skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Pozor - Temac tesnenia pod hlavou
20:46:55
16.02.2016
16.02.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 16.02.16 20:32:17: Já myslel, že reaguješ na dvě barvy Elringu - respektive prostě Elring má dvě čísla a zajímá mě v čem je rozdíl pokud teda vůbec nějaký je.
20:32:17
16.02.2016
16.02.2016
Milan 136
-> Tuner#2: dle vyjadreni skodovky je nd nadkladne v soucasne dobe udajne ok. Zkouset to nehodlam..
Jinak to porovnani barev je k temacu. Barvu erlingu znam ;)
Jinak to porovnani barev je k temacu. Barvu erlingu znam ;)
20:20:22
16.02.2016
16.02.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 16.02.16 20:17:44: To jako, ze dnesni cerny Temac je kvalitni? Mam teda jine info...
-> Milan 136 16.02.16 20:07:04: Tak Elring byl vzdy cerny oproti sedemu Temacu, mel jsem tady i porovnani.
-> Milan 136 16.02.16 20:07:04: Tak Elring byl vzdy cerny oproti sedemu Temacu, mel jsem tady i porovnani.
20:17:44
16.02.2016
16.02.2016
Milan 136
-> vhml: teď už jo, ale od doby průseru s černým temacem jsem ho v práci nekoupil...
20:17:33
16.02.2016
16.02.2016
StepaNoFUN
-> vhml: Origo je Temac... A kterej přijde je sázka do loterie. :-/
20:15:57
16.02.2016
16.02.2016
Jarda - zrušená registrace
-> Tuner#2 - zrušená registrace 16.02.16 18:30:34: rozhodně jsou záměnná
20:08:03
16.02.2016
16.02.2016
vhml
Těsnění z autorizáku je OK nebo ne? Objednal jsem si na skoda-dily těsnění na 130 s popisem Originální díl. Tak doufám, že to bude něco rozumnýho.
20:07:04
16.02.2016
16.02.2016
Milan 136
-> Tuner#2: co jsem v poslední době bral Erling, tak bylo na něm psané Felicia/Fabia...
Origo se liší číslama. Kdysi, v době průšvihu, jsem je zkoumal a foto dával sem. Síla materiálu byla stejná. Feldový bylo šedý, jako byly ty v pohodě. A fábkový černý...
Origo se liší číslama. Kdysi, v době průšvihu, jsem je zkoumal a foto dával sem. Síla materiálu byla stejná. Feldový bylo šedý, jako byly ty v pohodě. A fábkový černý...
18:37:01
16.02.2016
16.02.2016
suri
-> Tuner#2 - zrušená registrace 16.02.16 18:30:34: netuším možno materiál
18:30:34
16.02.2016
16.02.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> suri 16.02.16 18:15:37: Takze proste od 742.136 az po Fabii neni fyzickeho rozdilu? Proc teda ty dve cisla?
18:15:37
16.02.2016
16.02.2016
suri
-> Tuner#2 - zrušená registrace 16.02.16 17:45:51: Aj v originále sú tam čísla iné , ale z Elitu mi vždy prišiel rovnaký ELRING
17:45:51
16.02.2016
16.02.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
Budu teď objednávat pro kolegu na Fabii 1,4MPi těsnění od Elringu a chci si vzít rovnou při dobré ceně i pro sebe do zásoby a mám dotaz:
Na kombinaci blok 1,4 Fabia a hlava 1,3MPi, případně na komplet 1,3MPi jsou těsnění totožná? U Elringu jsem kdysi našel dvě čísla (nemám je teď po ruce) tak netuším zda tam není nějaký rozdíl?
Díky za info.
Na kombinaci blok 1,4 Fabia a hlava 1,3MPi, případně na komplet 1,3MPi jsou těsnění totožná? U Elringu jsem kdysi našel dvě čísla (nemám je teď po ruce) tak netuším zda tam není nějaký rozdíl?
Díky za info.
12:37:49
15.02.2016
15.02.2016
LUKAS
Ak by niekto zhanal tes.pod hlavu mam na škoda 100- 120 šede temac-y kupovane okolo roku 2006 a azbestove komačske tesnenia .
20:00:49
09.02.2016
09.02.2016
Jarda - zrušená registrace
-> Bukaj: ahoj, dnes jsem pres Prahu jel, ale na pohreb s rodicema Lindy, takze na to nebylo ani pomysleni
ale moc, diky, treba se nekde uvidime, ale chtel bych delat testaci nekdy na jare, jeste se musim domluvit s Burakem
ale moc, diky, treba se nekde uvidime, ale chtel bych delat testaci nekdy na jare, jeste se musim domluvit s Burakem
22:01:39
07.02.2016
07.02.2016
Bukaj
-> Jarda: Nepotřebuju, jen když si pro něj přijedeš...
19:42:42
07.02.2016
07.02.2016
Jarda - zrušená registrace
-> Kocvin: jo to je taky pry dobra znacka, ikdyz gufera mi ztvrdly po mirnem prehrati
-> Bukaj: a potrebujes ho nebo mi ho prodas? :)
-> Bukaj: a potrebujes ho nebo mi ho prodas? :)
10:18:32
06.02.2016
06.02.2016
Bukaj
-> Jarda: Myslím, že nějaký 120 Elring mám doma...
09:41:30
06.02.2016
06.02.2016
Kocvin
-> Jarda: Elring netuším, ale dělá se Victor Reinz..
09:33:27
06.02.2016
06.02.2016
Jarda - zrušená registrace
nevite, jestli se necha sehnal elring na 120?, potrebuji na BAZovi udelat tesneni pod hlavou a nerad bych daval nejakej smejd...
13:44:59
17.01.2016
17.01.2016
minno
-> Robert 106: aha, to Temac som si tam predtým nevšimol.
17:28:11
16.01.2016
16.01.2016
Robert 106
-> minno: no nevim na tom kraji co kouká je napsáno temac a šedivé to rozhodně není - ale co je to přesně zač nevím.
19:55:35
15.01.2016
15.01.2016
Jarda - zrušená registrace
-> xerox422: ja uz ho mam 100tis. km na feldu ho montoval minuly majitel, pretahoval jsem hlavu, sla voda do oleje, vyresil to dotesnovac chladice, ted jenom kolem nej prolina olej - neresim a pokud to nebude tlacit do vody, tak ani resit nebudu :)
15:40:37
15.01.2016
15.01.2016
xerox422
-> m8rinek: tak ok, este ze som to dal sem, po par km keby to odislo.... radsej ani nemyslet na to.
15:30:18
15.01.2016
15.01.2016
m8rinek
-> xerox422: 383 zahodit
12:37:15
15.01.2016
15.01.2016
djmaso
pro všechny : jestli chcete těsnění, aby drželo a nebo nějaké specifické (síla materiál atd) doporučuji
www.merako.cz/cz/kontakt. php
udělají i dle nákresu atd fakt luxus ( jo dokáží i snížit dph ;)
www.merako.cz/cz/kontakt. php
udělají i dle nákresu atd fakt luxus ( jo dokáží i snížit dph ;)
08:22:09
15.01.2016
15.01.2016
minno
-> Robert 106: ale originál Škoda asi nebude čierny Temac, o ktorom sa tu píše, že je zlé.
Inak ak už robiť motor, tak jedine Elring alebo Victor Reinz.
Inak ak už robiť motor, tak jedine Elring alebo Victor Reinz.
22:00:53
14.01.2016
14.01.2016
Robert 106
Já bych k tomuto mohl jen dodat svojí zkušenost. někdy v roce 2012 jsem koupil na svojí fabku těsnění ve škodovce originál škoda - vyrobeno v Rusku za 300kč a nějaký drobný.
Asi za tři měsíce sem se tady dočetl, že sem tam dal to nejhorší těsnění co je. A výsledek ? Je tam dodnes bez nejmenších problémů instalováno v 62 000 momentálně něco okolo 90 000 km.
To se mi ještě zdálo mírně utopený vložky nakřivo, ale přikládal sem k tomu jen šupleru.
Dal sem to tam s tím, že to snad bude dobrý a zatím je
Asi za tři měsíce sem se tady dočetl, že sem tam dal to nejhorší těsnění co je. A výsledek ? Je tam dodnes bez nejmenších problémů instalováno v 62 000 momentálně něco okolo 90 000 km.
To se mi ještě zdálo mírně utopený vložky nakřivo, ale přikládal sem k tomu jen šupleru.
Dal sem to tam s tím, že to snad bude dobrý a zatím je
21:52:14
14.01.2016
14.01.2016
xerox422
je to presne taketo: skoda-virt.cz/cz/.../1530
54-pozor-temac-tesnenia-po
d-hlavou?gotopost=3...
to vrchne čierne.
to vrchne čierne.
21:45:07
14.01.2016
14.01.2016
minno
-> xerox422: chce to odfotiť za normálneho svetla, takto je to ťažko rozoznať.
21:42:01
14.01.2016
14.01.2016
xerox422
-> MOLSO: na foto je to iste tesnenie len dole bez blesku. A je čierne.
21:38:32
14.01.2016
14.01.2016
MOLSO
-> xerox422: čierne lesklé lepkavé - zahodiť. matné / šedé - ok
21:35:54
14.01.2016
14.01.2016
xerox422
Dnes som bol kupit tesnenia na favo motor aj tesnenie pod hlavu, a teraz si tu overujem či je ok, zrejme je to zle. Potvrdi mi to niekdo?
12:40:09
07.01.2016
07.01.2016
charon
Děkuju srdečně
08:18:55
07.01.2016
07.01.2016
djmaso
-> havlik: pikaču ty jsi rychlej :D
08:12:29
07.01.2016
07.01.2016
havlik
-> charon: 10
08:10:38
07.01.2016
07.01.2016
charon
Pánové, vytáhnu staré téma. Nevíte náhodou někdo, jaká je velikost imbusového ořechu pro šrouby hlavy Favorit? Musim to o víkendu vyměnit, tak abych na tom neztroskotal...
02:44:35
19.04.2015
19.04.2015
Jarda - zrušená registrace
-> stepan: já když dal na rapida místo hlavy felda 136mpi hlavu ze 136X, tak jsem hned poznal, že to jede hůř
01:04:07
18.04.2015
18.04.2015
Petr Urban
-> vhml: Měl jsem doma te´d toto těsnění od kaliny i od Reinze a rozhodně to stejně nevypadalo... každopádně oboje už je v motorech a funguje to.
20:10:40
16.04.2015
16.04.2015
stepan
-> Bukaj: Jo, z feldy 50kw je lepší, jestli to poznáš na sériovym autě těžko říct. Z 1,4 by měli bejt hlavy stejný, takže rozdíl nepoznáš.
20:07:45
16.04.2015
16.04.2015
Bukaj
-> stepan 16.04.15 20:00:46: Takže lepší nechat původní 1,3 50 kW hlavu, nebo nepoznám rozdíl? Felda jede hezky, tak bych to nerad měnil
A jak poznám hlavu 1,4 44 od 50 kW?
-> m8rinek 16.04.15 19:52:13: Děkuji za info
A jak poznám hlavu 1,4 44 od 50 kW?
-> m8rinek 16.04.15 19:52:13: Děkuji za info
20:00:46
16.04.2015
16.04.2015
stepan
-> Bukaj: Hlavy jdou vyměnit (klaviatury taky) ale stejný nejsou, lišej se tvary a velikosti kanálů, fabia má 44 i 50kw malý kanály, felicie 50kw maj větší kanály.
19:52:13
16.04.2015
16.04.2015
m8rinek
-> Bukaj: Nic jednodílným nezkazíš, jinak mě dělené naopak praktické přijde a nové stříhám na díly, aby případně šla vyměnit jen část těsnění bez demontáže zbytku (např. chci měnit těsnění pod sáním a nemusím měnit pod výfukem...)
19:48:54
16.04.2015
16.04.2015
Bukaj
Jelikož mne asi vypekl Temac, zeptám se tady:
Mohu na motor MPi (Felda) použít Rapidí/Favorití těsnění parohů? Z jakého ůvodu má Felda toto těsnění dělené? Nepřijde mi to moc praktické...
Budu sundavat hlavu, tak bych tam al to jednoílné (které mám, narozíl od děleného).
A ještě dotaz, v čem se liší hlava 1,3 a 1,4 MPi (pokud se liší)?
Mám srovnanou hlavu 1,4, s ventily, ale bez klaviatury - bude pasovat klaviatura z 1,3 hlavy na tu z Fabie 1,4?
Děkuji za opovědi
Mohu na motor MPi (Felda) použít Rapidí/Favorití těsnění parohů? Z jakého ůvodu má Felda toto těsnění dělené? Nepřijde mi to moc praktické...
Budu sundavat hlavu, tak bych tam al to jednoílné (které mám, narozíl od děleného).
A ještě dotaz, v čem se liší hlava 1,3 a 1,4 MPi (pokud se liší)?
Mám srovnanou hlavu 1,4, s ventily, ale bez klaviatury - bude pasovat klaviatura z 1,3 hlavy na tu z Fabie 1,4?
Děkuji za opovědi
09:07:29
19.02.2015
19.02.2015
minno
-> Toušík: Toto je štandard u tesnenia na 120 motor. Ako vidíš, tie diery tam chýbali aj na starom tesnení. Bude to fungovať aj bez úpravy, ale lepšie bude, keď tam tie zvyšné 2 diery vysekáš a tú jednu malú zväčšíš.
Súdruhovia za dávnych čias vymysleli túto úpravu s neprechodnými vodnými kanálmi skrz zlepšenie účinnosti kúrenia na Š120. Ale prínos, ako očakávali, to nemalo, a následne sa už odvtedy fabricky všetky tesnenia 120 vyrábajú takto. Jazdí s tým veľa motorov a bez problémov, ale potom sa zbytočne prehrieva 4. valec a ten potom aj vždy ako prvý "odchádza". Lepšie je tam tie diery dorobiť.
Súdruhovia za dávnych čias vymysleli túto úpravu s neprechodnými vodnými kanálmi skrz zlepšenie účinnosti kúrenia na Š120. Ale prínos, ako očakávali, to nemalo, a následne sa už odvtedy fabricky všetky tesnenia 120 vyrábajú takto. Jazdí s tým veľa motorov a bez problémov, ale potom sa zbytočne prehrieva 4. valec a ten potom aj vždy ako prvý "odchádza". Lepšie je tam tie diery dorobiť.
23:12:14
18.02.2015
18.02.2015
Toušík
Prosím někoho o radu :) Koupil jsem těsnění na 120cu je na něm RS což je Kalina? Jen mě jde o to že jsou na něm jen 2 dírky ( Jedna větší a 2. menší) na 3 kanálech pro vodu. Můj asi hloupej dotaz. Nemám v těch 3 bodech vysekat větší díry? Ve fotce jsou vidět vyrezlá místa na těsnění.
06:38:13
03.02.2015
03.02.2015
Milan 136
-> Tuner#2: co vim, tak u nas stalo plus minus par haliru stejne.
nekde tady v tematu je moje fotka porovnani obou vedle sebe
nekde tady v tematu je moje fotka porovnani obou vedle sebe
22:04:45
02.02.2015
02.02.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 02.02.15 21:56:24: 1,5mm je origo? Možná je zkusím taky, toho není nikdy dost
22:03:19
02.02.2015
02.02.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 02.02.15 21:58:56: Je mezi něma 100,- rozdíl, tak mě to zarazilo. Asi je už fabia atk trochu v západních cenách...
21:58:56
02.02.2015
02.02.2015
Milan 136
-> Tuner#2: original ano, ale jsou plne zamenna