karburator - prosim radu

prohledat
29 příspěvků (zobrazeno 1 až 29) od 14.08.2004 do 21.12.2014, založil/a
řadit dle data
19:09:49
21.12.2014
Vojťas
-> Bukaj: Díky ;)
12:58:21
21.12.2014
Bukaj
-> Vojťas: na doraz4
10:23:15
21.12.2014
Vojťas
Nikde jsem to nenašel, jak je správně zašroubován omezovací šroub co je pod ním kulička u akcelerační pumpičky? tryska obtoku pumpičky. V katalogu díl 50

skoda-katalog.eu/ekatalog -105-120/.../23-dily-karbu ratoru-2
14:56:29
20.12.2014
Jozka
-> Bukaj: Kdo ví, ani už nevím, jak přesně se to chovalo s původním karbem - a tenhle zgenerálkovanej jsem nasadil fakt hodně operativně v rámci ME aniž bych se zabejval nějakejma zbytečnejma detailama jako je nějaká hladina apod..5
14:39:23
20.12.2014
Bukaj
-> Jozka: Tak jestli se Ti to nepřelejvá...?
14:39:17
20.12.2014
CpEaRjHaY-průserář
Také mám problém s karburátorem. Nechával sem si na frézce srovnávat spodní přírubu a čistit v ultrazvukové pračce. Byl tedy celý rozebraný původně ze 130ky a složený z dílů z repasovaného karburátoru ze 120ky. Akorát trysky jsem použil 130kové. Problém je v tom že na volnoběh to jde za plynem hezky a dá se i vytočit ale jakmile se chci rozjet tak to div nechcípne, nemá absolutně výkon. Trvá tomu hodně dlouho než se chytne ( asi se otevře druhý stupeň) a pak to jede krásně. Chytne se to pod plynem až někde kolem 3500ot/min a při přeřazení opět to samé. Netušíte kde by mohla být chyba? Jediné co mě napadlo je že je moc zavřená klapka druhého stupně. je to možné? Předem děkuji za rady a tipy4
14:37:23
20.12.2014
Jozka
-> Bukaj: Tak u mě aktuálně (tuším v úterý, kdy jsem zaspal) už se jeho veličenstvu nechtělo po necelý minutě - když jsem se vykýbloval z auta, chtěl jsem ještě trochu upravit jeho polohu.. no a nakonec jsem to udělal vlastníma silama..10
14:29:11
20.12.2014
Bukaj
-> Jozka: Jo, přesně tak - s tímhle mám problém při delších jízdách se 130L - když pak zastavím, tak cca do pěti minut nastartuje v pohodě, při delším stání (nejvíc mezi 10 a 30 minutama od zastavení) nechce chytit a musím dlouho točit (někdy až 10 sekund) s plně sešláplým pedálem - vysvětluju si to tím, že kvůli rozhicovanému motoru se benzín z plovákovky rychle vypařuje a výpary zůstávají nad karburátorem ve filtrboxu a při pokusu o start je pak příliš bohatá směs...

...po vychladnutí a dočerpání paliva chytá na "drnk".
14:03:59
20.12.2014
Jozka
-> MVM: Jakože se díky rozhicování všeho kolem karbu ten před zastavením dočerpanej benzín odpaří víc, než je obvyklý ? Musím si to nasimulovat..
12:09:52
20.12.2014
MVM
-> Jozka: Tak pokud pomůže ručně načerpat .. je to odpařeným benzínem z plovákovky.
00:40:25
20.12.2014
Jozka
Se taky poptám.. existuje nějaký vysvětlení pro jev velmi neochotného startování motoru u 120L (užovka série) po nepřetržitý delší (a pravda, i rychlejší jízdě). A je celkem jedno, je-li to startování bezprostřední po jízdě, anebo druhej den ráno.. nejvíc mi to připomíná "spadlej benzín" jako při netěsnících ventilech čerpadla.

Jinak za tepla i za studena naskakuje vzorně, tzn na "2. otočení" - snad jen s tou vyjímkou, kdy je po krátký zastávce teploměr vody mezi 50-70° , v tom případě točí napatrně déle..
23:41:44
19.12.2014
King
-> Westas: Tipnul bych si pootoceni unasece rozdelovace o 180st. - klasika :-)
14:05:43
19.12.2014
Petr Urban
-> Westas: Dobře zkontroluj zapojení kabelů svíček. Do prostředího kabelu co vede od indučky si dej svíčku, dej v rukavici k kostře a nechť ti někdo zatočí, musí to valit jednu jisku za druhou nepřetržitě. Zkontroluj na obě otočky motoru, zda máš 0st. - je to na prsách napsané kde je nula....aby jsi tam neměl třeba 30 a nedíval ses z druhé strany, i takový byli, neurážet se 4 Karb. je složen na 100% správně ? rovné víko i spodní příruba, vše těsní jak má ? Veškeré věci tam kde byly a průchodnost veškerých kanálků v karb. a osazovacích prvků ověřena např. profukováním kompresorem ? Z jedné strany do kanálku foukat, vědět kam jde a na druhé straně zkoušet zda jde vzduch. Je jich tam dost malých a mohl jsi nějakou úsadu vyvařit tak, že udělala špunt, ale dle toho jak se ti motor zastavuje to tipnu na zápalko, když se motor zastavuje, brzo se zapálila směs a motor nepřekoná startérem horní úvrať protože do protipohybu pístu už jde tlak směsi co byla brzo zažehnuta.
upraveno 1x, naposled 19.12.2014 14:05:52
11:58:25
17.12.2014
Westas - zrušená registrace
-> MOLSO: Medzi 0 a 5, tak ako sa na 105ku patrí. Podtlaková regulácia je funkčná a tesní (dal som na hadičku kovové sťahovacie pásky)
11:55:23
17.12.2014
MOLSO
-> Westas: predzápal máš kolko ? tipujem že bude záporný
11:52:07
17.12.2014
Westas - zrušená registrace
Ahoj, čistil som karburátor vyváraním v octe, zároveň s čistením rozdeľovača. Po zložení a namontovaní už auto neštartuje maximálne tak strelí do karburátora. Rozdeľovač je založený správne (podľa uzavretých ventilov), je vymenená cievka a kondenzátor (vadné síce neboli no čo ak...) iskru teda dáva a aj sviečky sú v poriadku. Karburátor som po druhý krát vybral a opäť rozobral do poslednej šrubky, prefúkal stlačeným vzduchom, nastavil základné hodnoty tak, ako predtým, namontoval a nič. Občas spraví pri štartovaní to, že je počuť že sa zmes zapálila no zastaví to motor resp. štartér (akokeby to chytilo proti smeru otáčania motora). Bola zložená vaňa aj s prsiami kvôli šrubke v rozvodoch no do rozvodov som nešpáral tož nemali by byť posunuté.

Poraďte ak viete na čo sa zamerať, akurát som vymlátil baterku takže si teraz auto tak či onak ani neškrtne. Mám podozrenie na karburátor, pretože pumpa funguje a aj hladina je nastavená správne a po zložení veka je nádobka plná, čosi sa asi ucpalo, no ako prísť na to že kde? Mimochodom ani na sytič nachytá.
19:44:56
16.08.2004
sep
Miloš:směs je bohatší,čili o něco větší výkon ve špičce,o něco větší spotřeba........ale ani jedno ani druhé nic razantního..
17:08:10
16.08.2004
Milos
a este jeden dotaz, jak velky vplyv ma velkost vzdusniku 1a2 stupne mam SEDR na 130 (200-160)ale vzdusniky sou tam z 120 rapida(190-140), tedy mensi, obmedzi to nejak vykon nebo spotrebu ??
17:05:03
16.08.2004
Milos
hadice podtlaku je fungl, vse co popisujes sem vykousel, ci elmag, priruba a spol, asi nic z toho, no vcera sem to jeste 2x rozebral a kde ni c tu nic uz to drzi,, jak sem psal sou veci medzi nebem a zemi a tam patri aj skodofky

dnes to este dostelujem vcera sem koncil za tmy, tak se necham prekvapit ci to vydrzalo do dnes 6 ,
12:55:48
16.08.2004
King
2 Milos: Mozny priciny: pri cisteni se od nekud uvolni kus sajrajtu, kterej se pri vyfoukani neodfoukne a po case ucpe 50ku volnobeznou trysku. V prvnim kroku sundat airbox, vytocit motor na 5000 a dlani co mozna nejlip ucpat komplet viko karbu a pro jistotu jeste jednou. Nekdy se to tim spravi, pokud ne musi se tryska volnobehu vyndat a vycistit. Setkal jsem se i stim, ze se po repasi nedotahnul sroub zaslepujici diru pro volnobez. trysku a ten se po nekolika km odporoucel a bylo samozrejme po volnobehu. Dalsi pruser je elektromagnet, ten jsem zazil napr. povolenej - prisavani falesnyho vzduchu, popr. i netesnici, kdy prisava vzduch skrz spojeni plastu a kovovyho plaste (pomuze silikon). Kuriozni nicmene mozna zavada je spatny kontakt fastonu na elektromagnetu, popr. spatnej kontakt uvnitr elmag. ventilu, kdy pri jizde dojde na malinkou chvilku k preruseni proudu do elmagnetu (otresy), volnobeznej kanal se na okamzik zavre, ale diky podtlaku v sani neni schopnej po obnoveni dodavky proudu znova volnobeh odblokovat. Nedavno me to vydusilo na plynifce a pricinu odhalil az muj palubni "volt-teplo-chronome tr", kterej z nejakyho duvodu (made in taiwan :) reaguje na spicky v siti auta kvoknutim, coz elektromagnet odhalilo. A jeste mozna kacirska myslenka i kdyz to tu uz Minno zminil: nekdy si cistic karburatoru mysli, ze kdyz si poznamena stupen zasroubovani obou sroubu stelovani SEDRu, tak ze po vycisteni a obnoveni puvodnich hodnot nastaveni, to bude chodit, jako pred tim a ono jaxi ne :) Ale to neni hadam Tvuj pripad. Predpokladam, ze si i zabrousil pripadne prohlou dolni prirubu a srovnal viko karbu....Jeste bych hledal "undergroundoveho psa" v tesnosti saciho potrubi, popr. v tesnosti hadice pro potlak. posilovac. 9 z 10 skodivek ma tu hadici jak reseto....
20:19:19
14.08.2004
Samius
mam uplne ten samej problem..po vycisteni karbecu mi to chvili jelo uplne nadherne,a asi za dva dny mi spadl volnobeh,a uz nenabehl...elmg ventil sem vyndal uplne,protoze sem si myslel,ze je to kvuli tomu...

To uz neni fakt jiny reseni,nez novej karbec?Nebo kdyz uz ne reseni,tak kde aspon muze byt pricina?
19:39:52
14.08.2004
martin m - zrušená registrace
-->Milos:hele kdyby jsi chtel karburátor,-tak mám Jikov 32 SEDR,--je přetryskovaný a má upravené difuzory,--byl upraven ve fy.Tommu motor tuning Studenka.

Na autě mám teď T 613(23/27),--a tento mě zbyl,-a leží mi zbytečně v garáži.Kdyby jsi měl zájem,--nechám ho za 1000(jen samotná jeho uprava mě tehdy vyšla na 800!)

Je ve velice dobrém stavu a upravený,--a za jeho kvalitu a provedené úpravy ručím hlavou!!!takže jestli budeš mít zájem,-klidně se mi ozvi na mail



19:23:00
14.08.2004
Milos
-> sep: pojistka se mi zda ze dvojka, elmag ventil funguje

-> Johny Death: jak sem to zlozil, vse bylo ok sel, nastavil sem rozdelovac, otacky podle meraku, drzel , a kdyz sem to sel projet, tak to dopadlo takto, asi budu muset skusit sehnat nejaky dalsi
19:15:47
14.08.2004
sep
co takhle nezapojenej elektromagnetickej ventil?nebo spálená pojistka...tuším první.

Ten volnoběh to klidně může být ...
19:09:39
14.08.2004
Johny Death
Jo jo... kamos se k tomuto kroku taky odhodlal a dopadl stejne... uz ma jinej karbec 3 ale urcite je to resitelny :) skousels to stelovat na pristrojich?
19:08:45
14.08.2004
minno
-> Milos: tak to ti neviem kámo, ale mne sa trochu pocuchá voľnobeh vždy keď sa dá dolu karbeč, aj keď sa s ním nič nerobí. potom stačí trochu prešteľovať a je to ok.
18:58:04
14.08.2004
Milos
tym to kamo asi nebude ...
18:48:05
14.08.2004
minno
že by zle nastavený voľnobeh? :-) je tam taká šteľovacia skrutka ktorou sa šteľujú otáčky na voľnobeh...
18:45:34
14.08.2004
Milos
rozhodolsom sa precistit karburator, vsetko vyfukal, vymenil tesnenia na srobikoch, nastavil plovak, atd,, a teraz nechce ani za nic

udrzat volnobeh, predtym sel normalne, kdyz se stim projedu tak je ok, jakmile dam nohu z plynu zdechne. co tomu moze byt ??
Extreme Tyres