skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Saskyn
18:32:28
02.12.2013
02.12.2013
Syny
-> Nwkt: Ani ne a ze se musi ta kolibka pridrzet by me fakt nenapadlo :) Jeste jsem chtel vypnout komfortni blikani (3x), abych mohl hezky dekovat levej, pravej, levej, ale to jsem nechal, protoze ten trojblik mi vyhovuje v provozu (a hlavne na dalnici) vic :)
18:29:56
02.12.2013
02.12.2013
Nwkt
-> Syny: Tos doteď nezkoumal jak se ovládá palubák?
18:20:49
02.12.2013
02.12.2013
Syny
-> saskyn2: Diky moc, comming/leaving home je konecne vypnuto :)
11:27:16
02.12.2013
02.12.2013
Syny
-> saskyn2: Aha, tak to zkusim :) Dik :)
Jinak co se tyce tech svetel jeste - tak dik za info. Zablokovany nataceni cocek uz mam od toho kvetna, jen jsem tam nemel ty samolepky, protoze je nemeli. Ted uz tam mam i je - i kdyz si myslim, ze jsou spatny (ze v tom ma VW bordel), protoze to porad sviti doprava. Min, ale furt. :)
Jinak co se tyce tech svetel jeste - tak dik za info. Zablokovany nataceni cocek uz mam od toho kvetna, jen jsem tam nemel ty samolepky, protoze je nemeli. Ted uz tam mam i je - i kdyz si myslim, ze jsou spatny (ze v tom ma VW bordel), protoze to porad sviti doprava. Min, ale furt. :)
11:16:54
02.12.2013
02.12.2013
saskyn2
-> Syny: Tlačítka pod budíkama jsou na nastavení hodin a datumu, případně servisu.
Tadyto se ovládá kolébkou co je na konci na páčce stěračů-palubním počítačem.
Tady je obrázek, dál postup jak jsem psal, samotnou kolébkou přepínáš mezi spotřebou, najetými km atd, když ji podržíš zmačknutou déle tak se dostaneš do toho menu, pak zase kolébkou dojedeš na NASTAVENÍ, tlačítkem zespod potvrdíš, pak SVĚTLA atd. Doufam že to máš v Češtině a ne v Němčině, ale to se tam dá kdyžtak taky nastavit.
Tadyto se ovládá kolébkou co je na konci na páčce stěračů-palubním počítačem.
Tady je obrázek, dál postup jak jsem psal, samotnou kolébkou přepínáš mezi spotřebou, najetými km atd, když ji podržíš zmačknutou déle tak se dostaneš do toho menu, pak zase kolébkou dojedeš na NASTAVENÍ, tlačítkem zespod potvrdíš, pak SVĚTLA atd. Doufam že to máš v Češtině a ne v Němčině, ale to se tam dá kdyžtak taky nastavit.
11:10:45
02.12.2013
02.12.2013
Syny
-> saskyn2: Jo, to tam je... Predpokladam, ze se to ovlada tlacitkama co jsou pod budikama, na ktery jsem zatim jen s prespektem koukal
Vypada to presne takhle: img08.mercador.ro/images_ mercadorro/14653953_1_644x 461_ceasuri-maxidot-passat -b6-3c-ploiesti.jpg
Vypada to presne takhle: img08.mercador.ro/images_ mercadorro/14653953_1_644x 461_ceasuri-maxidot-passat -b6-3c-ploiesti.jpg
10:53:49
02.12.2013
02.12.2013
saskyn2
-> Syny: ok, takže volant ne. A ten maxidot-display mezi budíkama velkej přes celé okénlo, ne jenom polovičku.
10:50:31
02.12.2013
02.12.2013
U-Geen
-> Syny: ne, obri displej mezi budikama :-)
10:49:23
02.12.2013
02.12.2013
Syny
Jestli je tim mysleno volant s tlacitkama na vsecko mozny, tak to nemam
10:30:54
02.12.2013
02.12.2013
saskyn2
-> Syny: Máš maxidot? Multifunkční volant?
08:59:26
02.12.2013
02.12.2013
Nwkt
-> Syny: Máš maxidot?
08:58:23
02.12.2013
02.12.2013
Syny
-> saskyn2: Todle ma ty sedacky priplatkovy a sedi se v nich naprosto paradne :)
Jinak otazka jeste na to vypnuti "comming/leaving home". Ja vubec nevim jak se dostanu do nejakyho toho menu (a jestli to u toho auta vubec jde), muzes mi kdzytak (klidnedo SZ) napsat opravdu postup jako pro idiota? :)
Jinak otazka jeste na to vypnuti "comming/leaving home". Ja vubec nevim jak se dostanu do nejakyho toho menu (a jestli to u toho auta vubec jde), muzes mi kdzytak (klidnedo SZ) napsat opravdu postup jako pro idiota? :)
16:42:27
30.11.2013
30.11.2013
saskyn2
Tím nijak nehaním oktávku, ona má zase velkou výhodu že je to domácí auto na které je všude spousta dílů a hlavně o dost levnější díly a každej garážník na ní umí udělat vše. 3C je taková lepší okta s dražší údržbou ale v poměru cena/výkon nevychází vůbec špatně
16:36:36
30.11.2013
30.11.2013
saskyn2
-> Alenka: No jak řikam, bezproblémový to samozřejmě není, ale základní problém toho motoru jsou vstřiky-což řeší vw zadarmo, a pak ten náhon čerpadla přes vyvažováky, což je záležitost cca 4000, nic jiného proč by tě to nechalo někde stát na tom není nebo mi to není známo. Neřikam že je to nejlepší motor, ale z té nabídky patří mezi ty lepší, protože 8V mají DPF, 1.9 mají malý výkon, malou spojku která nevydrží, 5q, malou výbavu. A CR jsou zase už v jiné cenové hladině.
-> Milan 136: Asi se každému líbí něco jiného, v základním hadru jsou ty interiery asi tak +- stejný, možná máš pravdu že ty sedačky jsou snad hezčí v oktávce. Ale oktávky jsou většinou v tom základu a za slušnou výbavu se už považuje maxidot vyhřívané sedačky el okna a duální klima, o nějaký kůži a podobně si můžeš nechat tak akorát zdát a když chceš hezkej a vybavenej interier tak musíš jít do RS který je zase finančně někde jinde, zatím co 3C není takový problém sehnat ve slušné výbavě(highline s kůží, webasto, kessy ,dešták, světelnej senzor, hf, navi, mf volant, tempomat, ACC, autohold, měnič na 230v, el.5 vrata, kamera a spousta dalšího) aniž bys za to nějak hodně výrazně připlácel jako u tý oktávky který jsou v lepších výbavách nedostatkové zboží.
-> Milan 136: Asi se každému líbí něco jiného, v základním hadru jsou ty interiery asi tak +- stejný, možná máš pravdu že ty sedačky jsou snad hezčí v oktávce. Ale oktávky jsou většinou v tom základu a za slušnou výbavu se už považuje maxidot vyhřívané sedačky el okna a duální klima, o nějaký kůži a podobně si můžeš nechat tak akorát zdát a když chceš hezkej a vybavenej interier tak musíš jít do RS který je zase finančně někde jinde, zatím co 3C není takový problém sehnat ve slušné výbavě(highline s kůží, webasto, kessy ,dešták, světelnej senzor, hf, navi, mf volant, tempomat, ACC, autohold, měnič na 230v, el.5 vrata, kamera a spousta dalšího) aniž bys za to nějak hodně výrazně připlácel jako u tý oktávky který jsou v lepších výbavách nedostatkové zboží.
13:19:21
30.11.2013
30.11.2013
Milan 136
Tak zrovna interier 3c je dle me na uz na prvni pohled odflaknutej a mnohem min utulnej a elegantni proti octavii. Hnusny vyplne, hnusny hranaty sedacky, ta pristrojovka sklopena neni taky zadna vyhra.
Jasne, kazdymu se libi neco jinyho, ale octa mi prijde mnohem lepsi v tomhle. Petka golf taky nema ten interier zadna slava
Jasne, kazdymu se libi neco jinyho, ale octa mi prijde mnohem lepsi v tomhle. Petka golf taky nema ten interier zadna slava
08:37:27
30.11.2013
30.11.2013
suri
08:04:44
30.11.2013
30.11.2013
Alenka
-> saskyn2: tak to je epic fail, jasne ze tenhle Passat uz ma motor napric. Budiz mi omluvou, ze jsem v case psani prispevku byl pod vlivem omamnych a psychotropnich latek :)
To ale nic nemeni na tom, ze 3C povazuju za schrott, kteremu bych se radeji v pripade utraceni vlastnich penez vyhnul obloukem.
Kazde auto ma svoje mouchy ale zrovna u tehle generace to jsou mouchy, ktere nechaji cloveka bez varovani stat v mrazu uprostred niceho a nevim, jestli to lepsi vybava, odhlucneni, svetla atd. dokazi vyvazit.
Z meho pohledu urcite ne.
P.S. moje auto jezdilo na LL jen 50,000km a mezi vymenami se hladina na rysce ani nehne
To ale nic nemeni na tom, ze 3C povazuju za schrott, kteremu bych se radeji v pripade utraceni vlastnich penez vyhnul obloukem.
Kazde auto ma svoje mouchy ale zrovna u tehle generace to jsou mouchy, ktere nechaji cloveka bez varovani stat v mrazu uprostred niceho a nevim, jestli to lepsi vybava, odhlucneni, svetla atd. dokazi vyvazit.
Z meho pohledu urcite ne.
P.S. moje auto jezdilo na LL jen 50,000km a mezi vymenami se hladina na rysce ani nehne
07:36:19
30.11.2013
30.11.2013
venni
-> saskyn2: Tvoje příspěvky je radost číst
00:20:15
30.11.2013
30.11.2013
saskyn2
-> Alenka: Dle toho podélného motoru bych řekl že si nikdy motor u toho auta neviděl, jen chytré řeči okopírované z internetu, protože motor je napříč stejně jako oktávka!
Co se týče motoru tak není moc z čeho vybírat, spolehlivější jsou až CRka, který jsou finančně jinde, u 1.9 lítaj ojnice, navíc to má 77kw, malou spojku a 5q a vesměs sociální výbavu. Vstřiky bych bral naopak jako výhodu, v kterém jiném autě dostaneš nové zadarmo...
Náhon vyvažováků se dá preventivně pořešit kolem 4000kč, bud výměnou čerpadla za oktávkové nebo někdo upravuje i to stávající když nechceš přijít o vyvažováky a to je tak jedinej rozdíl proti motoru v oktávce která má jinak naprosto schodnej 2.0TDI, podobné pořizovací náklady a stejnou spotřebu.
Jenže u 3C dostaneš lepší podvozek, lepší odhlučnění, xenony který mnohem líp svítí, hezčí interier i exterier a další dost podstatnou věc- neukradnutelnost auta jako celku, i těch zminovaných xenonů.
Neřikam že je to bezproblémový auto ale konec konců to dneska není žádné.
Co se týče praskajících hlav tak to se týká jen modelových roků 2005 a 2006 stejně jako u oktávky, golfu, a všech koncernových aut, a viděl jsem jich v životě zhruba tak do 5 ks shodou okolností vždy na oktávce, ale když vezmeš poměr kolik těch 2.0 16v motorů tady v ČR jezdí tak těch pos.anejch je zanedbatelné procento stejně tak jako ty vylítlé ojnice u 1.9.
Já bych se toho nebál, zvlášt když je u toho auta známá historie.
PS. auto který nejezdilo na LL budeš hledat těžko, protože na něj jezdí téměř všichni, čest vyjímkám.
Co se týče motoru tak není moc z čeho vybírat, spolehlivější jsou až CRka, který jsou finančně jinde, u 1.9 lítaj ojnice, navíc to má 77kw, malou spojku a 5q a vesměs sociální výbavu. Vstřiky bych bral naopak jako výhodu, v kterém jiném autě dostaneš nové zadarmo...
Náhon vyvažováků se dá preventivně pořešit kolem 4000kč, bud výměnou čerpadla za oktávkové nebo někdo upravuje i to stávající když nechceš přijít o vyvažováky a to je tak jedinej rozdíl proti motoru v oktávce která má jinak naprosto schodnej 2.0TDI, podobné pořizovací náklady a stejnou spotřebu.
Jenže u 3C dostaneš lepší podvozek, lepší odhlučnění, xenony který mnohem líp svítí, hezčí interier i exterier a další dost podstatnou věc- neukradnutelnost auta jako celku, i těch zminovaných xenonů.
Neřikam že je to bezproblémový auto ale konec konců to dneska není žádné.
Co se týče praskajících hlav tak to se týká jen modelových roků 2005 a 2006 stejně jako u oktávky, golfu, a všech koncernových aut, a viděl jsem jich v životě zhruba tak do 5 ks shodou okolností vždy na oktávce, ale když vezmeš poměr kolik těch 2.0 16v motorů tady v ČR jezdí tak těch pos.anejch je zanedbatelné procento stejně tak jako ty vylítlé ojnice u 1.9.
Já bych se toho nebál, zvlášt když je u toho auta známá historie.
PS. auto který nejezdilo na LL budeš hledat těžko, protože na něj jezdí téměř všichni, čest vyjímkám.
19:55:46
29.11.2013
29.11.2013
Alenka
-> Syny: ja teda nevim, jestli zrovna B6 Passat s dvoulitrem je dobrej napad.
Krome jiz vymenenych vstriku mas na tomhle motoru jeste typicky debilni pohon olejoveho cerpadla na podelnych motorech a praskajici 16V hlavy, pokud uz to neni "C" revize + klasika jako dvouhmota, EGR, klapka atd.
Navic, pokud celou dobu jezdi na LL olej, vyhnul bych se mu uz jen kvuli tomu, ale pokud nevis co s penezma, tak smele do toho :)
EDIT: navic v serii to zere jak tank. K cemu mit diesel, kdyz potom stejne jezdis za 6-7l? :D
Krome jiz vymenenych vstriku mas na tomhle motoru jeste typicky debilni pohon olejoveho cerpadla na podelnych motorech a praskajici 16V hlavy, pokud uz to neni "C" revize + klasika jako dvouhmota, EGR, klapka atd.
Navic, pokud celou dobu jezdi na LL olej, vyhnul bych se mu uz jen kvuli tomu, ale pokud nevis co s penezma, tak smele do toho :)
EDIT: navic v serii to zere jak tank. K cemu mit diesel, kdyz potom stejne jezdis za 6-7l? :D
19:27:30
29.11.2013
29.11.2013
saskyn2
-> Syny: Jde to jen u maxidotu ale ten předpokládam máš, u mf volantu je to úplně jednoduché to bys asi našel tak to popisovat nebudu.
Bez mf volantu zapneš zapalování, podržíš zmačknutou kolébku na palubáku až naskočí menu tak pustíš, šipkama kolébky pp dojedes na nastavení, potvrdíš tlačítkem zespodu, potom světla, opět potvrdíš, potom coming nebo leaving home, potvrdit, pak šipkama ubírat nebo přidávat po 10s, jde to intuitivně nic složitého.
Co se týče toho kodování světel tak dnes odzkoušeno, změnou na levostranný provoz se pouze zablokuje natáčení čoček, tvar osvětlení zůstane stejný, dokonce i přisvícení do zatáček funguje, tj. opravdu se to musí řešit těma samolepkama+ kodování aby se zablokovalo natáčení čočky. U těch novějších roků stačí koupit samolepky a nastavit to v menu maxiditu a do kodování se nemusí sahat, ale bez samolepek to nejde.
Bez mf volantu zapneš zapalování, podržíš zmačknutou kolébku na palubáku až naskočí menu tak pustíš, šipkama kolébky pp dojedes na nastavení, potvrdíš tlačítkem zespodu, potom světla, opět potvrdíš, potom coming nebo leaving home, potvrdit, pak šipkama ubírat nebo přidávat po 10s, jde to intuitivně nic složitého.
Co se týče toho kodování světel tak dnes odzkoušeno, změnou na levostranný provoz se pouze zablokuje natáčení čoček, tvar osvětlení zůstane stejný, dokonce i přisvícení do zatáček funguje, tj. opravdu se to musí řešit těma samolepkama+ kodování aby se zablokovalo natáčení čočky. U těch novějších roků stačí koupit samolepky a nastavit to v menu maxiditu a do kodování se nemusí sahat, ale bez samolepek to nejde.
19:21:38
29.11.2013
29.11.2013
U-Geen
-> vhml: phe, ja dolejvam i behem jizdy :-)
18:54:20
29.11.2013
29.11.2013
Syny
-> saskyn2: Tedko frcim na letiste, tak se na to podivam az se zase z CR vratim :) Pokud mi tady nechas navod jak to vypnout (jako pro blbce, protoze vubec nevim jak se dostanu do toho menu ani), tak budu rad a vypnu to.
18:48:52
29.11.2013
29.11.2013
Syny
-> saskyn2: Tak povidej Nevim vubec jak se to dela... Kua to kdybych vedel, tak jsem to vyp uz davno... Tech zhasnuti a rozsviceni uplne pro hovno co uz to zazilo jen semnou, to je hnus...
18:47:14
29.11.2013
29.11.2013
saskyn2
-> Syny: tam stačí páčkou od palubáku to přepnout, žádnej servis, nikdo nic nepozná
18:46:20
29.11.2013
29.11.2013
saskyn2
-> suri: www.vw-club.cz/viewtopic.
php?f=225&...
namontoval jsem jich od něj několik desítek a jsou opravdu origo, dělá v jedný nejmenovaný fabrice v Jihlavě
namontoval jsem jich od něj několik desítek a jsou opravdu origo, dělá v jedný nejmenovaný fabrice v Jihlavě
18:44:21
29.11.2013
29.11.2013
Nwkt
-> Syny: A to je problém?
18:41:41
29.11.2013
29.11.2013
Syny
-> Nwkt: Sam se v tom stourat nebudu a kdyz to reknu v servisu, tak si to nauctujou, daj to do faktury a vysvetluj to pak :)
18:39:44
29.11.2013
29.11.2013
Nwkt
-> Syny: Jebat, to vypni a je to nebo si to nech vypnout
18:38:50
29.11.2013
29.11.2013
Syny
-> saskyn2: Ja vim, ze se to vypnout da, ale porad je to sluzebni auto, tak si s tim nemuzu delat co chci. Bejt to moje, tak to bude jedna z prvnich veci co se vypne, stejne jako automaticky rozsvecovani svetel. Z techhle dvou veci bych fakt vytek
18:35:23
29.11.2013
29.11.2013
suri
-> saskyn2 29.11.13 18:33:55: kde sa dajú nefalšované OEM výbojky za 500 ?
18:33:55
29.11.2013
29.11.2013
saskyn2
„coming/leaving home“ se dá vypnout nebo případně rozumně upravit v menu maxidotu, v případě že bys někdy chtěl tak ti můžu dát kontakt na kluka co má ty výbojky nový origo kolem 500(ne číny)
18:13:49
29.11.2013
29.11.2013
Syny
-> King: Ja s tim jezdim jako by to bylo moje :) Nejsem typ, kterej kdyz dostane sluzebaka, tak mu dava kopr a jezdi s tim jako kokt... Akorat je pravda, ze ty 8km trasy do prace a zpet mu asi moc dobre nedelaj...
18:12:25
29.11.2013
29.11.2013
King
-> Syny: ...a hlavně nezapomeň, že si s tím jezdil služebně ty! :)
18:00:33
29.11.2013
29.11.2013
Syny
No ja totiz porad premejslim, ze bych ho po uplnem navratu z Anglie koupil :) Protoze firma ho chce pak prodat. Precijen vim kompletni servisni historii, vim ze to neni zadna bouracka, corka, pretoceny atd... Jen tedy bohuzel taky vim, ze jizdni styl reditele byl plnej / brzda, 200km/h na dalnici, nejaky setreni studenyho motoru nebo dochlazovani turba taky nic moc a diky bezvandej funkci "coming/leaving home" budou xenony uz taky pekne na sracku, atd... :) Ale bohuzel porad si rikam, ze nejky bazarovky budou i pres todle vsechno daleko horsi. Zeptat se na to pak asi zeptam a podle ceny se rozhodnu :)
17:58:32
29.11.2013
29.11.2013
vhml
a já jsem vždycky nervózní kdyz do Sharana musím dolejt půllitr oleje mezi výměnama :-D
17:55:08
29.11.2013
29.11.2013
šadesa
u PD normální ale daleko horší je když přibejvá přes o kroužky tandem atd
17:54:15
29.11.2013
29.11.2013
Syny
-> saskyn2: Ty svetla nehrot, na to je cas. Ale kdybys na to nekdy mel cas, tak to bude fain :)
17:49:14
29.11.2013
29.11.2013
saskyn2
To je ještě normální, taky víc ventilů víc žere, já teda mezi výměnou max-min(15000km) ale 0.2/1000km není ještě špatné. Dneska ty světla nezvládam, zítra.
17:46:42
29.11.2013
29.11.2013
suri
-> Syny 29.11.13 17:41:17: 0,2 na PD je normálka
17:45:50
29.11.2013
29.11.2013
Nwkt
-> Syny: Mě za 15 000 km z max na min, ale je to úplně jinej motor, tak to ti asi nepomůže
17:41:17
29.11.2013
29.11.2013
Syny
Ted mi jeste napadlo. Jak moc tydle naftovy motory zerou olej? Protoze spotreba oleje cca 0,2l na 1000km me docela prekvapila. Ale kdyz vim, ze to auto nikdo moc neresil. Nejaky setreni auta, nez se ohreje alespon voda, se vubec neresilo, tak se asi neni ani cemu divit...
14:11:45
29.11.2013
29.11.2013
Syny
-> King: Tak vysla rada neee
13:42:07
29.11.2013
29.11.2013
King
Co ta pirátská RZ?! :)
11:10:52
29.11.2013
29.11.2013
Syny
-> saskyn2: Tak dalky nejsou smerovany na zadnou stranu, tak ty to prikrejvat u tech H7 ani nemusi. Me ale u tech folii co tam mam ted (tedy udajne spravnych) zarazi to, ze nekrejou to co maji. Vetsine zarovkovejch svetel (a tusim ze i cocky) staci prave jednoduchej tvar folie, ktera prikreje ten "trojuhelnik" co prisvicuje napravo a je vyreseno. Xenony to maj ale jinak a nesviti tak, ze by tam byl jednoduchej tvar, kterej se jen tak prikreje nejakou skoro obdelnikovou samolepkou, proto si porad myslim, ze soudruzi v NDR udelali nekde chybu a prohodili samolepky Hella a Xenon. Kdyby ta picovina nalepovaci nestala 700, tak bych si nechal objednat oba druhy a ozkousel to. Ale proste jsem presvedcenej, ze tydle samolepky co tam ofiko patri, tam ve skutecnosti nepatri. A ze v tom VW ma bordel, to jsem zcela presvedcen, protoze mi prisly samolepky pro auto s volantem nalevo jedouci do levostraneho provozu (tedy spravny typ), ale cislo na nich bylo pro UK auto jedouci k nam. Uz to me zarazilo hned na zacatku. Takze moznost, ze opravdu urcili blbe samolepky pro ten typ svetla se mi zda dost realna. A jelikoz jak jsem pochopil to nikdo neresi a kdyz, tak to urcite nezkouma jako ja, tak mozna na to do ted nikdo ani neprisel. Asi napisu primo do VW - i kdyz tam jsou taky takovy experti co se jen divaj do tabulek a vi o tom prd.
Auto pude ted v prosinci nebo hned z kraje v lednu na TK, tak se s nima zkusim domluvit, at objednaj ty samolepky obe a ozkousi to na tom jejich testeru na sesrizeni svetel. I kdzy tusim, ze se na to vyserou taky...
Auto pude ted v prosinci nebo hned z kraje v lednu na TK, tak se s nima zkusim domluvit, at objednaj ty samolepky obe a ozkousi to na tom jejich testeru na sesrizeni svetel. I kdzy tusim, ze se na to vyserou taky...
10:57:00
29.11.2013
29.11.2013
ZdeněkH - zrušená registrace
-> saskyn2 29.11.13 01:41:50: Krásnej smajlík to chci taky
10:50:04
29.11.2013
29.11.2013
saskyn2
-> Syny 29.11.13 08:53:48: Čočky, ale jen potkávací, dálková je obyčejná H7 vedle, takže tu pak ta folie nezakryje. U xenonů je jen jedna výbojka takže folie ti zbytečně kryje i dálkovou. Je to oser no, bohužel na ty natáčecí světla řešení typu Mercedes – páčka na světle aplikovat nejde no.
08:53:48
29.11.2013
29.11.2013
Syny
-> saskyn2 29.11.13 01:41:50: Jo to je vono :) Todle mi ukazoval ten technik :) Tyvole ale podle me todle by ty svetla prekrylo lip - tak jak ma... Otazkou je, jestli v tom nahodou VW nema trochu bordel... Fakt bych skoro jiste rekl, ze todle patri na ty xenony :)
BTW: Ty svetla Hella jsou klasicky zarovkovy nebo to ma cocky? Protoze je mi divny, ze by jediny meli takovejhle tvar a ostatni vicemene skoro obdelniky atd...
BTW: Ty svetla Hella jsou klasicky zarovkovy nebo to ma cocky? Protoze je mi divny, ze by jediny meli takovejhle tvar a ostatni vicemene skoro obdelniky atd...