
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Baterka k motoru
prohledat
69 příspěvků (zobrazeno 51 až 69) od 27.08.2007 do 29.03.2016, založil/a SkodaRuprt
-> haso: asi kvuli pristupu zejo... Ale ne nadarmo to ma shade oddeleny

-> haso: taky všechny novodobý auta nemaj motor vzadu že?

-> Bobesh: nevravim ze mi to rozozere nohu, ale mat tam volaco zranene a este na to kapne sajrajt z baterky neni zrovna 2x vyhra...
-> Syny: a preco secky novodobe auta maju baterku pri motore? mozno na tom nieco bude...
-> Luděk:

-> Syny: a preco secky novodobe auta maju baterku pri motore? mozno na tom nieco bude...

-> Luděk:


-> Luděk:



no,já si myslím,že úplně nejlíp by jí bylo na střeše,protože by byla na čerstvým vzduchu

Baterku dozadu urcite ne... Nevim jak tady kdo prisel na to ze baterce dela dobre teplo...Nebo takhle - teplo jo, ale ne horko co je u motoru - kord v lete... Proste bud kaslik a nebo kufr...
No to ma nenapadlo dat do kufru. No len vyriesit tie kable. Ked som minule zhanal hrube kable pre otca na startovanie kamiona, tak tie ceny za meter pod stovku nesli.

-> haso: Vono to zase tak rychle nežere,nezapomeň že je to roztok,není ostrá. Každopádně umístění akumulátoru u motoru mu rozhodně na životnosti nepřidá,přimlouvám se za kufr.
no dopredu, neviem, naburas to na predok a spolujazdec ma kyselinu z baterky na nohe

a důvod tohohle počinu????? nechápu...copak v kastlíku jí je špatně???



-> Karel.: no když dáš pořadný vodiče tak ti to šťávu neztratí
-> Luděk: však jo tak jsem to myslel, ale zase jsou dlouhý kabely moc a to ztrácí šťávu dle mě, taky to budu dělat tak se roozhoduju
-> Karel.: protože 742jka škodovka je už normálně dosti zatížená na zadní nápravu a tudíž nemá cenu jí ještě víc zatěžovat
-> Nwkt: právě, že teplo ji dělá dobře, hlavně v zimě

-> Karel.: Ne, u motoru je horko, střídají se teploty, to tý baterce určitě dobře nedělá. Kam jinak když jí nechce v origo kastlíku

-> Nwkt: proč?kvůli rozdělení hmostnosti?
-> SkodaRuprt: u motoru ji mají všichni,kteří mají přestavbu na LPG,buď je na LZ části na příčce motoru,nebo až úplně nahoře u stěny,mezi motorovým prostorem a karoserií,rámeček je udělaný z jäckelu (myslím 20tky) a k tomu držáky z plechu,ale moc pevný to není ...
K motoru bych jí nedával, to když už tak radši do kufru
Rozmyslal som, ze by som dal baterku niekam k motoru. Zaujima ma, kam je ju najvhodnejsie umiestnit ? Z akeho materialu spravit drziak, ci ho zvarat alebo zosrobovat? A co potom s káblami... Aký máte názor, príp. skúsenosti?