Potřeboval bych poradit ve věci použití ele.benzinové ve eRku.Již jednou jsem měl pumpu zapojenou cca 1/2 roku na motoru 130L/A a to tzv.,,na tvrdo'' jeden kabel kostra druhý cívka,bez přepadu paliva a hotovo.Ted se chystám dát do auta motor MPI a tudíš znovu použít ele,pumpu.V podstatě mi jde o dvě věci.
1.)Jak máte vyřešený přepad paliva když je půmpa v motorovém prostoru(nechci ji předělávat do předu) a nádrž v předu.
Jsem si vědom že pokud mi pumpa nepřetlačí jehlový ventil nebyl by přepad potřeba.Prosím NEpíšte mi jak to máte vyřešeno u eMka tam je to díky hrdlu nádrže jasné
2.)Jak máte pumpu zabezpečenou v případě např:havarie,aby se vypla a stále netlačila palivo které by mohlo vzplanout.
Tento motor by měl být konečný proto chci mít vše tak jak má být a hlavně mít BEZPEČNĚ zapojenou pumpu.
Budu rád za každou radu a pomoc.
Ještě fotka.Omlouvám se majiteli za zneužití snad promine jen podotknu,že mám uplně stejný typ pumpy jako autor fota.