Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

20:31:14
13.12.2012
Dušan
Seriova lamela dava bez problemu 200Nm, pripadne se na ni da dat organicky oblozeni za 400 a bohate to vystaci. Samozrejme pokud nejaky hovadko porad nehrabe.
19:46:09
13.12.2012
-> m8rinek: , -> vhml: : levnější varianty přivítám 4 uvidíme co to udělalo za 1000 km, jestli bude nějaký malý náznak toho, jak vypadal Eidyho přítlačák, tak něco budu muset dát, když už bude motor venku...
19:27:35
13.12.2012
vhml
-> T: HDS plus pritlacak 1,6 te s tvym vykonem bezproblemu prezije
19:13:49
13.12.2012
m8rinek
-> T: Ve tvym případě je kovokeramika zbytečná investice. Krouťák přeneseš bezpečně i seríí, takže se daj 4tkč investovat smysluplnějš ;).
14:07:48
13.12.2012
-> Eidy: : aha, no já jen pokukuju, že se děsim co na mě koukne až rozloupnu motor od převodovky, tak abych byl připravenej kde co a jak 5 4
12:08:47
13.12.2012
Eidy
-> T: Z Renovaku. A kupodivu je nejdražší. Tam je za asi 4200, zatímco třeba Speedpro ji nabízí za 4016. Kdybych nebral ještě ty gumičky do třmenů, tak se jim na ni vyprdnu.
12:02:49
13.12.2012
-> Eidy: : cena a odkaď? 4
11:56:52
13.12.2012
Eidy
Dnes přijel ježíšek dodávkou a přivezl toto.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 13.12.2012 11:56:52
14:44:51
11.12.2012
-> havlik: : zase mě někdo předběhl 3 40
14:39:27
11.12.2012
Eidy
-> havlik: Huuustý. To bych si domu klidně dal. Klidně místo každý židle k jídelnímu stolu. A do koupelny samozřejmě taky.

-> radekp: To by chtělo právě naopak. Ale jsou to taky blázni.
13:32:49
11.12.2012
havlik
13:15:37
11.12.2012
radekp
-> Eidy: -> havlik: no uvidíme...

-> Eidy: tohle je opačný případ:-)



www.build-threads.com/bui ld-threads/5-cylinder-audi -powered-porsche-996



rejsa.nu/forum/viewtopic. php?t=82429



a tady komplet stavba
11:52:40
11.12.2012
Eidy
-> radekp: Simtě, to je za chvíli.



Jsem tak nějak uvažoval nad blbostma a schválně jsem si na ebay napsal "gearbox porsche" a ty ceny mě trochu překvapily. Ale pak jsem procházel další porsche inzeráty a říkal si, že by byla sranda voperovat komplet ústrojí z Porsche do eRka 1 .
11:28:02
11.12.2012
havlik
-> radekp: simtě :) dáš jen trubky na výfuk:)
11:26:56
11.12.2012
radekp
-> Eidy: kéž by1. Však ono se to přibrzdí až budu řešit příčku, výfuky, vodu atp.
11:00:40
11.12.2012
Lubes - zrušená registrace
-> Eidy: tá garáž 3 ....šak niekto nemá ani takú obývačku,nie to ešte garáž 3
10:52:26
11.12.2012
Eidy
-> jarda.u1: Neboj. Tak velkej alfista jako jsem eRkař ze mě nebude. Přišel jsem Alfám víc na chuť, to je pravda. Ale pořád si ji nepořídím ani jako spotřebáka. Od toho očekávám jiný služby, stejně jako od auta na hraní.

-> radekp: No, prakticky bydlím. Neříkal jsi náhodou, že tvoje Alfa bude kvůli baráku na dlouho? A teď už to skoro vrčí.

-> Marcius: Příští rok garáž ještě zateplím a rád bych vyštukoval a vymaloval. Pak to bude super.
07:06:53
11.12.2012
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> Eidy: když bys třeba scháněl díly a nemohl sehnat, poptej Malečkovy z Černilova (u HK), jsou ochotní, my i strejda máme doma fiaty a jezdíme pro díly tam. Jinak máš super garáž, teplíčko a luxusní sedačka, co víc si přát 1



edit: kontakt zde www.automalecek.cz/cs
upraveno 1x, naposled 11.12.2012 07:07:20
06:27:57
11.12.2012
radekp
-> Eidy: ty už v té garáži bydlíš úplně1

Hezky ses do toho pustil, já už mám vyvložkované válce a přebroušenou kliku, koupil jsem novou spojku a tento týden se bude i s klikou a setrvákem vyvažovat...
22:42:15
10.12.2012
jarda.u1
-> Eidy: Aha,ja kupoval Glyco v Elitu na jeden motor.Tak at ti hezky slape moturek....4 .Jinak koukam,ze uz jsi ted skoro vic alfista,nez skudkar 1
Extreme Tyres