skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
2 Stepan Fun
-> StepaNoFUN: diky za info, promyslím to a dam vědět.
-> Vojťas: OK. Jestli se toho chceš zbavit, tak co za to chceš? V kovošrotě se to prý nechává zdarma (projeli jsme s kolegou 5 kovošrotů v okolí když jsem kupoval leta "uložený" a nefunkční čerpadla s uřezanejma kabelama od města, který měly nový pořizovačku okolo 90k a všude nám řekli, že to tam můžeme zadarmo odvýzt, max že nám za to daj 500,-)
Třeba bych ho resuscitoval. I když u těhlech "uloženek" to bějvá potíž. Minimálně to demontovat. Pak už to docela jde, ale odlepit od sebe ten hliník je boj.
Třeba bych ho resuscitoval. I když u těhlech "uloženek" to bějvá potíž. Minimálně to demontovat. Pak už to docela jde, ale odlepit od sebe ten hliník je boj.
Jestli myslis sroub napravo od stitku, tak to jsou dva potom.
-> StepaNoFUN: ja s tim zadny plany nemam, jen se toho zbavit, tak ze pokud by si mel zajem nejak se domluvime.
Nebo kdyby to bylo nejak provozu schopny myslis ze by o to mel nekdo zájem?
Svorkovnice praskla pri demontazi zbytku kabelu. Tak ze aktuálne to neni provozu schopny
Na srouby mrknu zitra,
Nebo kdyby to bylo nejak provozu schopny myslis ze by o to mel nekdo zájem?
Svorkovnice praskla pri demontazi zbytku kabelu. Tak ze aktuálne to neni provozu schopny
Na srouby mrknu zitra,
-> Vojťas: Nebo to přivez... Klidně do práce (cca Chlumec nad Cidlinou). Změříme, uvidíme co s tím půjde....
-> Vojťas: To je v podstatě stejný jako Sigma KDFU, jen to dělal někdo jinej - MEZ Frenštát. Z fotky odhadem Bčko (jakej je vnitřní průmer toho hrdla na hadici?)
Má to jeden nedo 2 šrouby na spodní úrovni? Jeden vidím, je tam i druhej z druhý strany?
Každopádně jestli Ti jde jen o výmenu kabelu, tak sundej vrchní víko s držadlem (po sundání vývodky kabelu) a jsi u svorkovnice.
Má to jeden nedo 2 šrouby na spodní úrovni? Jeden vidím, je tam i druhej z druhý strany?
Každopádně jestli Ti jde jen o výmenu kabelu, tak sundej vrchní víko s držadlem (po sundání vývodky kabelu) a jsi u svorkovnice.
Kdyz se divam na ceny tech dilu tak si docela nadavam ze sem do nej vubec lezl
kabel urizl tchan, a nebyl kabel tak i zbytek je k hovnu preci
btw ten byl sestižilovej jestli ti to pomuze.


Mrknul sem na to čerpadlo, vypada jako sigma, ale jiny stitek nez tuten sem nenašel.
-> Stepan FUN: Inu, podařilo a nepodařilo :) Altík 70A sice prvních pár km po pokusu o repasi jakš takš dobíjel, ale pak v něm pravděpodobně zase klekla jedna či víc diod hlavního usměrňovače a dělalo to brikule. Tož jsem radši Dajáně řek, že autobus bude jistější :) V noci jsem zbaběle sednul k netu a našel nejlevnější novej altík v Praze u Rektoryse, ráno ho koupil, odpoledne namontoval a pak jsem se konečně moh kochat údajem "14,0V" na palubním kompu i při rozvícenejch světlech :)
Není za co děkovat... Pro mě to byl naprosto neužitečnej díl, ale vyhodit mi ho bylo líto, protože byl do poslední chvíle plně funkční...
Jenom mě mrzí, že se to stejně nepovedlo zprovoznit... :-(
Jenom mě mrzí, že se to stejně nepovedlo zprovoznit... :-(
Chtěl bych takto veřejně poděkovat Štěpánovi za nedělní nezištnou škodivkářskou pomoc :)
Po několikahodinovém maratónu opravy altíku ve feldě jsem těsně před zabouchnutím haubny zjistil, že prasklo kolínko na LPG reduktoru a drahocenná nemrzka tryská ven. Naštěstí jsem si vzpomněl na Štěpánovu nabídku LPG bordelu, nadlábnul služebák a vyrazil.
Už to vypadalo, že felda bude na pondělní ready a manželka bude moct jet do práce autem, ale ta svině altík zase kleknul :)
Přesto ještě jednou díky!
Po několikahodinovém maratónu opravy altíku ve feldě jsem těsně před zabouchnutím haubny zjistil, že prasklo kolínko na LPG reduktoru a drahocenná nemrzka tryská ven. Naštěstí jsem si vzpomněl na Štěpánovu nabídku LPG bordelu, nadlábnul služebák a vyrazil.
Už to vypadalo, že felda bude na pondělní ready a manželka bude moct jet do práce autem, ale ta svině altík zase kleknul :)
Přesto ještě jednou díky!