Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

12:43:37
25.01.2017
Luky
-> radekp: no vždyť to je vlastně totéž 3
06:07:53
25.01.2017
radekp
-> Luky: jsem četl přisraně3

-> Eidy: paráda, těším se na reference
22:32:57
24.01.2017
Eidy
-> Bery: Standardní nižší nastavení od Kalmara. Po sednutí nějakých 35-40Nm v základu a čep je nastaven do díry s prudším náběhem, tedy nižší svorností.

Jinak by bylo fajn se s tím svézt na mokru i na suchu, abych viděl rozdíl. Přepdokládám, že budou situace, kdy se to zlepší (náhodné prohrábnutí jednoho kola) a pak asi i kdy se to zhorší. Třebas místo jednoho kola se protočí obě a poletím ven. Ale to si všechno povíme potom. 4

-> Luky: Ano, mami. 1
21:26:39
24.01.2017
Bery
-> MVM: Na širokým kusu asi jo. :-) A doporucuju i v zatáčce v lehkém driftu
21:22:09
24.01.2017
MVM
-> Bery 24.01.17 21:18:20: Ať si vrkne .. Je potřeba zkusit jak se to rozdovádí 4
21:18:20
24.01.2017
Bery
Hlavně nevrkat plynem. Na kolik nastaveny?
21:16:57
24.01.2017
MVM
Je to "jen" o základním nastavení diferenciálu (který si stejně provozem trošku sedne) a o práci s plynem v celým průběhu zatáčky. Nic zásadního se nestane .. ač někdy se z auta stane větší "mrcha" nuže podle toho se s nim pak musí jet .. žádné mazlení a kochání kajinou - ryze závodnický přístup hraní s mladou paní.. 1 (na předokolce je to znát víc)
21:04:13
24.01.2017
Luky
-> vhml: jo, na tvoje víkendové stěžování jsem si mimo jiné vzpomněl 1

-> Eidy: ten přechod na špéru prý umí kousnout. Tak radši že začátku pomálu a při straně jo? 6
20:56:31
24.01.2017
vhml
-> Luky 24.01.17 20:49:22: hele já nějak nepoznal rozdíl v řízení. Ale Miata má Torsena. Jen na ledě se to , namísto prohrábnutí jednoho kola, velmi ochotně celý roztočí.
20:52:07
24.01.2017
Eidy
-> T: Jasný. 4

-> Luky: Každej straší, ale já si nemyslím (doufám), že to bude tak moc jiný.
20:49:22
24.01.2017
Luky
-> Eidy: to se budeš učit jezdit tak trochu nanovo, ne?
19:57:28
24.01.2017
-> Eidy: super 158 počítej, že mě v Mostě ten samosvor bude moc zajímat 1
19:55:16
24.01.2017
Eidy
Je tam. 1
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 24.01.2017 19:55:16
19:55:06
24.01.2017
Eidy
Převodovka přišla z rukou pana Vrby. Díky jemu i Čokinovi za dopravu.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 24.01.2017 19:55:06
21:16:54
18.01.2017
Čokin
-> Eidy: 158
00:42:08
18.01.2017
gred
-> Eidy: 4
00:12:19
18.01.2017
Eidy
-> GRED-Činpokomon :D: To jsi asi nejmladší vlastník automobilu. 6

Ta SPZ byla taková dost viditelná, ale najde spousta dalších much. Ale díky, pane. 4



-> Čokin: Až přivezeš špajzku, tak Ti to ukážu naživo a pak si povíme.

Jinak se Škodovkou je to takový dvojaký. Ano, dá se pořídit spousta úprav a dílů za rozumný peníze oproti jiným značkám. Otázkou je, jestli není lepší za stejný celkový peníz pořídit jiné auto v sériovém stavu se stejnými schopnostmi. A legálnost řešit netřeba. To je ovšem rozumový přístup. A pak tu máme ten náš, srdcový, kdy cpeme peníze do nesmyslů. Ale když nás to děsně baví. 1 Aspoň je o čem debatovat a co řešit a pak na srazech na co koukat. Jako nemám vůbec nic proti kvalitním sériovým autům cizích značek, naopak. Stejně tak jako se rád podívám na sériové Škodovky v krásném stavu. Ale ruku na srdce, nebyla by to nuda, kdyby na srazu byly jen sériové Škodovky? To se můžeme sejít v hospodě a přinést fotky. Když se to sjede od všeho trochu, je to pestrý. Tohle vymýšlení a tvoření je to co nás baví. 4 A ten boj proti legálnosti z nás dělá správný drsňáky. 3
22:46:20
17.01.2017
Čokin
-> Eidy: Stím rozbíjením souhlasím, nadruhou stranu o to je to kouzelnější kolik možností jak z toho aspon trochu udělat auto se nabízí, finanční náročnosti nemluvě oproti třeba Porsche. Jen ta legislativa nám to trochu kazí......



Tvé výhrady = normální smrtelník si toho na sraze nemá šanci všimnout 1
22:43:13
17.01.2017
gred
jak se tady řešilo kdo od kdy jezdil...já měl první vlastní auto ve 12ti 3 120ku co sem dostal od táty když si koupil wartburga,měl sem jí u nich na place kde parkovali avie a kontejnery,bejvalej malej okruh autoškoly "doslova okruh3 ) jezdit sem tam směl teda jen za dozoru táty,takže tam to auto většinu času a já "tunil",v době kdy my bylo 12 a strašně frčelo rychle a zběsile,já neměl ani korunu a všude kolem kontejnery plný super krámů z vyklizenejch sklepů a podobně,si jistě dovedete představit jak to vypadalo3 3 pak několik aut s kámošema na pole když nám bylo tak 17,pak až od papírů normálně,doma o tom věděli,nějak to neřešili3 mimochodem ta 120ka má na virtu dodnes kartu,v rámci mojí první registrace kterou sem si omylem smazal3



-> Eidy: každopárně tohle je poprvý co ti píšu k autu,sleduju už dlouho,podle mě jedno z nejlepších erek co na virtu sou4 a líbí se mi jak si tady před nedávnem postoval ty nově natřený spztky,to bylo podle mě jediný co to auto trochu kazilo,ta přední spz1
21:35:10
17.01.2017
Eidy
-> Čokin: Kryt vyšel na 4. pokus takto. Nádobka až na 5. A přesto mám drobné výhrady. Ale co už.



Jinak já jako malej škodovku nikdy nechtěl, protože je to krám, co se pořád rozbíjí. 3 Ale když jsem poznal eRko a především 130RS, změnil jsem názor. 5
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 17.01.2017 21:35:10
Extreme Tyres