-> havlik: myslel jsem to tak, ze krasa origo 4 pistu na 130tce je prave v poctech tech brzdovych okruhů....origo 130 nema zadne propojky. kdyz tam das propojky, tak mas jen 4 pistky trmeny a nejak mi unika vyhoda zapojovat je na stavajici rozvod facka.
Kdyby mu ale i na facku vedly 2 nezavisle hadicky k prednim trmenum (jako na 130)...tak pak bych aspon pochopil, ze je to bezpecnejsi... nebavil jsem se o propojkach, ale mel sem namysli nabastlit cely brzdovy system 130 na facko (teda hlavne jde o ten predek, buben jako buben...)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Fa 4-pistky
na facko se da nacpat v podstate cokoliv.. ovsem musis pocitat s upravou tehlic (pokud se etdy baime o predku) a nekdy i jine nabojky.. pokud se ejdna o extrem.. vetsinou se da ale najit vzdy nejake reseni ktere uspokoji potencialni blazny-) spis je potreba polozit si otazku k cemu to potrebuju a co od toho chci..?
Spis bych repasoval ty origo kdyz makaj jak maji tak bohate stacej. Teda pokud nemas nejak hodne upravovanej motor napr. - proste ze potrebujes silnejsi brzdy.
teda když neberu v potaz jiný držáky brzdičů a jiný kotouče nebo upravený
-> LiMaK: jaký překopávky? prostě tam dá 4pístky na propojky a rozvod brzd mu zůstane
pokud myslis nabastlit jen brzdove trmeny ze s130 na fa, tak se ptam proboha proc??
pokud bys je tam chtel bastlit, a na miru si nechat delat brzdove trubky a prekopat cele brzdy vcetne brzdoveho valce...tak to uz mozna ma nejaky smysl (jine okruhy)...ale k cemu tolik prace??
a pokud myslis nejake hyper mega giga brzdy a kotouce z porsche....to uz konecne ma smysl..
pokud bys je tam chtel bastlit, a na miru si nechat delat brzdove trubky a prekopat cele brzdy vcetne brzdoveho valce...tak to uz mozna ma nejaky smysl (jine okruhy)...ale k cemu tolik prace??
a pokud myslis nejake hyper mega giga brzdy a kotouce z porsche....to uz konecne ma smysl..
jo slo by to - sly by i 6ti pistky atd atd - Saky ti jiste poreferuje vic :)
Zdravim chlapy tak co myslite slo by to?