Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

20:01:47
19.03.2012
Eidy
-> Mantrabeach: To chce jen trénink. S tvým výkonem a podvozkem by šlo asi lehce driftovat i na suchu.
19:54:40
19.03.2012
Mantrabeach
-> Eidy: no na rovinkách jede slušně,to máš pravdu ale víš co se stalo tenkrát v zatáčce3.chce to aspoň podvozek konečně
19:44:11
19.03.2012
Eidy
-> Mantrabeach: Ale na rovinkách ti jede slušně a v zatáčkách je to aspoň legrace. 4
19:43:16
19.03.2012
Mantrabeach
-> Eidy: nj žijem jenom jednou1 .já se snad vokážu.protože potom zase určitě nevyjde čas.ale auto je furt seriovka8
19:41:22
19.03.2012
Eidy
-> Mantrabeach: O financích mi ani nemluv. Musím vzít plnou do spotřebáka, něco do Kóči (a to nevím, kolik si to vezme) a večer jdu na ples. To bude drahá sobota 5 .
18:22:59
19.03.2012
Mantrabeach
-> Eidy: ty jo už jenom kvůli tobě bych rád dorazil1.ale financ nějak není prdele 8.zrovna když mám volno
14:04:18
19.03.2012
Shackall
S tím osmiválcem si hádám děláte legraci 3 Já osobně to vidím na nějaký TwinSpark...
13:46:07
19.03.2012
TUNER
-> Bery: Tak neber to,ject si zadarmo zalyžovat do nejluxusnějšího střediska v evropě... 4
13:44:53
19.03.2012
TUNER
Jj,osmiválec....tak když už je to venku,tak dam první video kdy to Eidy natočil... ;-)

www.autotube.cz/roadtube/ 1542-nejmensi-osmivalec-ch evy-na-svete-video.html
13:34:47
19.03.2012
Eidy
-> TUNER, Bery: Dík. Sám jsem zvědav. Mezičlánek si celkem věří. záleží to na citlivosti a štěkavosti motoru při hraní s plynem. Ve vyšších otáčkách to působí celkem jedovatě.
Jaká nápověda? Řekl jsem, že je tam 8 svíček. To osmiválce mívají.
upraveno 1x, naposled 19.03.2012 13:35:29
11:20:09
19.03.2012
Bery
-> TUNER: jsi samá rekreace,já myslel,že se tam s tebou konečně vyrovnám a poděkuju ti.Tak zas jindy.chjo

Jsem na to zvědavej a doufám,že si nezkroutíš kastli.Teda ne že bych nevěděl co to bude,spíš jak to bude fungovat s mezičlánkem za volantem)
09:41:18
19.03.2012
TUNER
Já taky myslel,že to všichni dávno ví ))))
Ale 15.3. dal Eidy hodně velkou nápovědu 4
Škoda že tady nebudu,tak se těšim alespoň na videa z okruhu.
A držim palce Eidy ať vše funguje jak má a pořádně si zajezdíš a proženeš tam konečně i auta nejen v zatáčkách 4
08:16:42
19.03.2012
Eidy
-> T: Jo, nocleh je ok.
07:54:34
19.03.2012
-> Eidy: : já myslel, že už to tu všicni ví a ono je to ještě pořád tajné 131 40
jinak bude možnost noclehu zase v pátek? 4
23:26:36
18.03.2012
U-Geen
-> David V6: tak indicie tu jsou :)
21:37:07
18.03.2012
Eidy
-> David V6: Jo, do soboty je to tajný 4
-> johaning: Záleží kdy. Tenhle tejden bude nabitej. Zítra musím máknout, v úterý pracovní večeře, takže garáž asi nee no a pak už jen středa a čtvrtek na finální ladění. V pátek jen naložit na podvál a v sobotu ráno na okruh. A letos bude nádherně.
19:29:35
18.03.2012
johaning
-> Eidy: žebych se teda zarazil to zas omrknout a poslechnout konecne jak to vrci?4
19:24:09
18.03.2012
David V6
-> Eidy: Eidy stále je tajný co tam dáváš za motor?
23:29:12
16.03.2012
Fifa
-> Eidy: Ono stačilo když byla trochu přicpaná hadice(trubka). Použil jsem na vypouštěcí šroub nádrže oko z uřezané brzdové hadice a časem se působením benzínu zhroutil dovnitř zbytek gumy v oku. To stačilo na zavzdušnění čerpadla. Mě to teda ani nejelo. Mám totož regulátor otáček čerpadla aby mi neulejvalo karbec.
23:16:24
16.03.2012
Eidy
-> Fifa: Je to nějaký externí čerpadlo, není to do konkrétního auta. Je naležeto pod plechem pod zadníma sedačkama, čili celkem nízko a benzín si z nádrže natáhlo samo, ale furt běží nahlas. Motor běží dobře, ale neodvzdušní se.
upraveno 1x, naposled 16.03.2012 23:16:49
Extreme Tyres