Forman r.v. 92 topí vlažně

prohledat
23 příspěvků (zobrazeno 1 až 23) od 31.12.2003 do 21.09.2012, založil/a
řadit dle data
12:40:42
21.09.2012
storm123
Právě, že já topení z feldy mám
20:51:25
16.09.2012
Zeke-ten šestý
-> myschaak AZNP K.Hora: já to taky řešil až me to naštvalo a dal jsem feldí :)
20:48:31
16.09.2012
myschaak AZNP K.Hora
-> Zeke-ten šestý: nebo tak4
20:47:21
16.09.2012
Zeke-ten šestý
Moje osobní zkušenost a rada, dej tam topení z felicie :)
20:46:22
16.09.2012
myschaak AZNP K.Hora
-> storm123: že ti tam zpomalej tu vodu aby to stihlo využít co nejvíc tepla...takhle kámoš na pickupu řešil snad tři radiátory....z origo ty vrtulky vylámal a už to nebylo ono....sežeň jinej origo,třeba jetej a musí to topit
18:09:34
16.09.2012
storm123
To by mohlo bejt vono právě, že to vika je zkusim sehnat origo a uvidim. K čemu tam ty spirálky sou dobrý?
13:15:28
16.09.2012
myschaak AZNP K.Hora
-> storm123: ty spirálky jsou tam dobře....je možnost pokud je to radiátor z číny že ale ani novej topit nebude...kamoš takhle koupil novej myslim Vika do tranzita a netopilo to skoro vůbec tak dal jinej jetej origo a hle,málem se mu roztekla žárem palubka
16:33:10
14.09.2012
storm123
Mám podobnej problém, jenže mám topení z felicie. Začal mi téct radiátor, tak sem tam dal novej, ale moc to netopí. Na volnoběh se to hned vyfouká a už to netopí. U toho nového radiátoru sem si všiml, že v těch trubičkách co nimi protéká voda jsou takové plastové spirálky tak mě napadlo jestli neomezujou průtok tý vody. nevím jestli sem je neměl vyndat, nebo tam maji bejt? Není knim žádnej přístup jak bych je vyndal. Termostat sem zkoušel vařit a funguje jak má.
09:11:59
12.01.2004
Takže jak jsem dopadl ? Vyměnil jsem kohout u topení (300,- Kč), termostat (136,- Kč). Vytáhl jsem i celý "radiátor" ven a pořádně ho vypláchl. Něco málo z něj vypadlo, asi rez. Kohout jsem preventivně po stranách ještě utěsnil silikonem. Všiml jsem si, že klapka pouštící studený vzduch nebyla správně dovřena, když by měla být. Respektive nedoléhala. Nalepil jsem na ní chemoprenem molitan, aby byla více utěsněna. Výsledek je ten, že Forman topí tak jak má. Konečně jsem se ohřál :-). Na vymontovaném kohoutu jsem nepoznal žádnou závadu. I termostat jsem zkoušel nahřát a zdál se být dobrý. Takže nevím co způsobilo to, že jsem mrznul. Ale to už mne netrápí. Ještě jednou díky za rady.
12:01:32
07.01.2004
Vici
jo a pokud ma to auto rozpernou tyc tak podle typu te tyce tam na 99% s topenim z feldy ta tyc uz nepujde
09:46:51
07.01.2004
Vici
jo vsecko je stejne (felda ma palubku stejnou jako favo, akorat vrsek je jiny). jen kdyz tam to topeni date tak s enebude chtit otvirat klapka - vadi ji plastova prepazka v kanalu rozvodu vzduchu v palubce na kter yto topeni navazuje - takze tu prepazku proste vestrinout nuzkama na lpech nebo tak, staci kousek - podle te klapky. a pripojeni k elektrice - tri draty - napajeni a kostra a tenky na podsviceni. je treba ustrinout feldacky nonektor a sehnat z fava, nebo to nabastlit nejak jinak, proste napajeni k sobe, podsviceni taky ale!!!!!! favo ma topeni kostrene v motor prostoru, felda pres ten konektor takze nelze pouzit bily drat ktery je v tom favu v konektoru ze strany auta (je to kostra jen pro podsviceni) a tuto kostru proste netahnou tnovou, poradnym dratem a nekde dobre ukostrit! to je jedine na co je treba dat bacha, jinak ta puvodni kostra casem uhori...
16:01:58
06.01.2004
Jirik - zrušená registrace
Tak to nevju. To ti řekně spíš Vici - to je favoritář. Jít tam jde určitě, velký je stejně. Ale nevím jistě, zda se nemusí něco pižlat a jestli jsou na stejném místě upevňovací šrouby.
15:58:13
06.01.2004
Sita
a to topeni z feldy tam pujde v pohode? nebo jsou treba nejaky zasahy (chci ponechat favo palubku)
15:31:32
06.01.2004
Jirik - zrušená registrace
Vici má praudu, dej tam topení z feldy. Ani kámošovi v Silver Lajnu r.v.93 netopí topení nijak zvlášť dobře.

Ale ve feldě je to gut. Dokonce nám topí feldy líp a dřív než služební fabie a octavie.

Jinak já mám topení čisté a mám pekáč starej dvacet let, záleží taky na tom, co se tam lilo.

Jinak koukni taky na ten kohout jaxem říkal, známýmu to dělalo taky, pak vyměnil kohout a pohoda.
14:33:53
06.01.2004
Vici
favo do 92 ma na prd topne teleso. 93 uz topily podstatne lip. a to teleso muzes mit jeste k tomu zanesene. termostat pochybuju - to by ti teplomer neukazoval skoro nic, a ne pod cervene pole. idelani reseni je koupit cele topeni z feldy - cca 500 na vrakarne. topi super, ma lepsi ovladani a nema ten posrany kohout co furt tece!
09:55:31
06.01.2004
Chlapi díky za rady. Vyzkouším nejdříve ten termostat.
10:50:30
05.01.2004
Jednoduše, koupíš si buď novej kohout a nebo sadu novejch těsnících gumiček a vyměníš je.

Prodává se to normálně jako jakákoliv opravárenská sada. Někdy to pomůže a někdy se musí ten kohout dát novej celej.
09:06:43
05.01.2004
Sita
2Ludek: Jak se utesnuje ten kohout topeni? docela bych to potreboval na tatovo favo...
10:23:00
02.01.2004
Luděk
-> Zdenok: jednoznačně termostat,tyhle auta tím prostě trpí,že cca po roce odejde a přestane zavírat,přijdeš na to až,když se pořádně ochladí.Zároveň,když budeš měnit termostat,tak Ti doporučuju zkontrolovat těsnost kohoutu topení,aby jsi to když tak přetěsnil při jednom (to je taky slabost),stačí mrknout vedle akumulátoru,jestli tam není mokro.

-> David Romer: tady se nemá co zavzdušnít,páč to je samoodvzdušňovací systém
19:08:50
01.01.2004
Alan
A co takhle novej termostat.Něco podobnýho mi auto dělalo taky ,stačilo vyměnit termostat a bylo to ok
11:34:26
31.12.2003
David Romer
A nebo je to zavzdušněný
11:17:38
31.12.2003
Jirik - zrušená registrace
To může bejt pár věcí. - špatně se otvírají klapky v topném tělese a bere to studenej vzduch a žene ho to mimo topné těleso. Pak může špatně otvírat kohout u topení, známej ho už párkrát měnil. A pak to může dělat termostat, ale to je čudné, když říkáš, že teplota je u červenýho pole.

Kamošovi to špatně topilo jenom díky špatnému termostatu.
10:20:33
31.12.2003
Vlastním Škodu Forman r.v. 92. Zdá se mi, jako kdyby netopila. Auto se zahřeje na polovinu podle ukazatele teploty. V tomto stavu Favorit r.v. 89 fučel z větráků teplý vzduch. Můj Forman fouká vlažný vzduch i na 1. stupeň ofukování. Když dám 2. stupeň při zapnutém motoru a zastaveném vozidle, během chvilky se teplý (spíše vlažný) vzduch vyfouká a začne foukat vzduch doslova studený. Podobná situace nastávala u Favorita 98 při jízdě z kopce na neutrál. Stál jsem s Formanem v Praze v koloně a ukazatel teploměru byl těsně pod červeným polem, nevařil jsem. Motor stále běžel. Ventilátor na mne foukal již o něco teplý vzduch, ale dle mého názoru měl foukat ještě teplejší. Nevím kde je chyba. Poradíte ? Děkuji.

Extreme Tyres