E-maily od vzrušené registrace

prohledat
9 příspěvků (zobrazeno 1 až 9) od 15.07.2011 do 16.07.2011, založil/a palinator
řadit dle data
13:11:59
16.07.2011
King
-> palinator: A něco takovýho má ŘP a volební právo, omg8
10:06:16
16.07.2011
palinator
Chytrému napověz, hloupého kopni.. ať se staví třeba na hlavu.
08:21:19
16.07.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
Jestli by nebylo lepší, zajet si každý rok na prohlídku raději do servisu, než na STK... 3
06:47:28
16.07.2011
MOLSO
21
01:31:54
16.07.2011
castrol
-> palinator: hrat si nestaci
01:08:58
16.07.2011
palinator
-> Syny:
Jenže on si hraje na znalce...
01:05:12
16.07.2011
Syny
No vsak jasne, pokud nekdo autum nerozumi, tak tohle je jedinej zpusob jak si vyslechne co je v prdeli (samozrejme jen u veci kde je videt dlouhodoba zavada nebo opotrebeni)... Pro me za me at si tam jezdi treba ob den... Ale ten kdo se v autech vyzna a svy auto zna a vi co na nem je jak opotrebovany a stara se o nej, tak pro toho je cela TK jen otravna povinnost k nicemu...
upraveno 2x, naposled 16.07.2011 02:58:09
23:51:51
15.07.2011
Arnold
-> palinator: zajimava a plodna diskuze 1 4 1
E:nechapu co ma za vyznam podle toho borce jezdit na STK kazdorocne myslim si jestli se o to auto zajima tak prece nebude spolehat na nejaky kus papiru od technika nekteri lide jsou teda fakt divni
upraveno 1x, naposled 15.07.2011 23:56:20
23:47:17
15.07.2011
palinator
Jelikož jsem se dal jednou přes Virt do řeči s jedním mým vrstevníkem, přes e-mail jsme rozběhli komunikaci především o technických věcech, o názorech na auta, atd. E-maily to bývají výživné, jelikož bývají na můj vkus dost blbě podané s divnými myšlenkami. Ale to, co přichází v těchto chvílích, o to se musím podělit:

{
Borec:
...
Tak auto už má bábi doma. Má najeto 103400km a z STK prošlo bez závady ani karosérie tam není. Chtěl jsem se zeptat na STK. Lze STK dělat každý rok že?

Já:
A proč?

Borec:
Tak třeba proto abych věděl co se stalo mému autu po roce jízdy? Bylo by to daleko lepší, protože bys pak neměl velký účet na opravu po STK. :D

Já:
Jo jasně, vyšlo by to levnějc. Ona ta technická stojí jen okolo 1200 Kč a určitě větší množství oprav by se promítlo v nižší celkové ceně. Občas přemejšlej mozkem a ne kolenem. A abys věděl, co se s autem děje, na to nepotřebuješ jezdit na STK.

Borec:
Mám teď momentálně pár odpovědí v jednotlivých bodech.
1) U nás technická stojí bez pár desetikorun 1000,-
2) Ja myslím vždy mozkem protože kolena jsem nechal v té škodovce před 2 roky. Nemůžu si kleknout!!!
3)¨Bylo by to určitě lepší kdyby se jezdilo každý rok. Opravdu bys měl nižší servisní náklady. Nevím jak ty, ale já si aut vážím a kdybych vlastnil auto tak bych to hnal tak do extrémů že bych opravdu každý rok kezdil. V techničáku máš uvedeno Technická způsobilost do DD/MM/RRRR ne? To znamená že tam teoreticky můžeš klidně každý rok. Raději obětuji 1000,- Kč než pak mít po dvou letech nějakou závadu a budou pak velké nečekané výdaje. Kdybych se dostal k moci tak bych to rozhodně zavedl povinně. :-) ;-)

(on měl ve 120tce nehodu - bouchlo kolo, pozn.red.)

Já:
Ty seš fakt dement. To si myslíš, že se ti nic nemůže vysrat na výjezdu z brány STK? Myslíš si, že červená nálepka ti udělá imunitu vůči poruchám? Myslíš si, že technik na STK vidí do auta tak dobře, že dokáže odhalit malou prasklinku na klice nebo hlavě, která se doposud neprojevila? Kdyby ses dostal k moci, tak tě odtamtud dostanem (my jako my všichni) vidlema. Pokud by ti o auta šlo, tak tu tisícovku utratíš někde jinde, mnohem užitečněji, než za to, že ti někdo vypíše papír s lehkými závadami "ram-koroze, motor prev. tesnost, prevod park. brzdy" a nic víc.

}

Občas si říkám, jestli nejsem já ten zvláštní.3
Extreme Tyres