skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Technika na ecce homo
správce: Nwkt / nahrával: petr s / Šternberk / technika vozů škoda / 06.06.2010 / počet fotek: 237do oblíbených
sdílej na facebook.com
diskuze ke galerii:
15:44:57
15.11.2011
15.11.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Matulo 15.11.11 15:41:06: Myslíš číslo fotky a nebo číslo v pořadí? Co tam vidíš zajímavého? To sání k chladiči?
15:41:06
15.11.2011
15.11.2011
Maťulo
hmmmm... foto 75 zaujimave...
15:14:44
04.10.2010
04.10.2010
Jozka
-> petr s: Nádhera.. třeba jako mozaiková fototapeta na zdi garáže - nebo obýváku?
Jsem si nikdy předtím nevšiml, že první Escorty měly mřížky pod zadním oknem..
Jsem si nikdy předtím nevšiml, že první Escorty měly mřížky pod zadním oknem..
19:24:13
03.10.2010
03.10.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bedřich 02.10.10 12:15:08: -> TTomas: Dobrá přečsvědčili jste mě, já žil v tom, že obecně se doporučují tam kde to jde a nehýbe se to tahat trubky a pouze u nápravy dát hadice.
17:52:05
02.10.2010
02.10.2010
Bedřich - zrušená registrace
-> TTomas: Samozřejmě absence spojů na brzdovém vedení je další z důvodů proto použít hadici.
12:25:45
02.10.2010
02.10.2010
TTomas
-> Bedřich: Taky mam pocit, ze cim mene spoju na vedeni tim lepe. Krom toho zkusenosti z neopletenou teflonovou brzdovou hadici pouzivanou treba na bikach rikaji, ze jsou skoro neznicitelne a leta funguji i treba nalomene.
12:15:08
02.10.2010
02.10.2010
Bedřich - zrušená registrace
-> Tuner#2: Ty průchody jsou bezpečnější hadičkou než ocelovou trubkou.
1. Má každý průchod, co jsem si všiml, průchodkou.
2.Hadice se Ti v ohybu poddá kdežto trubka ne.A když je trubka blbě ohnutá (né středem průchodky) může se uklepat dříve.
3. věc a ta nejdůležitější.Představ si výměnu prodřené brzdové trubky a výměnu pancéřové hadice.V servisu není čas na nic a trubka znamená konec závodu.Hadici máš za 10 minut vyměněnou.
1. Má každý průchod, co jsem si všiml, průchodkou.
2.Hadice se Ti v ohybu poddá kdežto trubka ne.A když je trubka blbě ohnutá (né středem průchodky) může se uklepat dříve.
3. věc a ta nejdůležitější.Představ si výměnu prodřené brzdové trubky a výměnu pancéřové hadice.V servisu není čas na nic a trubka znamená konec závodu.Hadici máš za 10 minut vyměněnou.
16:55:59
01.10.2010
01.10.2010
petr s
-> Tuner#2: na vahadlo
16:20:32
01.10.2010
01.10.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> petr s: Na vahadlo? Nebo bude jiný posilovač?
15:57:54
01.10.2010
01.10.2010
petr s
-> Tuner#2: Ten posilovač se prý bude ještě předělávat
15:42:06
01.10.2010
01.10.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
Pár věcí mě na Kolářově autě zaráží.
Proč téměř origo LR má posilovač a klasický HBV?
Proč má brzdy po celém autě vedené jen pancéřovou hadicí, dle mě je to nebezpečné, hlavně v průchodech a časem se může někde prodřít/zlomit a neštěstí je na světě.
Proč někde przní lak na autě tím, že tam všude napíše popisky i třeba k měřáku kolik je paliva v nádrži?
Zaráží mě i celkem málo místa mezi dorazem a ramenem a to má na ramenu rovnou pásovinu. Na to že origo LR tam měla dvě boule nahoru, to by to už leželo na dorazech a přitom auto není nějak extra snížené.
Co je pěkné jsou ty dva stabíky, násos na chladič oleje taky zajímavý.
Každopádně díky za detailní foto, tak by to mělo vypadat
Proč téměř origo LR má posilovač a klasický HBV?
Proč má brzdy po celém autě vedené jen pancéřovou hadicí, dle mě je to nebezpečné, hlavně v průchodech a časem se může někde prodřít/zlomit a neštěstí je na světě.
Proč někde przní lak na autě tím, že tam všude napíše popisky i třeba k měřáku kolik je paliva v nádrži?
Zaráží mě i celkem málo místa mezi dorazem a ramenem a to má na ramenu rovnou pásovinu. Na to že origo LR tam měla dvě boule nahoru, to by to už leželo na dorazech a přitom auto není nějak extra snížené.
Co je pěkné jsou ty dva stabíky, násos na chladič oleje taky zajímavý.
Každopádně díky za detailní foto, tak by to mělo vypadat
13:48:49
30.09.2010
30.09.2010
Petrson
-> T 30.09.10 09:03:39: na startu to není vždycky ono lepší je servis
09:03:39
30.09.2010
30.09.2010
T
-> Petrson: : ta, jsem byl ,ale práce mi nedovolila být na startu a okouknout veterány :-(
22:09:42
29.09.2010
29.09.2010
Petrson
-> T: třeba teď byla příbramka tam byla možnost něco nafotit
Ale jinak mediasport a rallymania apod
Ale jinak mediasport a rallymania apod
22:00:59
29.09.2010
29.09.2010
T
-> Petrson: : no já právě to nějak nesleduju, že nevim kde,ale asi budu muset začít
21:58:57
29.09.2010
29.09.2010
Petrson
-> T: TJ, tj pak lepší zaject na závody a všechny si prohlídnout i když už to taky moc není to co bylo
21:57:15
29.09.2010
29.09.2010
T
-> Petrson: : pochopitelné, ale každopádně škoda
21:56:11
29.09.2010
29.09.2010
Petrson
-> T: no tam víc nikdy nebylo výrobní tajemství
21:52:24
29.09.2010
29.09.2010
matoo
prosim vas, co ma ta kolarova LR za tlmic vyfuku? to je ten s elipsovym prierezom? aky to ma zvuk v porovnani s AMK alebo tym valcovym vyfukom?
21:40:25
29.09.2010
29.09.2010
T
-> petr s: ,-> Petrson: : dík
jen jsem nenašel nic o těch autech,kromě základních údajů :-/
jen jsem nenašel nic o těch autech,kromě základních údajů :-/