Perličky z O2 linky

prohledat
48 příspěvků (zobrazeno 1 až 48) od 19.04.2010 do 19.03.2011, založil/a Mr_Kubas
řadit dle data
15:16:58
19.03.2011
King
-> Gryzly: V mojí bejvalý branži se vždycky říkalo, že SMSky jsou a budou nejdražší datový přenosy na světě :)
22:40:41
18.03.2011
Gryzly
Z Vodafone Parku ted když odešlete sms do jiného operátora tak ji zaplatíte i když máte zaplacený balíček neomezených sms kamkoliv. Takže z mobilu sms v rámci balíčku kamkoliv za paušální cenu. Z Vodafone netu za každou platíte navíc.
zvětšit Perličky z O2 linky - obrázek od Gryzly vložen 18.03.2011 22:40:41
upraveno 1x, naposled 18.03.2011 22:43:26
22:40:24
18.03.2011
Gryzly
Ted na Vodafonu zavedli dobrou perličku.
zvětšit Perličky z O2 linky - obrázek od Gryzly vložen 18.03.2011 22:40:24
18:42:16
18.03.2011
Mr_Kubas
-> King 18.03.11 17:56:39: Když využíváš "defaultní" tarify, tak pochybuju, že je ukecáš na nějaký výhody.. Podle mě prostě musíš patřit do nějaký flotily, abys mohl mít extra tarif..



-> iDawe 18.03.11 17:38:58: To máš jen sám za sebe nebo v nějaký kolektivní smlouvě?
18:40:31
18.03.2011
Mr_Kubas
-> Suty: To nenabídli, ale známý má ve firmě jakousi smlouvu s operátorem, kde musí mít nějaký počet telefonních čísel (XYZ) a potom má takovéhle tarify.. Je tam i tarif za 100,- kde je 100 minut a 50 sms..



Dřív jsem měl tarif za 400,- a 360 volných minut + nějaké SMS..



-> King: Jasný, takovej ten strop, jakej měla kdysi kamarádka, když propsala několik set smsek za měsíc 3
17:56:39
18.03.2011
King
-> Suty: Jistě, že bez nějakýho "bububu, odcházím ke konkurenci" nelze zmrdy o trošku jejich sádla připravit :)
17:55:07
18.03.2011
King
-> Mr_Kubas: Jakože firma za mě platí několik stovek paušálu + hovorný, ale nesmím provolat víc jak 5 litrů měsíčně :)
17:41:51
18.03.2011
Nwkt
A já měsíčně platim 30,- a to mam základní Twist 3
17:39:55
18.03.2011
Suty
-> Mr_Kubas:

To ti asi nenabídly sami do sebe co ?:D
17:38:58
18.03.2011
iDawe
já platím 480,- měsíčně.. mám v tom 450minut kamkoliv.. volání v uzavřený skupině lidí zadarmo, 200SMS, 20MMS, internet v mobilu gratis a jiný kraviny..
17:35:16
18.03.2011
Mr_Kubas
-> King: 5.000,- 9 Já teď mám teď nabídku za 700,- měsíčně, kde mám neomezeně minut do jakékoli sítě a neomezeně SMS. Co se týče netu, tak mám "jen" 200MB na měsíc, ale pokud přihodim dvě kila měsíčně, tak mám 1 GB... Jde o to hledat rámcový smlouvy a kam se přifařit 1
17:32:00
18.03.2011
King
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : To je dobrý :) Já zas používám otázku, jestli můžou dát konkurenční nabídku proti služebnímu telefonu s měsíčním limitem hovornýho 5000Kč a neomezeným Internetem :)
17:29:23
18.03.2011
King
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): Ale to bych jim zase křivdil. Babička je sice už skoro měsíc po smrti, úmrtní list jsem dostal předevčírem a soudruzi z O2 se dušovali, že platit budu "jenom" alikvótní částku měsíčního paušálu za měsíc březen. Chápu, že dodávkou těch několika mikroampér o napětí 48V jim vznikají náklady v řádu stovek korun měsíčně na jednu účastnickou linku :)
16:18:44
18.03.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> King: Pak se nemají divit, že když mě osloví jejich pouliční nabízeči, tak obvykle odpovídám větou typu "Od jakého operátora? O_2 ? Už nikdy v životě!" ... a u T-Mobile podobně. 51
14:50:58
18.03.2011
alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
tak u nas to bolo fajn, ked zomrel otec, stacil telefonat do Orange, ze chceme zrusit, poslala sa kopia umrtneho listu a bolo zrusene... este potom prisiel sustrastny list + oznamenie o stornovani poslednej faktury....
14:24:54
18.03.2011
King
-> Nwkt: A teď si představ, že ve stejný situaci je nějaká ovečka, který "pán" řekne, že musí počkat na konec dědickýho řízení a ovečka dál těm zlatokopům platí 300/měs. A to jsem ještě vynechal pasáž, kdy jsem, trošku unáhleně, po tom absurdním požadavku řek tomu mladíkovi, že v tom případě nechci linku rušit kvůli úmrtí, ale prostě jako normální ukončení smlouvy se lhůtou 2 měsíce. Prej to už nejde, že už je to zadaný v systému! V tý sebrance pořád žije duch starýho SPT Telecomu, bandy, která si vydupala po "plyši" snad 12let monopolu na některý telco služby a podle toho ještě dneska vypadá jejich chování k zakošům.
13:52:37
18.03.2011
Nwkt
King 18.03.11 13:46:08 napsal: Odzbrojil mě odpovědí, že obvykle bývá dědické řízení do 14ti dnů uzavřené!I rok neni problém
13:46:08
18.03.2011
King
Přátelé, dovolte, abych se podělil o další O2 perličku, nebo spíš perlu :) Byl jsem postaven před úkol zrušit pevnou linku kvůli úmrtí babičky. I zavolal jsem na infolinku Kyslíků, byl jsem přepojen na špeciálisty, co maj na starosti lámání hejlů, kteří se rozhodli ukončit s nima smlouvu. I zeptal jsem se, co mám udělat, aby linku okamžitě zrušili. Prý z důvodu úmrtí to zruší okamžitě, jinak by to trvalo 2 měsíce, potud fajn. Musím napsat doporučený dopis s žádostí - chápu, úmrtní list účastníka - chápu, pak mě ovšem dorazil požadavek, že žádost MUSÍ obsahovat doklad o ukončení dědického řízení!9 Asi 5 minut jsem se snažil mladíkovi s headsetem vysvětlit, že dědické řízení ještě ani nezačalo a může se klidně táhnout měsíce, po které bych musel kyslíkům zbytečně platit měsíční paušál. Odzbrojil mě odpovědí, že obvykle bývá dědické řízení do 14ti dnů uzavřené! A že to jinak nejde 9 Vzhledem k tomu, že asi 10 let jsem měl tu čest pracovat pro subdodavatele tohoto telekominikačního molocha (od zavádění drátů do bytů až po realizaci dodávek technologií za deítky mega), věděl jsem, že minimální počet operátorů, které je třeba vyzpovídat, je 3 a z jejich zmatených odpovědí si pak vytvořit nejpravděpodobnější variantu :) Nejpravděpodobnější variantou k úspěšnému zrušení linky, pak bylo odeslání ověřené kopie úmrtního listu a čestné prohlášení, že dědické řízení nebylo ukončeno. Pro jistotu jsem celou věc ještě probral s právníkem, který mě ubezpečil, že pro obcování s tou sebrankou je klíčové ustanovení "jedná se osobní závazek spotřebitele, který jeho úmrtím zaniká".

Nakonec jsem se rozhod pro variantu výpovědi smlouvy na prodejním místě. Vyklopil jsem na specialistku zákaznícké péče svůj požadavek a přiložil originál babiččina úmrtního listu a mojí verzi čestného prohlášení. Specialistka mě pak dostala hláškou: "No jo, ale vy ten úmrtní list nemáte ověřenej!" Poudám: "To byl snad problém v případě, že bych kopii posílal poštou, já vám předkládám originální dokument na papíře s vodotiskem, kulatým razítkem a podpisem matrikářky. Originálnější už to asi nebude" :) To už do ní kolega nenápadně šťouchnul a upozornil ji na to, že to ověřujou oni na prodejně a jenom stačí udělat kopii. Pak jsem si ještě dovolil nesouhlasit s jejich formulací čestnýho prohlášení, který jsem měl podepsat. Ve zkratce, že přebírám závazky po zesnulé bla, bla bla.....viz věta "jedná se osobní závazek spotřebitele, který jeho úmrtím zaniká". Slečna v tu chvíli profesionálně selhala, protože se zkříženýma rukama a kyselým výrazem prohodila něco ve smyslu, že je to standardní formulář a jestli skutečně nic nedlužíme, nemám se čeho bát. Její profesionální výkon mě přesvědčil, že můj podpis je nejsnadnější cestou, kterak s tou sebrankou ukončit jakoukoliv spolupráci :) Svojí manželku pak poprosím, aby mě v případě, že bych s nima chtěl v budoucnu uzavřít nějakou smlouvu, dala facku jak prostěradlo :)
upraveno 2x, naposled 18.03.2011 13:49:27
17:17:40
17.11.2010
Mr_Kubas
-> Tomaso435: Nene, O2, ale Litoměřicka se to netýkalo 1
17:16:39
17.11.2010
Tomaso435
-> Mr_Kubas: máš t .mobile ?3
17:15:35
17.11.2010
Mr_Kubas
Sakra, já nic nepostřehl 40



Aha, naší oblasti se to netýkalo, tak nic no...
upraveno 1x, naposled 17.11.2010 17:16:36
16:48:55
17.11.2010
jarda.u1
-> Nwkt: diky 4
16:21:58
17.11.2010
David.
-> jarda.u1: ano, zhruha od těch tří signal mám a bylo to něco většího, nešel jak v Praze tak v okolí Berouna
16:17:40
17.11.2010
jarda.u1
-> David.: takze se nekde neco podelalo u operatora.Ted uz signal mas?
16:16:30
17.11.2010
David.
-> jarda.u1: taky jsem neměl signál zhruba od desíti do tří
16:08:21
17.11.2010
jarda.u1
Jen se zeptám hoši,funguje vám dnes O2 siť?Mě ráno normálně fungovala,ale zhruba od dnešního poledne nemám vůbec signál a ani kamarádi co mají O2 neměli signál.Něco se někde podělalo,nebo je to jen v naší oblasti?
11:22:42
21.10.2010
alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
skoro ako u nas....... zazvoni telefon....



"jaky kkt nemecky zas otravuje???? zvoniis?... tak si zvon, spon tri krat, nech vidim, ze to je vazne...... no dobre, zdvihnem ta....."



Zdvihnem.....



" Hallo, wie kann ich helfen? ........

.....

.....

.....

.... Vielen Dank und Schonen Tag noch....."



polozim.....



"Kkt, prepadni sa do vychodneho nemcka, sheisspracher posr.ny!"



a v klude pracujem dalej....



a paradoxy: My robime helpdesk pre aziu, australiu, europu a afriku..... a ked sa nieco pokazi nam, volame na helpdesk do indie.... 3 3 3
19:59:37
20.10.2010
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Lamz: To je rozloučení... "Tak jdi do prdele vole." Patří mu to! 3
14:56:20
20.10.2010
Lamz - zrušená registrace
Telefonica o2 operator
3
11:36:22
21.04.2010
MOLSO
taka mala perlička od nás - odkaz ktorý čakal na odkazovke citujem:



"no mne zase nejde internet ale to je v poriadku.



JAK TO ŽE NEROBITE V NEDELU ? MARIU VAŠU ! " koniec citátu 3
09:27:41
20.04.2010
Don_pepe
-> Evž@: Klasika a nejenom tam. Jezdili sme montovat satelity pro UPC a tam to bylo stejný, když to chtěl zákazník zrušit, ceník šel stranou, nabízeli druhej přístroj zdarma, kanály navíc, slevy atd., oficiál ceník tam vlastně vůbec neplatí i noví zákazníci platili za totéž jeden 300 a druhej 600, jak se dohodli s obchoďákem nebo operátorem...
09:17:55
20.04.2010
Mr_Kubas
-> Evž@: No jo tak furt lepší něco než nic. 1
08:47:46
20.04.2010
Gemini
ja som presielod Orange k O2 a urobil som velku chybu......sice platim o polovicu menej, ale dovola sa mi len polovica ludi....aj menej, proste nieje signal, vypadava pocas hovoru a pod....8
08:41:06
20.04.2010
ZdenoR
-> Evž@: To holt plati u vsech operatoru, kdyz chcete odejit ke konkurenci nabidnou taryf ktery nikde neexistuje.
08:03:06
20.04.2010
Evž@
Mám tedkom celkem zajímavou zkušenost s O2.Chtěly jsme zrušit pevnou linku a nechat jen internet.Jenže bez pevne linky se cena za net navýšila na nějakých 750.Tak jsme jim volaly a řekly jim že se rozmyslíme a oni že nam za 20 min zavolají zpět.Mezitím jsme zavolali na T-mobile,tam to vyšlo cenově nějak líp tak jsme si řekli že do toho pudem.Pak zavolal operátor teda zpět,oznámily jsme mu že to teda rušíme se vším všudy.No a potom jakoby uhodil blesk,z operatora se stal milius a naraz že by to teda šlo za těch 600 kč.3 Takže z toho vyplynulo RADŠI BUDEME MÍT ZÁKAZNÍKA KTERÝ BUDE CÁLOVAT 600 NEŽ ABY NÁM ZDRHNUL 1 Takže žádné pravidla asi moc neplatí
07:42:27
20.04.2010
Fén
Luky. 19.04.10 15:30:29 napsal: ...Jen si nejsem jistej že to jinde bude lepší… 71

Neřekl bych, že to bude jinde o moc lepší. Od 3.3. čekám na převedení od O2 k T-Mobile a stále nic.
15:43:41
19.04.2010
Luky
-> Mr_Kubas: A jo vidíš, rámcová smlouva se to jmenuje 1
15:41:37
19.04.2010
Mr_Kubas
-> Luky.: Já jsem u nich pod rámcovou smlouvou naší společnosti, kde vlastně mám speciální tarif a v rámci společnosti volám "zdarma". Tak jsem si pořídil takovýhle telefon ještě jeden a dal jsem ho své slečně s tím, že mně bude vlastně volat zdarma (jakoby v rámci společnosti). Tak jsme si občas párkrát zavolali a nakonec jsme provolali asi 220 minut za jeden měsíc. Vše mělo být zdarma a nakonci měsíce nám pěkně přišlo vyúčtování i s těma minutama v rámci společnosti. Nejhorší je, že nás takovejch na pracovišti je víc, tak se teď budeme bůhví jak dlouho kvůli tomu dohadovat... A to není jediný problém, je to každou chvíli něco. I když se to vždycky vyřeší, tak je ten čas tomu věnovanej úplně zbytečnej a dal by se zužitkovat daleko líp... Ale jak píšeš, kdoví jaký to je u konkurence...
15:30:29
19.04.2010
Luky
No hlášky jsou to dobrý, ale my měli v kanceláři s 02 taky hromadu výstupů. Až už to bylo k pláči.

Měli jsme dvě telefonní linky zapojený do serie. Byl dán požadavek na zrušení serie s tím, že na tu druhou linku pak dají internet. Po asi půl roce nekonečných a nikam nevedoucích urgencí jsme si zařídili internet od Karnevalu. Po dalších asi třech měsících volali z 02, že tam mají náš požadavek a že by s tím už teda jako něco udělali. Prostě na ránu...

Dále: nepotřebná druhá telefonní linka byla sice oficiálně zrušena, ale funguje dodnes. No, aspoň že za ni nic neplatíme.

Dále: probíhal převod 4 mobilů z fyzické podnikající na nově vzniklou právnickou osobu. Je to jako 1 číslo + 3 pod ním (asi tandem se tomu řiká?). Nejdřív převedli asi jen 2. Po urgenci i zbytek.

Následně nějak svévolně rozhodili tarify, že já měl místo 150 volných minut jen 30. Takže z těch cca 130 provolaných se 100 minut celkem draze doplácelo. Plus ještě na jednom čísle to taky bylo špatně. Podali jsme reklamaci, kterou uznali a omluvili se. Něco ve smyslu "že udělají vše pro to, aby už se to neopakovalo". No a co myslíte vyúčtování příští měsíc? U mě už ok, na tom druhym pořád špatně 37 Ani nevim jestli se to za ty tři měsíce už nějak podařilo odladit.

Nejhorší na tom je, že na lince mluvíte pokaždý s někym jinym, neni zpětná vazba, někdo něco slíbí a nic se neděje. Odhadem s tím naše asistentka strávila tak 10 hodin telefonování, oběhávání, dohledávání podkladů a podobně. Kdyby se ten čas věnoval odborné práci, kolik by mezitím naše firma vydělala? Ale vono né, vono se s nima furt musí něco řešit, protože nejsou schopni svoji práci odvést kvalitně, resp. odvést aspoň nějak akceptovatelně. Prostě děs a bída. Pokud by se mělo něco zase nějak měnit, tak s 02 už ani hovno. 161

Jen si nejsem jistej že to jinde bude lepší... 71
14:53:12
19.04.2010
Klubko_
Mr_Kubas 19.04.10 10:14:53 napsal: Zákazník: Včera zase vypadla Prima!
Operátor: A už to funguje?
Zákazník: Teď jo, ale já neviděl poslední díl Letiště! Nevim co se stalo!
Operátor: No ona dala nakonec přednost tomu pilotovi…
ten je nejlepsi 3
11:04:03
19.04.2010
LiMaK - 742 forever
no, u nas v praci taky dobrý....:



Došla mi barva v tiskárně...rychle nejakou potrebuji

ehm,v poradku a jakouže to mate tiskárnu??

(podotýkám že u nas v praci je asi milion tiskaren a asi deset tisíc tipů)

Barevnou....



nebo



nefunguje mi pocitac...

a co dela?

nic, vubec nic je porad černej...

nemate nahodou vyply monitor?

no dyt rikam, že mi nefunguje pocitac...

aha...tak nekde na nem je tlacitko, vetsinou s takovym kolečkem a čarkou vevnitř, tak to skuste stisknout



jo uz to mam...

co vidite?...

parada, pocitac uz najel, moc dekuji..

/poznatek...uzivatel zjevne neví, jak se nadavá té bedne pod stolem, popripade vubec neví k čemu to tam sakra je/
upraveno 1x, naposled 19.04.2010 11:04:43
10:59:35
19.04.2010
OndraKrupi
Výžblepty operátorů (Aneb: I mistr tesař se někdy utne)





Dole máte Možnosti internetu, tak na to si klekněte.



S tím vám bohužel nepomohu, tady jste na technické potvoře.



Dobrý den, u televize Pavlína Žaloudková, jak vám mohu pomoci?



Mohl byste mi přiblížit o co jde?...., aha,..., promiňte. To jste mi to spíše oddálil.



Napište si tam ping. Jako ping pong, ale bez pongu.



Dobrý den, u telefonu Kamil Dušák, co vám mohu udělat?



Když tam máte dva antivirové programy najednou, to je jako kdybyste měl u domu dvě bezpečnostní agentury, které se mezi sebou neznají. Hned jak by se potkali, nastal by šrumec!



Když se podíváte dolů, tak tam uvidíte dvě ponožky. Máte? Nemáte je tam?

Musí tam být....Jo aha! Moc se omlouvám, já myslel dvě položky na monitoru...



Naši operátoři hovoří (Když to nejde, tak to nejde.)



Ty dvě modemy na tom diody svítí?



Já vám dám telefonní drát na seznam.



Linka je vedena na jméno Šun Jun Čung Ťin Han? Cože? Aha, takže na pana Nováka...



Tak já tu zadám na techniky servilní požadavek...



Dobrá, tak já vás tedy přepojím zpátky do té nabídky a tam se proklikáte.

Přeji pevné nervy a příjemný večer...



Spyware, to je takový zrůdný program...



Takže jste připojen, to jsem rád. Vám to nefungovalo, protože jste měl nastaveno všechno co šlo úplně špatně, plus ještě něco co snad ani nešlo.
10:57:51
19.04.2010
OndraKrupi
Zákazník: K vám se dovolat, to je umění! Prosím vás, vy tam jste sám?

Operátor: Někdy mám ten pocit.



Zákazník: Helejte se! To už jste asi pátý s kým mluvím! Já už to celé znova opakovat nebudu! To si tam pořešte!

Operátor: Mohl byste mi to zopakovat?



Zákazník: Pošlete sem konečně někoho, kdo tomu rozumí, jinak na to pustím manželku a to teprve budete koukat!



Zákazník: To v Americe, tam by to bylo hned!! Ale vy jste pořád v Čechách!

Operátor: Pane, vy jste ale momentálně také v Čechách.



Zákazník: Já jsem technik!

Operátor: Já vím. Takových techniků sem hodně volá.



Operátor: Máte tam ten kurzor?

Zákazník: Já nevím. To mělo být v tom instalačním balíčku?
10:47:17
19.04.2010
OndraKrupi
-> Mr_Kubas: tak známé jsou i ty helpdesk.



např.O: Jaký máte počítač?

Z: bílý



3 3 3
10:28:10
19.04.2010
Mr_Kubas
-> OndraKrupi-TenČtvrtý: Jojo, jinak bych nezakládal téma, třeba někdo ještě něco přihodí 1
10:26:58
19.04.2010
OndraKrupi
-> Mr_Kubas: některý jsou výborný
10:14:53
19.04.2010
Mr_Kubas
Perličky z 02 linky: opravdu stojí za přečtení!!!



Operátor: Kam je zapojený ten kabel?

Zákazník: Jak to myslíte?

Operátor: Když půjdete po tom kabelu, kam dojdete?

Zákazník: Asi k vám na ústřednu do Brna.

************************* **

Operátor: Pane, jestli na mě budete pořád takhle křičet, tak

vás upozorňuji, že to položím.

Zákazník: No to si zkuste! To pak teprve začnu řvát!!

Operátor: To je možné, ale už ne na mě.

************************* **

Operátor: Vy jste přímo zřizovatel té linky?

Zákazník (cca 80let): Jak to myslíte?

Operátor: Na koho je ta linka psaná.

Zákazník: Jako kdo tu je?

Operátor: Hmm, dejme tomu.

Zákazník: Já a můj pes.

Operátor: Ale já bych potřeboval jméno.

Zákazník: Ťapina.

************************* **

Zákazník: Já seberu ten modem a omlátím vám ho o hlavu!

Operátor: Myslíte tím přímo mne?

Zákazník: Ne. Vy jste jedinej trochu ochotnej. Vás jenom švihnu kabelem.

************************* **

Zákazník: Už mě tam všichni serete, v tý vaší ou tů sebrance!

Operátor: Bavme se slušně, jsme přeci lidé.

Zákazník: To možná vy, ale já ne!!

************************* **

Zákazník: Já mám modem Aethra.

Operátor: Tenhle typ modemu má na sobě tři kontrolky. Jak teď svítí?

Zákazník: Svítí obě dvě.

************************* **

Operátor: Vypojte z počítače USB kabel od modemu a nechte tam jenom síťový.

Zákazník: Jo, tak už ho mám vypojenej. Co teď?

Operátor: Teď napište do té lišty nějakou adresu.

Zákazník: To nejde.

Operátor: Jak to myslíte?

Zákazník: Píšu a nic se neděje!

Operátor: Vidíte na klávesnici tlačítko Num Lock?

Zákazník: Jo, už ho vidím.

Operátor: Mačkejte ho co nejrychleji za sebou, bliká na klávesnici něco?

Zákazník: Nic nebliká.

Operátor: Tak zapojte klávesnici zpátky do počítače.

************************* **

Zákazník: Já jsem technik, na mě můžete mluvit odborně.

Operátor: Rozumím. Chce to po vás autorizaci pop trojky, nebo esemtépéčka?

Zákazník: Ehm..., cože?

************************* **

Zákazník: K vám se dovolat, to je umění! Prosím vás, vy tam jste sám?

Operátor: Někdy mám ten pocit.

************************* **

Zákazník: Já vám to hlásil už přede dvěma hodinama a nikdo se neozval! Chci to zrušit!

Operátor: Pane Nováku, nebudeme to dramatizovat...

************************* **

Zákazník: U telefonu pan Koláček! A nebude to tak sladký hovor, jak si myslíte!

************************* **

Zákazník: Já jsem výslovně říkal, ať mi sem neposílají toho technika, co tu byl minule! Jdu ke dveřím, vodevřu a co myslíte?

No byl to von!

************************* **

Zákazník: Já bych křičel, já bych brečel, ale ani na jedno už nemám sílu.

Už jenom volám.

************************* **

Operátor: Do jména zadejte O2.

Zákazník: Ó mám dát malé nebo velké?

Operátor: Dejte velké, my jsme velká společnost.

************************* **

Operátor: Co se týká toho připojení, vy jste už ve vlastnostech?

Zákazník: Co se týká toho připojení, tak jsem už tejden v řiti!

************************* **

Zákazník: Já bych rád věděl, proč se mi nezobrazuje číslo volaného.

Operátor: Velice se omlouvám, ale tohle řeší kolegové z hlasových služeb.

Zákazník: A kde jsem teď?

Operátor: Na technické podpoře internetového připojení.

Zákazník: Výborně! Já si objednával O2TV a rád bych věděl kdy to bude.

Operátor: Velice se omlouvám, ale tohle řeší kolegové z obchodního oddělení...

Zákazník: Tak to bych rád věděl, proč mi v Mozille nefunguje aktualizace.

Operátor: Je mi líto, ale tohle já neřeším, protože....

Zákazník: Ježíši! Vaší práci bych chtěl mít!

************************* **

Zákazník: Chci okamžitě mluvit s nejvyšším vedením!! To vedení, to je Praha?

Operátor: Obávám se, že Madrid.

************************* **

Zákazník: Včera zase vypadla Prima!

Operátor: A už to funguje?

Zákazník: Teď jo, ale já neviděl poslední díl Letiště! Nevim co se stalo!

Operátor: No ona dala nakonec přednost tomu pilotovi...
upraveno 2x, naposled 19.04.2010 10:16:19
Extreme Tyres