta72Knu-d8&feat ure=related
upraveno 1x, naposled 04.04.2012 09:39:40
22:20:07
03.04.2012
TooM-As
-> m8rinek: no šoupátko by se přeci mělo zvedat se zvyšujícímí se otáčkami motoru - netvrdím že ta závislost bude nějaká lineární , ale určitě nebude dobře když se naplnou otevřou třeba při 2500 ot. sice se tam udělá díra jak do pr.. ale protože bude maje průtok vzduchu , tak bude maje podtlak kterej si nabare málo benzínu .



ještě jednoduše . když je šoupátko naplno otevřené , není tam žádné zůžení.
upraveno 1x, naposled 03.04.2012 22:24:27
22:19:11
03.04.2012
m8rinek
-> upír 130: Z 45 do 40 a naopak použít difuzory nejdou... Pro 40DCOE se vyrábí difuzory 28-34, možná i 35...
22:15:30
03.04.2012
upír 130
-> m8rinek: a ještě do jakej velikosti bys chtěl do průduchu 40mm dát maximální difusor?? si myslím že třeba 35 už dost ztuha protože tam musí být nákej poměr aby ten difusor měl svůj význam..
22:12:28
03.04.2012
upír 130
-> m8rinek: tak patří ktomu weberu, znamej dával do dcoe40 dif. z dcoe 45, ten je myslim 34mm a nefungovalo mu to, ale nevím okolnosti..
22:08:00
03.04.2012
m8rinek
-> upír 130: jenže dif 30 nebude na ničem krom naprostý seriovky fungovat, odzkoušeno....
22:05:15
03.04.2012
upír 130
-> m8rinek: včera jsem ty webery držel v ruce a difusor je 30mm a klapka je samozřejmě jak říká sám název 40mm. a u motokarbce žádnej difusor není takže tam je průměr klapky stejnej jako celej kanál karbce, když je šoupě otevřeno nadoraz při plným zatížení, tudíž u Tomase karbu je to 38mm..
21:51:29
03.04.2012
m8rinek
-> TooM-As: To je snad uplně jedno ne? Graf se týká ovlivňování směsi na základě otevření klapky, jestli to posadíš na favorita, hondu, nebo kravskou dojačku je uplně buřt...



Jak jako později? Ten vrtáček v Dynojet sadě je k rychlejším reakcím šoupátka ne k jeho dřívejšímu otevření. Pružinu budeš ale těžko shánět, to radši zkus jiný karbce...



Líbí se mi jak byly haněny webery, že s tim je fůra ladění, že motokarbce se plácnou na motor a ono to jede... a hle není to tak docela pravda :D:D:D.
20:29:07
03.04.2012
TooM-As
jenže u tohohle grafu se nepočítá s tím že někdo bude ty karbce dávat na úplně jiný motory. Nevím jak to chodí ostatním , spoustu lidí zde napsalo že to funguje , mě to ze začátku dost zlobilo. Ale hlavní problém v přizpůsobení bych viděl právě v ovládání šoupátka které dělá difuzor.myslím že se otevírá moc brzy . to se mi potvrdilo když jsem podložil pružinu šoupátek. Dokonce i v dynojet sadě se dodává jiná pružina + vrtáček k navrtání vzdušníků ovladajících difuzory . problém je že zatím nemám jiné padnoucí pružiny abych to vyzkoušel.



A protože karburátory mám z motorky která má obsah 900 a točí 10.000ot/min a má kdovíjakou vačku , průtoku vzduchu a podtlak bude asi někde jinde než u škodováckýho motoru.
18:06:10
03.04.2012
m8rinek
-> upír 130: bych chtěl vidět závodní motor osazenej dcoe s difem 30mm, resp já jsem to viděl a do výměni difů to nejelo vůbec...



Má 38 klapku a to je pokud vim jiná součástka než difuzor (zmiňované DCOE má klapku 40), difuzor má motokarbec s regulovatelnym průřezem šoupátkem.



Chyba je jinde a to v tom, že hlavní tryska ovlivňuje pouze horní spektrum... Všechny přechody řeší něco úplně jiného...
18:00:08
03.04.2012
upír 130
-> TooM-As: si vem že weber 40dcoe ma difusor 30 a používá se na závodní motor a ty maš 38 a nemáš to závodní motor..
17:56:16
03.04.2012
m8rinek
To je tak, když někdo neodladí jednokomorák a snaží se o něco ani neví o co...



Takovejhle nějakej graf už ste viděli?
zvětšit Karburátory z motorky  - obrázek od m8rinek vložen 03.04.2012 17:56:16
17:51:47
03.04.2012
upír 130
-> TooM-As: nechci nějak radit ale přijde mi že je možná tenhle průměr klapek moc, a potom i natryskování bude nadprůměrný.. ono bys taky možná měl zvětšit volnoběžný trysky a ne to vše dohnat hlavní.. taky zaleží na odporu filtru..
21:32:59
02.04.2012
TooM-As
Jinak dnes jsem zase testoval , po problémech s chudou směsí jsem to skusil projet naprosto bez trysek , a tam už jsem se dostal do bohaté :-D takže nyní mám navrtáno 1,8mm a už to jde. Ve vysokých 5000 a výš lambda trošku blázní a bliká jak barevná hudba a celkově padá do chudé. Nevím ale jestli ještě navrtávat dál , už teď jsou tam díry jak do prd...

Poradí mi někdo ?
21:32:40
02.04.2012
TooM-As
-> upír 130: jistě , cbr 900 rr
upraveno 1x, naposled 02.04.2012 21:32:51
20:16:28
02.04.2012
upír 130
-> TooM-As: tak jsem ještě řešil ty hladiny. ty tvoje karby jsou asi z 900ccm hondy že? koukal jsem na kamošovu šestku a tam mají víčka rovně a když je sundáš tak trysky jdou šikmo na rozdíl od devítky tam jdou víčka trochu šikmo a trysky jsou zhruba v rovině, takže ztoho vyplývá že ty karby mají hodne velkou toleranci hladiny a pár stupňů je fuk.. motorku pokláníš na koleno, jedeš po zadním a prostě se nepřeleje..
20:13:58
02.04.2012
m8rinek
20:09:52
02.04.2012
upír 130
-> TooM-As: ja si myslím že hadice ve kterej teče benzin tak je něco jinýho než hadice ve který proudí směs benzinu, takže si myslim že by to mohlo vydržet..
17:13:25
02.04.2012
TooM-As
určitě tam půjde hadice na spojení nádrže s tankovacím hrdlem . Co jsem se ptal v hydraulice kde maj velký výběr hadic bylo mi řečeno že ani hadice na olej a naftu , nejsou vhodné na benzín, a že v takovémhle průměru by se brnzínová musela poptat. nevím jak jsou na tom slikonové hadice tipu samco atd ale myslím že s odolností vůči benzínu na tom budou blbě.

A pokud nic jiného tak jedině nové originální spojky z motorky které jsou pěkně drahé, ale na druhou stranu třeba moje mají krásné osazení že při nasazaní na trubku je kanál skoro hladký.
upraveno 1x, naposled 02.04.2012 17:15:30
23:27:32
01.04.2012
stika87 - Maschinenführer
ja to dneska zase rozbyl :) resim gumy mezi svody a karbce nevite nekdo o necem ? :)
zvětšit Karburátory z motorky  - obrázek od stika87 - Maschinenführer vložen 01.04.2012 23:27:32
upraveno 1x, naposled 01.04.2012 23:38:27
14:26:41
01.04.2012
TooM-As
-> upír 130: není karbec jako karbec. už se to tady dole řešilo , a dával jsem fotky motoru z motorky s karbcema. víčka vodorovně nejsou , za to trysky jsou svisle a to je pokud vím správně .
upraveno 1x, naposled 01.04.2012 14:58:30
09:43:50
01.04.2012
upír 130
-> TooM-As: mě přijde že ty karby máš moc nahoru.. když koukneš na roviny plovákových víček tak je maš v rovině??
22:32:43
31.03.2012
TooM-As
Dnes jsem si zase s motokarbama hrál . původní hlavní tryska 120 je zatím převrtaná na 165 ale ještě je to málo. Podložil jsem pružinu šoupátek o 5mm.

cca do půl plynu je směs vpořádku , pak ale okamžitě padá do chudé , ale motor stále táhne.



Nevím jesti dál vrtat trysky protože u těchhle karbů lidi vrtaj 180 pro 1,8l motory. spíš bych řekl že problém bude v měké pružině šoupátek - šoupátko se rychle otevře až nahoru už při nízkých otáčkách tím se moc zvětší difuzor, je tam malá rychlost vzduch a přestane si brát benzín.
zvětšit Karburátory z motorky  - obrázek od TooM-As vložen 31.03.2012 22:32:43
09:30:44
31.03.2012
upír 130
-> TooM-As: zkus to pri zvysenych otackach..
23:41:28
29.03.2012
Majklsto
-> upír 130: už som to poriešil
15:05:49
29.03.2012
TooM-As
potřeboval bych poradit s problémem "skákajících" šoupátek v karburátoru. Nevím jak při zátěži , ale na místě lítají podle sání válců . Pokud dobře chápu funkci ovládání šoupátka tak by měl být problém buď ve vzdušníku šoupátka , pružině šoupátka nebo připojení atmosférického tlaku .
00:48:39
17.03.2012
stika87 - Maschinenführer
-> Urbi: skoda ze si z takove dalky :(
00:00:49
17.03.2012
Petr Urban
Kdyby někdo potřeboval odladit motorkový karbce na správnou směs, dalo by se : skoda-virt.cz/cz/.../9172 -upravy-rozdelovacu-odlade ni-motoru
20:06:52
16.03.2012
upír 130
-> Majklsto: jeste dve posledni doma mam..
14:03:03
16.03.2012
Majklsto
-> Gemini: Ahoj, potreboval by som prírubu na hlavu na sanie? Ponúkaš ešte niečo také?
19:34:41
15.03.2012
Petr Urban
-> Gemini: Ale jo, vydrží to chvíli, když si dáš práci zkoušením která vydrží 3 Dám NGK 7 a vím že bude šlapat a stojí 90,- Co řešíme vlastně ?
14:34:54
14.03.2012
Gemini
-> Urbi: brisky som daval kazdy rok nove a vzdy sezonu vydrzali, ci v zavodaku tak i v turbe.......treba kupit tie spravne
00:48:49
14.03.2012
Minik03
-> Urbi: Stejná zkušenost s Briskami. Boschky bez problémů.
00:43:13
14.03.2012
Petr Urban
-> TooM-As: Brisk D14YC pro teplotně zatíženější motory s větším KP, ale životnost mizivá, aspon u mě. Dal jsem NKG BCP7ES, a velká spokojenost, za 90,- svíčka.
22:16:15
11.03.2012
stika87 - Maschinenführer
je to tu VRCIM :))))



motor.avi
22:12:31
11.03.2012
TooM-As
Kolik bys doporučil ?
22:03:20
11.03.2012
vhml
-> TooM-As: i 15 jsou na sériovou feldu. Dej ještě studenenjsi.
21:04:46
11.03.2012
TooM-As
Přes víkend jsem nahodil novou hlavu (mpi , kanály série jen ubroušené nedostatky , upravené ventily , 28ml spalovák) KP dle výpočtu cca 11:1 (písty 136, a nevím o kolik se zmáčklo těsnění). První pokusy byli se sériovým lekrem , a když se mi půl dne nedařilo nastavit předstih zjistil jsem že na vině jsou moc teplý svíčky PAL 17 (přesný označení si nepomatuju) . vyhráb jsem doma nějaký brisky 15 a hned to bylo lepší.

Stejně to ale stále není ono na volnoběh je na lekr dost neklidnej. Po projížďce a zjištění že nějaký výkon tam bude jsem skusil motokarby , volnoběh nádhernej , žádný hádání atd , každopádně toho výkonu tam nebylo tolik.



žádný závěry ale nedělám , stále nemám doma lambdu , a taky mi chybí nějaká zásoba trysek pro ladění .A jako na potvoru jsem půjčil kamarádovy stroboskop takže nemůžu ani nastavit předstih :-)
upraveno 2x, naposled 11.03.2012 21:21:38
01:01:39
11.03.2012
TooM-As
samotné sání nevím ale s karburátorem od příruby po konec trumpetky cca 26cm , ale od ventilu jsem ho neměřil.
upraveno 1x, naposled 11.03.2012 01:02:38
20:40:16
10.03.2012
AR166
.. jak dlouhé máš sání?
13:42:39
07.03.2012
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> TooM-As 07.03.12 09:57:21: Tak si ty silonky vezmi potají. 3 Největší prdel by byla, kdyby tě vyhmátla jak jí ty silonky bereš. 3 Řekla by pak všem kamarádkám, že jsi nějakej jinej. 3
09:57:21
07.03.2012
TooM-As
-> vhml: to nevím , byl to jen první pokus jakeš to vlastně chová a ségra nebyla doma tak jsem ji nemohl silonku sebrat.

-> Gemini: děkuji za radu, nějak se o to pokusím, ale stejně počkám na lambdu.

-> m8rinek: opraveno, omlouvám se 42
09:33:12
07.03.2012
m8rinek
-> TooM-As: Krejbich není vyjmenované slovo!
08:47:02
07.03.2012
Gemini
chcelo by to obohatit....preto ti to nejde......
08:11:27
07.03.2012
vhml
-> TooM-As: nasaje to přes ten kus hadru vůbec nějakej vzduch? Když už, tak dej silonku...
08:08:54
07.03.2012
TooM-As
Zatím to ještě neřeším, teprve až budu mít hlavu a celý motor. Taky čekám na sirokopasmovou lambda, která jasně řekne jaká směs tam je. Délka potrubí pro rezonanční plnění je mi jasná ale moc místa jsem neměl tak jsem to ani neřešil. A rezonance stejně funguje jen v omezeném pásmu otáček jestli se nepletu.
02:29:01
07.03.2012
Petr Urban
-> TooM-As: Pokud jsou ty karburátory bez zásahu jen nasazené, nechtělo by to spíše trysky zvětšit, směs obohatit než je ochuzovat ? Důvod proč to nejede může být v délce sání a naladění nejen karbu (což je strašně důležité-je možnost že podtlaky se musí přenastavit a trysky to bude chtít jiné) ale také zbytku motoru k takto otevřenému a přímému sání.
23:14:45
06.03.2012
stika87 - Maschinenführer
Hmmm tak to jsem zas jedinej kdo zase ani nenastartuje :)
23:07:59
06.03.2012
TooM-As
no čekal jsem je trochu víc do cihlova.
Extreme Tyres