Tuner#2 15.03.10 18:20:55 napsal:
→ 105:
Raději už nic nepiš, jinak se naseru
nezlob se na me ale co kdyz se naseru ja? nemam pravo prezentovat svuj nazor? jako ja nemam nic proti Tobe , ale tohle me trochu nastvalo
ja na volantu zadnej blbej zlutej pruh nemam a kdyz ten volant je jen trochu nakrivo me ani trochu nesere... to ze mi soft ukazal ze mam levy predni kolo do rozbihavosti a pravy je ok v toleranci a doladil sem to levy a je to ok tak co? rejd byl na obe strany ok
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
to Syny
prohledat
81 příspěvků (zobrazeno 51 až 81) od 15.03.2010 do 16.01.2012, založil/a Tuner#2 - zrušená registrace
Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:
Zastavil:U-Geen
19:07:19
15.03.2010
15.03.2010
petr s
-> MOLSO: Proč myslíš že všechny závodní auta mají A?
18:54:05
15.03.2010
15.03.2010
MOLSO
a je to problem iba na stovkach s vleckou alebo vseobecne ?
18:27:43
15.03.2010
15.03.2010
martinnn
-> petr s: -> afro100: dík
18:26:17
15.03.2010
15.03.2010
afro100
-> martinnn: odklon, rozumej tak ze pri zatoceni musis mat kola do A, nie do V ako su v serii
18:25:22
15.03.2010
15.03.2010
petr s
-> martinnn: Je to vidět na fotkách ODKLON
18:24:01
15.03.2010
15.03.2010
martinnn
-> Tuner#2: a co je potřeba udělat na přední nápravě aby to zatáčelo? klidně SZ
18:20:55
15.03.2010
15.03.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> 105: Mě vadí i to trošičku. Abych měl žlutej pruh na straně to by mě fakt sralo. Přesně tohle pomlouvám na FB, dneska na to každej sere, sbíhavost doladí nejlépe jen na jedné spojovačce aby se nemusel povolovat i s druhou stranou a má hotovo. To, že je volant tím pádek křivě a ještě má auto na každou stranu jiný rejd už neřeší, hlavně že má v kapse. Raději už nic nepiš, jinak se naseru
18:15:26
15.03.2010
15.03.2010
105
-> Tuner#2: tak rovnal sem si ho a videl sem ze je trosicku na krivo... na monitoru me to ukazovalo ze jsem v toleranci... pak sem sel serizovat a volant je tam kde byl pred serizenim ... to ze to ze posunuty o zoubek me nevadi protoze tam budu davat kolinak.. auto mi nikam neutika a sem spokojen..
kdybys videl jak sem mel volant na krivo ted je to jen trosicku
kdybys videl jak sem mel volant na krivo ted je to jen trosicku
18:04:25
15.03.2010
15.03.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> 105: No a pak vzniká to, že jedeš rovně a volant máš mítně na křivo což bytostně nesnáším a takové dělníky pomlouvám na FB. Takže raději tam sedět a držet si ho a nebo prostě lítat nahoru a kontrolovat. Minule jsem si dělal geometrii na Žlutce sám, zámej neměl čas, vedle rozebíral motor :-)
18:03:30
15.03.2010
15.03.2010
105
-> petr s: asi
18:01:23
15.03.2010
15.03.2010
petr s
-> 105: tak už ji někdo ukrad
17:56:10
15.03.2010
15.03.2010
105
-> petr s: -> Tommyk: ja vam to verim :) ale co sem videl tak tam nic nemaj a dneska kdyz sem si to delal a dohlizel mistr tak nic nerikal ... minule kdyz nam to ukazoval tak zadna vidla nebyla
17:54:33
15.03.2010
15.03.2010
Tommyk
-> petr s: přesně
17:49:15
15.03.2010
15.03.2010
petr s
-> 105: Na volant by se měla dát taková vidlice co ho zajistí
17:45:28
15.03.2010
15.03.2010
Tommyk
-> 105: pedal taky zajistujeme.. ale i volant
17:44:19
15.03.2010
15.03.2010
105
-> Tommyk: my otacime na 20 a 20..(podle typu auta ze to si dosadi program sam) da se na stred a zajsti pedal ..a vsecko je ok
17:40:04
15.03.2010
15.03.2010
Tommyk
-> 105: tak nevim no, ja delam geometrii skoro kazdou praxi a volant teda zajistujeme..
a kolama se otaci.. nejdriv na stred, potom 10°doleva, 10° doprava a znovu na stred. potom zajistis volant aby byl rovne a jdes pod auto sestelovat sbihavost
a kolama se otaci.. nejdriv na stred, potom 10°doleva, 10° doprava a znovu na stred. potom zajistis volant aby byl rovne a jdes pod auto sestelovat sbihavost
17:31:23
15.03.2010
15.03.2010
105
-> Tommyk: nic se nezajistuje , zajistuje se jen pedal brzdy auto celou operaci stoji na kolech a s kolama se neotaci pouze doserizuje sbihavost
17:03:09
15.03.2010
15.03.2010
Tommyk
-> 105: ale ten volant musis snad zajistit ne? Syny chce asi delat ten "jistič"
17:03:00
15.03.2010
15.03.2010
105
-> 105: nebo spis je tam nejaka tolerance kdy ten volant je na rovno nebo jemne nakrivo
17:00:33
15.03.2010
15.03.2010
105
-> Syny: proc musis drzet volant rovne...? dneska sem si delal geosku a dokud si nedas volant rovne tak ten program nejde dal..
potom kontrola rejdu do prava pak do leva... a zas do prostred volant a pak se serizuje sbihavost..
potom kontrola rejdu do prava pak do leva... a zas do prostred volant a pak se serizuje sbihavost..
14:25:48
15.03.2010
15.03.2010
Syny
-> Tuner#2: Radsi mi napis kam jezdis ty. Protoze pokud existuje nekdo komu nebude vadit mi sestelovat geometrii s tim, ze ja budu sedet v aute a drzet volant rovne, tak tam okamzite jedu :)
14:15:10
15.03.2010
15.03.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Syny: Však taky ty fotky pokud jsi nepochopil jsou JOKE a třeba Favo, ani Filcka nejde ladit ani odklon protože mají tlumič v těhlici jen přes oblímku... Zbíhavost nastav tak jak jsem psal na FB a víc neřeš.
14:05:37
15.03.2010
15.03.2010
Syny
-> Tuner#2: Jediny na co sem se zeptal, jestli jde nastavit zaklon (nemel sem u sebe chytrou knizku). Odpoved NE je naprosto dostacujici... Samozrejme je mi jasny, ze co auto, to jinej zaklon. Ale spis by me pomohal fotka facka, ktery je stejny jako filcka a tedy dost podobny jako to co mam ja, nez skodovky, ktera ma jinou napravu a jeste zdaleka ne seriovou. Tod vse To ze ty na spotrebaku nic neresis je ciste tva volba a nikdo te nenuti ji menit. O zaklonech debata skoncila hned po tom co sem se dozvedel, ze sestelovat nejdou. Resim ted jestli mam dobre nastevenou sbihavost a popripade odklony. Ale predevsim tu sbihavost.
13:59:52
15.03.2010
15.03.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Syny: Tak když mě pošleš dvě sms, tak to jako nemám příště řešit a odepisovat? Tak proč se teda ptáš? To, že řešíš kraviny jsem Tě už psal, jinej záklon má Favirit, jinej Cordoba a zásadně jinej třeba Mercedes Benz, který má záklon poměrně hodně velkej. Při plném rejdu jedou kola pomalu po hraně, ale je to dáno konstrukcí, usazením nápravy a pokud mám auto na ježdění do práce, tak nevidím jediný důvod proč se tím na sériovne zabývat... Pořád nechápu co na tom řešíš, záklon a odklony bez totálního zásahu do nápravy nezměníš a o tom celá debata na FB je...
13:55:27
15.03.2010
15.03.2010
Syny
-> Tuner#2: Protoze sem to chtel porovnat a videt jak to je u facka... Resit nic nemusis, nikdo te nenuti... Fotka skodovky je mi k nicemu kdyz to ma uplne jinou napravu...
13:10:09
15.03.2010
15.03.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Syny: A proč? Já na Fávu neřeším pí*oviny s tím se jezdí a slouží...
-> petr s: LOL.
-> petr s: LOL.
12:23:56
15.03.2010
15.03.2010
petr s
-> Tuner#2: Máš tam nějakého divného fanouška www.facebook.com/pages/..
./62068360599
12:19:02
15.03.2010
15.03.2010
Syny
-> Tuner#2: Spis sem hod stejnou fotku tvyho facka :)
10:49:16
15.03.2010
15.03.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
Pro ostatní je to i odpověď proč Vám 100vky po instalaci vlečky nezatáčí - je pořeba totiž i šáhnout na přední nápravu.
10:47:26
15.03.2010
15.03.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
Pokud jsi chtěl auto s Áčkama při zatočení, tak jsi si měl místo Španěla raději dodělat Škodovku
Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:
Zastavil:U-Geen