Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

19:45:14
11.09.2013
Nwkt
-> Eidy: Buď rád, jestli takhle uvažujou i policajt, tak no stress 1
19:42:56
11.09.2013
Eidy
-> Star LC20: Pouze 1 (slovy jeden !) člověk si všimnul, že to má vzadu kotouče. Mám prostě sériovku. Asi tam musím dát obří křídla. 1
19:36:25
11.09.2013
Star LC20
-> Eidy: 3 že ty lidi ale vidí rozplácnutý eRko, a položí takovou otázku....no asis tam zakusil pár facepalmů což 47
19:31:20
11.09.2013
Eidy
-> Star LC20: Popravdě dost blbě. Už jsem ukroutil pár poloos a brzdit z takových rychlostí je úplně děsný.1
19:26:51
11.09.2013
Star LC20
-> Eidy: teda a jak tu jízdu ten sériovej podvozek zvládá? 40
18:55:07
11.09.2013
m8rinek
-> Vita: Pokud máš neupravenej Sportí motor, tak ti tohle nastavení bude uplně k ničemu...
12:29:18
11.09.2013
Nwkt
12:27:50
11.09.2013
Vita
Ahoj, nemáš někde osazení starého motoru co jsi měl v autě a tady na stránkách jsi to měl napsáno(š130, 1x Weber)???? Zajímalo by mě osazení toho Weberu. Díky moc. Klidně do SZ.
21:16:29
10.09.2013
Eidy
-> radekp: 1 Jojo, to jsme. Ale vyškolil? To snad ani ne. Nevím, jestli se řidiči uklidnili, nebo je už potenciál Kóči cítit, ale nikdo mě nepokouší. Cestou z Pohofestu jsem stál v Hradci na semaforech a vedle 2 motorkáři. Zkoušeli mě, jestli jako dáme sprint, ale s klidem na duši jsem zavrtěl hlavou a všichni jsme se v klidu rozjeli. Nějak nemám ani potřebu někomu něco dokazovat.

V neděli cestou domů ze srazu jsem značně pospíchal a po předjetí se na mě pověsila 323F, ale trasu mám najetou 1000x a řidič to po chvíli vzdal.

Jezdím svižně, ale vždycky na jistotu.
20:50:53
10.09.2013
radekp
Je fajn, že to protahuješ po ose...už jsi vyškolil nějaké tédéí?



e: tyhle léta už mám(e) za sebou, ale pořád jsme tak trochu velcí kluci...
upraveno 1x, naposled 10.09.2013 20:51:40
20:42:39
08.09.2013
Alenka
-> Eidy: jj, tim hnedym. Za tebou jelo jedno auto a pak dlouho nic, tak jsem si rikal, ze bych se otocil, jestli bys treba nechtel Koce trosku protahnout perka, ale nakonec jsem si to rozmyslel, ze nebudu otravovat :)
19:46:15
06.09.2013
Tommyk
-> Eidy: aha. já si s ním psal a řikal že se na to podívá, ale pak už se mi taky neozval, tak nevím..

ale hlavně že ti to jezdí :)
17:15:50
06.09.2013
Eidy
17:12:26
06.09.2013
Eidy
-> Tuner#2: hehe. Tak ještě něco pro tebe :)

-> Alenka: svym hnědým Fáčkem? Tak to jsem si fakt nevšimnul. Sorry.

-> Tommyk: nikdo se mi ještě neozval. Zatím tam mám čip z Řecka do 7200, ale je na cestě další do skutečnejch 7800.
14:17:01
06.09.2013
Tommyk
-> Eidy: ten čip už máš vyřešenej? ani nevim jestli se ti ozval ten člověk ode mě..
11:57:50
06.09.2013
Alenka
-> Eidy: jel jsem proti tobe Favoritem na vyjezdu ze Zeliz, maval jsem, ale ty sis me vubec nevsiml 1

Kazdopadne, Koca v pohybu na poradne silnici vypada popici.
11:37:51
06.09.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Tady už je to jak na facebooku, fotky on-line z cesty. Užij si to chlape 4
Extreme Tyres