Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

09:48:18
23.03.2014
Eidy
-> T: Jo, s dvojkou ze šikany souhlasím. Zkusil jsem to takhle a není to ono. To může být vteřina, která mi chybí na nejlepší čas. Nicméně pocitově jsem jel rychleji než kdy dřív a mrzí mě, že je to jen pocit.
09:24:10
23.03.2014
-> Eidy: : videa jsem viděl a já mylsím, že dobrý...asi ty pneu.....já jsem na zadek na poseldní jízdu přifouknul a přišlo mi to o něco lepší a jak jsi viděl, tak jsem byl skoro bez žmolků a to čas je orpoti loňsku jinde....

jen mi přijde, jestli by to nechtělo za cílovkou 2-ku....ta trojka mi přijde na výjezdu taková utahaná....4
23:07:03
22.03.2014
Eidy
-> spyker: Na časy jsem koukal a žádný zlepšení. Dávám to za vinu nižšímu tlaku v pneumatikách. Zkusil jsem to je to na houby. Tys tam byl tím tmavě modrým passatem?
23:01:28
22.03.2014
spyker
tak to mě docela sejří že jsem nevidě?Já jsem si to docela užil oproti minulému roku tam je znát posun ... lepší brzdy jsou znát 1 co ty už jsi koukal na svoje časy?
22:52:26
22.03.2014
Eidy
-> spyker: Byli jsme tam od osmi do tří? Možná do čtyř. Ani nevím.
22:51:18
22.03.2014
spyker
čoveče vůbec jsem tě tam neviděl v kolik si jel domu?Já přijel kolem 12 a asi v půl2 jsem jel první jízdu... aut tam bylo kvanta ale počasí parádní
20:35:43
22.03.2014
Eidy
-> Flanel: 3 Kéž by. Že mám karbonový nádobí ještě neznamená, že mi to jede rychleji než ostatním.



Jsou tu videa z dnešního Mostu.
07:24:04
21.03.2014
Flanel
To je hnus velebnosti. Vy jste pořád deset kroků napřed před celým virtem 1 2 neskutečné 5
22:11:51
20.03.2014
Eidy
Díky.
21:36:43
20.03.2014
tapo145ap
Parádna robota a ten poriadok vsade 9
21:34:02
20.03.2014
ochoda
Já chci taky takovej pulitr! 22
21:19:39
20.03.2014
castrol
-> Eidy: ty jo carbon krigel 9 1
20:46:26
20.03.2014
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Eidy: Peknej pivni hrnek... 4
upraveno 1x, naposled 20.03.2014 20:46:44
14:07:32
14.03.2014
jerzy
-> Eidy:

"...v zatáčce přišlápnul nechtěně víc..."



tak určitě 47
18:58:52
10.03.2014
Eidy
-> Antony: Pozdě. Ale aspoň že tak.4
18:57:21
10.03.2014
Antony - zrušená registrace
-> Eidy: 1 dneska jsem dodělal poslední podložky, takže po dovolený taky poprvé letos vyjedu . .
18:43:32
10.03.2014
Eidy
-> Antony: Kdybys míň rozebíral a víc stavěl, tak by ses už taky vozil. 1



Jinak před chvílí jsem skončil s dutinama. Strkal jsem prsty do prahů a místama to bylo nějak suchý. Vlastně to začalo při vyndání zadních pantů a kontroly dutiny pod zadním oknem. Tak jsem to vzal tak nějak komplet. Padly na to 3 spreje od Motipu. Jednou mi to cáklo do oka, takže jsem si myl půl xichtu lihem. Ale je to a jsem spokojenej. Můžeme začít sezonu. 5
14:40:15
09.03.2014
Antony - zrušená registrace
14:04:19
09.03.2014
Eidy
Tak dneska jsem konečně Kóču vyvenčil. Prvních pár kilometrů jsem se smál jako šílenec 1 . To prostě jiný auto nedokáže. Zkusil jsem dát pneu na 2,0/2,2 a za studena to prostě klouže, je to málo. Po ohřátí to šlo a jediným přínosem bylo menší drncání od silnice. Ale v mém rozměru budu foukat 2,2/2,4. To prostě funguje.

Ve městě jsem to dvakrát v zatáčce přišlápnul nechtěně víc a už jsem jel bokem. Luxus.5
13:06:06
03.03.2014
Eidy
-> Tomaso435: Správně. To se teda stalo už dávno při postupném rozšiřování. Barva zčernala a napěnila. Pak jsem upravil blatníky a zalakoval to barvou bez tvrdidla a ta do sebe postupně chytala prach.
Extreme Tyres