Škoda favorit - čerpadlo paliva

prohledat
7 příspěvků (zobrazeno 1 až 7) od 29.05.2019 do 04.06.2019, založil/a Wagras
řadit dle data
06:50:09
04.06.2019
MATTESS
A proč to je ve vzkazech?
13:38:42
03.06.2019
King
-> Jarda: Proc? To byla jenom takova recnicka otazka :-) Ale asi chapu...
23:01:01
02.06.2019
Jarda - zrušená registrace
-> King 31.05.19 09:01:37: dyztak sz-> Wagras:
09:01:37
31.05.2019
King
-> Wagras: A mame predstavu, co na ten downgrade emisniho systemu rekne system az se favo objevi na STK?
upraveno 1x, naposled 31.05.2019 09:03:44
18:55:12
29.05.2019
Wagras
-> MVM 29.05.19 16:52:03:

Chybama se člověk učí, díky chlape :)
16:52:03
29.05.2019
MVM
Mezi pumpou a blokem je černý mezikus z plastu. Byl tam?
16:38:46
29.05.2019
Wagras
Zdravím pánové,

předělal jsem si Favorita s řídící jednotkou na klasiku s karbecem, vyměnil jsem vše potřebné. Elektrické čerpadlo jsme vyměnil za klasickou pumpu bez pomocné páčky pro napumpování. Koupil jsem jí novou, ujel jsem pár kilometrů - do 100 a je po pumpě. Spodek pumpy ve kterém se pohybuje táhlo membrány se mi ulomil a začal z toho kapat benzín. Po vyndání pumpy a stlačení membrány je vidět kde ty táhla pod membránou zřejmě narážela do toho odlitku. Ptám se tedy narazil jsem na špatná kus? Mohlo to být špatnou montáží? Kdybych uvažoval o elektrickém čerpadle musel bych dát nějaký regulátor tlaku že?
Extreme Tyres