Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

19:09:47
18.12.2011
Milan 136
-> Tuner#2: no, to je nádhera3
22:38:05
17.12.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 17.12.11 20:44:40: Kuk my foto: gallery.tuningy.com/displ ayimage.php?album=327&...

4
20:44:40
17.12.2011
Milan 136
-> Eidy: to dělá Ronal ne, ty medvídky?3 jednou jsem to viděl na fávu někde v HK na tuning party a pak někde v Prahe u Abatonu. To je děs
23:14:35
15.12.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 15.12.11 23:07:31: Viděl, viděl, kur*a fotit jsi měl!!! 3
upraveno 1x, naposled 15.12.2011 23:14:46
23:07:31
15.12.2011
Eidy
-> Milan 136: To je slabý, pořídil jsem medvídkový kola 3.

Včera jsem viděl první nalakovaný kolo a málem jsem se z toho posadil na p*del. Měl jsem trochu obavy, ale tenhle odstín je pecka. 9 5 4
21:41:56
15.12.2011
jarda.u1
-> Milan 136 15.12.11 20:52:05: 3
20:52:05
15.12.2011
Milan 136
-> Eidy 10.12.11 00:18:06: ještě tam nalep Hello Kitti a je to3
17:15:42
10.12.2011
Fifa
-> Mr_Kubas: 3 žůžo 3
00:18:06
10.12.2011
Eidy
A sakra, jsem prozrazen.
22:45:45
09.12.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mr_Kubas 09.12.11 22:43:12: pecka, koukám že Eidy do toho jde odvážně... Nakonec bude každý kolo jiný 5
22:43:12
09.12.2011
Mr_Kubas
21:58:52
09.12.2011
Eidy
-> Tuner#2: Klidně řeknu název barvy. Je to "DRAMA". To jsem vám pomohl 3.
21:34:40
09.12.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 09.12.11 20:58:19: A prozradíš alespoň odstín?



JJ měl jsem stejnou zkušenost na to, že jsem baral jen vačku. 4
20:58:19
09.12.2011
Eidy
O barvě je už rozhodnuto. Dle vzorníku je velmi pěkná. Jsem zvědav, jak to bude vypadat na kolech a jak to bude ladit s autem 5.

Dneska jsem měl druhou příležitost mluvit osobně s panem Čepkem a musím říct, že je to velmi příjemný člověk. Evidentně ví, o čem mluví. Vyptá se, pak řekne svůj názor, navrhne nejlepší řešení, ale nikterak ho člověku nenutí. Pokud po něm člověk nechce blbost, tak zákazníkovi vyhoví. Řekne, že to a to je podmínka nebo minimum a pak je to na zákazníkovi. Samozřejme odvede solidní práci a ještě poradí nad rámec povinnosti ačkoliv je to jeho know how. Nedělá machry. To jsem ani nečekal, nicméně přesto mě velmi mile překvapil.
18:50:17
06.12.2011
Martin120L
Zlatá je dobrá
20:06:05
29.11.2011
M@rtin
-> Eidy 28.11.11 23:05:56: Takový nikdo nemá a budeš první s Tlumex kolama 3 3
16:37:03
29.11.2011
ochoda
ta zelená je perfektní 2 3
16:22:57
29.11.2011
Péďa17
-> Eidy: 3
23:05:56
28.11.2011
Eidy
-> Syny: Jo, souhlas. Ale zase to tolik neladí k dalším plánovaným úpravám, sakra. To mám zase těžkou hlavu. Já je natřu tlumexem a bude pokoj. 3
Extreme Tyres