Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

20:46:18
11.11.2012
-> Eidy: : tak poskládej jeden pořádnej a pak udělej pro alfisty výprodej 3
20:19:58
11.11.2012
kamikaze
-> Eidy: Teď udělat funkční kombinaci136
20:17:05
11.11.2012
Eidy
-> T: Tentokrát jsem byl pro motor bez hlavy, stejnej typ jako mám. A zas tolik toho nemám. Jen 4 kliky, 4 bloky, 3 hlavy atd. Kromě vaček teď můžu složit 3 víceméně stejný motory 40.
20:14:32
11.11.2012
Eidy
-> Qwak: Ty děláš, jako kdyby se na škodovce nikdy nevysypala klika.
18:14:27
11.11.2012
Qwak
-> kamikaze: to mozná jo, ale co sem já znal kohokoliv kdo měl alfu tak vždycky špatně elektrika.. a celkově furt něco.. 7
17:37:01
11.11.2012
kamikaze
-> Qwak: A škodovky ne? Já na feldě vyměním tekoucí pumpu a začal prolínat chladič.3
15:34:33
11.11.2012
Qwak
no podle mě jen alfa dostála svýmu jménu... a sice že se to furt jen sere8
15:14:07
11.11.2012
-> Eidy: : náhradní díly Eidy 40k Tobě budou jezdit alfisti 40 kde jsi na to zase přišel a co to stálo tentokrát? 4
12:10:37
11.11.2012
sikula
Asi ti rozumím4
19:14:07
10.11.2012
Eidy
-> sikula: Je to sice blbý, ale musím přiznat, že mě to baví. Asi jsem vadnej :)

Mám radost i z toho, že do dneska koupenýho bloku časem natlačím ten vnitřek ze 164.
19:05:12
10.11.2012
sikula
Tak to je fain že jsi dobře pořídil, pěkně tě ten motor zkouší.
19:03:00
10.11.2012
Eidy
Dnešní cesta přes celou republiku se vyplatila. Najel jsem 836km a přivezl si krásnej blok s krásnejma pístama, ojnicema, vložkama ale hlavně klikou v perfektním stavu. Zítra ji vyndám, ale podle všeho ji budu moct použít tak jak je. Šály jsou matný, netknutý. 5
08:41:27
10.11.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 10.11.12 07:24:52: 158
07:24:52
10.11.2012
Eidy
-> Tuner#2: úúúúúúúž 1

Dneska jedu pro pár Alfa dílů. 40
22:39:12
09.11.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 09.11.12 14:38:16: Dobře Ty 3



Jinak teda "pěkná" story, už bych fakt moc rád, aby to bralo konce 8 BTW fotky jak ze speedhunters budou? 5
14:38:16
09.11.2012
Eidy
-> Kristian: Povětšinou z hliníkové slitiny a z oceli.
13:41:38
09.11.2012
U-Geen
-> Kristian: umis i cist, kdyz uz umis psat? :)
13:40:03
09.11.2012
Kristian
z coho tam mas motor ?
20:02:38
04.11.2012
Eidy
-> m8rinek: Alfa samozřejmě umí silnější šály, ale tohle je už 2x přebroušený a nechci slabou kliku. Ta klika z druhýho motoru s sebou nese i další komplikace. Tu si nechám do foroty na někdy. Ale teď seženu origo kliku dokud jsou.
19:03:27
04.11.2012
m8rinek
-> Eidy: Alfa asi neumí výbrusový šály? Nicméně je fůra firem co dělají šály i zakázkově a kliku přebrousit nebude problém. Případně tu druhou kliku pod setrvákem ,,zkrátit,,? Nebo předělat setvrák?
Extreme Tyres