Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

15:44:57
31.03.2014
Tomáššš
-> Eidy: fotka 212 a 213 su fakt super ! 2 4
00:04:40
31.03.2014
spyker
16:15:54
30.03.2014
Eidy
Tak a modrá brzdovka je tam. Nejdřív jsem udělal spojku, pak přední brzdy, pak zadní a nakonec pro jistotu znovu přední.5 Umyl jsem kola a nechám je převážit. No a můžeme vyrazit na Ring. A pokud stihnu udělat dveře, bude to bonus.
07:45:31
28.03.2014
vhml
-> Eidy 27.03.14 16:05:00: srovnalo, dělám to při slalomu pořád. Jen tam nesmíš nechat prsty 3
16:12:32
27.03.2014
Luky
-> Eidy: auto které se řídí samo - nebude to trochu nuda? 1
16:05:00
27.03.2014
Eidy
-> Filip: Super hláška 3

-> De&coN: Dík. Lemy rozhodně rozleštit zkusím. Maximálně je stříknu znova. 1

-> Luky: Bez strmého hřebenu bych asi skončil v kačírku. Ale ono by stačilo pustit volant a srovnalo by se to samo. Zřejmě. Jen si to nekdě vyzkoušet.
15:05:04
27.03.2014
Filip
Stint 1, 4:08 brown trouser moment = moment hnedyho kalhot , dobre jsi to chytil.
15:05:01
27.03.2014
Filip
Stint 1, 4:08 brown trouser moment = moment hnedyho kalhot , dobre jsi to chytil.
16:23:56
24.03.2014
Deacon
-> Eidy: Videa pěkný a nečekanej drift jsi ukočíroval bravůrně 4

A jak jsem koukal na ty fotky lemů, tak z fotky to zas tak hrozně nevypadá, jenom škoda toho přechodu, ale zkus to rozleštit a mohlo by to být fajn 6
15:23:30
24.03.2014
Luky
-> Klubko_: jj, něco takového - termín se používá u vytrvalostních závodů, kde stint je jízda mezi zastávkami v boxech.





-> Eidy: hnusná krize v prvním stintu (47), skvělá reakce 171 Bez strmého hřebenu by ses ale asi trochu zapotil 3 4
15:15:38
24.03.2014
Klubko_
-> Eidy: co znamená "stint"? To je anglicky vyraz pro "jízda"? Jakože 1. jízda, 2. jízda?
14:34:32
24.03.2014
pitrs-84@
neuveřitelna kára 158 aj volantovat umis skvele 171
12:29:30
23.03.2014
-> Eidy: : to by mohlo jít 4
11:59:59
23.03.2014
Eidy
-> spyker: Aha. Koukal jsem, kdo tam prohání starýho pašíka. 1

-> Fifa: Trochu mě to překvapilo. Už jsem si říkal, že se asi otočím.

-> T: Na podzim bude motivace. Včerejší stopa, původní tlak pneu, dvojka ze šikany a jen se soustředit na pozdější brzdění. Na gumách už nebude záležet, takže to můžu hnát na hranici.5
11:27:46
23.03.2014
spyker
-> Eidy: Jo přesně tak s tím passatem
11:20:27
23.03.2014
Fifa
-> Eidy: Fakt bravúrní reakce při první jízdě. To jsi ani sám nečekal, že to půjde až tolik bokem, co?
10:01:08
23.03.2014
-> Eidy: : nojo, tak ono je to těžké teď něco nahnat, když máš ten okruh tak najetej 4takže bych si z toho tak moc nedělal.....spíš je strašná škoda toho omezovače, je to fakt nepříjemné :-/ to my, co máme pár kol, tak se dá nacházet spousta vteřinek 6
09:48:18
23.03.2014
Eidy
-> T: Jo, s dvojkou ze šikany souhlasím. Zkusil jsem to takhle a není to ono. To může být vteřina, která mi chybí na nejlepší čas. Nicméně pocitově jsem jel rychleji než kdy dřív a mrzí mě, že je to jen pocit.
09:24:10
23.03.2014
-> Eidy: : videa jsem viděl a já mylsím, že dobrý...asi ty pneu.....já jsem na zadek na poseldní jízdu přifouknul a přišlo mi to o něco lepší a jak jsi viděl, tak jsem byl skoro bez žmolků a to čas je orpoti loňsku jinde....

jen mi přijde, jestli by to nechtělo za cílovkou 2-ku....ta trojka mi přijde na výjezdu taková utahaná....4
23:07:03
22.03.2014
Eidy
-> spyker: Na časy jsem koukal a žádný zlepšení. Dávám to za vinu nižšímu tlaku v pneumatikách. Zkusil jsem to je to na houby. Tys tam byl tím tmavě modrým passatem?
Extreme Tyres