Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

19:48:19
26.05.2017
Eidy
Tak Kóča je vykoupaná a připravená na Hnačov. Voskování už nestíhám, ještě musím něco poladit. Ještě v 10 dopoledne byl motor na špalkách. Držáky motoru prošly úpravou a lakováním.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 26.05.2017 19:48:19
22:46:02
23.05.2017
Pavel P@nkáč
-> Eidy: fakt se stim podle videa moc nemažeš, ty jo at neskončiš jak T. moc nechbělo9
21:04:18
16.05.2017
Eidy
-> Nwkt, Tomáššš, Čokin, minno: Díky. 4
15:19:01
16.05.2017
minno
-> Eidy: fakt super video
20:47:51
14.05.2017
Čokin
-> Eidy: No ty woe.........171 171 171 Video super!!!
01:07:35
13.05.2017
Tomáššš
00:15:19
13.05.2017
Eidy
Namontoval jsem nové přední brzdy. Ty drážkovaný měly drobnou vadu, tak mi Saky udělal nový a zrovna byly v nabídce jen děrovaný. No a když jsem si dával pod nápravu hever, no nedám si ho tam tak blbě, že si proseknu hadičku od nádrže k čerpadlu? Samozřejmě že dám. Ale hadička to vydržela statečně asi 20 minut, takže začala téct, až když byl dole brzdič a náboj ve svěráku. Takže než jsem to všechno smontoval a pustil na zem, abych tam dal lavor, vyteklo pár litrů na zem. Teď to tu má takový krásný benzinový odér.1
21:00:18
12.05.2017
Nwkt
-> Eidy: 156 156 156
20:58:00
12.05.2017
Eidy
Antonyho brácha Martin byl tak hodný a udělal mi malý sestřih z jarního Mostění. 5
Ještě jednou mu děkuji.
16.4.2017 - Škoda 110R a mostecký okruh
13:00:44
23.04.2017
SO545
-> Eidy: Jasne a nebude to prvy nakup za vekou mlakou.Dovozca enkei u nas oznamil ze enkei posiela kolesa v sadach v minimalnom mnozstve /plneho lodneho kontajnera/
To b u nas asi 15ky 4x130 nerozpredali :-)
13:54:32
22.04.2017
Eidy
-> T: Podložím blatníky ;)
12:56:02
22.04.2017
-> Eidy: a jak se vejdeš teď vzadu do lemů, když jsi tolik ubral na áčkách ? 4 8
22:26:26
21.04.2017
Eidy
-> SO545: Tak si je necháš poslat ze států?

Jinak blatníky jsou v plánu stále sériové. Samozřejmě jsem kdysi na přelomu tisíciletí toužil po RS verzi, ale dnes jsem rád, že je to pořád úzká kastle a eRkový vzhled. Sice mám doma zadní blatníky s kulatým lemem, ale spíš, že mi tu zbyly. Chci zůstat u sériové verze, přestože rozšíření by jízdním vlastnostem pomohlo.
19:07:01
21.04.2017
SO545
Kolesa paradne /racingove/ pre mna moc moderne ale k tejto Rke seknu.
Tiez mam vybrane od ENKEI ale do EU ich nedovazaju vobec.
Jedine US su 4x130 a to mne vyhovuje.
17:41:58
21.04.2017
gred
-> Eidy: však v pohodě,neřikám že tyhle sou hnusný,pasujou k tomu víc než bych čekal,je to fajn4
upraveno 2x, naposled 21.04.2017 17:42:22
14:40:23
21.04.2017
Minott
-> KIT: v pohode ,,ja som myslel nejak decentne aby sa nenarusil charakter auta,,,jak pises aby to bola stale R-ka,4
11:48:14
21.04.2017
KIT
Já bych určitě nerozšiřoval. Nejvíc se mi na tom líbí, že je to pořád "erko".

Jinak majiteli velkej respekt. To auto je skvělý. 6
21:33:53
20.04.2017
Minott
-> Eidy: za mna osobne kola naparadu,,,,4

ps.: myslím si že je načase rozšíriť blatniky vpredu aj vzadu,,,5 4
21:25:01
20.04.2017
Eidy
-> Čokin: Zlatá je jen na přání, za příplatek a to ještě musíš asi někomu podržet :/ To víš, že jsem to zkusil, ale už takhle jsem na ně čekal přes čtvrt roku. Údajně poslední sada v Evropě. Hrozný nervy.
21:18:06
20.04.2017
Čokin
-> Eidy: Velká škoda, že nabyli ve zlaté......když pominu kvalitu tak zlaté se mě tam líbili o chlup více, ale.....4
Extreme Tyres