Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

22:17:54
14.02.2013
Eidy
-> Vojťas: Jo, sorry. Držáky zadních třmenů.
22:16:20
14.02.2013
Vojťas
-> Eidy: držák čeho? jinak moc pěkná práce, z toho muselo být bordelu co ? 1
22:14:00
14.02.2013
Eidy
A po 3 dnech za použití "CNC" ruční pilky a "CNC" pilníku mám tohle. Ještě je na tom dost práce, ale to nejhorší je snad za mnou.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 14.02.2013 22:14:00
upraveno 1x, naposled 14.02.2013 22:15:05
22:12:47
14.02.2013
Eidy
Začal jsem dělat držáky. Nejdřív jen certalová deska.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 14.02.2013 22:12:47
23:31:54
11.02.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Teda Ty dneska jedeš! Napřed v tématu o čurabocanie a teď o svátku zamilovaných. Ještě chvíli a budeš tu "oblíbený" skoro jako já. 5 Jak by řekl kamarád palec hore 158
20:06:04
29.01.2013
Eidy
Dveře už jsem sehnal díky ZdrubT.
18:51:55
25.01.2013
Aidamgonnahate
12:05:27
25.01.2013
m8rinek
-> Qwak: napiš Lamináťákoj...
12:00:32
25.01.2013
Qwak
-> m8rinek: a za tech 500 je to stále aktuální?.. to je v naší sféře mnohem realnější ..
-> Bery: to určitě taky udělám 6
10:47:52
25.01.2013
m8rinek
-> Eidy: já bral od Richarda po 500Kč
10:46:34
25.01.2013
Eidy
-> m8rinek: nevím kolik to vyjde přímo od výrobce. Bývalo to 1000. Teď to má MK Kosa za cca 750, což je každopádně super.
10:16:23
25.01.2013
Bery
-> Qwak: nebo si k těm dveřím na 2 dny sedni a nedej jim pokoj.vrtej,řež a demontuj:-)moje dveře na rapida nandavám jednou rukou.nekroutí se a mám je stejně těžký jako kluci co mají alu potah.Možná ještě lehčí
09:04:56
25.01.2013
m8rinek
-> Qwak: lamino potah vyjde kolem 500/kus
01:42:20
25.01.2013
Qwak
-> m8rinek: právě o tom mluvím... takže sem zvědav jak to tady dopadne.. ale držím palce 1 , nám zkromnějším asi postačí .. "ubohý" hliník 3
01:37:50
25.01.2013
m8rinek
-> Qwak: Na CVUTu dělali ve vakuu. Ve finále měli i kola, jestli to někdo dotáhne, ví bůh...
01:28:55
25.01.2013
Qwak
-> m8rinek: njn to pak jde jinak ....já tomu až tak uplně nerozumím ..ale co mi říkal kamarád tak že prý jen tou technologii kterou to děláš mužeš ušetřit na váze.., právě že oni na to mají ty kraviny :)) už si nepamatuju co všechno
upraveno 1x, naposled 25.01.2013 01:29:38
01:23:53
25.01.2013
m8rinek
-> Qwak: Ono na tom v podstatě nic neni, na CVUTu to dělali na takovym lepšim koleně :))). Problém je cena a ta se tam zas tak moc neřeší, když to platí někdo třetí...
01:16:17
25.01.2013
Qwak
-> Eidy: nějak mi nedošlo jak nesmyslně je drahý 8 to se radši vydám nějako dostupnější cestou... každopádně u toho karbonování kamarád má na škole kluka co tam karbonuje celý rámy na formuli a vlastně všechno tam dělaj z karbonu tak kdyby byl zájem tak by mohl poradit ;)
00:57:37
25.01.2013
Eidy
-> Qwak: ještě nevím, jakým způsobem proběhne výroba, ale jeden potah vyjde řádově na tisíce.
00:55:38
25.01.2013
Qwak
-> Eidy: kdyby se něco kulo, na dveře na éro tak bych měl případně taky zájem kdyby toho mělo bejt víc.. páč ty dveře jsou uplně nesmyslně težký .. 8
Extreme Tyres