Ach to turbo (aneb už zase nějaký otázky)...

prohledat
534 příspěvků (zobrazeno 501 až 534) od 24.06.2008 do 14.04.2022, založil/a Bagrr- máma mele Emu
řadit dle data
17:53:30
23.09.2008
pistaa
-> Gemini: nijako alebo to spravi na panty :)
16:24:12
23.09.2008
Gemini
-> K-Virus: ako sa cez IC dostanes k motoru ?
20:51:04
22.09.2008
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> Tuner#2: je to těžký... škodovka s tím prostě nepočítala, že se ty auta budou do nekonečna spravovat, tunit a vůbec, že tak dlouho vydrží... natož turba... dyť tehdy ani itc nepoužívali... nestavím závoďák, a tak mi to stačí... to se pozná provozem coa jak dál
20:09:48
22.09.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> K-Virus: No vzadu bez zásahu do sériového vzhledu jak už jsem psal blbě.
19:33:33
22.09.2008
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> Tuner#2: jn, ale, jak to jinak udělat? Každopádně je to jen pro ilustraci... budu tam dodávat takovej tunel, kterej ten vzduch povede přímo k ITC a ITC půjde níž, aby se využila celá plocha itc (přeci jen musí to projít malým žebrováním v kapotě). Možná udělám něco na pootevření kapoty, aby se to při větší zátěži líp chladilo, ale to jen možná, konec konců ještě to nemám hotový, ale dám to dokupy... zkoušet to na sériovým motoru nehodlám...
18:40:05
22.09.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> K-Virus: Tak přesně takhle to měl kdysi pistaa: skoda-virt.cz/cz/.../9331 5



Samozřejmě ideální umístění vzadu v motorovém prostoru prostě není, stejně jako studený vzduch pro sání8
18:31:51
22.09.2008
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
a takto to vypadá když je kapota zavřená
zvětšit Ach to turbo (aneb už zase nějaký otázky)... - obrázek od Tunerláďa #2 - zrušená registrace vložen 22.09.2008 18:31:51
18:30:50
22.09.2008
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
Koukám, že se to tu nějak zastavilo... Došly otázky? Regulace plnícího tlaku obtokovým ventilem wastegate je asi vyřešena(podtlaková a přetlaková komora polohovací pumpičky...) no, ale co takhle hledat vhodné místo pro ITC ? Nej řešení je udělat nápor v zadním blatníku, jak to má Pavel (RTL). Já se vydal jinou cestou, a to nasávat vzduch pod autem(protože on tam proudí a vyfukuje se dírama v kapotě4 ). No každopádně sem dám fotky a řekněte k tomu své. ITC mám z Fordu Probe GT 2.2tbo. Dělám to takto, taky z toho důvodu, že nechci aby razila ta kapsa v blatníku. Aby auto vypadalo normálně, sériově.5
zvětšit Ach to turbo (aneb už zase nějaký otázky)... - obrázek od Tunerláďa #2 - zrušená registrace vložen 22.09.2008 18:30:50
10:53:13
18.09.2008
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> Saky: bylo by to super. Ten zvuk... jinak pokud V8, tak asi jen atmosferu, abych se nezabil tak brzo1
07:21:19
18.09.2008
Saky
-> K-Virus: no spis 2,6 pokud vezmu nejake dve 13ky nebo 2,4, 2,8 -)
06:44:02
18.09.2008
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> Saky: to vys 2,5l V8 Twin turbo... všichni po tom toužíme... to nikdo nemá2
23:22:46
17.09.2008
gabo000000 - zrušená registrace
Saky 17.09.08 23:13:17 napsal:

-> Borin: jo a z kazdy strany das jeden motor-)
3
23:13:17
17.09.2008
Saky
-> Borin: jo a z kazdy strany das jeden motor-)
22:17:46
17.09.2008
Borin - Král tuzerů
-> Suty: Ale ta příruba na paroby vypadá jak na škodovku 9 3 3 3
21:24:12
17.09.2008
Tampajs
-> Suty: Ty woe to by tlačilo takovím způsobem že by se ti nafouknul blok do nevzhledný koule40
19:08:58
17.09.2008
pistaa
-> Suty: za skusku nic nedas.. :P
19:08:45
17.09.2008
pistaa
-> Suty: za skusku nic nedas.. :P
16:59:36
17.09.2008
Suty
Dám do škodovky twin turbo ?

Já chco aby mi to po zařazení dělalo .. Pcccss.. jako EVO IX co má kámoš..
zvětšit Ach to turbo (aneb už zase nějaký otázky)... - obrázek od Suty vložen 17.09.2008 16:59:36
16:23:01
17.09.2008
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> Bagrr (nešťastně zamilován): pokud myslíš dvouportovej BOV, tak jeden port se zapojuje před turbo tj do airboxu, kvůli tomu co napsal fén a pak je druhej port, kterej vytváří zvukovej efekt... jinak někde jsem viděl i externí wastegate, který byl jako obtok hnacího kola... dalo by se to i podomácku zbastlit... např. nějakej větší výfukovej ventil např. z BMW a udělat to, ale dnes těch turb s wastegatem je mrtě... jediný co bylo bez wastegatu co jsem mohl mít bylo ČZ. Jinak tlak do 0,8bar stačí bohatě, když to nechceš mít na závodění. Mám hotovej elektronickej regulátor plnícího tlaku (elektronicky polohovanej boost controller) teď ladím verzi s LCD displejem, přidal jsem i turbo timer, aby se turbo dobře po jízdě dochlazovalo... ještě tu zástavbu nemám hotovou, ale přes zimu to udělám. Myslím to vážně, nečekám výkon, chci to jen zkusit, ale nemůžu holt jezdit se schnilým autem, proto pro mě byla kastle přednější, a proto nic vpodstatě nemám... Mám připravenej karbec, itc, díly do motoru, ale turbo furt ne... ňák mi nepřeje štěstí... 8 ouha, to jsem se rozepsal4
09:07:03
22.07.2008
Čokin
Snad to z toho vyčtete
zvětšit Ach to turbo (aneb už zase nějaký otázky)... - obrázek od Čokin vložen 22.07.2008 09:07:03
03:29:09
28.06.2008
Bagrr- máma mele Emu
-> Fén alias záznamník: Takže BOV těsně před klapku a vratka těsně před turbo?
23:51:58
27.06.2008
Fén
-> Bagrr (Zase spamujou:D): Od klapky bych to vrátil před turbo aby nevznikala velká prodleva.
23:48:35
27.06.2008
Bagrr- máma mele Emu
-> TUNER: Akorát cenofky u externích west-gate jsou docela brutální.. to mě překvapilo... ale co holt koně navíc se musí platit:-(
23:47:39
27.06.2008
Bagrr- máma mele Emu
-> TUNER: BOV sekvenční a s vracečkou do filtrboxu nebo jen pouští ven? MBC jest na jaký tlak?
15:06:41
27.06.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> pistaa: ako na com?
14:59:56
27.06.2008
pistaa
-> gabo00000: a je na tom daco specialne?
14:55:46
27.06.2008
gabo000000 - zrušená registrace
btw mam t jedneho znameho co to preraba..konkretne sa zaujma o zastavu oktaviackych turieb do 2kovych golfov
06:57:52
25.06.2008
TUNER
-> Bagrr (Zase spamujou:D): Možná bude časem BOV a MBC na prodej....4
23:54:52
24.06.2008
Bagrr- máma mele Emu
Takže si píšu:D west-gate externí, MBC a BOV sehnat:D
23:51:41
24.06.2008
Montér
-> Montér: Já myslím že jo, páč u normálního turba tam máš tu membránu která wastegate otvírá a tímhlé jí ošálíš 4
23:29:49
24.06.2008
Bagrr- máma mele Emu
ha takže když nabastlim westgate tak by se to teoreticky dalo regulovat plnící tlak tímhle ne?

bidrin.cz/shop/index.php? main_page=...
23:17:43
24.06.2008
Bagrr- máma mele Emu
O.K. a teď ještě otázka do ranice jak regulovat tlak turba? Když dává max tlak cca 1.3? a chci dosáhnout prozatím max 0.8?
23:03:09
24.06.2008
Montér
-> Bagrr (Zase spamujou:D): Waste gate se dělaji externí, takže by v tom neměl být problém, na tvrdo si myslím že to není rozumný.

BOV jde hadička co tlak upouští před a za škrtící klapku ta co to otvírá a podle toho jestli je uzavřenej, tak vývod zpět před klapku nebo turbo, teď si to nemůžu vybavit, nebo otevřenej, ten jde do atmosféry

Jestli to je blbě, tak mě opravte
21:25:34
24.06.2008
Bagrr- máma mele Emu
Takže otázečky:

Pakliže nemá turbo integrovaný west-gate, jak to vyřešit, a vůbec jestli něco takovýho koumat nebo to pustit natvrdo?

BOV se zapojuje jak?
Extreme Tyres