Nerealizované projekty Škoda AZNP

správce: bibendum30 / nahrával: bibendum30 / technika vozů škoda / 04.09.2010 / počet fotek: 49do oblíbených
sdílej na facebook.com

text:

Dostal jsem od kamaráda e-mailem několik fotek vozidel ŠKODA která se bohužel nikdy nedostala do seriové výroby.Zůstala většinou ve fázi výrobních modelu nebo funkčních prototypů takže jich existuje opravdu jako šafránu.Něco stojí v depozitu muzea ŠKODA v Mladé Boleslavi ,jiná auta...netuším jestli vůbec ještě žijí.

Ale byl by hřích jim tady nedat své místo a nepodělit se o tyhle fotky *6*

P.S. pokud někdo máte fotky i jiných aut která tu ještě nejsou,pošlete mi je na mail v ID a já je sem rád přidám :-)

VIDEOdokument o Škodě 720

díl 1/2 :
hungama.ratedesi.com/vide o/.../2

díl 2/2 :
hungama.ratedesi.com/vide o/.../2

diskuze ke galerii:

18:29:02
08.09.2010
death
nebylo by na škodu zajet se podívat na škodu, docela rád bych viděl podvozek 720, ostatně i na další prototypy 4, škoda že to moc lidí nefotí
15:43:24
08.09.2010
Eremitas
škoda, že nevyšloa ta 790, vypadala povedeně...
01:26:19
07.09.2010
WoWman
a co to je za prevodovku??
14:29:01
06.09.2010
death
-> Syny: určitě jsou namáhány víc než u brzd "klasicky", už jen to že brzdy mají několikrát vyšší "výkon" než motor a podobně
01:29:08
06.09.2010
Syny
Ta brzda u ty 760tky je masakr :) Vim, ze se to tak obcas dela a nektera auta (Alfa) to maj, ale nikdy sem to jeste nevidel... Jen by me zajimalo, jestli takhle resena brzda nenamaha mnohem vic poloosu a jeji klouby...
upraveno 1x, naposled 06.09.2010 01:29:34
22:24:39
05.09.2010
Tomáš#K
-> bibendum30: Pěkná galerie, jen bych doplnil, že ta 743 Locusta (předělané Garde) není výrobkem AZNP, ale BAZ. Proto je taky dnes v muzeu v Bratislavě. Takže sem vlastně nepatří, ale to je detail. ;-)
19:15:04
05.09.2010
patnact - zrušená registrace
Auto je to krásný a určitě je veliká škoda, že ho komouši zatrhli. Ale vidím v tom jedno malé plus - dneska bychom neměli Gardečka a Rapidy. A uznejte sami, že to by byla svým způsobem taky velká škoda 6
11:57:43
05.09.2010
death
""jsem zvědav kdo to bude mít na škodovce první a pak už to jen poletí, to bude mít každej druhej kotouče u diferáku 47 47 ""
09:54:52
05.09.2010
Hřib
-> bibendum30: ty brzdy měla už po válce kachna 2CV, DS, GS(A), Visa (Oltcit), teď si nejsem jistý, jestli to neměly už před válkou TA 4
01:28:54
05.09.2010
m8rinek
-> U-Geen: určitě konstruktéři věděli proč, nicméně mě se to moc nelíbí :)
01:00:31
05.09.2010
U-Geen
-> m8rinek: tak ono to nese i sve vyhody :)
00:38:44
05.09.2010
m8rinek
-> krtik: Alfa GTV to tak má. Moc zajímavý auto, motor o dvou Ortech, dobrý rozložení hmotnosti díky sytemu transaxle, jen ty kotůče...
20:04:11
04.09.2010
Vyspu
-> bibendum30: Pravdu máš, nemyslel sem to tak jak to vyznělo 4
19:55:14
04.09.2010
Bedřich - zrušená registrace
-> krtik: Jaguar Type-E má takto řešené zadní brzdy.
19:05:24
04.09.2010
bibendum30
-> Vyspu: Já tu ale nikde netvrdím že to je vynález škodovky6
18:59:05
04.09.2010
Vyspu
-> bibendum30: To je možný, o olcity se nezajímám, ale myslím si že zrovna tohle nebyl vynález škodovky, že to na nějakým autu bylo použito dřív
18:35:55
04.09.2010
krtik
-> bibendum30: jů, to video mám v PC 6 , pěkné 4
18:35:12
04.09.2010
krtik
-> death: jako asi jo, to by to Alfa nedělala, ale pravda, že ta výměna musí být šlandá 6
18:15:32
04.09.2010
death
no jako všechno to má své výhody i nevýhody (brzdy u diferáku)
17:39:31
04.09.2010
bibendum30
-> Vyspu: Až na to že olcit se začal dělat mnohem později
Extreme Tyres