Tažení odporu proti Jikovu

prohledat
340 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 24.10.2010 do 03.03.2017, založil/a vhml
řadit dle data
01:21:08
30.07.2014
Petr Urban
-> Šediváček: Emulzka jde překopat buď zaslepením některých dírek, nebo uděláním větších, sice to není doma moc odborná činnost, ale na testy to jde.



Když nebudeš předělávat sání, jak tam LEKRA dáš, jen podložka ? Tipnu si dopředu že tento karb. při správné úpravě pojede výkonně stejně, s lepší spotřebou, přechody a lambdou v různých ot. dobře seříditelnou pouze základními osazovacími prvkami.



To že jste dva pod jedním nickem je na hovno. Ať je důvod jakýkoli, není to ok.
20:46:27
29.07.2014
Šediváček
od Vény: -> Urbi: No chudne to, nemá to přechod z volnoběhu do přechodový fáze. Když to seřídím jak se to má dělat bez ohledu na lambdu, tak to běží krásně, ale podle ní to je hrozně bohatý, něco může na volnoběh hodit vačka třeba, ale i tak je tam nějaká chyba. Když za to vezmu aby nastříkla pumpička, tak to de bez problémů, ale mě se jedná o přidání, kdy se nezavře obtokový ventil a klapka se otevírá bez nástřiku. Tam to pak nemá benzín. Zkusim ještě přeseřídit klapky, jestli to někde nesaje, i když sem je usazoval nedávno a když tak zkusim vyměnit. Ale 20-ku dif aby to mělo dostatečný proudění do toho nemám 6 A bohatne to i emulzkou, když bych oželel ten volnoběh, na který se moc nejede. Prostě tam kde ten motor používám nejvíc a to je do 3-4000ot, tak tam to je nejbohatší. Ale je to daný emulzkama, ale zrovna si v tutom člověk nemůže moc vybírat, jedině si je udělat.



Toho sedra nevim kdo dokurvil, majitel mě to neřek a ani mě to nějak nezajímá. Ale takových lidí je asi dost, sice to moc nestojí, ale oni na to maj minimální náklady, takže z toho něco kápne. A když se to posere, lidi se buď neozvou a nebo to je prostě práce za "pár" korun.



Příští týden budu mít snad Webera a Pierburga ala "A" hotovýho, tak je zkusim oba dva a porovnam. Pokusim se z nich dostat dobrý směšování, pokud budou mít podobný, tak bude záležet jak který pojede a když to bude +/- tak vzhled. Ten fávo karbec tam bude vypadat neskutečně blbě 1 Ale je to dost funkční mrcha na to, jak jednoduše je řešenej (když nepočítám vehementy na sytič) a jaký to je neforemný kus hliníku 1 Jako mě se líbí, ale mít ho za sedačkama je takový divný, kdybych měl fávo, tak neřešim nějaký webery a hlavně dost blbě se mě tam bude přispůsobovat a převařovat nebo dělat nový sání opravdu nechci. To by tam musel být výkonový rozdíl propastný, abych se pustil až do takový přestavby.
15:55:51
21.07.2014
dragon_cb_cz
-> vhml: Trochu otevřenější klapka na dorazu a proč by to nemohlo fungovat, ono si to přes přechodový otvory nacucá...
01:08:37
21.07.2014
Petr Urban
-> Šediváček: A kdyby jsi mě poslouchal, dej tam lambdu a podívej se za jízdy co se děje... Přechody to nemá protože to zchudne nebo se to zahltí ? Dle mě chudne, tzn. maličko větší volnoběžnou trysku a větší nástřik akc. pumpy či zkontrolovat dostatečný nástřik hned od šáhnutí na plyn. S no a co2 jdi někam...na to se karb. nikdy neseřizoval, to akorád každý domrdá na stk a ihned po vyjetí z ní s tím jdu točit zpátky. Kdo že to tady na Moravě zkurvil ten karbec ? Omrdávačů je tady více než dost !



A chceš teda výkon nebo dobrou kultivovanost Lekru ? Protože výkonově by mohl stávající karb. jet určitě jako dobrý áčkový lekr. Směšovací systém je stejný, máš-li dostatečné dif. a lambda sedí, mělo by to jet ať je to jakýkoli karb.
13:44:17
20.07.2014
Šediváček
-> Urbi: No nepochopil si to 6 Takže trochu jednoduše.......volnoběh by to drželo i na menší směšovací poměr, ale už na 13 to nemělo přechod. Když sem nastavil 12.5, nebyl problém s chytáním a přechodem bez nástřiku. Princip to je defakto jako DCOE, takže musíš mít adekvátní volnoběžku, akorát si nemůžeš volit vzduch na volnoběžce, ale jenom benzín. Takže o to se to hůř seřizuje. Jinak tyhle karbeci nemaj žádný psaný CO2 a NOX atd. Prostě se to nastaví, aby motor běžel nejlíp. Ale taky se mě to zdá divný, že by to nešlo až tak. Prostě se tam nejspíš něco posralo, dřív ten motor držel 500ot na tomhle karbecu, taky tam mohly nalízt přes zimu pavouci, nebo nějaký sračky z benzínu a není to dokonale průchozí. A jako hodnoty výkonu z toho nelezou špatný, ale jenom hodnoty "lambdy" sou napíču a ta spotřeba na cestování. Protože to je dole bohatý, když najedu na dálnici a budu to valit 150 kolem 4-5000ot, bude to žrát míň, protože tam to směšuje jak má. Nevim, čim to je, napadá mě prostě jenom karbec špatný.



Měřený to bylo na Pal testu hodně starým, ale právě proto jsem tam vzal zimovku a ta směšovala jak má na sedru. Jako ten motor je celej hrozně povedenej a bezúdržbovej. Takže hodnotám se dá věřit. Jinak Polmo má CO2 mít 2-4 a třeba fávo 1-1,5. Takže ty karbeci nejsou dělaný na emise, ale je to divný prostě a chci to nějak řešit.



Mám pár dalších karbeců, tenhle se ke mě dostal už "repasovanej" a není jistota, že je udělaný pořádně. Já ho akorát předělal, ale zatim všechny karbeci co sem dělal fungujou, ale předělávat něco po někom, to je špatně. Nevim, co s tim kdo dělal a moje metody čištění taky nejsou všemocný. Jednou sem dělal sedra čištěnýho u nějakýho Moravskýho profíka na hasičský stříkačky a až na to, že byl umytej, nový těsnění a membrána bych tomu člověku urazil obě ruce. Karbec měl svůj volnoběh a moh si točit šroubkama jak si chtěl. Příruba rovnaná na magnetce tak, že na jedný straně měla o 2mm míň atd. Nechápu, kdo tohle dokáže. Obával sem se, že to je na vyhození, ale protáh sem ho čištěním, seřídil, dotyčný ho pak na STK dal na doseřízení emisí a funguje. Sem zvědavej jak dlouho, ale snad vydrží. Takže můžu mít podobný problém, ale díky konstrukci karbece je to třeba posraný nadobro.



Zkusim jiný, pak mám ještě novýho, ale to neni záruka funkčnosti, většinou sou nový karbeci zaoxidovaný a začínám vážně uvažovat o upravenym Lekru-Pierburgu. Bude to tam vypadat debilně, to nic co z toho zůstane, ale nedokážu pochopit, jak takle malý karbec dokáže fungovat ve všech režimech a po úpravě to běhá opravdu až nemožně 3 Ale neni to můj šálek kávy co se vzhledu týká, ale holt pudu po výkonu a kašlu na retro vzhled.



PS: Kdyby někdo věděl, kde sehnat sportovní filtr na fávo karbec v dnešní době. Ne záměnný, ale "KIT". Vím, že se dělali různý hříbky, to se mě nelíbí, ale i kulatý a oválný. Ale dneska to už docela upadá a na 100% sem to nikde nenašel, aby bylo napsáno jak to vypadá aspoň. A na stejný typ karbecu na zahraniční vozy sou ty filtrboxi za cenu novýho DCOE 10
13:15:15
20.07.2014
Šediváček
-> vhml: Jo Polmo, a záleží, jestli to mám blbě já a nebo ty, když mě to nedělá "emise" a tobě to fungovalo i bez volnoběžnýho systému 1
18:53:42
19.07.2014
vhml
To ti takhle kravne Polmo? Mě třeba nejlepší volnoběh drželo při úplně zavřeným! šroubku volnoběhu. Z čeho si to tahalo volnoběh netuším 3
00:56:03
19.07.2014
Petr Urban
-> Šediváček: Protože jsme si psali, mohu si to dovolit : 3 3 Ale já jsem to říkal předsedo. Ať je lambda 12 nebo 16, musí motor udržet volnoběh, jinak je zle. Hodnotě lambda se dá určitě věřit ? Co to bylo zač, kde jste ji měly a na jakém výfuku. Na DCOE může emulzní trubice volnoběhu a velikost volnoběžné trysky za hlavní chod karb. v nízkých ot., tzn. pokud máš podobný systém...může to být tak že emulzní trubice není ani jedna vhodná z zkoušených. Já mám se Sedrem na volnoběh téměř lambdu za tepla cca 14,5 AFR, při používání prvního stupně také a až při plném plynu je tam kolem 0,90 lambda, každopádně mi to dží volnoběh od lambdy 11 až po 17.

Spotřebě 6 L při 280st. vačce na otevřený výfukový systém s přímým filtrem a ještě webrem na upravném motoru rozhodně nevěřím, to by muselo jet na lambdu 15-16 s velmi lehkou nohou ustálenou rychlostí a to by znamenalo že vám ukazuje špatně lambda a pokud něco testuješ pouze na stojícím autě....tak to nevypovídá absolutně o ničem. Také ti může s malými koly přeměřovat značně tacho a pak je spotřeba 6L na 80km 3
21:44:02
18.07.2014
Šediváček
od Vény: No nevím kam to napsat, tak vytáhnu tohle téma :-) Dneska sem byl poprví s motorem na Pal-testu a lezly z toho totální sračky 1 tak se to trochu poladilo na emulzce a dobrý. Každopádně to je tabulkově bohatý jako svině. Ale když dám volnoběh pod 12.5, tak se motor není schopný udržet. Když dám nejchudší volnoběžku co mám, tak se dostanu na 13 a motor nemá vůbec žádný přechod na volnoběh bez prudkýho přidání plynu. Takže chudý. Takže na těch 12,5 se motor pravidelně převaluje, když přidam, leze to někam do sraček a na plný kotel to směšuje 14. S jinou emulzkou de první komora do sraček míň 1



Takže tak co ladiči? Mě jedině napadá karbec vzít a nakopnout hodně daleko, protože tam je prostě něco špatně, ale co by tomu mohlo být. Hlavně nechápu ten volnoběh. Nebo ten motor prostě na chudší směs už nepojede? Pak ještě moc studený svíčky a nevhodný prohoření směsy, když dam "teplý" a cmrndam se po městě, tak abych to chcípal přes kvalt 8 Ale jako jinak to jede, poslouchá jak má, jenom to vůbec nesouhlasí na "emise", jediný co mě sere je spotřeba, za 10 to nejede, ale kdyby to bralo 6, tak to bude lepší 1



Jinak sem pak napíchnul zimovku, když sem jí předtím prohnal asi 40km, jestli to neměří kraviny, nebylo to cejchovaný jak dlouho a zezačátku se zdálo, že to trochu proměřuje, ale pak to padlo na 14-14,2. No a ta svině tohle drží od volnoběhu až do rozkočení motoru, prostě se to nehne, taky ten motor jede na svůj poměr neskutečně a jezdí za 5.5-6litrů.



Jinak na "speciálu" je Polmo a na sériovce 136-sedr. Obojí hliník 8-kanál, to je tak všechno čim se to podobá 1 Takže zkusim jiný typ weberu, eventuálně nový (i když mě je ho líto) a eventuálně si udělám nějakýho Jikova 1 Jako když by mě Sedr na tom motoru dokázal udržet volnoběh (nepomohlo ani vytočení velkýho červíka a přiotevření klapek-nic víc se mě v tom rochat nechce) a jedná se teda o ten samý karbec, který v zimovce dává těch 14 1



No aspoň mám zase o čem přemýšlet, ale nevidím jiný důvod, než K.O. karbec, ochuzený to bylo dost a nebo byl v přístroji nějaký pavouk a pak se prošťouchnul 4



Véna.
08:44:33
03.09.2013
havlik
-> vhml: uloz.to/x5obFTz/weber-del lorto-carburetors-rar tady je něco mam to stažený ale nevim jestli je to od passiniho
08:40:47
03.09.2013
vhml
Klucí, nemáte někdo knížku, nebo odkaz, na knížku o Webrech od Johna Passini ? Jsou asi 4 díly.





Nemůže jí nikde najít. Dík
19:21:15
02.09.2013
vhml
-> m8rinek 02.09.13 18:57:46: já vím že si změním objem ,,emulsion well"



Každopádně stejne tudy cesta nevede, bužírka i izolačka z toho slezou, protože hladká emulzka s benzínem moc klouže.
18:57:46
02.09.2013
m8rinek
-> vhml: Hele ještě mě tak napadá, pokud bužírkou zvětšíš průměr, tak na ní rovnou zapomeň. Tj. pokud tam je vybrání tak lze, ale pokud ne, tak pech :P.



-> Eidy: Jo jo chce to mít odzkoušeno...
18:55:27
02.09.2013
Eidy
-> m8rinek: Tak to pak třeba natrvalo. Ale na rychlý test to nelze.
18:51:48
02.09.2013
m8rinek
-> vhml: Když víš co děláš a víš, že to bude správně, tak je zaletuj :))). Už jsem takhle poladěný emulzky viděl...
10:24:57
02.09.2013
vhml
-> Eidy 02.09.13 10:22:45: pravda, zkusím to vycárat. Přijde mi to jako nejsnažší, nasadím bužírku přes nechtěné díry, přetáhnu zapalovačem a je to.
10:22:45
02.09.2013
Eidy
-> vhml: Tak vezmi kalíšek s benzínem a hoď do toho bužírku. Já takhle zkouším odolnost různých materiálů na benzín i brzdovku. Pokud vydrží přes noc, tak je to cajk. Taky bys mohl sehnat nějakej plast a "roznejtovat" ho v díře teplem.
09:53:36
02.09.2013
vhml
Kluci, jedna hříšná myšlenka ohledně ladění emulzky. Copa když díry který mi v ní úplně nevyhovujou zacpu smršťovací bužirkou? To by mohlo fungovat ne? Nerozpustí se mi v benzínu?



Přece jenom dělat nějaký pokusy s cenou á 1000Kč/pár asi není úplně dobrý.
22:20:56
01.09.2013
m8rinek
-> peter l: hele komu není rady tomu není pomoci, pro mě je tahle diskuze ztráta času. Takže poslední věc, ano dá se vybrat dif, ale jak budeš převrtávat emulzní trubice, to teda nevim...
13:36:37
01.09.2013
peter l
-> m8rinek: A u DHLA daju sa vybrat dif.??zvolil by som tu strednu cestu na 2x dellorto 40 dif 32mm a to naladit s tryskami ale jedine prevrtanim trysiek...
08:59:45
01.09.2013
vhml
-> Bucin 01.09.13 07:04:46: no zřejmě. On ten karb byl v základu těžce eko. Tahle akceleračka, vzdušník 235 a emulzka děravá tak že by tam pomalu žádná bejt nemusela 3
07:04:46
01.09.2013
Bucin
-> vhml: ekonomik version 1
08:17:48
31.08.2013
vhml
-> Petr Urban 31.08.13 00:53:54: nene, není s tím problém. Akceleračka kolem 50 se jezdí běžně. Tady byla 33, nevím proč...
00:53:54
31.08.2013
Petr Urban
-> vhml: Aby se ti to po brzdách spíše nezalívalo až moc.
20:11:40
30.08.2013
vhml
-> m8rinek 30.08.13 19:10:41: já už mám doladěno.



Dolaďoval jsem ještě volnoběžky a akceleračky. Volnoběžku jsem dal 55, umožnilo mi to mít víc zavřenou klapku, mám předepsanou půl otáčku. Akorát volnoběžný šroubky mam vytočený o nepředpisový dvě otáčky. Asi by to sneslo 60tku, ale už to asi nebudu řešit.



Dál jsem nahradil 33 akceleračku 50tkou. Změnu jsem žádnou nezaregistroval, tak snad aspoň pro dobrej pocit že bude líp odjíždět po brzdách.



Zkoušel jsem ještě jak se to chová nahoře. Maximum výkonu je někde kolem 5800, 6000 to ještě vytočí, dál už je to trápení, kdy v 6500 se to celý pekelně rozhádá, že by ten motor z auta vyskočil. Nevím co si o tom myslet.
upraveno 1x, naposled 30.08.2013 20:12:00
19:10:41
30.08.2013
m8rinek
-> vhml: Takže když už se do toho tak úspěšně vrtáš, tak i já jsem svoje funkční nastavení rozházel a momentálně jsem ve fázi, že do věcí co fungujou se nehrabe.



Jezdil jsem 125-f16-180, volnoběhy 45f9, akceleračky 45, dif 31mm. Výpočtovej program radí nastavení 105-f11-160, volnoběhy 40f9, akceleračky 35 a dif 27-28mm. Z dostupnejch dílů jsem poskládal 115-f16-180, volnoběhy 40f9, akceleračky 35 a dif 28mm. Výsledná je taková, že se spodek posílil, nicméně je tam chudej dolní přechod, kdy lambda při cca 2000ot spadne do chuda, takže volnoběžky vyměnim za 40f6, naopak horní přechod bude asi moc bohatej, protože lambda je v bohatym stavu, ale při cca 3500ot se to rozcuká, když tohle překonám, tak se to zas normálně točí. No a poslední problém je malej difuzor, kterej to najednou zavře kolem 6000ot a ještě před dosažením to ztrácí dech.



Suma sumárum, výpočtovej program ano, do určitý míry to člověka navede kterym směrem se vydat, ale vyloženě funkční nastavení z něj nevyleze nikdy. Myslím, že nastavení 115-f16-180, volnoběh 40f6, akceleračky 35 a dif 30mm budou funční...
19:43:15
28.08.2013
vhml
Připadám si v týhle diskuzi jak kdybych si psal jen poznámkovej blok :-D





Každopádně dnes jsem ladil a naladil kulový, zůstal jsem u 160/145 F16. Měřil jsem to proti kopci, na trojku, kolem 20sekund. 135tryska poškytávala, 140 dobrý ale bez koulí ( jako eko tryska na srazy asi bude dobrá ), se 145 jsem naměřil nejlepší časy. Zkoušel jsem rozjezdy jak z 3400 tak ze 4600ot dál.



Pokud jsem pak zaměnil vzdušník 160 za 180 tak motor šel pěkně, ale opět neměl tu výbušnost, stejně jako 140 tryska .



Pak jsem zkoušel s kombinací 160/145 měnit emulzky. F16 a F11 a je to nějaký sporný. F11 se projevuje líp, ale chybí jí síla na výjezdu z vracáku. Ač na rovině to s ní jede líp, pokud přijedu na brzdách do vracáku a pak chci vystřelit pryč, tak F11 nemá takovou sílu kolem těch 4000ot.



Ještě musím zvětšit volnběžku, je tam 47čka a šrouby volnoběhu musím mít úplně vytočený. Zkusím 50 a 55.



A dál? Dál nevím. Zkusím ještě nakombinovat něco nahoře bohatšího, protože tam to má určitě ještě rezerv, ale i tak osazení 160/145 už odporuje všem osazovacím teoriím. I když rallycross jezdí jedno auto, který úspěšně používá trysky větší než vzdušníky...
upraveno 2x, naposled 28.08.2013 19:44:13
17:07:07
28.08.2013
vhml
Záhada s tryskou 130 vyřešena. Byla v ní navrtaná díra 115. Zřejmě páteční kus...
15:23:25
28.08.2013
vhml
-> Petr Urban 28.08.13 15:19:16: je tam Weber už.



To ne že by to nahoře nejelo, to ne, jen slyšíš že už to nemá benzínu tolika. Jako když na simsonu jedeš z kopce přes 60, tak slyšíš jak běží naprázdno.



Já s tím dneska budu hrát na čisto, spíš mě zaujmulo že i takhle hodně bohatý osazení se tváří, že má nahoře málo.
15:19:16
28.08.2013
Petr Urban
-> vhml: Menší vzdušník druhého stupně pro bohatost ve vys. ot.. Hladina ok a čerpadlo zřejmě stíhá dodávat že ....
07:00:34
28.08.2013
vhml
-> Petr Urban 28.08.13 00:17:27: určitě tam někde výkon končí, o tom žádná, ale i podle zvuku mi přijde že to nahoře má míň benzínu, protože má takovej ten zvuk jako když to běží už pomalu naprázdno. Rozhodně to není ten hrubej zvuk kdy ti pomalu lítá benzín výfukem ven. Každopádně jsem ho tam zatím jen posadil, ozkoušel, nějaký větší ladění bude až dneska.
00:17:27
28.08.2013
Petr Urban
-> vhml: V 6000ot. ti může končit výkonová špička, motor jde dále točit, ale výkon už jde výkon dolů. Pokud dál točit nejde, chyba v nastavení karb. + zapal. Bohatější směsí nad lambda 0,85 už toho moc nezískáš, tzn. směšovací poměr 1:13. Jede to jako hovado, protože je to bohaté hlavně už od nízkých ot., zatímco Jikov jsou laděny pro dobrou spotřebu i výkon, ale většina to neumí odladit, proto se vám všem zdá jaký to není zázrak všechno krom jikovu. Pravda je taková, že po malých úpravách a pořádném odladění by spousta lidí také řekla že SEDR jede jako hovado. Jenže to vůbec není o karburátorech...pokud se dva různé karbce naladí na stejné hodnoty lambda, pak oba pojedou stejně, ten co by měl větší dif. teoreticky lépe, ale škrtí se to většině malými kanály v sacím traktu, takže přehnanými dif. dostanete hlavně jen přehnanou spotřebu bez nějakého velkého výkonového nárůstu, neříkám že tam není.
20:48:23
27.08.2013
vhml
Přátelé, kamarádi, ten weber letí jak hovado :-D Navzdory vsem osazovacím teoriím a to je mi divný.



Zatím jsem s tím nikam pořádně nejel, ale...



Použil jsem ozkoušené osazení 160/130, F16 a stalo se co? Úplný hovno, auto se nehnulo z místa. Vyměnil jsem za trysku 145 a letí to úplně nádherně, skoro by to mohlo být i nahoře bohatší.



Zatím jsem nezkoušel jiný osazení, budu si hrát zítra, ale celý je mi to nějaký divný. S teoreticky funkcnim osazením se to ani nerozjede. S evidetně bohatým osazením to jede nádherně a skoro by to mohlo mít nahoře i víc ( podle zvuku už to od 6000 jde docela naprázdno ).



Kde může být chyba? Já si to nedokážu teoreticky vysvětlit.
14:04:54
19.08.2013
vhml
Docela zajímavý počtení o emulzkách www.alfabb.com/bb/.../102 770-f16-vs-f9-emulsion-tub es.html



Jen pořád nejsem rozhodnutej jestli začnu ladění s F11 nebo s F16, která je bohatší ve všech režimech.



Zajímavej poznatek tak je z porovnání nejbežnějších emulzek F9 , F11 a F16.



Zatímco F16 jako ,,referenční" s jedním řádkem děr má nějakou bohatost. Tak F9 je dole chudší ( protože má díry navíc nahoře ) a F11 je chudší ve všech směrech ( nahoře má díry navíc jako F9 + další díry dole ). Na druhou stranu to složení směsi je řízený přesnějš než u F16 s jedním řádkem.



Akorá jsem asi úplně přestal chápat význam vzdušníku, protože jeho průřez je výrazně menší než průřezy děr v emulzkách.
upraveno 2x, naposled 19.08.2013 14:09:39
09:52:01
14.08.2013
vhml
Použiju teda jako základ m8rinkovo nastavení, ty motor jsou přece jenom téměř stejný. Jen s bohatší emulzkou abych mohl použít větší vzdušník.
19:52:56
13.08.2013
Eidy
-> vhml: Já popravdě vůbec. Jezdilo to dobře a odpovídalo to tabulkám. Nějak se mi s tím nechtělo ladit a kupovat drahý trysky a vzdušníky. Ale já Téčkovi říkal, že v tryskách určitě pár koní je.1
19:45:49
13.08.2013
m8rinek
-> vhml: Já docela dost, jezdil jsem místní kopec tak dlouho, než jsem našel osazení co funguje (což tu může kde kdo potvrdit). Na druhou stranu až Mirek dodělá lambdu tak bude další ladící seance a zkusíme to mírně ochudit, tahle možnost dříve nebyla...
18:29:04
13.08.2013
vhml
-> Eidy: -> m8rinek: jak dalece jste si hráli s vaším osazením. Protože při stejný emulzce m8 měl dif 32 a 160/130 , eidy dif 33 a 180/130 = výrazně chudší osazení...
15:15:45
12.08.2013
vhml
-> m8rinek 12.08.13 11:12:31: na to já budu nejspíš trpět, sání na IDF je kratoučký. Zkusíme, uvidíme :-)
11:12:31
12.08.2013
m8rinek
-> Eidy: A taky -100ccm. :P



-> vhml: Mirek akorát dával jiný sání, ale jinak je to tak jak jsem to měl já.
11:07:03
12.08.2013
Eidy
-> vhml: Myslíš u Mirka? Jo to nevím, ale podle mě na to už nikdo nešahal.
10:53:35
12.08.2013
vhml
-> Eidy 12.08.13 10:14:14: tam je motor motor komplet, nebo na tom ještě něco pak dolaďoval?



Já to teď měřil na kopci a jede mi to aktuálně líp než jela naše stará 1340. Uznávám teda že od místního ,,motoráře" notně zbastlená.



Mi sere že jsem si ty 77mm písty dal do feldy a pak jí prodal i s nima. Jakpa by teď stovce slušely :-)
10:14:14
12.08.2013
Eidy
-> m8rinek: Míra mě nevezl a sám sebe jsem zvenku nikdy neviděl. Ale tak od oka bych řekl, že to jede o trochu líp. Což je s ohledem na větrák u Míry super.
08:54:31
12.08.2013
m8rinek
-> Eidy: Jen tak pocitově, ty auta proti sobě nejely, ale jede to líp/hůř než ec tvoje 130ca?
22:57:36
11.08.2013
Eidy
-> vhml: Ok. Už mlčím.5
22:52:22
11.08.2013
vhml
-> Eidy 11.08.13 19:03:33: vím, to je motor původně co měl m8
19:03:33
11.08.2013
Eidy
-> vhml: skoda-virt.cz/cz/.../6779 -cml-1000mb

Míra má jednoho Webera. Dneska jsem to viděl na sprintech a jede to jako prase.
18:52:58
11.08.2013
vhml
-> Vrba 09.08.13 22:08:47: ono to není že by se zeblilo jak ddsr, ale slyšíš že to trochu kuckne.





Kdo všechno ještě jezdíte, popř znáte ozkoušené osazení na jeden wepř? Ať se mám od čeho odrážet
22:08:47
09.08.2013
Vrba
-> vhml: SEDR tohle v zatáčce nedělá 2
13:57:32
09.08.2013
Petr Urban
-> vhml: Hladina může být právě velké i malá, podle toho kam se to odlije, to by chtělo naladit se sondou. Podívej se na umístění karb. pokud se to v zatáčce nalije spíše ke straně kde jsou trysky a emulzky, bude to bohaté, pokud se to odlije k opačné straně, spíše chudé....teda jen teoretizuji.
Extreme Tyres