Máme to každý jinak:-) Já tam mám navařenou desítku podložku a vypilovanou tak, aby se druhá klapka začla otvírat zhruba v polovině otevření první a při plném plynu jsou otevřeny úplně obě dvě. Tzn. že druhá se začne otvírat o polovinu déle, ale zato 2x rychleji než první. Snad to chopíš:-)))
Mimoto podtlak je stále zapojený, ale jeho funkčnost je omezena tou podložkou na cca 0.5cm zdvihu, což v otevření klapky taky není úplně málo.
Evža tam má nějaké úpravy podtlaku pružinkama, ale ať si to radši popíše sám:-)))
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
a znova karburátor
prohledat
56 příspěvků (zobrazeno 51 až 56) od 11.11.2002 do 15.01.2003, založil/a
23:17:12
12.11.2002
12.11.2002
JEIT
22:47:07
11.11.2002
11.11.2002

Bob
jaks te to provedli ?
teda hlavně to vovládání 2 klapky?
teda hlavně to vovládání 2 klapky?
22:25:51
11.11.2002
11.11.2002

JEIT
Dalo by se to tak říct:-))
21:24:23
11.11.2002
11.11.2002

Dan
Ako forsáž urobiť.....
:o)
:o)
18:32:30
11.11.2002
11.11.2002

U-Geen
No víceměně jo...co potřebuješ vědět?
08:10:19
11.11.2002
11.11.2002

Bob
nemá někdo řešený mechanicky ovládanej 2 stupeň u karburátoru ?