Trysky v karburatoru

prohledat
23 příspěvků (zobrazeno 1 až 23) od 22.10.2003 do 29.10.2012, založil/a
řadit dle data
11:12:38
29.10.2012
David.
Bucin 28.10.12 17:21:53 napsal: Obnovim jedno zakopané téma.
Nedaří se mi sehnat příslušné trysky tak se chci optat jaký mají průtokový průměr že bych je protáhl vrtáčkem. Rád bych poskládal karbec přímo na 130tku SEDR 2951
Je mi o trysky 100 , 115 , 135 , 145
vzdušníky 120 , 140 , 160 , 200




mám origo trysky 115,135 i sytičovou 145

a vzdušníky 140,160,200 pokud bys měl zájem napiš

skoda-virt.cz/cz/.../1047 50-nove-dily-skoda-742-781
10:55:03
29.10.2012
Pilot 105
-> Bucin: Sice je to tak, že číslo udává průměr trysky v setinách mm, ale převrtáním trysku nevyrobíš, jde tam i o náběh a výběh z otvoru, který vrtákem neuděláš, jsou na to výstružníky.....
22:35:07
28.10.2012
stepan
-> Bucin: Nevim no, třeba mám jen blbej vrták, 2mm vrták vzdušníkem 190 neproleze a 200 jo, tak to tak nejspíš bude.
22:18:38
28.10.2012
Bucin
-> stepan: takže si tim taky nejseš jistej
21:51:15
28.10.2012
stepan
-> Bucin: Tak tryskou 140 1,5mm vrták neprotáhnu ale 145 už jo, tak nevim.
21:47:55
28.10.2012
stepan
-> Bucin: Asi normálně podle těch čísel, ne? 100 je 1mm, 140 je 1,4mm ...
17:21:53
28.10.2012
Bucin
Obnovim jedno zakopané téma.

Nedaří se mi sehnat příslušné trysky tak se chci optat jaký mají průtokový průměr že bych je protáhl vrtáčkem. Rád bych poskládal karbec přímo na 130tku SEDR 2951

Je mi o trysky 100 , 115 , 135 , 145

vzdušníky 120 , 140 , 160 , 200
07:28:30
29.10.2003
juris
-> King: 1 no nastestí v zime nejezdím3
22:00:23
28.10.2003
2 Juris: Brilantní řešení, gratuluju :o). Taková malá časovaná bomba do budocna.....Jak říká škodovkářské moudro - Jak se na něco vysereš, taxe to totálně vysere ve 3 v noci, 200km od domova ve vánici při -20C v místě, kde není signál tvého operátora :o))
17:35:59
24.10.2003
juris
-> rOMAN: 3 47
17:34:30
24.10.2003
rOMAN
-> juris: Ja vedel ze dostanes rozum 1
17:32:31
24.10.2003
juris
-> King: uz jsem se na to vysral a dal jsem z5 plyn a mám klid.Sice nebudu moct "závodit",ale feldy a fáva si dávam i tak1 4
14:14:37
24.10.2003
2 Juris: Ono je vycistit karbec a "vycisit". Po LPG provozu mi normalni cisteni a profukovani moc nepomohlo. Az vyvareni telesa v octove vode prineslo zlepseni. Stejne tak s nastavenim hladiny. Nevim jak to kontrolujes, ale schvalne zkus mereni s polozenim vicka na sklenenou nadobku a zmerenim skutecny vejsky hladiny...
18:53:33
23.10.2003
juris
-> King: Tohle jsem udelal jako první.Ríkam ten karbec je jakon novej.Vým o tom ze ten plovák tam jen tak lítá,ale tím plovákem to není.Dnes jsem to prepnul s plynu na benál a jelo to celkem dobre,ale to uz bylo zahrátý a s puvodním filtrem,ale ted jsou tam ty velký trysky,ale pokud,tam dám zase ty malý,tak se to zase dusí.Nikdo to nechápe,asi tam dám elektromotor a bude3
11:06:59
23.10.2003
To Juris: Ten LPG leccos vysvetluje. Jestli ten karbec provozujes trvale bez benzinu, bude zasranej jak jetel. Dalsi vec, ktera souvisi s lpg, je vymlacenej spoj plovaku s tim mosaznym raminkem. Kdyz se plovak v komore bimba nasucho vznika tam vule a karburator se preplavuje. Karbec se musi nejdri rozebrat, vycistit a odstranit vuli na plovaku. Vsadim se, ze ani hladina v plovakovy komore nebude v pohode...
22:49:16
22.10.2003
juris
-> Vici: Pockej já jsem myslel,ze je to dobre,kdyz to dobre saje ne?8
22:16:27
22.10.2003
Vici
no muze to byt i tim greenem..
18:15:20
22.10.2003
rOMAN
-> juris: Me to dela to same..nejprve sklo a pak sedacka . . .
18:10:08
22.10.2003
juris
Karbec je ani ne rok starej a kdyz jedu na lpg ,tak to jede normalne.Sání tam je od greenu,ale dnes jsem se tak vytocil,ze jsem to zase zapojil na lpg,nevím si s tím na ten benal rady.10
14:41:04
22.10.2003
Vici
muze to byt predstihem, a nebo taky nevhodnym/spatnym vzduch filtrem. zalezi co je na tom motoru udelane za upravy...
13:12:29
22.10.2003
JEstli je to seriovej motor, tak je kravina resit to pretryskovanim. Nejdriv se musi najit zavada, proc to dela, popr. zrepasnout karbec. Nezapominat, ze u trysek se hraje na plochu doury a ne na prumer, kterej je na ni vyrazenej. Cili dam-li trysku o 10% vetsi znamena to ze ma o 20% vetsi plochu = jede to o malinko lip a zere to jako tank a smrdi jak rasuv pytel...
12:45:07
22.10.2003
U-Geen
nemas nahodou upravenej motor? nekde bylo psano 1.4.. :o)
12:40:37
22.10.2003
juris
Kdyz prudce pridám plyn,tak se mi to ze zacatku dusí a teprve po chvíli se to rozjede,tak jsem dal vetsí trysky,protoze jsem si myslel ze tam je moc vzduchu a málo benzinu a opravdu to jede jako cert,dal jsem na první st. místo 115-125 a na druhý st. místo 135-145,ale je jasný ze se zvýsila spotreba.Nechápu proc to s tema originálníma nechce jet!5
Extreme Tyres