Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

08:30:38
27.03.2013
Zazaa
prez litr na 7kol je strasne moc ... to i me v Brne vydrzel litr na 2*25minut a to ten motor byl posmrti a krasne to hulilo :)

ty motory si olej vezmou obzvlast v tockach, taky maj vetsi vule a potrebujou hustejsi ole na vymezeni ale tohle me prijde fakt moc

merili ste valce jestli to neni sisate ? neklopej se moc pisty a nepumpuje to olej ?



to same ta klika kdyz koukam ze je to zas rozhozene, fakt sou ty cepy OK i po tom co se to 2x zadrelo ?, co vim tak vsecky Alfy sou nachylny a jedina cesta uspechu byla vsecko poctive zmerit (cepy, klika jestli nehazi, vyuhlovat ojnice ...) a jak nebylo vse 100% tak se to sralo
00:08:59
27.03.2013
Eidy
A takhle to teď mám. ZdrubT mi pomohl vytáhnout motor a ještě jsme zkusili dát do třetí ojnice jiný ložiska všechno se točí.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 27.03.2013 00:08:59
00:08:02
27.03.2013
Eidy
A ve vaně. Těch špon si nevšímejte :)
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 27.03.2013 00:08:02
00:07:36
27.03.2013
Eidy
Jen upozorním, že přepážky jsem nedělal já.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 27.03.2013 00:07:36
21:29:16
26.03.2013
Eidy
Souhlas. Olej na vině nebyl. Resp. nikoliv jeho kvalita, ale množství, díky žravosti motoru. Holt se s tím teď smířím a bude to.

-> TTomas: A určitě bych rád kontakt na kvalitní hadice za rozumnou cenu.
21:08:27
26.03.2013
TTomas
-> Milan 136: Neni to o 10w60, ale o Castrolu. Nebudem to tady ale resit nebo se to tu bude zbytecne hadat4



Ale i tak mam stejnej nazor, ze to jen jinej olej nevyresi 4
upraveno 1x, naposled 26.03.2013 21:09:13
21:04:24
26.03.2013
Milan 136
-> Eidy: že by to 10W60 neustála a vyřešil by to jinej olej si nemyslím.

Ale možná se mýlím
21:03:42
26.03.2013
Milan 136
-> TUNER: podle tak dvou zničených dílů/týden to moc nevypadá3
20:17:58
26.03.2013
kure
nechci to tu zasirat ale italové konkrétně alfa brala olej od výroby
20:15:23
26.03.2013
Eidy
-> Bery: Jestli i po výbrusu nevím. Teď si na to prostě budu dávat bacha a až se složí další, tak porovnáme. Tam teda výbrus dělat nebudu, ale aspoň kroužky. Teď to budu jezdit jak to je. Páč novej píst+kroužky+vložka stojí 5000Kč na jeden válec 8 a abnormální písty nevím, jestli jdou sehnat. Je to trochu okrajový zboží.
19:43:51
26.03.2013
Bery
hadice tolik nestojí,na míru ti je udělají všude,kde dělají hydrauliku.Akorát je upozorni na teplotu,ať ti to udělají rovnou z teflonu.

to je ten motor i třeba po výbrusu tak olejožravej?já myslel jen když už je odjetej.Litr oleje za těch pár kol je fakt moc...
15:28:26
26.03.2013
TTomas
-> Eidy: Nemelo by nebo urcite ne tolik jako termostat. Mrkni na prurez v redukci a v chladici. Podle toho kup hadici. Ja musel sroubeni do chladice zvetsovat. Kdyz budes chtit doporucit lehky a kvalitni sroubeni vcetne hadice, tak napis. Ja to resil polohou chladice.
14:38:49
26.03.2013
Eidy
-> TTomas: A když použiju jenom samotnou redukci pro chladič bez termostatu, uškrtí mi to průtok? Chladič můžu zapojit permanentně a udělat přes něj kryt, kterej sundám jen při podobných akcích. Jinak totiž není potřeba.
13:38:27
26.03.2013
TTomas
-> Eidy: Obecne maji tyhle termostaty zase mensi prutok, takze dle meho na ostre motory nevhodne. Zkusil bych lepsi olej, lip ho chladil (izolovat ty svody) a jezdil ho o neco vic. Verim, ze to pak zacne zrat min. Kdyby to nepomohlo, tak zvetsit vanu treba o 2L a zadeklovat kos, ale s tim bych dal uz vymenik aby se to rychleji zahrivalo.
12:43:32
26.03.2013
Eidy
-> ZdenoR: že za studenýho počasí dlouho trvá než se olej vůbec trochu ohřeje a dokud je studenej, tak bys neměl motor moc točit a zatěžovat. Voda má dávno 80°C a olej se teprve blíží 40°C. Já si to třeba hlídám.
12:41:11
26.03.2013
-> Eidy: : chladič máš jsi říkal a já též, takže jen nějaký hadice splašit 4
12:32:30
26.03.2013
vhml
-> Eidy: co dát oboje? Já šel cestou výměníku, protože na slalomech pořád stojíš, pak je to chvíli nastartovaný a jdeš závodit. Ohřávat není kde. Předpokládám, že to v Mostě bude podobný... Dal bych tak obojí. Chladičem s termostatem chladil, výměníkem ohříval.
12:21:08
26.03.2013
ZdenoR
-> Eidy: Asi hloupý dotaz, ale co je špatného na chladiči bez termostatu. Krom stále chladného oleje a tím vyšší vyskozity.
12:15:49
26.03.2013
Eidy
-> T: jojo. Bez termostatu stojí polovic. Ale samozřejmě ještě připočti chladič a hadice. A v tu ránu jsi jinde.
upraveno 1x, naposled 26.03.2013 12:16:25
12:06:14
26.03.2013
-> Eidy: : takže za tyhle peníze to má už integrovaný termostat, jestli chápu dobře....? to není špatný, pokud je to tak a 1500 bych asi zvládl pustit 5
Extreme Tyres