35.ročník Tachlovický trojúhelník

správce: Nwkt / nahrával: Nwkt, oppik / Tachlovice / veteránské akce / 04.09.2011 / počet fotek: 91do oblíbených
sdílej na facebook.com

diskuze ke galerii:

13:01:37
07.09.2011
Pavel P..
-> j_j: no dyk... proto řikám že je jedno co to je ale když to splňuje veteránský věk tak je to veterán byť to nemá ani cm chromu a ať se ti ortodoxní veteránisti ze 100let starýma žebřiňákama třeba stavěj na hlavu, když pro ně neni veterán ani 40let starý MBčko.
12:59:27
07.09.2011
j_j
Pavel P.. 07.09.11 12:39:40 napsal:

→ j_j: za pět let už budou i Mkový 120ky veterány a

takový jako ty s tim nic neudělaj… nekteré už dávno jsou ale lidi nemaj

potřebu se s tim chlubit…
Pavle, rok 1980 jsem si nevymyslel já ale FIA. Děláme to přece, že ty auta máme rádi a ne, že něco je veterán na papíře a něco ne. 6 Jestli si ale myslíš, že rok co rok se bude hranice veteránů posouvat směrem k emkům a favoritům tak tě musím zklamat, protože existují docela rozumné hlasy na zastavení posunu hranice rokem 1980, což je podlě mě rozumný.
12:57:37
07.09.2011
Pavel P..
-> m8rinek: Tak pro někoho je to výhoda když má nějakej wergl s velkym obsahem aby nemusel platit mastný povinko.
12:55:40
07.09.2011
m8rinek
-> Zazaa: přesto fůra ,,obyčejnejch,, aut se na V cpe... Hlava mi to nebere, krčit se před komisí, která mi bude na mym autě vytýkat co se jim zrovna nehodí....



Svoje historické moto na V postavit hodlám, ale tam je situace zrušené registrace...
12:52:27
07.09.2011
Zazaa
-> m8rinek: taky neni

vyhoda je opravdu jen pro ty auta ktere jinak na silnici dostat nelze
12:50:20
07.09.2011
Zazaa
-> Luky.: ministerstvo atd ma veterany tak nehaj hluboko v pr**li ...

jinak neco malo o tom vim taky ... mluvil sem s "nasim" predsedou KTK kde mimochodem treba jezdi otestovane auto s ramem ze bych to potreboval taky a bylo me receno ze on proti tomu nic nema, ze kdyz muze pustit na silnici vojenske OTcko a kdejakej werk tak nema problem pustit historicke sportovni auto s ramem



ALE letos meli sezeni tech 12 nebo 14 predsedu KTK a jedna z veci kterou vyresili je ta ze auta s ramem se testovat nebudou, byli tam prej lidi co byli spis pro vetsine to bylo jedno a pak nekdo kdo byl tvrde proti s tim ze pro auta s remem sou Rkove znacky a kdyz se neshodli vsichni tak proste ne
12:50:03
07.09.2011
m8rinek
Může mi někdo vysvětlit jakou výhodu mají Vznačky pominu li anomálie, jako Lukyho auto s rámem, případně auto vyřazené z provozu?



Pokud mám auto, které navíc dosáhne snížené sazby povinného ručení, tak nějak nevidím výhodu...?
12:39:40
07.09.2011
Pavel P..
-> j_j: za pět let už budou i Mkový 120ky veterány a takový jako ty s tim nic neudělaj... nekteré už dávno jsou ale lidi nemaj potřebu se s tim chlubit...
upraveno 1x, naposled 07.09.2011 12:40:08
11:39:00
07.09.2011
j_j
na tu změnu roku 1980 by měla reagovat ČPP a posunout hranici levného povinného ručení právě na tento rok z roku 1975 - docela mi to štve,protože stodesina je r 1976 6
11:33:19
07.09.2011
j_j
-> Matsoft: což je asi dobře končit veterány érem, stovkama,užovkama - auty s chromem,který dělá veterány - nebo ? 6 -> Luky.: nemám, je mi to docela jedno,ale nevím proč lže - tvrdí, že je to přímo ten prototyp, což ale není pravda (zachránil jen papíry a auto je r. 1967 - osobně bych měl raději origo 1967 MBX než tohle). Je to ale zajímavý auto, škoda jen, že je vidět ten svár nastavovanejch blatníků - u takovýhle renovace je to vážně renonc. Jinak je to v pohodě pán, bavil jsem se s ním na Pražské noblese.
11:20:38
07.09.2011
Matsoft
-> Zazaa: to mas sice pravdu, ale v cervenci jsem se ptal na 85 tam kde jeste v dubnu sla a bylo mi receno ze uz ne....
11:15:15
07.09.2011
Luky
-> Zazaa: vím že to tak nějak šlo, i když to bylo tak na hraně, nedá se asi říct, že to 100% bylo možný. Pak padla vláda, nový ministr dopravy vyházel lidi pod sebou (jeden z nich tomu byl velice nakloněn) a teď to nejde, neb dosazení kamarádi o tom nechtějí ani slyšet. Ale ten testační komisař na to snad tlačí, tak doufám v příznivý obrat.

Kurva, vždyť je to dobová úprava (typ B dle článku 3.1 kodexu FIVA), né? 37
11:07:10
07.09.2011
Zazaa
-> Luky.: Vcka s ochranym ramem sly az do letoska, respektive to bylo tak nejak v kompetenci predsedy KTK jestli to podepise nebo ne

letos se na schuzi dohodli ze to poste nepujde presneji jeden nebo dva byli hodne durazne proti a nenasel se nikdo kdo by se chtel hadat :(



a tech 30 let pokud vim jeste furt neproslo snemovnou nebo kdo to ma schavalit tu novelu
10:08:19
07.09.2011
Luky
Koukám že nejsem sám, komu je divno z toho, co se dá dát na Včka. Ta 130RS jakbysmet. 130RS nikdy nebyla schválena k provozu na pozemních komunikacích, takže to nemůže takhle být legálně. O to smutnější na tom je, že Včka s ochranným rámem taky nejdou. Hodně se o to snažím, hodně po tom pátrám, vím o člověku, který se to snaží prosadit na ministerstvu, přes FIVA a podobně. Ale (zatím) to nejde. Kdyby to šlo, litra už bych na V měl, jemu se auto líbí a takřka s ním nemá problém (určité věci jo, ale dalo by se to vyřešit, přeci jen přidaná hodnota ve formě legálního provozu s rámem na silnici by za to stála). A tady je najednou 130RS 8 Ale co, je to na svědomí každého komisaře, co si troufne udělat a než ho někdo napráší.



-> j_j 06.09.11 23:27:21: (Zlámalovo) ožábrované MBX je přeci v dobových prospektech. Ty s ním máš nějaký problém? 9
09:35:15
07.09.2011
Matsoft
-> j_j: neni.. od cervence to mame na veku 30 let.....
09:33:08
07.09.2011
j_j
-> MATTESS: -> dakar.cz: ten hraniční rok je dán tuším r. 1985 takže to stíhají Gardovky, emka M1, první rapidy a ve verzi GLS v podstatě i klasická emka s velkými světly?
07:59:41
07.09.2011
dakar.cz
-> j_j: já viděl garde na Véčkách,dokonce je tady i jedno vyfocené.. A to mělo stejné světla jak emko. Ale je to divné. Fakt by mě zajímalo,jak to na Véčka dostal..
06:01:04
07.09.2011
MATTESS
-> j_j 06.09.11 23:27:21: počítá se Rapid?
23:36:45
06.09.2011
j_j
naopak ty 2 bílé stovky jsou porno v přímém přenosu 6 pana VIII. Nohého už známe,ale ta druhá se SPZ velmi podobé té mojí AP 49-30 vs. AP 75-30 jedná se o registraci tuším v lednu 1977 - jsem moc rád,že mi ty SPZ zůstanou,což se u embé bohužel nepodaří, leda že bych jezdil až do smrti v polopřevodu.
23:28:46
06.09.2011
Star LC20
-> j_j: je to hodně hodně divný......možná to jsou značky z jinýho auta
23:27:21
06.09.2011
j_j
ted se určitě vynořej podobný povídačky jako tomu bylo u "vébácký" 130 RS nebo zlámalovu ožábrovanému MBX "rádoby prototypu"...prostě není nad sérii nejsériovatější nebo podložený (!) raritní kusy. Ikdyby to byla dobová úprava z let nástupu emek tak by to stěží prošlo, protože eMko (a tudíž i jeho součásti na jiných vozech) ani na véčka postavit nejde - nebo se mýlím? viděl někdo eMko na "V" ? díky
23:21:48
06.09.2011
j_j
kluci přečtětě si jaký auta můžou dostat osvědčení veteránské původnosti nebo Véčka - motor a převodovka musí být naprosto shodné s typem vozidla, přípustné jsou doplňky z doby výroby auta ( různé mlhovky, rádia, potahy) - tohle je divný jak hovado a nejradši bych někam napsal,protože občas dost pruděj a pak projde tohle 8
23:14:35
06.09.2011
castrol
-> dakar.cz: ma peniaze
22:20:28
06.09.2011
dakar.cz
-> Don_pepe: toš já vím,ale jinak mě nenapadá,jaktože to má veteránské papíry..
22:08:33
06.09.2011
Don_pepe
-> dakar.cz: Tak lícuje mu to, to jo, ale dobová úprava rvát tam díly z X let mladšího auta? to je dobová úprava i rádio s mp3 v Tatře 12...
21:57:18
06.09.2011
Arnold
-> Radek Retro eLeSo: to jo no mozna nejaka znamost nebo nevim ale tohle je vazne fuj 41 78
21:55:10
06.09.2011
dakar.cz
ale nadruhou stranu mu to tam všechno pěkně lícuje. Třeba je to nějaká dobová úprava a má to papírově podložené...?
21:54:07
06.09.2011
Don_pepe
-> oppik: Asi to záleží jak dobrý kamarády má člověk vhodně umístěný na těch důležitých postech... jako všude...
21:53:00
06.09.2011
oppik
-> Don_pepe: nevím jak můžou dávat veteránský čísla na takovýhle auta.viděl jsem ještě v horším stavu samá rez a v originálu mi to auto moc nepřišlo starý mercedes combi
21:52:43
06.09.2011
Radek Retro eLeSo
-> Arnold: aspoň je vidět jak se ty testace dělaj když tohle de41 41
21:49:13
06.09.2011
Don_pepe
-> stodvacet: právě sem se nad tím Erkem pozastavoval taky, takže to bílou na veteránský papíry asi dostanu, když povolej takový ehm... patvary...
21:47:13
06.09.2011
Arnold
-> Radek Retro eLeSo: to je uplne pest na oko na tom erku takovy humus 41 78
21:44:26
06.09.2011
Radek Retro eLeSo
-> stodvacet 06.09.11 21:26:14: tam je hlavně naroubovaný celý čelo41 41
21:41:31
06.09.2011
oppik
-> stodvacet: já to taky nechápu a ještě ke všemu s emkovýma světlama 3 3
21:41:00
06.09.2011
Arnold
pristi rok se prijedu podivat asi taky 4 5
21:26:14
06.09.2011
stodvacet
Nechápu jak může být Erko s prepregem na veteránských číslech?To je snad výsměch všem
18:59:38
06.09.2011
oppik
-> ondie: gardéčko je nádherný.jedeš želiv?
18:43:10
06.09.2011
ondie
to garderko je přísný..
12:20:41
06.09.2011
oppik
to ještě není vše budou další.musel jsem jít pryč tak mi to celý neudělalo
10:11:49
06.09.2011
MATTESS
škoda, že mi to nevyšlo
Extreme Tyres