skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tuner#2 a ostatní
08:29:22
15.10.2010
15.10.2010
jarda.u1
-> Tuner#2: NZ
08:28:39
15.10.2010
15.10.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> jarda.u1 15.10.10 08:24:59: Aha díky.
08:24:59
15.10.2010
15.10.2010
jarda.u1
-> Tuner#2 14.10.10 20:32:14: Potrebujes k tomu kompresor se zasobnikem vzduchu a vakuovou odsavacku.
Vypada to nejak takto:
www.netpraha.cz/produkt/h u507a
Vypada to nejak takto:
www.netpraha.cz/produkt/h u507a
01:45:55
15.10.2010
15.10.2010
ondie
tohle se mi taky dělo..zlobily mi vždycky válce zrovna když sem odvzdušňoval nebo měnil kapalinu..no prostě "náhoda".
Na druhou stranu nebudu furt dokola utrácet po 6stovkách za nový Fragokovy..aneb komunistický pytlíčky na přetěsnění HBV forever! ;)
Na druhou stranu nebudu furt dokola utrácet po 6stovkách za nový Fragokovy..aneb komunistický pytlíčky na přetěsnění HBV forever! ;)
21:37:50
14.10.2010
14.10.2010
aceboss
No nevím já měnil gumičky jak u eMka tak u eRka právě taky když jsem dělal něco s brzdama a musím řící je to nějaký rok a zatím vše funguje jak má...
20:33:27
14.10.2010
14.10.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Tuner#2: Ty mas 105 prece tak se moc nesmej
20:32:14
14.10.2010
14.10.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> VeTeV 14.10.10 17:42:26: Souhlas
-> jarda.u1 14.10.10 09:26:50: To se jak dělá? Princip a co k tomu potřebuješ?
-> jarda.u1 14.10.10 09:26:50: To se jak dělá? Princip a co k tomu potřebuješ?
18:04:44
14.10.2010
14.10.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
Ticho nebo tam hodim vidle
17:59:26
14.10.2010
14.10.2010
petr s
-> Pavel P..: Tam je kyvka a litina trestný čin
17:46:09
14.10.2010
14.10.2010
Pavel P..
-> VeTeV: viď...taky jsem už jí měl mít zadřenou a s prasklou hlavou..
17:42:26
14.10.2010
14.10.2010
VeTeV
-> Pavel P..: oni tam mají vůbec fóbií a předsudků... že mluvíš s tou svojí 130kou
17:30:35
14.10.2010
14.10.2010
Pavel P..
-> petr s: to stačí... tak dlouho techweb fungovat nebude
17:30:01
14.10.2010
14.10.2010
petr s
-> Pavel P..: Ten je jenom na 28 let
17:28:18
14.10.2010
14.10.2010
Pavel P..
-> petr s: a modrý?
17:22:45
14.10.2010
14.10.2010
petr s
-> Pavel P..: zelený se nepokazí
17:14:49
14.10.2010
14.10.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Pavel P..:
17:13:33
14.10.2010
14.10.2010
Pavel P..
-> Syny: buď v klidu to je nějaká techwebovská paranoia že červený válce jsou nejhorší nový i starý.... kkti
16:43:28
14.10.2010
14.10.2010
Syny
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Tak zrovna v cervenym jsem je menil a drzi to :)
16:20:32
14.10.2010
14.10.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Syny: Tak vono zalzei jakej valec chces pregumickovat. Jestli takovej, kde odesly gumicky, tak neni problem. Ovsem pokud odesly kvuli spatnymu valci... A nevymenoval bych v cervenym valci
16:12:25
14.10.2010
14.10.2010
Syny
Vymena gumicek ve valci je otazkou tak 15ti minut :) A ja osobne (i pres reci ostatnich ze to nepomuze) s tim mam zkusenost dobrou - uz 4roky to jezdi na pretesnenej valec a netece to... Valec je menenej jen jednou asi pred 10ti lety :)
15:13:07
14.10.2010
14.10.2010
suri
-> minno: vždy odišiel valec pri výmene trubiek a pod . keď bola prázdna nádobka aj potrubie , prvé našliapnutia išli nasucho a vždy bola ko gumička , preto sa snažím valec vždy naplniť tlakom a je vhodné to odvzušňovať normálne to je tlakom rýchlo vymeniť všetku kvapalinu naraz a nepiplať sa z pedálmi
14:55:27
14.10.2010
14.10.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Nwkt: To štěstí jsem zatím neměl. Když jsem vyměnil něco, tak se posralo něco jiného a nakonec jsem to měnil všechno, včetně kapaliny odsucha.
12:43:24
14.10.2010
14.10.2010
Nwkt
-> Jirik_Tuňák: Při výměně vytlačíš starou brzdovku novou, takže je tam pořád nějaká
11:52:53
14.10.2010
14.10.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Tuner#2: Kdybych to měl měnit u šůty každý dva roky, tak se z toho asi poseru, protože pak budeš muset vyměnit půlku příslušenství, který se při odvzdušňování a po deseti vteřinách bez kapaliny posere. Bída bída...
09:26:50
14.10.2010
14.10.2010
jarda.u1
-> Tuner#2 13.10.10 23:43:30: ja pouzivam odsavacku,je to pohodlnejsi pri dolevani,jelikoz skodovky maji malou nadobku.
23:43:30
13.10.2010
13.10.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> minno 13.10.10 23:25:59: Ono odvzdušňování tak jak to dělám Ty a já opravdu není ideální a HBV to může odnést. Co vím, tak lepší je to dělat tlakem vzduchu do nádobky, ale na to nejsem tam kde to dělám vybaven.
23:30:47
13.10.2010
13.10.2010
Syny
Ja mam brzdovku starou pres rok a pristi rok planuju vymenu... Ty dva roky se mi zdaj jako optimalni... Akorat mam obavy, ze to budu muset vymenit i s prasatkama, pac ty odvzdusnovaky nepovolim...
23:25:59
13.10.2010
13.10.2010
minno
-> afro100: tak ja si nemyslím že je to chyba....Ako by si potom ty chcel akože odvzdušňovať? Našľapať, povoliť odvzdušňovák a nechať klesnúť pedál len dajme tomu 3 cm? To je podľa mňa riadna blbosť :) Takýmto spôsobom by som odvzdušňoval na 100 krát, kým by z toho vyšiel všetok vzduch napríklad keď odvzdušňujem po odpojených a znovu pripojených brzdách..... 22 rokov takto odvzdušňujeme a nikdy nebol problém :) Pôvodnému starému valcu vo vnútri po rozobratí nič nebolo.... Neviem si predstaviť odvzdušňovať spôsobom, ako popisuješ.... Mne zatiaľ nové Fragokovy držia na celom aute bez problému, klop klop.... Pred montážou rozobraté, vyčistené, namazané brzdovkou....
23:02:23
13.10.2010
13.10.2010
afro100
-> Matthes, záškodník z TechWebu: od dob co mam origo Cssr valce som vysmiaty, s druhoskou bol okrem spominaneho stale nejaky problem, ci uz u spojky u HSV alebo u brzd v zadnych brzdach ...
23:00:19
13.10.2010
13.10.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
Ja zas rikam radsi at se ten valec vysere v garazi nez pak nekde na ceste pri krizi.
22:52:26
13.10.2010
13.10.2010
afro100
-> minno: to je ale chyba ... tym ako slapes na pedal pri brzdeni sa tam vychodia nejake tie drahy a ked to pri odvzdusnovani zoslapnes az na podlahu tak ten 0,00nieco schodik co tam je ohrnie hranu na gumicke a je po valci ...
22:46:46
13.10.2010
13.10.2010
minno
-> Tuner#2: áno našľapanie a povolenie až na podlahu.
22:29:04
13.10.2010
13.10.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> minno 13.10.10 22:17:20: Operace vyhození staré vlečky a nahození nových šikmých ramen s kotoučema byla otázkou jednoho dne, takže tím, že by dlouho stál to nebylo. Odvzdušňuješ našlapání a povolením až na podlahu?
22:17:20
13.10.2010
13.10.2010
minno
-> Tuner#2: tebe teraz pri práci na brzdách odišiel HBV? Nebol ale ten valec nejaký čas úplne bez brzdovky? Ja mám zas pocit, že tie HBV odchádzajú - podľa toho čo som doteraz čítal od iných ľudí - práve buď vtedy, keď sa vypustí kvapalina a je to istý čas bez novej náplne alebo tiež keď sa pridlho nemení brzdovka a potom sa dá nová. Podľa mňa keď sa raz za čas tá brzdovka vymení, pri odvzdušňovaní piestiky s gumičkami prebehnú tiež raz za čas po celom valci, tak by s tým problém nemal byť..... Mne nový Fragokov drží už dva roky a pár odvzdušňovaní už má za sebou a zatiaľ si musím poklopať, bez problému....
21:52:25
13.10.2010
13.10.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> sep: -> jarda.u1: OK pánové, přesvědčili jste mě, ty 4 roky jsem si spletl s nemrznoucí směsí. Tak je to myslím 4 roky u brzdovky teda 2. Ale jak říkám, ve žlutce byla 4 a nevařilo to ani na okruhu a jsou tací co to tam mají od výroby (tím neříkám, že je to správně).
Je otázka co je lepší zda vyžranej válec tím jak se do brzdovky navázala voda a nebo sežrané gumičky novou brzdovkou. U těch našich aušusovejch HBV mám pocit, že je lepší neměnit, protože s výměnou jde do kytek jako třeba teď mě, kdy s kotoučema musel jít i nový HBV...
Je otázka co je lepší zda vyžranej válec tím jak se do brzdovky navázala voda a nebo sežrané gumičky novou brzdovkou. U těch našich aušusovejch HBV mám pocit, že je lepší neměnit, protože s výměnou jde do kytek jako třeba teď mě, kdy s kotoučema musel jít i nový HBV...
20:43:49
13.10.2010
13.10.2010
jarda.u1
Taky ji menime vetsinou po 2 letech,ale je pravda,ze podle testeru ji auta s mensim probehem kilometru potrebuji vymenit pozdeji,nez stejne stara auta s vetsim probehem.
19:42:01
13.10.2010
13.10.2010
Mantrabeach
já ji měnil poprvé od složení žlutky a to teď před 14 dny.Však taky byla černá jak bota
19:11:32
13.10.2010
13.10.2010
MATTESS
Fabka má psáno každé 2 roky, při servisu ji konrolovali testrem
19:11:08
13.10.2010
13.10.2010
sep
I nejnovejsi skodovky maji predepsane dva roky.
19:07:52
13.10.2010
13.10.2010
petr s
Při každě garančce se do nádobky strčil tester a bylo hned jasno jestli je potřeba měnit kapalinu
19:00:12
13.10.2010
13.10.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Nwkt: No jednou s chladnymi brzdami jo, ne? A pak chladit a nikdy je neohrat tak, aby se uvarila brzdovka...
18:55:42
13.10.2010
13.10.2010
Nwkt
-> Matthes, záškodník z TechWebu: No spíš bys asi nezastavil
18:55:01
13.10.2010
13.10.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Nwkt: Jednou zastavis na semaforech a pak musis 10 minut chladit Ja taky 4 roky...
18:50:06
13.10.2010
13.10.2010
Nwkt
-> Tuner#2: to brzdí, akorát to nesmíš uvařit no
18:49:06
13.10.2010
13.10.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
Při téhle debatě si vždy vzpomenu jak švagr musel vyndat celý odvzdušňovák na spojkovém pomocném válečku, protože to bahno co tam bylo cca. 20 let nechtělo protéct ven. Bylo to u 120cky nějakého jezeďáka
18:48:20
13.10.2010
13.10.2010
VeTeV
-> Nwkt: vidíš a já mám naspaáno co 60tis km vyměnit LHM
18:46:56
13.10.2010
13.10.2010
Nwkt
-> minno: každejch 24 měsíců mam psáno u seatu v servisce
18:46:54
13.10.2010
13.10.2010
U-Geen
a taky se v Cechach jezdivalo na levy strane :-) souhlas s T#2
18:46:52
13.10.2010
13.10.2010
VeTeV
-> minno: pěkný, ale musí to tam ještě vydržet - stejně to te´d zastájím a bude to spát na jaře, když bude hovno co na práci to vymněním
18:46:17
13.10.2010
13.10.2010
afro100
hm, mne este brzdovka rok nevydrzala v aute ... zatial vzdy pustil nejaky valec a cele to vychcalo do prec ...