skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
a znova karburátor
prohledat
56 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 11.11.2002 do 15.01.2003, založil/a
18:57:53
15.01.2003
15.01.2003

Čížek Pavel - zrušená registrace
Takze by to asi chtelo aby napsal nekdo kdo to uz ma a napsal o kolik co tak jestli to nekdo vite tak prosim napiste jo.Dik ja bych to rad zkusil.
09:02:40
14.01.2003
14.01.2003
martin
ono s tím prodlužováním sacího traktu to zas není až tak jednoduché jak by se zdalo,-nacpat podložky pod karburátor,není problém,-to svede každý,-ale ono záleží hlavně na tom,-v jaké"fázi"doraz
í tlaková plnící vlna do spalovacího prostoru,-jednoduše řečeno,-prodloužíte saní v nesprávnou délku,-a vlna dorazí ne v "kmitně"ale třeba v "uzlu",-prostě bude se to hůže plnit než předtím,-na seriovém sacím potrubí.čili,-zasadní věc je,-prodloužit:říkam ano,-ale za předpokladu,-že je potřeba vysledovat,-vkládáním různých "mezikusů"(různ
é tlouštky)-a podle toho se to pak může zlepšit do toho správného režimu.Bez výpočtů a nebo experimentoévání to ale nejde!
20:41:04
12.01.2003
12.01.2003

Fén
Zas až tak o moc velký nésou.
20:32:36
08.01.2003
08.01.2003

Dan
Membrány, jako maj dvoutakty. Mam to na Hondě (endůro, 125).
A tam je standart 4-klapky, ale já tunil a dal 6klapek. A to je jenom 125. Ty klapky na sání u auta musej bejt velký jak svině, aby tam něco prošlo, neeee ?!!!
A tam je standart 4-klapky, ale já tunil a dal 6klapek. A to je jenom 125. Ty klapky na sání u auta musej bejt velký jak svině, aby tam něco prošlo, neeee ?!!!
19:19:27
08.01.2003
08.01.2003

Čížek Pavel - zrušená registrace
Tak to je sice krasně napsany ale nějaký další info jak na to jak dlouhy jak dobře to funguje a tak kolem a co??
A jak by mělo vypadat to komplet nove s membránovým ventilem a jestli je někde ke stažení nějakej plánek.
Jo a taky vaše zkušenosti a postřehy díky.
A jak by mělo vypadat to komplet nove s membránovým ventilem a jestli je někde ke stažení nějakej plánek.
Jo a taky vaše zkušenosti a postřehy díky.
20:28:48
07.01.2003
07.01.2003

Fén
.....a někdo si udělá komplet nové s membránovým ventilem

20:00:59
07.01.2003
07.01.2003

Dan
Stručně řečeno, prodloužení sání "zvětšuje" kroutivej moment.
Na závoďácích podle tratě používali různý sací potrubiska, buď vedly podél hlavy, nad ní a tak (pro představu). V praxi se to řeší různě vysokejma podložkama pod karbec. Něgdo tam narve několik těsnění+pertinaxový podložky, něgdo zas vyrobí podložku z duralu.
Na závoďácích podle tratě používali různý sací potrubiska, buď vedly podél hlavy, nad ní a tak (pro představu). V praxi se to řeší různě vysokejma podložkama pod karbec. Něgdo tam narve několik těsnění+pertinaxový podložky, něgdo zas vyrobí podložku z duralu.
19:52:45
07.01.2003
07.01.2003

Čížek Pavel - zrušená registrace
Hele lidi mam takovou otazku když takdy píšete že jde udělat to otvíráni druhé klapky tak sem hledal a na stránkách o érkách sem našel u karbeců takovou poznámku že když se prodlouží sáni tak už nikdo nebude hledat další úpravy tak jestli ste to někdo pochopil protože já ne ani nivím jak by to fungovalo tak mně to někdo vysvětlete prosim.Dík.
11:24:19
29.12.2002
29.12.2002

U-Geen
Já jí mám taky vyřazenou, ale asi jinym způsobem, a funguje to dobře. Ale asi mi teď blbne injektor, to se bude řešit až na jaře, do 14ti dnů ukládam 130ku k zimnímu spánku.
11:22:21
29.12.2002
29.12.2002
Jiří Čech
Opět jeden chytrák, co vyřadil podtlakovou regulaci a teď se diví. Jediná pomoc je prudce nesešlapovat plyn v nízkých otáčkách a dokud se nedostaneš přes asi 3000 ot/min., nešlapat plný, jinak se s přechody nedomluvíš.
11:38:48
28.12.2002
28.12.2002
JohnyJ
zdárek.tak se mi po dlouhý době taky podařilo udělat otevírání 2. stupně stereo s prvním.a musim říct,že škuner akceleruje jak divej.v 5-ti jede líp,než když jsem jel sám.ALE...má to chybičku-turboefekt jaxvině!(teda jen tak do 2500ot/min)poraďte co s tim?pomůžou další podložky pod karbec?teď je tam jedna.to otevírání je řešený čistě mechanicky-je tam daná stejná hřídelka od klapky jako je na 1.stupni.PS:nechci abych při každym rozjezdu musel točit motor do 3000 a pak pouštět spojku!a ne že budete psát,abych si tam dal původní karbec.
20:45:41
08.12.2002
08.12.2002

Dan
A je to tu zas !
Zase hádání se, co je lepčí, Faker nebo klasická Škoďárna !
To už se tu řešilo, vykašlete se na to.
Všechno má svý pro a proti.
Pokud se na Favoritu upraví podvozek, neni co řešit.
Zase hádání se, co je lepčí, Faker nebo klasická Škoďárna !
To už se tu řešilo, vykašlete se na to.
Všechno má svý pro a proti.
Pokud se na Favoritu upraví podvozek, neni co řešit.
18:13:57
08.12.2002
08.12.2002
vici
minuly prispevek byl o zime, ne o time:o)))
18:13:19
08.12.2002
08.12.2002
vici
ale co se tyce jizdnich vlastnosti, je to o zvyku, treba ja bych se asi v time se zadnim nahonem brzy zabil, s predkem litam celkem fest, bez problemu, vzdycky jsem vsude vyjel, vzdycky jsem zatocil a kdyz je rovna cesta muzu si dovolit skoro cokoliv. samo jen muj nazor. co se tyce naklaneni atd, par facek a felicii sem odjezdil, nejvic feldu 1,9D pick-up a co s tou se dalo delat:o))))
18:10:59
08.12.2002
08.12.2002
vici
neco na tom pravdy bude, hlavne pokud k porovnani berete favo do roku 92. ale jinak je skodarna strasny bastl, viz cely vodni system s 12 litry vody, prevodovky ktere nevydrzi (5ti kvalt) komplikovana predni a jeste komplikovanejsi zadni naprava. na to musi mit clovek cas, hromadu penez a tezky elan. favo se da zvladnout lip, vice mene se na nem nema co posrat aniz by to neslo dat za chvili zpatky, nebo opravit..... to nepisu proto ze mam neco proti skodovkam, ale je to buhuzel fakt:o((
11:58:58
08.12.2002
08.12.2002

U-Geen
vici: no nevim. v sérii jízdní vlastnosti houpacího koně, hnědej interiér mluví za vše, sedačky snad ze dřeva, rezaví to ještě víc (oblíbené páté dveře a prahy), designově to vypadá jako taková lepší krabice od TV atd... i když daj se s tim dělat kouzla, viz takovej ten modrej favorit, kerýho asi všichni znáte...
00:31:21
08.12.2002
08.12.2002

JEIT
vici to si vážně nemyslím:-) Teda oproti Š130 - 136 to krok dopředu moc není. Stejný motor, ale horší jízdní vlastnosti. I ten interiér se moc nezdařil... Jediný plus je snad užitná hodnota kufru... Krok dopředu byla možná až Felda, hezčí vzhled zvenku i zevnitř. Ale ten podvozek je s Fávem stejný... prostě si v tom člověk není v zatáčkách tolik jistý, dost se to naklání a myslím, že to tolik nesedí... toť můj názor:-)
22:25:02
07.12.2002
07.12.2002
vici
myslis ze favo neni krok dopredu proti skodovce/rapidu?:o))))))
11:10:00
07.12.2002
07.12.2002

JEIT
vici teda sorry, ale jestli je Fávo krok dopředu.. si mě rozesmál:-)))
08:39:03
02.12.2002
02.12.2002
vici
no nevim, jestli LEKR je az takovy smejd, jezdi s nim plna prdel Golfu a podobnych aut, a delali ho skopcaci - coz je asi v tomhle pripade zaruka kvality, nekrivi se mu viko atd..... kdyz clovek vezme v uvahu jak strasna konstrukce (bez urazky) jsou skodovky az po Favo, ktere je aspon krok trochu nekam dopredu, tak o karbecech to podle meho nazoru plati taky. jinak, myslim ze sitic na Lekru nema absolutne zadny vliv na to jak to s tim jede nebo ne, a jde udelat na rucni vypinani......
14:01:09
01.12.2002
01.12.2002

JEIT
Lekra bych normálně zahodil... pokud chceš aby to jezdilo, tak jsou sice firmy který ho dokážou celej překopat, ale za dost velký peníze...
A automatickej sytič je akorát tak na spotřebu... on ti SEDR taky nebude cukat na studeným motoru, když budeš jezdit na sytič dokud se neohřeje....
A automatickej sytič je akorát tak na spotřebu... on ti SEDR taky nebude cukat na studeným motoru, když budeš jezdit na sytič dokud se neohřeje....
23:12:10
23.11.2002
23.11.2002

Boss - zrušená registrace
A tak,tu stránku znám..Ale nikde jsem tam nic o montováni Lekra do 120 nenašel..Maximálně Sedra při montáži favo motoru do Rka,ale to je snad uplně jiná situace ne?Rozteč šroubů pasuje ne?Pak by snad problém být neměl..
19:09:40
23.11.2002
23.11.2002
BlackSUN
To bych skoro povazoval za zakladni neznalost - adresa Dzonovejch stranek :-) (nic ve zlym)
13:34:36
23.11.2002
23.11.2002

Komár
www.tuning.cz/s110r/
21:34:22
22.11.2002
22.11.2002

Boss - zrušená registrace
A ty džonovy stránky mají jakou adresu?:)
18:36:37
22.11.2002
22.11.2002

Dan
Tak jest.
Musí se zrobit vyrovnávací/redukční podložka. Viz Džonovy stránky, taky Rapoušofský. Tam sou návody.
Musí se zrobit vyrovnávací/redukční podložka. Viz Džonovy stránky, taky Rapoušofský. Tam sou návody.
11:43:21
22.11.2002
22.11.2002

U-Geen
nejde
23:03:21
21.11.2002
21.11.2002

Boss - zrušená registrace
De Lekr namontovat normálně na 120 sací potrubí?Protože automat sytič je náhodou supr věc a hlavně to nekucká když je to studený..:o)
21:15:52
21.11.2002
21.11.2002

Dan
Pryč s LEKRem !!!!!!
Je to xindl :o)
Mam ho taky :o) Proto řikam, že je bléééé.
Možná, že by to šlo. Možná, že by nebyl tak nahowno, dyby se z něj sundaly ty peeetchoviny eletrický (sytič).
Ale stejně, SEDR se lepčí ladí a vůbets.....
Je to xindl :o)
Mam ho taky :o) Proto řikam, že je bléééé.
Možná, že by to šlo. Možná, že by nebyl tak nahowno, dyby se z něj sundaly ty peeetchoviny eletrický (sytič).
Ale stejně, SEDR se lepčí ladí a vůbets.....
13:42:12
21.11.2002
21.11.2002

Bob
2 Jeit plnej souhlas :-))
23:56:21
20.11.2002
20.11.2002
BlackSUN
Nevim, jestli to neni uplne zcestnej dotaz, ale da se udelat "nuceny" otevirani druhy komory i na Lekru nebo je to jenom sedrova zalezitost?
22:11:52
20.11.2002
20.11.2002

JEIT
Nevím jak jinejm, ale mně to jezdí líp... a na podlahu stejně šlapu až tak od 3tis. ot.. pak to teprv začíná táhnout. Taky to chce svůj styl jízdy, ale jede mi to mnohem líp.
22:55:17
19.11.2002
19.11.2002

Bob
2 Dan jo málogdo se umí rozjet do kopce bez ručky a cuknutí dozadu to sou ty léta praxe s trábim :-))
22:05:25
19.11.2002
19.11.2002

Dan
Předtim ses aspoň nenudil, ne ? To jen tak něgdo neumí, šlapat na oba pedály najednou. To dělaj jenom závodníci :o)
Seš zhejčkanej, muj milej. Předtim to aspoň bylo akční, ne ? A teď ? Ti to funguje a žádnou srandu si neužiješ :o)
Seš zhejčkanej, muj milej. Předtim to aspoň bylo akční, ne ? A teď ? Ti to funguje a žádnou srandu si neužiješ :o)
14:21:21
19.11.2002
19.11.2002

Bob
Jo když je karburátor fpohodě 2 stupeň votvírá tak jak má tak se dotoho neseru a nechám to šlapat.
Ale když funguje jenom první stupeň a druhej se povotevře jenom když to vytočím k 7 tis. a pak zůstane votevřenej tak to je dost na picu
I když sem ho rozebral a vyčistil tak to stejne furt blblo a nkupovat novej za litr tak nato se muzu vysrat tak sem to předělal a sem naprosto spokojenej auto vpohodě startuje dalekolepši táhne a hlavne když brzdím tak mě nechcípne motor jako ředtím když sem musel šlapat na brzdu a naplyn najednou
Ale když funguje jenom první stupeň a druhej se povotevře jenom když to vytočím k 7 tis. a pak zůstane votevřenej tak to je dost na picu
I když sem ho rozebral a vyčistil tak to stejne furt blblo a nkupovat novej za litr tak nato se muzu vysrat tak sem to předělal a sem naprosto spokojenej auto vpohodě startuje dalekolepši táhne a hlavne když brzdím tak mě nechcípne motor jako ředtím když sem musel šlapat na brzdu a naplyn najednou
09:29:52
19.11.2002
19.11.2002
Luděk
Problémy s 2hou komorou karburace co se podtlaku týče můžou mít jenom ti,kteří to mají rozštelovaný a na hovno,páč,pokud nechceš z motoru mít průtokový ohřívač benzínu,tak Ti seřízenej karburátor chodí jak víno.
07:13:29
19.11.2002
19.11.2002

Zazaa
ja nevim co proti tomu podtlaku mate ???
dyt to funguje celkem pekne a necha se to i naucit aby otviral kdy chcete
pokud se chce jet na plnej tak nema cenu aby ta druha komora otvirala hned ale stejne az od nejakejch otacek staci proste drzet motor v tockach a s otevrenou klapkou a podtlak funguje sam
to same pri rozjezdu motor do otacek a a jak zacne zabirat spojka tak plyn na podlahu a druha komora se otevre taky sama
kdyz se otvira mechanicky tak se motor v nizkejch otackach zbytecne zahlcuje benzinem a jeste to leze do spotreby :))
dyt to funguje celkem pekne a necha se to i naucit aby otviral kdy chcete
pokud se chce jet na plnej tak nema cenu aby ta druha komora otvirala hned ale stejne az od nejakejch otacek staci proste drzet motor v tockach a s otevrenou klapkou a podtlak funguje sam
to same pri rozjezdu motor do otacek a a jak zacne zabirat spojka tak plyn na podlahu a druha komora se otevre taky sama
kdyz se otvira mechanicky tak se motor v nizkejch otackach zbytecne zahlcuje benzinem a jeste to leze do spotreby :))
21:08:38
17.11.2002
17.11.2002

Bob
Úž není třeba mám to vyřešený bez toho skurvenýho podtlakáče a je to hůpně v pohodě
Ale přezto dík
Ale přezto dík
20:37:27
17.11.2002
17.11.2002
JEIT
Bobe fotku motoru asi jo, ale karbec samotnej ne..
20:14:48
17.11.2002
17.11.2002

Bob
Tak je to teda pěknej mazec jezdí to úplně špičkově :-))
Prostě supr
Prostě supr
18:47:18
16.11.2002
16.11.2002

Bob
Tak sem namontoval upravenej karbec vypadá to velice dobře :-))
ˇžádnej podtlakáč čistě mechanicky ovládanej 2 stupeň uvidíme co to bude dělat
ˇžádnej podtlakáč čistě mechanicky ovládanej 2 stupeň uvidíme co to bude dělat
20:12:19
14.11.2002
14.11.2002

U-Geen
No pokud to podle spotreby i jede tak to neres ne?
19:44:43
14.11.2002
14.11.2002
rfikus
ja taky jezdim za 11litrů!!! :/ Proto sem napsal přispevek zdenkovi, ten ma prej nejak upravenej karbec, ze to zere znatelne mín... a nic, neozval se... tak jestli tohle budes číst zdenku, prosim posli mi navod nerbo jak to udelat aby to melo tu malou spotrebu.... rfikus@volny.cz fakt moc prosíííím......
08:04:26
14.11.2002
14.11.2002
vici
ja jezdim za 11 - mesto:o))
07:37:20
14.11.2002
14.11.2002

Bob
2 jeit máš někde na netu photo?
22:40:03
13.11.2002
13.11.2002

U-Geen
Nesmis mit tezkou nohu, pak to nechlasta. JA jezdim od 7,2 do 9ti
22:28:04
13.11.2002
13.11.2002
JEIT
Já na plný plyn moc nejezdím, jen když závodím... je to poznat, když se začne otvírat druhá klapka na tuhosti pedálu.. a moje prům. spotřeba je 7,2l/100km
13:41:29
13.11.2002
13.11.2002
VOJTA ATC 175
Jak na jakym motoru, tak 20 :-))))))))))))))))))
08:17:37
13.11.2002
13.11.2002
Luděk
Však to ale musí hrozně chlastat,když se to votvírá skoro pořád.
23:33:22
12.11.2002
12.11.2002

U-Geen
Ja to mam jednoduse, proste ta pruzinka co ti normalne tlaci ten bazmek s membranou v ufu dolu se da zespoda a tlaci to nahoru. Tim padem pokud je mozno, tak se zacne druha klapka otvirat. je to v podstate to samy jak ma JEIT...