chudák to erko. alespoň je to hezky udělaný. ale ty Véčka
a ten Mustang taky docela chudák. nevím, na co vzadu má ty držák na listy a listy nikde..
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
35.ročník Tachlovický trojúhelník
správce: Nwkt / nahrával: Nwkt, oppik / Tachlovice / veteránské akce / 04.09.2011 / počet fotek: 91do oblíbených
sdílej na facebook.com
diskuze ke galerii:
21:48:24
07.09.2011
07.09.2011
Milan 136
14:26:24
07.09.2011
07.09.2011
Mr_Kubas
-> Luky. 07.09.11 14:15:34: Teď si nejsem jistej, ale IČO po mě snad u flotilky nechtěli..
-> m8rinek 07.09.11 13:58:52: Jo to je dobré
-> m8rinek 07.09.11 13:58:52: Jo to je dobré
14:23:43
07.09.2011
07.09.2011
Zazaa
→ Zazaa: jenže s dobovýma sedačkama a zpuchřelýma
Britaxama mě asi R nedají, ne? Nehledě na to, že s tím pak stejně
nesmím na silnici…
to vis ty nebo ja , ale nejspis tam nebyl nikdo kdo by to vysvetlil a tak to dopadlo jak dopadlo
14:15:34
07.09.2011
07.09.2011
Luky
-> m8rinek: tak možná to myslela tak, že je na IČO jen u ČPP
13:58:52
07.09.2011
07.09.2011
m8rinek
-> Luky.: To je kec :)). Máme flotilu soukromě u allianzu, je v ní Passat, Fa, motka a teď i 110R, je tam tátův maximální bonus, zahrnut bonus z pojištění baráku, dokonce zahrnut bonus z nezletilýho člena domácnosti a nejlepší je, že faktura chodí jen jedna... otci :D.
13:53:51
07.09.2011
07.09.2011
Luky
Já platím přes tátu coby pojistitele a majitele bonusů na rapida asi 1200-1300 u ČPP. Paní říkala, že flotila je jednak pouze na IČO a jednak že v dnešní době už se to ani nevyplatí vzhledem k různým bonusům, který se tam dají nacvakat. Kdo máte pojistku starší než dva roky, před výročím ji jděte vypovědět a nechte si uzavřít novou, všichni povinně. A kdo ji máte jen rok, vy můžete taky
-> Zazaa: jenže s dobovýma sedačkama a zpuchřelýma Britaxama mě asi R nedají, ne? Nehledě na to, že s tím pak stejně nesmím na silnici...
-> Zazaa: jenže s dobovýma sedačkama a zpuchřelýma Britaxama mě asi R nedají, ne? Nehledě na to, že s tím pak stejně nesmím na silnici...
13:33:53
07.09.2011
07.09.2011
m8rinek
-> ondie: nutno říčt, že to 120R lícuje úžasně, mnohem lépe než většina eRek...
13:27:54
07.09.2011
07.09.2011
ondie
-> oppik:
ondie 06.09.11 18:43:10 napsal:
to garderko je přísný..
Myslel sem to garde-erko,ten bastl :)
Jako divný to je,ale spasovaný hezky..a to použití GL čela je docela gut,lepší jak implementace eM světel do kilího čela..zajímavý..že to má Véčka je věc jiná..
Jo na želiv to vypadá,že pojedu,ještě uvidíme čim,ale asi červenym...ať si můžou lidi zase spokojeně zahudrovat a zakroutit hlavou,co všechno že to dostalo to Vé
ondie 06.09.11 18:43:10 napsal:
to garderko je přísný..
Myslel sem to garde-erko,ten bastl :)
Jako divný to je,ale spasovaný hezky..a to použití GL čela je docela gut,lepší jak implementace eM světel do kilího čela..zajímavý..že to má Véčka je věc jiná..
Jo na želiv to vypadá,že pojedu,ještě uvidíme čim,ale asi červenym...ať si můžou lidi zase spokojeně zahudrovat a zakroutit hlavou,co všechno že to dostalo to Vé
13:22:15
07.09.2011
07.09.2011
Pavel P..
-> m8rinek: možná u vás za kopečkama... v Praze máš sazbu vyšší
13:19:40
07.09.2011
07.09.2011
Mr_Kubas
Stačí si najít flotilku a dá se to. Teď platím na 1,3 feldu 1.900,- ročně na vyšší plnění.. Předtím jsem měl bez bonusů 2.800 po XY slevách, úplně původně chtěli za feldu 4.200, což jsem se jen ...
13:17:11
07.09.2011
07.09.2011
m8rinek
-> Pavel P..: to mi přijde dost moc, s max bonusem, by jsi byl snad i na polovině...
13:16:42
07.09.2011
07.09.2011
Power of Bass
tak to je síla a ja musel platit 3tis. po 2,5roku,nez jsme s enasral a protoze stim vyjedu 2x do roka sem to dal do depozitu :-/ (protoze zivim jeste dvoulitr kery me na povinku stoji dalsich skoro 7,nemluve otom kolik to žere :D)
13:14:28
07.09.2011
07.09.2011
Pavel P..
-> MATTESS: já bych taky mohl udělat novou smlouvu se slevou při sjednání online a s bonusama bych platil ještě míň... ale zatim to nechám být.. 2400 za škodovku ročně neni tak zlý.
13:11:16
07.09.2011
07.09.2011
MATTESS
-> Pavel P..: já ho ruším a dělám nový. Na P106 1,0 bylo 1200 a hop s novou smlouvou 715,-
13:10:44
07.09.2011
07.09.2011
m8rinek
-> MATTESS: musel bych kouknout do smlouvy, ale mám škrtlý 3 měsíce a vyšší plnění, i když vzhledem ke stáří vozu, jsem mohl zůstat při zemi :D.
13:09:58
07.09.2011
07.09.2011
j_j
-> Pavel P..: přesně...ať klidně embéčko není veterán, je mi to fuk. (Jinak nám už ale stárne holka a je dokonce v předposlední - 2. nejmladší veteránské kategorii - do roku 1970 myslím). Ale ať se prosím nedávají na Véčka takové věci jako to erko. Jak řekl m8rinek tak ČPP je pro nás maloobjemové škodovkáře naprosto ideální, velmi nízké povinné ručení pro auta starší roku 1975 (včetně) - na embéčku mám rok za 800,-.
13:09:41
07.09.2011
07.09.2011
Pavel P..
-> MATTESS: já taky na feldu platim ročně u Triglavu 1700,-... holt nesmíš bejt línej a říct si o slevu a ještě nechat uznat bonusy z druhého auta.
13:08:09
07.09.2011
07.09.2011
Pavel P..
-> m8rinek: nojo ale tam je hranice u nich snad rok 75?? takže třeba novější mergly, tatrovky, ameriky aj jiný krávy rozežraný maj smolíka a když s tim někdo chce bežně jezdit a neplatit drahý povinný tak mu nic jinýho nezbyde..
13:07:55
07.09.2011
07.09.2011
MATTESS
-> m8rinek: tolik platím za celý rok s 1,3
13:01:54
07.09.2011
07.09.2011
m8rinek
-> Pavel P..: jenže když dosáhneš určitého věku spadneš u ČPP do jiné kategorie a máš povinko za pakatel a všichni Ti můžou :))).
Já mam dokonce povinko regulérní, škrtlé měsíce kdy nejezdím, motor do 1000ccm a výsledná cena je někde kolem 1200Kč, hold když si to někdo umí navolit....
Já mam dokonce povinko regulérní, škrtlé měsíce kdy nejezdím, motor do 1000ccm a výsledná cena je někde kolem 1200Kč, hold když si to někdo umí navolit....
13:01:37
07.09.2011
07.09.2011
Pavel P..
-> j_j: no dyk... proto řikám že je jedno co to je ale když to splňuje veteránský věk tak je to veterán byť to nemá ani cm chromu a ať se ti ortodoxní veteránisti ze 100let starýma žebřiňákama třeba stavěj na hlavu, když pro ně neni veterán ani 40let starý MBčko.
12:59:27
07.09.2011
07.09.2011
j_j
Pavel P.. 07.09.11 12:39:40 napsal:
→ j_j: za pět let už budou i Mkový 120ky veterány a
takový jako ty s tim nic neudělaj… nekteré už dávno jsou ale lidi nemaj
potřebu se s tim chlubit… Pavle, rok 1980 jsem si nevymyslel já ale FIA. Děláme to přece, že ty auta máme rádi a ne, že něco je veterán na papíře a něco ne. Jestli si ale myslíš, že rok co rok se bude hranice veteránů posouvat směrem k emkům a favoritům tak tě musím zklamat, protože existují docela rozumné hlasy na zastavení posunu hranice rokem 1980, což je podlě mě rozumný.
→ j_j: za pět let už budou i Mkový 120ky veterány a
takový jako ty s tim nic neudělaj… nekteré už dávno jsou ale lidi nemaj
potřebu se s tim chlubit… Pavle, rok 1980 jsem si nevymyslel já ale FIA. Děláme to přece, že ty auta máme rádi a ne, že něco je veterán na papíře a něco ne. Jestli si ale myslíš, že rok co rok se bude hranice veteránů posouvat směrem k emkům a favoritům tak tě musím zklamat, protože existují docela rozumné hlasy na zastavení posunu hranice rokem 1980, což je podlě mě rozumný.
12:57:37
07.09.2011
07.09.2011
Pavel P..
-> m8rinek: Tak pro někoho je to výhoda když má nějakej wergl s velkym obsahem aby nemusel platit mastný povinko.
12:55:40
07.09.2011
07.09.2011
m8rinek
-> Zazaa: přesto fůra ,,obyčejnejch,, aut se na V cpe... Hlava mi to nebere, krčit se před komisí, která mi bude na mym autě vytýkat co se jim zrovna nehodí....
Svoje historické moto na V postavit hodlám, ale tam je situace zrušené registrace...
Svoje historické moto na V postavit hodlám, ale tam je situace zrušené registrace...
12:52:27
07.09.2011
07.09.2011
Zazaa
-> m8rinek: taky neni
vyhoda je opravdu jen pro ty auta ktere jinak na silnici dostat nelze
vyhoda je opravdu jen pro ty auta ktere jinak na silnici dostat nelze
12:50:20
07.09.2011
07.09.2011
Zazaa
-> Luky.: ministerstvo atd ma veterany tak nehaj hluboko v pr**li ...
jinak neco malo o tom vim taky ... mluvil sem s "nasim" predsedou KTK kde mimochodem treba jezdi otestovane auto s ramem ze bych to potreboval taky a bylo me receno ze on proti tomu nic nema, ze kdyz muze pustit na silnici vojenske OTcko a kdejakej werk tak nema problem pustit historicke sportovni auto s ramem
ALE letos meli sezeni tech 12 nebo 14 predsedu KTK a jedna z veci kterou vyresili je ta ze auta s ramem se testovat nebudou, byli tam prej lidi co byli spis pro vetsine to bylo jedno a pak nekdo kdo byl tvrde proti s tim ze pro auta s remem sou Rkove znacky a kdyz se neshodli vsichni tak proste ne
jinak neco malo o tom vim taky ... mluvil sem s "nasim" predsedou KTK kde mimochodem treba jezdi otestovane auto s ramem ze bych to potreboval taky a bylo me receno ze on proti tomu nic nema, ze kdyz muze pustit na silnici vojenske OTcko a kdejakej werk tak nema problem pustit historicke sportovni auto s ramem
ALE letos meli sezeni tech 12 nebo 14 predsedu KTK a jedna z veci kterou vyresili je ta ze auta s ramem se testovat nebudou, byli tam prej lidi co byli spis pro vetsine to bylo jedno a pak nekdo kdo byl tvrde proti s tim ze pro auta s remem sou Rkove znacky a kdyz se neshodli vsichni tak proste ne
12:50:03
07.09.2011
07.09.2011
m8rinek
Může mi někdo vysvětlit jakou výhodu mají Vznačky pominu li anomálie, jako Lukyho auto s rámem, případně auto vyřazené z provozu?
Pokud mám auto, které navíc dosáhne snížené sazby povinného ručení, tak nějak nevidím výhodu...?
Pokud mám auto, které navíc dosáhne snížené sazby povinného ručení, tak nějak nevidím výhodu...?
12:39:40
07.09.2011
07.09.2011
Pavel P..
-> j_j: za pět let už budou i Mkový 120ky veterány a takový jako ty s tim nic neudělaj... nekteré už dávno jsou ale lidi nemaj potřebu se s tim chlubit...
11:39:00
07.09.2011
07.09.2011
j_j
na tu změnu roku 1980 by měla reagovat ČPP a posunout hranici levného povinného ručení právě na tento rok z roku 1975 - docela mi to štve,protože stodesina je r 1976
11:33:19
07.09.2011
07.09.2011
j_j
-> Matsoft: což je asi dobře končit veterány érem, stovkama,užovkama - auty s chromem,který dělá veterány - nebo ? -> Luky.: nemám, je mi to docela jedno,ale nevím proč lže - tvrdí, že je to přímo ten prototyp, což ale není pravda (zachránil jen papíry a auto je r. 1967 - osobně bych měl raději origo 1967 MBX než tohle). Je to ale zajímavý auto, škoda jen, že je vidět ten svár nastavovanejch blatníků - u takovýhle renovace je to vážně renonc. Jinak je to v pohodě pán, bavil jsem se s ním na Pražské noblese.
11:20:38
07.09.2011
07.09.2011
Matsoft
-> Zazaa: to mas sice pravdu, ale v cervenci jsem se ptal na 85 tam kde jeste v dubnu sla a bylo mi receno ze uz ne....
11:15:15
07.09.2011
07.09.2011
Luky
-> Zazaa: vím že to tak nějak šlo, i když to bylo tak na hraně, nedá se asi říct, že to 100% bylo možný. Pak padla vláda, nový ministr dopravy vyházel lidi pod sebou (jeden z nich tomu byl velice nakloněn) a teď to nejde, neb dosazení kamarádi o tom nechtějí ani slyšet. Ale ten testační komisař na to snad tlačí, tak doufám v příznivý obrat.
Kurva, vždyť je to dobová úprava (typ B dle článku 3.1 kodexu FIVA), né?
Kurva, vždyť je to dobová úprava (typ B dle článku 3.1 kodexu FIVA), né?