Uzovka - Mkove napravy

prohledat
34 příspěvků (zobrazeno 1 až 34) od 24.09.2004 do 15.03.2017, založil/a
řadit dle data
22:18:45
15.03.2017
Jozka
-> castrol: 47 Tehdy 20 piv ve IV. cenový skupině i s dýškem.
upraveno 1x, naposled 15.03.2017 22:19:43
22:06:00
15.03.2017
castrol
-> Jozka: zavratna suma 1
21:44:19
15.03.2017
Jozka
-> minno 15.03.17 19:56:05: 3 3



(a ten imperialistickej nejmenší, co jsme měli ve skladu, stál dokonce snad závratnejch 35 Kčs).
19:59:16
15.03.2017
castrol
-> minno: 3
19:56:05
15.03.2017
minno
-> castrol 15.03.17 12:16:15: zohnať ho problém nebol, ale stál až 6 korún3
19:36:52
15.03.2017
castrol
-> Jozka: myslel som ked to molso navrtaval 1
14:30:41
15.03.2017
Jozka
-> castrol: Možná jo - kdyby byly k mání, asi by národní podnik nejspíš nepoužíval léta letoucí tradičně dovozový (US) Ridgid-y.
12:16:15
15.03.2017
castrol
-> MOLSO 15.03.17 07:41:07: v tej dobe bol problem zohnat vykruzovak ? 40
09:22:28
15.03.2017
Jakub Vedral
-> Jozka 15.03.17 08:30:07: přesně. Tady je to také tak - předlisovaný důlek
08:30:07
15.03.2017
Jozka
-> MOLSO 15.03.17 07:48:42: Bývalo zvykem pří více variantách. Třeba na spoustě kil se vyskytujou boční plechy sacího pláště chladiče s předlisovanými důlky v místě otvorů pro montáž chladiče oleje, kterej přitom měly jen R a LS.
08:15:50
15.03.2017
Jakub Vedral
-> MOLSO 15.03.17 07:41:07: Já doufám že seženu nějaký vykružovák, abych se s tím nemusel takhle vrtat...
07:56:41
15.03.2017
J3STER
-> MOLSO: 40 Jak vždy? Na to tady máme Minna. 3
upraveno 1x, naposled 15.03.2017 07:57:47
07:48:42
15.03.2017
MOLSO
-> J3STER: ty musis byt vzdy extra co ? 3



je mozne ze si tam znacili stredy dier a tie podla potreby vykruzovali alebo menili nastroje v lisovni a prerazili .... bohvie
07:45:41
15.03.2017
J3STER
-> MOLSO: No, a já mám na rapidu takový malý bombírung v místě kde by vedla hřídel pro šnekové řízení.4
07:41:07
15.03.2017
MOLSO
07:38:59
15.03.2017
Jakub Vedral
-> MOLSO: Díky za potvrzení mého předpokladu a doplnění rozměru
upraveno 1x, naposled 15.03.2017 07:40:17
07:16:02
15.03.2017
MOLSO
-> Jakub Vedral: jo to je stred diery a diera ma mat okolo 8 - 8,5 cm
06:55:16
15.03.2017
Jakub Vedral
06:54:58
15.03.2017
Jakub Vedral
Asi to bude blba otazka, ale je tato díra příprava pro vyvrtání otvoru pro volantovou tyč na hřeben v užovkové kastli?
zvětšit Uzovka - Mkove napravy - obrázek od Jakub Vedral vložen 15.03.2017 06:54:58
20:05:10
09.03.2017
Jakub Vedral
-> isti:

Tak to jsou pro mě cenné informace. Já přípravu nemám, musím tedy udělat otvor. Děkuji
12:04:21
09.03.2017
isti
-> Jakub Vedral: Cvakol som to na aute ktorý mal maticové riadenie ale už mal aj dieru pre hrebeň.Otvor má priemer 8cm a je od spoja plechu(mysleno z hora u pedálovej konzoly) vzdialený 2cm.
zvětšit Uzovka - Mkove napravy - obrázek od isti vložen 09.03.2017 12:04:21
10:51:52
09.03.2017
Jakub Vedral
-> Bukaj:

Vím, že je kastle měněná (přeškrtané původní vin a vyraženo nové)...

Pokusím se o oměřit přes převodku. Děkuji za radu :-)
upraveno 1x, naposled 09.03.2017 20:08:05
13:12:02
08.03.2017
Bukaj
-> Jakub Vedral: Předpokládám tedy, že z maticového řízení na hřebenové. Pokud je to užovka, blížící se datem výroby kastle roku 1983, může už mít díru připravenou i pro hřebenové řízení, pokud nemá, buď přiložením převodky na nápravu naznačíš, nebo nejlépe oměřit z emka - emkové kastle měly prolis i pro případnou montáž maticového řízení (Mková karoserie byla náhradní díl i pro užovky) a od toho bez problémů oměříš potřebný otvor.4
08:50:11
08.03.2017
Jakub Vedral
Měním na užovce nápravy za Mkové. Nemá někdo obrázek případně míry kde a jak předělat díru na volantovou tyč?
17:48:22
04.10.2004
Sušenka
-> Gryzly: U maticovyho de tyc rizeni mezi brzdou a plynem a u hrebenu mezi brzdou a spojkou, takze i dira v kastli je jinde (mozna je to naopak 1)
23:57:53
24.09.2004
Gryzly
na co je ta díra vedle volantový tyče? Mám Mko a žádné jsem si nevšiml.
19:31:47
24.09.2004
Peklo-Evo-Luboš
Chlapci, presne pred ctrnacti dny jsem absolvoval tuhle prestavbu a od ty doby na hreben nedam dopustit !!! :-)
10:22:13
24.09.2004
Palic - zrušená registrace
-> Luděk: to je sice pravda, hreben je tragedie, ale skusim si hreben v uzofce trochu pritahnout aby nesel tak z lehka...... :)
10:19:07
24.09.2004
Luděk
-> Palic: sehnat se dá široká náprava i s maticí,navíc matice má strmější řízení a když je v cajku,tak funguje taky dost dobře,hlavně perfektně lehce fungující hřeben je na naše vymlácené silnice docela tragédie,páč se mi už několikrát stalo,že mi náhlá terénní nerovnost na silnici úplně vytrhnula volant z ruky8
10:15:02
24.09.2004
Palic - zrušená registrace
-> Luděk: napsal to uz za me Neit, takze se ktomu dal nebudu vyjadrovat.... krom toho by si nicim nepomohl kdyby nechal snek a dal siroky ramena......... hreben je hreben a kvuli tomu to vjetsina dela, nebo ne? :)
10:11:32
24.09.2004
Neit
Mno tak kdyz uz tam bude cpat široký nápravy tak by tam ten hřeben moh dát,néé. Já dával komplet nápravnici ze široký a muj názor je že je to lepší než jen přendat ramena. dej tam hřeben.
09:48:50
24.09.2004
Luděk
-> Palic: jinou pedálovou konzolu a díru do přední části podlahy bude dělat pouze v okamžiku,že bude dávat hřebenový řízení,jinak nee4
08:01:35
24.09.2004
Palic - zrušená registrace
noooo za prvy budes potrebovat jinou pedalovou konzolu, dale v kasli udelat diru vedle diry na volantovou tyc podle mka, delsi brzdove hadice,no to je predni naprava

dale zadni naprava, opet delsi brzdove hadice
07:56:58
24.09.2004
Tuxik
Zdravim,

mam dotaz: chtel bych si na sve skudce vymenit uzovacky napravy za Mkovy (kastle uz je upravena na Mkovou), a nevim, co vsechno musim udelat.

Diky za odpoved
Extreme Tyres