to Nwkt, havlik - Téčko na tlak oleje

prohledat
56 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 09.03.2009 do 19.06.2009, založil/a Tuner#2 - zrušená registrace
řadit dle data
07:34:32
19.06.2009
Jozka
-> Saky: OK - já už byl nalomenej, že bych do toho nějakou tu tisícovku vrazil za malou sérii, v současný době ty CNC stroje dost zahálejí.. když ta nejmenovaná firma na 3 písmena to nedodává a ten můj Y-kus se mi dlouhodobě nelíbí z důvodu chvění. Počkám, ozvu se.
22:47:54
18.06.2009
Saky
-> Jozka: asi takhle ted to pro me nema smysl delat nebot na takove kravinky neni cas a frezare vyuzivam jinak.. nicmene koncem srpna budu mit vlastni CNCko a pak prave budu schanet nejakou takovouhle drobnou praci na "zabehani" a hlavne nauceni se ovladani a prace s nim.. takze pak to klidne udelam.. a az se s tim naucim tak budu konecne temer nezavislej na obrabecich dodavatelech a pokud bude potreba udelam si to sam.. zezacatku budu vdecnej za kazdou takovouhle kravinku z duvodu uceni se..
13:34:47
09.06.2009
Jozka
-> Tuner#2: Na prsa s ním, s baroskopem jedním.. A dobře mu tak! Můj tam taky skončil.

-> Saky: Takže bys v minisérii do něčeho viz foto nešel? Dva závity 10×1, možná směrem dolů prodloužit – upravit i na montáž čidla teploty oleje, díra na průtokový šroub… Řeší se to tu furt dokola, mě to dvorní obráběč slíbil za 3 kila, ale pořád nemá čas (novomanžel a čerstvej otec po padesátce), nakonec jsem koupil Y-ku za 250 plus poštovný a ještě jí musím upravit.. I když ty důvody proti takový akci, cos 11.03.09 22:12:45 napsal plně chápu… no, třeba to někoho alespoň inspiruje.
zvětšit to Nwkt, havlik - Téčko na tlak oleje - obrázek od Jozka vložen 09.06.2009 13:34:47
12:16:42
24.04.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
Tak vyřešeno takhle a baroskop je už na prsou. Zádné téčko, méně problémů 1
zvětšit to Nwkt, havlik - Téčko na tlak oleje - obrázek od Tuner#2 - zrušená registrace vložen 24.04.2009 12:16:42
22:12:45
11.03.2009
Saky
-> Nwkt: proc ja vzdycky neco napisu a nekdo to pak chce-) to jsou takovy kraviny ktery strasne nerad delam.. kdyz to budu delat ja sam tak s tim stravim minimalne hodinu a casu mam porad malo.. resp vyuziju ho jinak.. kdyz to zadam svymu soustruznikovi a reknu mu at to udela treba za 300 coz si myslim ze je takova rozumna cena za tohle tak me s tim vyhodi-) a nebo to zadam na Nccko coz se pak bude delat par minut ale to jich musi bejt aspon 20 aby do toho vubec sel.. pak by to asi stalo taky tak spis o neco vic..

problem je ten ze udelam nekomu jeden a prijde dalsi ze to videl a chce to taky.. jako udelat jeden neni problem ale kdyz jich pak je vic tak si clovek rika to sem to mel udelat na tom NCcku a byl by klid.. ale abyc jich udelal 20 zaplatil za to treba 6-7000 a lezelo me to doma tak o to nestojim..

kdyz to udelam nekomu s celym motorem tak to neni problem to se rozprostre do cele prace ale nechtel bych vyrabet takovehle kraviny jen tak pro nekoho.. na to nemam cas..



a kdyz tady nabidnu ze je udelam pro vsechny, tak se najde pet lidi a to nema cenu a ja pak zase budu za slibotechnu ..

ale tohle udela jakejkoliv soustruznik v tom neni zadnej problem.. pred cca peti lety bych to mel za krabicku cigaret a nebo flasku rumu, ale dnes uz to proste platim.. a kdyz vezmu ze platim 400/hodinu a nebo 900 NCcko tak to proste skace.. a ja nebudu ten kdo bude prodavat takovouhe blbost za takove penize.. protoze lidi si myslej to je fik fik a bude to za kilo-) tak uz to proste dneska neni..
18:57:16
11.03.2009
Nwkt
-> Saky: Kolik by si za to chtěl?
18:25:52
11.03.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> bflm: Tak to je pěkný. Když neseženu, tak se určo ozvu.4
18:08:51
11.03.2009
bflm
-> Tuner#2: Jsem dneska koupil 4 sady Nekup to za 20 korun
18:04:27
11.03.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> bflm: Zkusím sehnat tady u nás na vypůjčení, táta má pár známých. Tebe využiju kdyžtak jako poslední záchranu.4
18:02:44
11.03.2009
bflm
-> Tuner#2: Jestli nemáš a chceš 16x1,5 závitník napiš pošlu ti ho
17:41:28
11.03.2009
Saky
-> Bagrr- máma mele Emu: jinak cenove pokud si to udelas sam a nebudes si pocitat praci tak to udelas levneji.. i s ofiko cenou materialu.. nicmene takovejhle kousek matrose se nekde bude u soustruhu bez uzitku valet
17:39:47
11.03.2009
Saky
-> Bagrr- máma mele Emu: no ja mam stejnej nazor.. ja si to taky pro sebe a pro motory co delam (pokud to nekdo chce) udelam tak jak sem popsal...tohle bych nedelal, pokud to nekdo chce at si to udela sam.. nicmene si nemyslim ze by tohle reseni nekde teklo v tom bych problem nevidel.. vse utesnej tesnici podlozky.. me se proste jen nelibi ze je to takovej osklivej bastl i kdyz uznavam ze funkcni.. kdyz vezmu nektery experty co navrtaj blok a do te 2mm steny vyvrtaj zavit a tak jim to nejak funguje tak tohle je zlaty reseni..

jenze to je presne o tom udelat a udelat motor.. nekdo vyvazi kliku zuhluje ojnice da novy loziska atd. .a nekdo to tam soupne tak jak je a pak se smeje jak jsou vsichni ostatni blbci ze on ma motor za tretinu.. a funguje mu to taky stejne...



nicmene to s tematem vubec nesouvisi na druhou stranu budte radi ze se nasel nekdo kdo nasel jednoduche funkcni reseni ....
12:54:30
11.03.2009
Bagrr- máma mele Emu
-> Saky: Tak samozřejmě že cenově se tomuhle řešení nevyrovnám (ikdyž materiálově možná jo protože odřezek jakéhosi materiálu váhově zanedbatelného mi snad ani nebudou účtovat tam kde beru železo:-) ) Jinak mě jde o to proč dávat jiné závity proti sobě? Prostě vždycky jsem chtěl řešení takové aby tam nic nekolidovalo... Závit M16 má bejt na M16 ne třeba na W3/8... O to mi jde... Proč používat levnější řešení, když hrozí to že ten závit nebude pořádně těsnit nebo ho při montáži strhnu, když existuje sice pracnější ale zato jistější volba?
upraveno 1x, naposled 11.03.2009 12:55:40
10:27:09
11.03.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> J3STER: Ne na teplotu nemám, jezdím kvalitní olej a nikdy s přepálením nebyl problém.
19:59:04
10.03.2009
J3STER
-> Tuner#2: Tak to jo. Já myslel že máš i budík teploty oleje. Čidlo teploty oleje by mělo být co nejblíže j olejovému čerpadlu že? Třeba do zátky pro olejový chladič.4
15:47:52
10.03.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> J3STER: To je na to co je na fotkách. Hned na první je origo baroskop vlevo a vpravo čidlo na budík KMGY.
15:44:18
10.03.2009
J3STER
-> Tuner#2: Drobná otázečka. Původní čidlo tlaku oleje pro kontrolku neponecháš?4
13:58:11
10.03.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Saky: Wole, nech se překvapit :-)) Samo že z tohodle, nic jiného kupovat nebudu.
upraveno 1x, naposled 10.03.2009 13:58:37
13:55:00
10.03.2009
Saky
-> Tuner#2: jako z tehle komponent to udelat hezci? a nebo uplne jinak? z tehle komponent hezci tak navleknout to do krabice od Vesely kravy-))
13:45:07
10.03.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Saky: Neboj, mám v plánu to udělat hezčí, počkej na finální fotku.4
13:36:08
10.03.2009
Saky
-> Tuner#2: jeste si nalepit na auto reklamu na voda/plyn a mas reklamu i v motorovym prostoru.. jako dobry a za ty penize urcite.. akorad je to na muj vkus osklivy-) resp takovej bastl-) ale hlavne ze to funguje..
11:53:52
10.03.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Saky: Jasný, takové řešení tady už bylo, soustruh by taky byl, ale fréza ne, materiál taky ne a čas už vůbec. Tohle jsem nakoupil cestou do práce a mám klid.4
11:48:20
10.03.2009
Saky
nicmene takovehle reseni bude stat od soustruznika tak trikrat tolik.. nicmene pokud si to udelas sam mas to v podstate zadarmo.. kousek materialu..
11:47:04
10.03.2009
Saky
-> Tuner#2: no to co jsem nastinil v minulem prispevku.. proste vytocis valecek zavit zepredu pro nasroubovani do bloku, zezadu na jedno cidlo a pak ofrezovat zprava a zleva dosedaci plochy, provrtat kolmo a udelat dalsi zavity.. pripadne jeste zeshora zezdola a mas zavitu 5 -) tak to mam treba ja na mereni na zkusebnich motorech .. takovehle reseni ma treba Plsek ve svejch knihach.. ale znamena to soustruh frezku.. a prace..
11:38:32
10.03.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> bflm: Teď už jen aby ten bronz nebyl od číňana jako ty pérovky, které jsem vzteky zahodil 3 ale vypadá to poctivě a v místě závitu a docedací plochy je to i dostatečně silné. Myslím, že to bude v pohodě.
11:37:03
10.03.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Saky: 40,- + 30,- + 49,-



BTW: Kde jsi popisoval Tvoje řešení?
11:35:11
10.03.2009
bflm
-> Tuner#2: Zatím to mám chvíli asi 15 let
11:29:24
10.03.2009
Saky
-> Tuner#2: mimochodem na co prijde celej komplet?
11:28:24
10.03.2009
Saky
-> Bagrr- máma mele Emu: kouzlo tohohle je ze to poskladas v podstate ze seriovejch bezne dostupnejch dilu a ani to nestoji moc.. pokud budes neco delat uz je to prace.. kdyz si predstavim ze si osoustruzim valecek do nej navrtam a narezu zavity a ofrezuju dosedaci plochy tak tomuhle cenove konkurovat proste nebude.. a musis shanet nekoho kdo Ti to udela..a pak platit praci.. pokud sam nemas takove moznosti.. jinak reseni jake jsem popsal je trosku hezci a klidne muze byt na 3,4,5 cidel coz je sice k nicemu-)
11:27:56
10.03.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Kónický není, mrkni na první fotku, tak je baroskop zašroubovaný skoro celý, jen prostě ten závit třeba na 6ti dělá rozdíl 1/3 zubu. Nevím jak to popsat jinak, myslím že jsem to napsal srozumitelně.



Co se týče Téčka, tak myslíš, že tohle bronzové nevydrží tlak 4 - 6atm? Já myslím že jo, petr s to takhle používá už delší dobu a hlavně to Téčko stojí 40,- za kolik mě to uděláš Ty? Já to neumím/nemám na to prostředky.
11:15:32
10.03.2009
Bagrr- máma mele Emu
-> Tuner#2: Ono pakliže je tam trubkovej závit (jakože zákonitě bude) tak se ani nedivím.. protože ty jsou mírně kónické, proto první 2/3 jdou zlehka... Jinak nebylo by estetičtější, pratičtější a hlavně jistější, vrobit celý Tčkoa nové ze silnostěných trubek to kterých by se vyřízli požadované závity a následně by se to svařilo do požadovaného tvaru?
09:52:52
10.03.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
Takže rekapitulace:



V Thornu na Slovanské koupit jen Téčko se závitem 16mm 3/8



Pod hřbitovem (od Košana dolů a hned první odbočka a je tam takový areál s firmama, firma Haka tlakové hadice), tak tam koupit tu stříbrnou redukci z 16mm 3/8 na asi M18x1,5 co je tady na fotkách a tu upravit na soustruhu na rovnou dosedací plochu a dovnitř vyříznout závit M14 na čidlo KMGY.



A v té samé prodejně koupit vsuvku mezi Téčko a blok a mají tam vsuvku na jedné straně 16 3/8 a na druhé přesně do bloku M16 x 1,5



Takže jediné co se musí udělat je závit na čidlo KMGY + dosedací plocha a pod baroskop buď dát dvě tešnění a nebo ten závit z 3/8 přeject M16 x 1,5 (ale jak vidíte na první fotce, tak tam moc nechybí a to je to našroubované rukou)



Téčka se bohužel v metrickém s vnitřním závitem nedělají.



Co se týče hmotnosti, tak to zas tak strašné není samotné čidlo KMGY váží víc.
09:40:22
10.03.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pilot 105: Já se divím - proč by instalatér nemohl mít normální metrický závit?



U Průchy jsem byl jako u prvního, ten neměl vůbec nic.
00:00:41
10.03.2009
Bagrr- máma mele Emu
-> Nwkt: -> Nwkt: střelím od oka žeby 12x1,25?
21:21:18
09.03.2009
Nwkt
Takže rekapitulace:

závit v bloku: M16x1,5

závit v T pro baroskop: M16x1,5

závit v T pro čidlo KMGY: M14x1,5
upraveno 3x, naposled 10.03.2009 14:09:55
21:17:53
09.03.2009
Pilot 105
-> Tuner#2: Se nediv, když to kupuješ v prodejně pro instalatéry, tam je všechno v palcových mírách.;) Ptal jsi se u Průchy v Doudlevcích?
17:09:02
09.03.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> bflm: Já končím na M12. Budu to muset někomu dát, kdo má závitníky.4
17:07:43
09.03.2009
bflm
-> Tuner#2: Stačí projet závitníkem 16x1,5
15:33:36
09.03.2009
suri
-> Tuner#2: keby si debili nemuseli vymyslieť vlastné miery...
upraveno 1x, naposled 27.06.2009 12:09:03
14:54:17
09.03.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt: No to vím a já scháněl právě na ten velkej - je to vidět z fotek, že do bloku jde stejný průměr jako má baroskop, ale průser je ten, že ta v suvka je nějaký závit 3/8 a baroskop má M16 x 15mm a ač se zdálo, že to je sejný a jde to do sebe lehce, tak ale bohužel to jde jen do 2/3 jak je vidět na první fotce. Teď je otázka zda to teda neschánět na ten malý? Už mě všechny ty závity se*ou! To se nemůžou domluvit na jedné normě?
upraveno 1x, naposled 09.03.2009 15:35:43
14:45:17
09.03.2009
Nwkt
-> Tuner#2: Oni jsou dva baroskopy, malej a velkej
13:38:19
09.03.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> bflm: To stříbrné jsem bral pro to čidlo KMGY, že tam půjde dovnitř udělat M14. Z venku to bude mít asi víc než M16 x 1,5, protože M16 je to na té straně do Téčka.



Zkusím jestli neseženu Téčko, aby to mělo závity jak ten baroskop, protože jsem na to přišel až doma, že tam jde sice natočit lehnec, ale jen do 2/3. Myslel jsem, že tam bude jen špona a vzal jsem to, ale až když jsem si dal doma na světle baroskop a vsuvku na sebe jsem zjistil, že na 6 závitech je ten 6 už jinde 8 Je otázka zda se Téčko dělá se závitem jako má baroskop a jako je v bloku?
zvětšit to Nwkt, havlik - Téčko na tlak oleje - obrázek od Tuner#2 - zrušená registrace vložen 09.03.2009 13:38:19
13:09:39
09.03.2009
bflm
-> havlik: Pokud chceš o vývod více tak dáš ještě jedno t
13:01:16
09.03.2009
bflm
-> pistaa: Jsou i duralové na vzduch
12:57:30
09.03.2009
pistaa
-> Tuner#2: pre mna to je moc tazka varianta ale funguje
12:43:41
09.03.2009
Nwkt
-> Tuner#2: Díky
12:18:05
09.03.2009
bflm
-> Tuner#2: Tak do bloku zašrub to stříbrné to je 16x1,5
12:16:32
09.03.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> bflm: Tu nemám. Jaký je závit v té suvce origo?
12:16:08
09.03.2009
havlik
pěkný akorát já to stejně budu muset mít asi nějak trošku jinak:)135
12:15:45
09.03.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
Problém je že to Téčko je 3/8 závit a až doma jsem zjistil, že na čidle je trochu jiný závit. Jde našroubovat tak do 2/3 lehce a pak se to kousne, neb má malinko jiné stoupání. Takže je blbé že i v suvka bude v bloku vyjíždět trochu jiný závit a to nechci. 8
Extreme Tyres