Autoojetiny - problém Htp

prohledat
488 příspěvků (zobrazeno 451 až 488) od 30.11.2009 do 25.07.2020, založil/a Labros
řadit dle data
14:12:14
03.03.2011
suri
-> Jirik_Tuňák: Petr S tiež tak písal a údajne to učili v škole
13:51:52
03.03.2011
MOLSO
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): 3 3 3 3 3



ja zas poznam dziny dziny do dzedziny 47
13:40:53
03.03.2011
alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
-> Jirik_Tuňák: v Trnave sa tvrdo rozprava..... dobaly datly datelynu pri seredy na traty
13:25:40
03.03.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
"vyděl" 3
19:59:41
25.02.2011
lubeky130
-> Crestik: ja som uz taky ventil vydel na vlastne oci na fabii
10:50:54
01.12.2010
afro100
-> Edisek: no to je jasne, vydrzi predsa este dalsich necelych 90 tkm :)
10:16:22
01.12.2010
Edisek
minulý týden na mámině fabii (koupena autoškolou ,kde pracuje, jak cvičné vozidlo) taky odešel motor, po uctihodných 118 tis 1 přesne to, co tady píšete, zkarbonované ventily, preskočený řemen, ohnuté ventilové nožičky... málem ji kleplo jak byla bez auta, ale už tam má nějaký druhý motor, prý má najeto 30tis a je spokojená tak jsem zvědavý co to vydrží
upraveno 1x, naposled 01.12.2010 10:19:34
21:13:08
18.03.2010
jarda.u1
-> Crestik: taky pekny9 .Jsou znat na driku znamky po pridirani ve voditku?
17:49:37
18.03.2010
Crestik
-> Zeke-ten šestý: to není moje, to donesl známý na ukázku :-))
17:26:27
18.03.2010
Zeke-ten šestý
-> Crestik: pekne ti to vykvetlo :D
17:25:03
18.03.2010
Crestik
kytička
zvětšit Autoojetiny - problém Htp - obrázek od Crestik vložen 18.03.2010 17:25:03
17:24:32
18.03.2010
Crestik
fabia HTP po 112tis km
zvětšit Autoojetiny - problém Htp - obrázek od Crestik vložen 18.03.2010 17:24:32
18:40:59
17.03.2010
suri
tu máte ten článok v lepšej kvalite www.cimbu.cz/clanky/auto- moto_htp.pdf
21:55:12
07.03.2010
jarda.u1
Martin100L 07.03.10 20:34:20 napsal:

→ jarda.u1: Hele, u těch ventilů Ti něco chybí…

3 3 3
me nastesti ne,delal to kamarad nejakymu svymu znamymu,tak to prinesl ukazat do prace.Ty driky ventilu jsou tak slaby,ze se urazily na 2 ventilech talirky a spadly do valce.
20:34:20
07.03.2010
Martin100L
-> jarda.u1: Hele, u těch ventilů Ti něco chybí.... 3 3 3
19:40:27
25.02.2010
Jarda - zrušená registrace
-> tonek.favo: a proc ne?, prave dnes se na vsem setri vic nez kdy predtim a neni v zajmu vyrobcu, aby neco vydrzelo dlouho

-> Matthes, záškodník z TechWebu: ale zde se o zmetek urcite nejedna a uz vubec nelze mluvit o neshodnem vyrobku, kdyz odpovida jak vykresove, tak technologické dokumentaci... kdyby jsi videl, co vse je mozne vyrobit pro zdravotnictvi
17:38:39
24.02.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> tonek.favo: Nojo a to nas uci ve skole, ze tyto neshodne vyrobky, zmetky, kdyz to reknu vulgarne nesmi prijit k zakaznikovi.
17:09:02
24.02.2010
tonek.favo
když sem si to četl, tak sem byl trochu zazkočenej, že i dneska se dá udělat při honbě za co nejnižšíma výrob. nákladama, takovej ,,zmetek".9 5
16:55:41
24.02.2010
jarda.u1
Dalsi...
zvětšit Autoojetiny - problém Htp - obrázek od jarda.u1 vložen 24.02.2010 16:55:41
16:55:05
24.02.2010
jarda.u1
16:54:20
24.02.2010
jarda.u1
-> MATTESS: Diky za odkazy,presne tohle me zajimalo4



Tady pridam par obrazku z praxe....8
zvětšit Autoojetiny - problém Htp - obrázek od jarda.u1 vložen 24.02.2010 16:54:20
23:53:55
23.02.2010
Labros
-> MATTESS: super 4
20:14:44
23.02.2010
Kaprof-Pisařík
-> myschaak AZNP K.Hora: jojo tam je všechno4 6
20:11:22
23.02.2010
myschaak AZNP K.Hora
tak to neukáže...no 43litrů3
20:10:57
23.02.2010
myschaak AZNP K.Hora
-> Kaprof: to je dobrý!dík

v našem liebherru celkem padne oleje až ho budu měnit3

www.shell.com/home/PlainP ageServlet?FC=/cz-cz/...
20:01:29
23.02.2010
Kaprof-Pisařík
19:57:14
23.02.2010
myschaak AZNP K.Hora
jo tak jsem si početl a jen jsem se utvrdil v tom že jsem udělal dobře že jsem sháněl jen klasickou škodováckou čtrnáctku....

-> Tampajs: jakej olej měla 1,4mpi 50kw z výroby?10W40?
18:46:47
23.02.2010
Kapřík
Zajímavé počtení4
18:34:20
23.02.2010
Kapřík
-> MATTESS: děkuji 4
18:12:41
23.02.2010
Kapřík
-> MATTESS: nešlo by to hodit třeba i sem? Na TW nemám registraci a tenhle odkaz se mi neotevře8
16:56:25
23.02.2010
jarda.u1
Co jsem ted v posledni dobe slysel,tak tyhle HTP potvory maji dost blbe resene rozvody a rady se potkavaji.Kamarad ted resi zrovna 2 potkane motory8
15:51:30
23.02.2010
Bery
ségra si to koupila,v neděli jsem tu její mrchu táhnul na opravu.Když jsem říkal ať koupí 1,4 motor,tak to né...naco,47kW trhač...
07:11:06
23.02.2010
MATTESS
-> Labros: kolega na TW to naskenoval (je to ono?)

skoda.panda.cz/forum/view topic.php?t=21213
20:27:24
30.11.2009
petr s
-> Tampajs: 1/2 - 1/4 litru ti stejně zůstane při výměně
20:07:57
30.11.2009
Tampajs
-> suri: U nás se to tak nedělá a ani v autorizovanym servise se to nedělalo.. byli tam šmelaři ale ne až tak že by šmelily 4l na 5litrů... A chtěl bych vidět někoho kdo do HTP narve 5 litrů to už by vytejkalo víčkem3
15:21:39
30.11.2009
techgen
3
12:13:05
30.11.2009
Jakub M.
-> Labros:

tak ta reakce škodovky mě fakt rozesmála 3
10:28:22
30.11.2009
Labros
Nemáte někdo aktuální číslo AutoOjetin? Viděl jsem tam velice zajímavý článek nazvaný Hromada Technických Problémů, jestli by ho někdo nenaskenoval. Baví se tam se servisákama i s člověkem z Cimbu a ze Škodovky. Několikrát jsme na virtu na tohle téma diskutovali. V článku mě překvapilo jen jedno, že těch problémů je ještě víc, než se tady vědělo 3 Jednak že auto je na ten motor těžký a tříválec hůř odvádí teplo, takže olej má běžně 150°, čímž se zakarbonovávají zdvihátka už po 50tkm - problémy s volnoběhem, podpálený ventily. Dál kat umístěnej u motoru přímo nad hlavním olejovým kanálem - další zhoršení problémů s olejem. Navíc piliny z katu lítají zpět pod výfukový ventily :) Dále samozřejmě hydraulický napínák řetězu. Dál EGR ventil u 47kW verze ústící kousek pod škrticí klapku, takže se zanáší už po 50tkm - druhý zdroj problémů s volnoběhem, klapka nedosedá do volnoběhu a servo ji pořád ovládá, až se spálí.

Takže proti zakarbonování zdvihátek a napínáku radí v Cimbu zkrátit servisní interval z 15.000 na 7.500, pak prej fábka přežije celých 200.000, anebo místo 5W40 lít 5W50 - závodní olej!! (do tříválcového motoru..)

A stanovisko škodovky k problémům s olejem - přesně jako se dozvěděl známej když zaplatil 20.000 za opravu (uznali mu kulanci) - že je to buď zanedbanou údržbou, nebo benzínem s biopříměsí 3
upraveno 2x, naposled 30.11.2009 10:29:46
Extreme Tyres