-> radekp 28.11.20 22:09:27: presne tato cinnost ma fascinovala.
-> Jozka 28.11.20 22:23:56: mne stacil -sound- smrad zo klasickej fabriky...to mne do nosa neslo nikdy.
Ale asi si casom clovek zvykne aj na horsie.
Ani laminovanie nieje zrovna praca v ruzovej zahrade.
Mam kamarata ktory pracuje vo vyrobe pre letecky priemysel.
Akurat tie epoxidy su fajnovejsie ako kupujem ja vo farby-laky.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
to Eidy, radekp, T a další carbon positive
prohledat
337 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 08.01.2013 do 29.11.2020, založil/a Tuner#2 - zrušená registrace
-> SO545 28.11.20 21:59:07: No ale ta bavlno-karosárna, to je masakr.. jak přádelna v Nejdku, ještě že to je jen slyšet a vidět - ne cejtit.
-> SO545: tvl na te pasove pile maji fakt grif. U nas si jeden stolar po 25ti letech urezal clanek prstu. Tady staci aby jeden blbe cuknul a druhemu to vezme celou ruku
-> SO545 28.11.20 21:59:07: Mě to ani nepřijde.. jednak pamatuju třeba ČZ Strakonice vz. 1980, se strojovým parkem od "Volmana", fabriku s kořenama a částečně i inventářem ze 30. let jsem měl jako dětský hřiště - a i dneska se dají vidět věci ještě i většího kalibru..
Fakt je, že když přijdem do kotelny, vybavenou bohumínskejma VSB-čkama "na pevný", tak mladší kolegové v té sluji pekelné omdlévají..

Fakt je, že když přijdem do kotelny, vybavenou bohumínskejma VSB-čkama "na pevný", tak mladší kolegové v té sluji pekelné omdlévají..

-> Jozka 28.11.20 20:34:26: tie fabriky su ako si ich pamatam ja este zo skoly...silna kava pre dnesnu mladez.
A to sa uz vobec nebavim o bezpecakoch...ta dnesna banda by si z toho hodila maslu uz na vratnici.
A to sa uz vobec nebavim o bezpecakoch...ta dnesna banda by si z toho hodila maslu uz na vratnici.
-> SO545: Podívám se - díky.
-> Jozka 28.11.20 20:06:29:
Bolo to skor do tlakovej formy s gumennou membranou.
Trosku ine ale zaujimave.
Bolo to skor do tlakovej formy s gumennou membranou.
Trosku ine ale zaujimave.
-> SO545: Jo, název duroplast si pamatuju a dokonce i tu barvu žlutohnědou, protože tu a tam dobově majitelé váhali s lakováním. Ale mám dojem, že to nevznikalo "laminováním" po vrstvách.
-> Jozka 28.11.20 19:45:38: bolo to z bavlny druhej triedy konecny produkt. duroplast.
Farebne nieco ako pridal T.
Farebne nieco ako pridal T.
-> SO545: Chtěl jsem to už nadhodit - ale to se lisovalo z nějaký kaše (podobný, jako "papír" na doláče).. ?
-> Tuner#2 - zrušená registrace 26.11.20 16:09:47: nieco podobne tu uz bolo ...bavlna-epoxid rovna sa trabant.
Vzhled je ok, můžete tvrdit že je to kevlar

-> Tuner#2: na kompozity se prirodni, hlavne lnene vlakna pouzivaly jako prvni. Nerikam, ze to technologiciy neposunuli, ale neni to nic noveho.
Urcite by to bylo fajn u cupovych aut. Budou mit sice +10kg, ale vsichni stejne. A spotreba energie pri vyrobe mi taky dava smysl.
Urcite by to bylo fajn u cupovych aut. Budou mit sice +10kg, ale vsichni stejne. A spotreba energie pri vyrobe mi taky dava smysl.
-> T: Takže pravě když jedeš s takovym autem testovat, nebo jedeš zavod kde neřeší technici neoriginal dil, tak je takovy levnější kompozitní materiál určitě výhodný. No a teď slovo levnější uz nabývá vetsiho významu, i kdyz je to jutový pytel na brambory 

-> MVM: nejhorší je, že tomu i věřím



-> T: Přece jsem varoval ze mi nebudeš věřit.To jsi jen u Bodykitu.
mechanika,elektro,opravdo vy dily.

mechanika,elektro,opravdo vy dily.
-> MVM: znám nějaký ceny na R5 a čekal jsem dost, ale tohle je síla......
V
A při tom výrobní náklady jsou.... Chtěl jsem psát desetina, ale i to je moc
V
A při tom výrobní náklady jsou.... Chtěl jsem psát desetina, ale i to je moc

-> T 27.11.20 20:24:55: Body kit (par karbonovych dílů) stoji cca mega
Zadni křídlo cca 200t. Predni naraznik holy cca 200t, blatnik odhadnu tak 50t..
Kdyz s tim slusne trisknes tak je pul mega v haji hned na prvni pohled atd.. Ty ceny dilu v kategorii GT3 jsou u těch znamych znacek dost podobný. Takže ono to asi je jedno na jaky auto...

Kdyz s tim slusne trisknes tak je pul mega v haji hned na prvni pohled atd.. Ty ceny dilu v kategorii GT3 jsou u těch znamych znacek dost podobný. Takže ono to asi je jedno na jaky auto...

-> MVM: něco dej, ať víme
jinak je to zajímavý, ale fakt je to jako pytel

jinak je to zajímavý, ale fakt je to jako pytel

-> SO545 26.11.20 20:44:53: Jojo.. Ani to tady psat nebudu protoze byste mi neverili kolik to stojí 

-> MVM 26.11.20 18:36:46: to u vas o tych opiciach a bananoch musi platit dvojnasobne ze ???
-> Eidy: Jo jako že ten surovy vzhled struktury stojí za hovno..
Na druhou stranu, vis jaky sileny prachy stoji ty karbonovy dily, kdyz to vydzi jeden trenink a je to na sracku ctvrt auta. ..

Na druhou stranu, vis jaky sileny prachy stoji ty karbonovy dily, kdyz to vydzi jeden trenink a je to na sracku ctvrt auta. ..
-> MVM: Jestli barva nebo folie je jedno. Myslel jsem to tak, že pokud to bude zakrytý, tak klidně.
-> Eidy 26.11.20 17:37:56: Stejně se dneska zavodni auta furt dokola polepuji. I u nas v praci celokarbonovy Lamba pokryva folie. A kluci z Rallydesign rijaji ze vlastne 99% zavodnoch aut lepi. Lakuje se uz málo..
-> Tuner#2: Že jsem o tom ještě neslyšel. Pod barvu klidně. Vzhledově je to jak pytel na brambory. 

-> Tuner#2: Docela by mě zajímalo, jakou to má tloušťku? Protože karbonový trubky se někdy dělají fakt tenoučké, tohle působí silněji. Ale ten vizuální efekt když se to nechá transparentní je teda pecka... to si úplně říká o nějaké steampunkové kreace 

-> Eidy 06.05.20 14:33:44: Zajímavý, mám to úplně stejně. Nějak se mi to prostě nelíbí, při veškerým respektu k tomu, co je to zač.
-> Tuner#2: Nikterak nezpochybňuji nápad, zpracování a provedení. To je všechno paráda. Technicky super. Ale vzhledově mě to nějak nebere.
Ten kevlarovej interiér a ty sedačky
www.speedhunters.com/2020 /.../this-is-what-they-mea n-by-built-not-bought
A navíc je to žlutý

www.speedhunters.com/2020 /.../this-is-what-they-mea n-by-built-not-bought
A navíc je to žlutý

-> Luky: A další pozitivum - neshnije to. 

-> Milan 136: ale pevnost bude asi lepší
Někde tam psali, že ušetřili jen nějakých 35 kg hmotnosti proti klasice. Ale je to moc hezký.
To je ale tuze krásná práce.
-> Tuner#2: velká paráda 

-> Kocvin 11.03.20 19:07:44: Přesně a 300HP 

-> Tuner#2: Paráda no, viděl jsem na fb..
Okolo 800kg v plné parádě psali ? Myslím že tak..

Okolo 800kg v plné parádě psali ? Myslím že tak..
-> minno 04.02.20 12:28:24: A to zas ne, někdy kolem roku 2000 Brno 

-> Tuner#2: tyjo to je historie :)))
Něco si tu odlozim pro jednoho člena...
-> Tuner#2: Dobrý. Pěkny časosběry mají na YT od Hagerty. 

Magnus si nechal postavit nový motor. Úžasné video.
www.facebook.com/16685526 76805927/.../2505364156458 104
www.facebook.com/16685526 76805927/.../2505364156458 104
-> vhml: Moc pěkné čtení.
Jeden článek o karbonu www.ewrc.cz/clanek/34558-
jan-skala-nase-dily-jezdi-
treba-loeb-nebo-ogier
-> Tuner#2: Taky jestli se honíš za každým gramem vem v potaz, že ty karbonové tapecíry budeš muset přidělat šrouby. Oproti plastovým příchytkám na origo tapcích tedy váha navíc.
-> Luky 25.11.19 13:18:34: Hmm, tak ale cena nebyla tak jako měl Bezkompresák... Tohle za to nedám, asi tam fakt vzhledově zůstane série, jen to za tím ještě odlehčím, když bude čas.