Ach to turbo (aneb už zase nějaký otázky)...

prohledat
534 příspěvků (zobrazeno 151 až 200) od 24.06.2008 do 14.04.2022, založil/a Bagrr- máma mele Emu
řadit dle data
16:23:52
17.11.2009
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> Gemini: proto bych rád si udělal jako by ledkovej budík. a nebo si koupím nějakej budík.
16:22:43
17.11.2009
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
jinak co se ovládání týká, tak jak můžete vidět, má 4 tlačítka po pravé straně a po levé mám rotační enkodér a pod ním tlačítko (Zpět v menu) a bude na něm knoflík jako mám na autorádiu, aby se to dalo mačkat... takhle musím šahat pod knoflík... ale ve fázi ladění to stačí.
16:20:17
17.11.2009
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
jinak tady jsem teďka udělal narychlo videjko jak pracuje / vypádá můj boost controller, mám tam i měření lambdy (resp. jen jestli je směs chudá/bohatá/stechiometri cká). Hodnoty,které si v menu nastavím ukládám do paměti eeprom, aby se mi všechno nevymazalo když odpojím napájení. Bude v tom ještě voltmetr a něco málo navíc. Můžete tam vidět jak mi ten budík z Una blbne 10 je asi fakt KO, páč on naskočí, až se do něj trochu foukne a při 1 a něco Baru ukazuje ani ne 3/4 Baru 4



http://www.youtube.com/wa tch?v=DTF4E0RJYIw
16:16:06
17.11.2009
Gemini
-> Marcius: ja len mechanicky nastavujem max tlak.........digitalne to nebudes stacit sledovat, preto sa pouzivaju rucickove budiky.....
15:41:10
17.11.2009
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> Gemini: jako když do něj fouknu třeba pumpičkou, tak mává a vrací se, ale přesný to určitě už nebude. on se mi mrzák povaloval všude možně po ponku a pak sem ho jednou chytl za tu burbonovou trubici a asi jsem to trochec víc zmáčkl a najednou to vyskočilo 8 jako moc mě to nesejří, páč jako maturitní práci řeším Boost controller, kde mám tlakový čidlo do 2,5 Baru a hodnotu zobarzuju na LCD displeji, popř. dodělám ledkovej budík. Už mi zbývá akorát dopsat kus programu na nastavení podsvícení LCDčka (PWMkem) a nastavení uživatelských režimů (zmáčknu jedno tlačítko, bude takovej tlak, zmáčknu jiný, bude jinej tlak.. Samotnej Boost Controller mám v kupě. všechno jede na kontaktním poli a zítra budu dělat desku a pak krabičku. ty máš ten mechanickej boost controller jsem slyšel od Alenky ? funguje to dobře? já místo něj budu mít právě tu elektroniku a el.mag ventil z toleda.
10:20:41
17.11.2009
Gemini
-> Marcius: tak to si posral :D mozes ho zahodit........
08:01:29
17.11.2009
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> Gemini: taky mam doma ten budik tlaku z UNA Turba, ale když jsem si s ním hrál, tak mi od tama vyskočil takovej ten šneček z toho teňounkýho plíšku a nevím jestli to bude ukazovat přesně..
19:57:24
16.11.2009
pistaa
-> Gemini: mas nejake foto pokazeneho mootra??:D
18:28:36
16.11.2009
Gemini
piesty vymenene, motor poskladany , boost 0.5bar bez IC



Skoda Rapid Turbo
17:53:46
16.11.2009
Peopas
-> Marcius: jasny wastgate jsem myslel...
14:08:50
16.11.2009
Alenka
Ja bych spis rekl, ze Geminimu pri tom vsem testovani trosku usla ruka na oblbovaci WG actuatoru a bylo vymalovano 1
12:23:43
16.11.2009
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> Peopas: řekl bych wastegate. i když to není tak častý, ale nebylo by to poprvé co se tohle stalo.
10:38:48
16.11.2009
Peopas
-> Vita ze Sudet: tak jak tedy?
10:27:18
16.11.2009
Vita ze Sudet
-> Peopas: blbost...
10:08:55
16.11.2009
Peopas
-> Saky: kdyz nechodi boost a treba se ti sekne otevreny plynovy pedal?
07:17:31
16.11.2009
Saky
-> Gemini: muzu se zeptat jak se stane ze ti tam jen tak z niceho nic misto 0,4 nebo kolik foukne 2bary?
23:58:42
15.11.2009
Alenka
Ach jo, clovek si rekne o detail, bo na velke fotce je prd videt a hned je ohen na strese :(
23:52:12
15.11.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Alenka: do toho sa nerozumies
22:59:55
15.11.2009
Jarda/felda
Gemini 15.11.09 22:52:34 napsal:

naco tu nieco pisat.......uz len video......
podej si ruku s pistou 8
22:52:34
15.11.2009
Gemini
naco tu nieco pisat.......uz len video......
20:07:01
15.11.2009
Alenka
-> Gemini: nemel bys nejake detailnejsi foto toho spalovaku?

Podle fotek, co jsi sem nedavno daval to vypadalo, jako bys to vydlabal do nejakeho temer pulkuloveho tvaru a detaily antidet. sterbin tam videt prilis nebyly.
19:02:27
15.11.2009
Peopas
-> gabo000000: -> Gemini: jednou poradne tema tak snad se nam to tu nezvrhne v hadku!
17:37:27
15.11.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Gemini: kto tu pise o tebe? gemo gemo..tebe dajak velmi stupila slava do hlavy...si v poslednej dobe akokeby si zjedol vsetku mudrost sveta ale rozumne odpovede nikdy nenapises....no mylil som sa v tebe
17:35:28
15.11.2009
Gemini
gabo000000 …a myslim si ze odstranit vsetky antidetonacne strbiny nie je

celkom rozumna vec
to si napisal peknu debilinu, pretoze ja som ich zvacsil..........mylis si fajrontovy kluc s momentovym
14:53:13
15.11.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Alenka: to je fakt pravda pokial chces turbo motor pouzivat od spodu...ja by som to skusil radsej ostrejsie ale ktovie...znalosti o turbomotoroch mam mizerne takze s amôzem lahko mylit...s tymi spalovakmi mas pravdu...a myslim si ze odstranit vsetky antidetonacne strbiny nie je celkom rozumna vec
14:30:34
15.11.2009
Alenka
-> gabo000000: rekl bych proto, ze je to zbytecna prace.

Staci zahladit praseciny vznikle kvuli masove vyrobe a o zbytek se postara pretlak od turba.

Tady neni treba si hrat na nejakou extra ucinnost sani, kdyz potrebne mnozstvi vzduchu se tam dostane mnohem jednodussim zpusobem.

Nehlede na to, ze pokud chces, aby motor nejak rozumne chodil i v off boost rezimu, budou ti velke kanaly delat stejnou neplechu jako u atmosfery.



U preplnovaneho motoru bych se spis zameril na upravy spalovaciho prostoru, aby bylo samotne spalovani co nejefktivnejsi a zabranilo se ruznym neduhum spojenym s preplnovanim.
upraveno 1x, naposled 15.11.2009 14:32:44
14:22:13
15.11.2009
Gemini
tak piesty su vymenene....nahodim hlavu a ostatok a uvidime ci sa este nieco neposkodilo.....
14:19:31
15.11.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Peopas: a co tak rozdiel medzi 28 a 34? tam by uz nieco mohlo byt nie? a preco vlastne nie ked sa to da?
11:17:45
15.11.2009
Peopas
-> Gemini: jj zapalko to chce programovatelne.... hodnoty zmenis behem minutky.Jen je potreba dobre najit zakladni predstih....aby ladila O v jednotce s nulou motoru. ja treba nemuzu merit stroboskopem MPI listu co pouzivam,tak z listy beru signal na pridavnou klasickou civku treba pro bezkontakt a tam merim predstih.Jake civky budes pouzivat ty?A jiskra bude na kazdy valec zvlast nebo 1-4 3-2?
upraveno 1x, naposled 15.11.2009 11:23:04
10:26:40
15.11.2009
jarda.u1
-> Gemini: bude nejake to videjko?4
10:22:02
15.11.2009
Gemini
-> Alenka: piesty dam zatial fabiacke a budem to krotit, uberiem predzapal, nainstalujem Direct ignition TCI a natankujem stovecku....
08:49:56
15.11.2009
Alenka
Kokos 9 3

Takze pisty das nove fabiacke a budes se krotit s boostem, nebo v dlouhodobejsim horizontu planujes nejake masivnejsi?



Jak mas vlastne udelane zapalovani, kdyz ti to detonovalo i pres bohatou smes?

Mas zaspalkovany predstih na nejakych 20 stupnu, nebo klasicka odstrediva regulace s nejakym rozsahem?
02:30:34
15.11.2009
Gemini
-> Alenka: zmes bohata, detonacie...to hej......otacky okamzite lietali na 8000, horela spojka, horeli pneu.....ziadna trakcia takze to vlastne neslo



-> Peopas: najprv som sa bal, ze bude rozbity piest od ventilu....nakoniec bolo iba z neho odlomene v plyvom velkych tlakov.....moja vina , moja vina, moja prevelika vina 7
22:12:03
14.11.2009
Peopas
-> Gemini: fiiiiha a jak se to stalo?Pri kolika to tak bylo otackach?Ze tam byly 2 b?A co ojnice?O kolik mas pisty vlastne zfrezovane? Kdo nic nedela nic neskazi, tak drzim palce na dalsi test
upraveno 1x, naposled 14.11.2009 22:22:00
19:27:57
14.11.2009
Alenka
-> Gemini: chuda smes a detonace, nebo to proste na ty pisty bylo moc?

Jak to vubec litalo na ty 2 bary? Kdyz ti lezly oci na vrch hlavy z 0.35, tak to musel bejt peknej masakr 1
18:24:38
14.11.2009
Gemini
tak a som domasakroval......videjka budu neskor 1



vcera nam tam uslo viac tlaku ako bolo treba (2 bar) a odniesli si to 2 piesty , zajtra menim a poskladame uz aj s BOV a IC.......chybicky sa stavaju.....hlavne bol 13th friday8
12:00:59
14.11.2009
Peopas
-> gabo000000: no ale naco pak delat kanaly jak krava kdyz se tam vzduch v pohode natlaci se seriovyma.Napr 30 oproti 32 nebude mit skoro zadny prinos na ty nase objemy.Treba jak pise Gemini uz pri 0.35 b je vzduchu masakralne,natoz pri 0,5 b a dale.... ale to je potreba videt.
11:42:34
14.11.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Peopas: no vsak prave o to ide z esa neriesi rychlost a cim vecsi kanal tym vecsi objem vies natlacit...lebo u atmiosfery ked mas kanale jak krava tak mas malu rychlost a to je ten problem..tu to odpada...nie?
22:44:12
13.11.2009
Mil@n
-> Gemini: gratulace a bude huř3 My s brachou mame na UNU překopaný motor 1,6 a tlačíme 1 bar a to je teprv svezení4 Ten pocit když to zrychluje je neuveřitelný5
21:20:27
13.11.2009
Alenka
Tak to cumim.

Kdyz i takovej ostrilenej upravce jako Gemini je vyklepanej z 0,35 baru bez IC, nechci videt, jak to pofrci poradne odladeny na 1 bar a s IC 1
20:59:41
13.11.2009
Peopas
-> gabo000000: ale pri preplnovani neplati cim vetsi prumer tim vetsi rychlost.Resi se zde spis tlak,teplota a natlaceny objem.Tim nechci rict,ze by rychlost nebyla dulezita.Ideal by byl mit teplotu vzduchu konstantni co nejchladnejsi a resit tak jen P/V.







-> Gemini: parada gratuluji a tesim se na to videjko
20:26:49
13.11.2009
jarda.u1
-> Gemini: jsem na to zvedavy4
20:22:03
13.11.2009
Gemini
prve testovacie jazdy su za nami......zatial bez IC a pri plniacom tlaku 0,35........uuuuuplny brutaaaaaaal 1 1 1 1 1



vyklepany som vystupil, ze to co je 3



zajtra mozno bude prve video
18:41:42
13.11.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Gemini: praveze tam môzes robit kanale ake velke chces lebo zmes ti prudi velkou rychlostou nie?
19:28:47
12.11.2009
pistaa
-> Labros: vydrzi to viacej ako cakate.. potvrdenea preverene casom :) nech si mysli kazdy kto co chce :)
14:52:49
12.11.2009
Gemini
-> Labros: tak tak, uvidim kolko vydrzi fabia :D
12:07:24
12.11.2009
Labros
180Nm mi připadá docela dost, nevím možná to možné je, já mám na dieselu 200Nm z 1750ccm a je fakt že tam to turbo fouká docela málo, max.1,1bar, ale zase je to diesel, no tak uvidíte, a taky zjistíte kde je mez mechanický pevnosti škodováckýho motoru 1
09:41:51
12.11.2009
Gemini
-> gabo000000: na preplnovanom motore ? naco !!! kanale su 28cky, sedla 31.5mm
23:43:27
11.11.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Gemini: sacie kanale aspon 32?
15:31:57
11.11.2009
Gemini
tak som sa dnes uz povozil, turbo zatial fuka von, cakame na zvarenie sacieho potrubia............na moje prekvapenie je motor celkom zivy na to ze je tak KP 8:1 a a vacka 265/265 a brzdeny turbinou......
Extreme Tyres