Masakr

prohledat
104 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 06.01.2010 do 06.02.2010, založil/a cobra11
řadit dle data
11:07:42
06.02.2010
tunerlada
Jarda/felda 22.01.10 23:33:00 napsal: → 1560: ono se leští plastový sání ? 3 3prontem proti prachu 3
09:31:22
05.02.2010
dominique
Minule som si precital vsetky recenzie od turbomotora.To fakt stoji zato!Pise na yetiho ako zapojil za to rolbu z ratraku a upravoval zjazdovku v Alpach



www.tuzingforum.cz/viewto pic.php?f=9&t=...





Aked si na to precitate odpovede:

Forman sa pyta na co je haldex

Turbomotor ochotne odpoveda

Forman sa pyta ci to ide spravit aj na jeho karburatoroveho formana

Turbomor odpoveda ze ide ale musi stiahnut soft do riadiacej jednotky
upraveno 1x, naposled 05.02.2010 09:35:15
09:08:45
05.02.2010
alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
-> Cába: 3 3 3 3 3 3
01:35:06
05.02.2010
Cába
Ten s tim formanem:3 3



Tak já taky nemám probém jezdit rychle. Dvě kila dám taky. Tachometr tolik sice neukazuje, ale to je jen proto, aby se lidi nebáli tý cifry. Jinak je to celkem běžný. Blbý je, že i tak mě skoro všichni předjíždí. Lidi tady fakt jezdí jak prasata.
09:04:22
23.01.2010
1560 - zrušená registrace
hlavně mě fascinovala věta chtěl bych za to 330 tisíc, ne, to je cena jen tuningu - ale chápu, ono Tesco je drahé3
23:33:00
22.01.2010
Jarda/felda
-> 1560: ono se leští plastový sání ? 3 3
21:07:39
21.01.2010
myschaak AZNP K.Hora
-> 1560: 3 3 3
12:31:59
20.01.2010
1560 - zrušená registrace
3 3 3 3



jsem si koupil bawo, ne, tak se této mrdky zbavuju, ne, tak něco i tom, no je to rok 98, 1.6. s čiptuningem, leštěný sání, jinek karbec, má to,ne, tak 250 koní, ne, to nemá ani žádná podělaná švédská audi, ne? výbava glx, ale pitel u masírka tam není, ne, jsem nahodil sportovní volant, ne, a nemá to klimatizaci, ne, ale když si otevřu okýnka, to vyjde na stejno, ne, najetý to má asi 350 tisíc, ne, no a cena by byla podobná, ne, chtěl bych za to 330 tisíc, ne, to je cena jen tuningu, ne, a úprav na motoru, ne.
zvětšit Masakr - obrázek od 1560 - zrušená registrace vložen 20.01.2010 12:31:59
12:00:54
20.01.2010
Martin33
-> rockboy: třeba se autor překliknul. Tohle jedna z mála neorigo napodobenin RS kterou uznávám.
11:18:47
20.01.2010
rockboy
www.tuzingforum.cz/viewto pic.php?f=7&t=...



co vy na to? myslim že teda všechno jsou paskvily, ale tim třetim obrázkem střelili poněkud vedle, vohnouti....
10:16:11
20.01.2010
Luky
To si někdo dělá prdel.

Ale ona ta Fabia RS je opravdu ukrutná raketa, Dneska jsem jel do práce a lepil se na mě novej Focus RS. A normálně jsem mu ujel 5 47



(ale kdyby zařadil aspoň trojku tak mě měl raz dva 3 )
09:37:55
20.01.2010
palinator
Akorát teď po přečtení tuzingfora a vrácení se do skutečnosti jsem ztratil smysl pro rozlišení reality od prdele...3
08:52:25
20.01.2010
palinator
-> Syny:

Tohle ani na šestnáct není...3 A nebo šestnáct, ale s pomocnou školou... Jestli si z toho dělaj Star Trek nebo něco podobnýho, tak já měl ve dvanácti víc rozumu... 3 Neskutečný kydy bože...3



A to jsem si myslel, že je virt jeden velkej bordel...3 3 3
07:32:40
20.01.2010
stana1
-> 1560: 3 3 3
00:35:24
20.01.2010
1560 - zrušená registrace
Zavítal jsem na to fórum a tohle mne teda dostalo, asi odpověď na toho Fabiatora...



Takhle si jedu po dálnici, ne, jsem si koupil teď novou káru, ne, docela dost hustý auto, BMW 3, zabavenej lísing, ne, takže celkem levný, rok starý, ne, má to všechno, ne, klimatizaci, kožený sedačky, ne, elektryku všude možně... No a jedu si, ne, takhle po dálnici na Prahu, celou dobu 160 v levým, ne, a ty vole najednou se dívám, ne, že se za mnou lepí jakejsi kokot s černou Fóbií, asi rádoby RS, ten tam měl, ne, tak 200 koní chlapi!! No tak jsem na to přišlápl, ne, takových kilo osmdesát, masírek pořád za mnou, ne, pak prej, že HTP Hovno To Pojede, no co mám říkat, ne, že si užiju trochu zábavy, tak jsem zvolnil, ne, a pustil kokotika přede mne, ne, no a, ne, najednou jsem ho DAL!! Kokotik s Fobii to nečekal, ne, tak se nemohl bránit, ne, no ale jak jsem jel 230, ne, tak jsem zvolnil, masírek byl už dost daleko, ne, to jsou ty Fobie, bych to nikdy nechtěl, ne, není nad BMW!!
19:11:02
13.01.2010
Gryzly
Sebulva hadra
14:59:55
08.01.2010
Majklsto
-> cobra11: to je teda fakt husteee3
18:28:35
07.01.2010
jackson666
můj mozek nechápe3 3 ..co když opravdu jsou v hračkářství a závodí s autíčkama hotwheels???9 1
14:57:30
07.01.2010
Syny
cobra11 06.01.10 18:48:44 napsal:

→ dominique:
...clovek co povie ze BMW je mafianske nevkusne velke zbytocne auto vzivote nesedel v BMW!!! ...
Nebo na nej spis nema 40
11:41:34
07.01.2010
osminohej
No, zajímavý počteníčko3 3 3
11:34:57
07.01.2010
105
Karlos (WIO46) 06.01.10 21:24:45 napsal:

Tahle stránka mi přijde asi tak pravdivá jako feministky.com .1






presne3 3 3
11:26:53
07.01.2010
rsvancara
Ve zkratce k Octavii : novou bych si ji nekoupil, ojetou jsem si koupil a proč ? Protože jsem v ní (jako spolujezdec na služební cestě) prožil dvě dopravní nehody.



Další plus je, že nechci super auto s 500 HP pod kapotou a 7q převodovkou, na které potom budu dva měsíce třeba shánět čelní sklo nebo bude mít v ČR jen dva servisy, kde budou vědět co s tím když se to podělá ...
10:11:47
07.01.2010
radekp
-> Jožynek : Taky jsem na to koukal....asi neví, co jsou kola zač...a že já s nimi Felicii obout nechtěl...
23:56:58
06.01.2010
afro100
-> Jožynek : prave sa na tom tlemim 1
23:41:18
06.01.2010
P@nis
-> Milan 123: Nečetl jsem to celé, asi už mi leze na mozek to zkouškove a naspaných 8 hodin za 3 dny 24
23:39:48
06.01.2010
Don Carlos
Hej lidi, mám průser. Jsem majitelem fabie ftédéíčku na hlínách a s čiptuningem.9
23:26:47
06.01.2010
Jožynek
23:01:53
06.01.2010
Milan 123
-> P@nis 06.01.10 19:53:15: Ty budeš slušně natvrdlej, že ? Píše, že ten elaborát je převzatej, takže ti na to ztuha odpoví. 1
upraveno 1x, naposled 06.01.2010 23:02:04
21:24:45
06.01.2010
Karlos (WIO46)
Tahle stránka mi přijde asi tak pravdivá jako feministky.com .1
20:09:48
06.01.2010
tunerlada
3 tak tohle mi gakt zvedlo náladu ty články 3
19:53:15
06.01.2010
P@nis
-> cobra11 06.01.10 18:48:44: Proč ti má byt těch lidí líto? a už vubec nechapu jakou vrstvu myslíš.... Ne každy je závodník, a z cesty si děla závodní dráhu a kompenzuje si takto velikost sveho udu. V Octavii 1,9 TDi jsem jel a na to jakou to má spotřebu to nejezdí špatně
19:22:29
06.01.2010
Luky
-> dominique: Ne všichni, hovado je hovadem, ať jezdí na kole nebo v Maybachu. A naopak...



-> cobra11 06.01.10 18:30:19: Pěkný, fakt jo, nepsal to náhodou D-Fens? 1
18:59:02
06.01.2010
dominique
-> cobra11: Tatko chcel straasne nove auto.Kupil 2002 fabiu za 420 tis.Teraz to strasne lutuje a nepreda ju ani za 90tis.(aspon ostane mne).Slovaci su strasne zavistlivy a ked vidia bmw a dobre vedia ze z ich hypotekami a ucnovkami v zivote si take auto nebudu moc dovolit.Ale musis uznat ze skupina ludi vlastniace lux auta su povysenecky kokoti ktory ohrozuju vsetkych okolo seba.Ale to sa tu riesilo 1000X.(Teraz som pozeral ja som maturoval minuly rok mechatronika SPSS)
upraveno 1x, naposled 06.01.2010 19:00:50
18:55:06
06.01.2010
cobra11
-> mb136gl:

otec je ten clovek co len nove...

ja na nove zatial nemam a aj kebyze mam tiez si radsej sednem do ojazdeneho 4
18:53:49
06.01.2010
mb136gl
-> cobra11: máš veľa ľudí, ktorý radšej kúpia nové, aj keď o triedu horšie auto, ale vedia, že v tom nesedel nikto iný, neprdel do sedačiek a nerobil prasačiny na zadnom sedadle 3 neber to v zlom, ja sám si radšej sadnem do vyprdených sedačiek staršieho auta4
18:48:44
06.01.2010
cobra11
-> dominique:

moj otec ma tiez octavku 1.6

bude mat pomaly 10rokov, kupili sme ju ako novu ako rodinne auto a boli sme stastny. on potrebuje auto ktore extra nezere a je prakticke. ano, prenho sa octavka hodi, ale za tie peniaze co da za novu octavku sa da kupit omnoho lepsia ojetina.



ked som vyberal svoje prve auto pozeral som vela aut...a myslim ze som si vybral najlepsie. BMW E34 535i...auto ma pomaly 20rokov ale nevyzera nato, interier ma 100x luxusnejsi ako hociktora skodovka ci VW. ja som spokojny stym co som kupil, teraz ked otec pomaly rozmysla nad novsim povozom dufam ze ho presvedcim o kvalitach sice ojazdeneho, ale zato spolahlivejsieho a lepsieho auta.



a je mi luto ze sen mnohych chalanou z ceska a slovenska ze 1.9TDi...tym sa vyfarbuje nasa vrstva obyvatelstva



clovek co povie ze BMW je mafianske nevkusne velke zbytocne auto vzivote nesedel v BMW!!!



a kedze som teraz na skodovackom fore, musim stale povedat ze moju Schadicku 120 mam stale rovnako rad ako bawariu 6
18:43:39
06.01.2010
petr s
-> Syny: To nebude jenom jeden
18:35:54
06.01.2010
Syny
-> petr s: Mozna bych vedel i kdo, kdyz sem procet tohle tema od zacatku 47
18:35:13
06.01.2010
dominique
-> cobra11: Pravda octavia je normalne auto pre normalnych ludi neznevazjem ludi ktrory ju vlastnia ale ide tu o ludi a ich rady a typy napr.dolej naftu do chladiacej sustavy ono to lepsie pojde,za studena preslapni motor 2X na 6000 otacok nech sa aktivuje sport mod.Nie je to podla mna o autach (ktore asi trpia) ale hlavne o ludoch
upraveno 1x, naposled 06.01.2010 18:36:20
18:34:58
06.01.2010
petr s
Já bych řekl že tam bude i někdo registrován tady z virtu
18:30:33
06.01.2010
dominique
-> Jakub M.: Nebudem riskovat lebo tam doleti 13 rokov stary, meriaci 187cm a vážiaci 73kg má svalnatou postavu a modré oči a blond melír na svojej ultra hyper super turbo mega dizli fabii RRRRS a rozbie mi papulu že on ma na tie hlasky copyright,zagumuje zapne neony a oleti z 0-240(jak pise ze mu to ide) za 4,12458s
18:30:19
06.01.2010
cobra11
ale nasiel som tam nieco pekne a pravdivo napisane...4



Pochopím že existují lidé kteří nijak neřeší čím jezdí. Stejně jako já neřeším jestli si koupím ledničku Calex, nebo Whirpool, poněvadž se v nich nevyznám a předpokládám že obě dělají co mají - chladí. Nepochopím však když se člověk, jenž se považuje za automobilového fandu rozhodne pro koupi Škody Octavie. Je to stejné sebepopření jako když si někdo stěžuje na zápach z úst a přitom sám žere hovna.Pořídit si ze svobodné vůle něco co mne zařadí do stáda, je aktem člověka bez fantazie, odvahy a rozumu.Pochopitelná možná tak u jedincu prodělavších vasektomii mentální i fyzickou. Nikoli u člověka samostatného a v kolektivu jinak považovaného za rozumného.



Pořídit si něco jen proto že se o tom pochvalně zmiňují lidé bez fantazie napříč sociálním a mentálním spektrem je trapné.Vůbec nejzajímavější je, že lidé jež se jinak neshodnou ani na barvě chmelového moku z něhož čerpají svá moudra, shodně považují vůz Škoda Octavia za metu na poli automobilismu.



Pojďme se tedy podívat co je na ní k obdivování :







Vzhled :



Je u vozu důležitý pokud chceme polahodit oku svému, či oku okolí a dát tak najevo svůj vkus. První případ nebudu rozebírat protože záleží na vkusu každého soudruha nic proti tomu.Druhý případ už je prokazatelnější - jak může oku lahodit něco co se na každém místě naší vlasti vyskytuje ve veletuctech?Nemluvě o tom že v tomhle konkrétním provedení mají oko nabažit převislé, nalakované plasty jež navenek vměstnávají vůz do střední třídy, zatímco interiérem patří do nižší střední. Originalita tedy chybí, vzhledem k nastavené "bídě" jde do háje i imidž a o vkusu člověka který z přemíry elegance zvolí stádní produkt netřeba dále hovořit.





Interiér :





Pokud si potrpíte na rozsáhlé plochy černého plastu, laciný plastochrom a tapecírunk s designem harmasanu budete spokojeni. My ostatní to sice nějak strpíme (ano jsou i horší interiéry), vzpomeneme třeba na Mitsubishi Lancer Evo, nebo Subaru impreza které interiérem taky neoslní. Ale oba zmínění japonci zase oslňují jízdními vlastnostmi a výkonem což se u Octavie nekoná.



Co se týče prostornosti - pokud nejste 160kilový helmut, tak se za volant vměstnáte, to ano. Ovšem nepočítejte že se za vás posadí osoba jiná, než invalidní.

Popřípadě od narození nevybavená ocelovými čéškami. Místa totiž na délku příliš není, na šířku to však není o nic lepší, nebojte. Také se doporučuje před delší jízdou v Octavii odložit kosmodisk, neboť hrozí reálné nebezpečí že vám po cestě vroste do páteře. Ale třeba vás po stovkách ujetých kilometrů a pěti brufenech bude hřát na srdci že se do kufru vejde o dvacet housek a deset plechovek piv více než u konkurence. Absenci celokoženého, dřevěného, nebo opravdu chromovaného interiéru naproti tomu lze oželet - ovšem zase, proč?





Výkon :



Zde se vše odvíjí dle toho jakou motorizaci zvolíte - ovšem není moc z čeho vybírat. Nejsilnější dodávaný motor 2.0TFSI (pro "vrcholovou" verzi RS) má na dnešní poměry nijak oslnivých 200koní. Ano Octavie s ním je slušně svižná, na nákupy i cestování dálniční jistě postačí - pokud přežijete torturu sedaček.Ovšem nějaké sportovnější svezení, nebo odvážnější předjížděcí manévry nehrozí. Výrobci aut jež jsou hodna toho označení dnes u mainstreamu povětšinou nabízejí okolo 300+ koní.

Takže zde Škoda (opět) zaostává. Nejčastější motorizací však bude legendami opředený, démonický turbodiesel 1.9TDi se skvostnými 77kW a nadčasovou technologií PD (kladivo/kovadlina). Úžasné! V době více než dvousetkoňových, common-railů s twinturbem skutečně bezkonkurenční!

Nejen že zvuk je navenek zemědělsky syrový a ve slušné společnosti trapný - on se drze dere i do interiéru. Díky struktuře zátahu turbodieselu a optimistickému přeměřování rychloměru je TDi pocitově "dělo". Tedy alespoň pro ty, jejichž dosavadním pohybovadlem byla Felicie s LPG. Hlavním argumentem všech TDi guru je však samozřejmě spotřeba - pár stovek za PHM zcela jistě zaplatí budoucí investice do turba a váhy vzduchu i těm jež měsíčně najedou 200km a jezdí v podstatě pořád se studeným motorem.

Zřejmě platí - "nechci slevu zadarmo". Dokonce se najdou pacienti jež jsou schopni na jedné straně vyzdvihovat ekonomičnost TDička - démonické 4l/100Km.

Na straně druhé tomu stejnému, retardovanému publiku demonstrují dynamické vlastnosti jejich turbožihadla dosahováním nadtechnických rychlostí - 240km/h je nejspíš běžná, dosažitelná a nejspíš i cestovní rychlost všech TDiček. Pro nevěřící psy, jež neuznávají nadřazenost übervozu tu dehtoví fundamentalisti naštěstí mají agresivní ledky, neony, spojlery, drsná nalepovací tetování, nebo rovnou celé sady od velebastl firmy - Milotec.

Vůbec majitelé octavií působí jako někdo kdo hraje schizofrenní demoverzi svého života. Na jedné straně chtějí úsporu a spolehlivost, na straně druhé obdařují své vozy plastovými píčovinami a snižují životnost motoru různými čiptuningy a powerboxy. Nehledíc ani na základní řidičskou slušnost a ohleduplnost, nemluvě o ekologii jejich démonických kouřových clon. Jsou jako děti které ještě nepřišly na to že si nemusí jenom hrát s angličákem a dělat z něj něco co není, ale můžou si koupit vůz opravdový.

Na co trapně stepovat u brzdných válců při měření výkonu vozu a zbožně doufat jestli mi ten čip přidal vytoužených 10kW navíc, nebo jsem těch 30.000kč utratil zbytečně.

Proč ten krám vůbec kupovat když se musí dodělávat? Proč si za stejné peníze nepořídit něco co má těch 250+ koní už v základu, výrobce s tím počítal a vše tomu uzpůsobil? Proč si snižovat podvozek, měnit tlumiče, vytahovat lemy, dávat podložky a větší kotouče když existují vozy jež to mají už od výrobce? Pokud mohu mít za méně peněz hotový výsledek proč utrácet zbytečně? Je snad Octavia takvý raritní a stylový vůz že je to třeba?





Cena :



Tady se projevuje nejsilnější efekt stádnosti. Není žádným tajemstvím, že na českém trhu (hlavně) ojetých vozů jsou vozy Škoda ty jež mají nejhorší poměr cena/výkon/výbava/prostor atd. Proč tomu tak je? Bohužel je to stádní mentalitou národa českého. Mentální pochody typu : "koupím si oktávii protože franta ji má taky" jsou ekvivalentní tomu, "volím paroubka/topolánka, protože pepa taky". Takže ano, cena je tržní a nic proti volbě trhu. Je jen smutné že tomu tak je.

I když u trhu s ojetými vozy to nevadí tolik jako u trhu politického na což doplácí (doslova) celá země. Ale to jsem odbočil.



Jen při letmém listování inzertními servery je jasné, že za ceny ojetých octávií je možné mít auta o třídu výš s několikanásobným výkonem, spolehlivostí a výbavou. Že je tupá masa českého voličstva spokojena s podprůměrným produktem za nadprůměrnou cenu je jen důkazem její malosti.



Jen nevyčuhovat z řady,nedejbože mít jiný než stádní názor!





Jak je jistě patrné, tento článek vznikl z jisté deziluze. Nedávno si můj dobrý známý pořídil 4roky starou Octavii 1.9TDi za (dle mého názoru) nehorázných 320.000kč. Ano je to jeho rozhodnutí. Jeho peníze. Jeho volba. Jeho radost. Ovšem nic z toho mi nepomáhá to pochopit. Proč si člověk jenž má takový (myslím nemalý) rozpočet

na ojetý vůz pořídí zrovna Octavii? Kdo by souložil ohyzdnou a nepříjemnou babici, může-li mít hebkou a přítulnou lolitku?



Vím, lidé jsou různí ale v tomhle mne svět nepřestane udivovat....
18:22:09
06.01.2010
Jakub M.
LOOOL 1 1 ... smajl ktery by vyjadril me pobaveni - se timto .. snad ani neexistuje 3 3



2 Dominique ...

no smysl pro humor mas .. :D s tim bez trebas na HBO .. zkusit to v "na stojaka" 4
upraveno 1x, naposled 06.01.2010 18:23:16
18:20:01
06.01.2010
1560 - zrušená registrace
-> dominique: 3 3 3
18:18:19
06.01.2010
dominique
-> Syny: Protože mi přijde že je tu plno paniců tak dám něco k inspiraci -



je mi necelých 26, měřím 187cm a vážím 73kg mám svalnatou postavu a modré oči a blond melír. Holky mi říkají že vypadám

jak dyesel.



I když se zajímám spíš o tuning tak jsem spal s už třema babama a s dalšíma čtyřma se drsně muchloval.



sem vám zacpal hubu, co? by mě zajímalo jak jsou na tom masírci od bmw !



Mily Syny to sa velmi mylis ked si myslis ze 16.Ja im viac oko 13 nedavam neni sanca.Predstav si ze tu niekto zalozi tema "Kolik jste měli ženských??"
upraveno 1x, naposled 06.01.2010 18:18:52
18:11:39
06.01.2010
Pavel P..
to je moooc3 3
18:07:32
06.01.2010
Mejot
-> mb136gl: no to snad už ne9 9 9 9 9 9 9
18:05:42
06.01.2010
Syny
-> dominique: hmm, diesel a 8000ot :) Tak jo no 3
18:04:36
06.01.2010
Syny
Me prijde, ze tam pisou tak 16ti lety kluci, ktery si u toho honi pero a maj porad plnou hubu cip tuningu, ale absolutne nevi co to znemena a jak to funguje :)
18:02:23
06.01.2010
dominique
-> Syny: Věř mi, já stál coby nezávislá sudička u zrodu vysokotlakých dieselů a jediný důvod proč TDi obyčejně netočí do 8000ot - na což byly dělané, je ten že chtěli splnit normu EURO V . Jinak by i z obyčejné 1.4TDi bylo možno vytáhnout 140kW, při tlaku turba 5bar .



POZZZOOOOR!!!!On je tvorca.Jeho druhe menoj je Von Diesel
Extreme Tyres