-> George_S: Mě to vyhledávání příjde stejně blbý, jako každý jiný - musí se odzkoušet všechny možný varianty vč. slangu (nedávno jsem hledal kolový šrouby a kdejakej e-shop používá "termín" šteft.
A tady to bylo i horší - když jsem chtěl opravit něco v příspěvku po pár minutách, stávalo se mi, že i při zadání přesně správného klíčového slova byl výsledek "nenalezeno."
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Upravy
-> Jozka: jó v poho, našel jsem to podle odkazu od MATTESS. Ale původně když jsem to tu hledal, tak jsem do vyhledávače zadával "čtyřoko" ale on to měl pojmenované "4oko" takže to vyhledávač nenašel. Pro tu je spousta vláken na stejné téma.
-> George_S: Lepší?
skoda-virt.cz/cz/.../5534 4-4ocko-na-emko-kto-vie-po radit?gotopost=9...
Ale funguje to i na prostý poklep i odkazu, co dal -> MATTESS:
Podrobnější členění (např. jako je v 1000 - 100 továrních katalozích) by bylo bývalo lepší, ale jak už tu padlo: "its too late.."
skoda-virt.cz/cz/.../5534 4-4ocko-na-emko-kto-vie-po radit?gotopost=9...
Ale funguje to i na prostý poklep i odkazu, co dal -> MATTESS:
Podrobnější členění (např. jako je v 1000 - 100 továrních katalozích) by bylo bývalo lepší, ale jak už tu padlo: "its too late.."
-> MATTESS: OK dík, zkoušel jsem to téma najít ale nepovedlo se. Abych pravdu řekl tak to začíná být nepřehledný. Na jiných webech je při zakládání vlákna kromě nadpisu dané políčko kde se vybere přednastavený název čeho se to týká, např. Světla, Brzdy, Spojka, Skla, atd. Aby se to dalo lépe hledat.
Zdravím, využívám toto vlákno protože se přibližuje mému dotazu. Zakladatel tohohle vlákna se ptal jak je složité dát čtyřoko do užovky což není problém protože čtyřoka se do užovky dělali v sériové výrobě. Mně by zajímalo co všechno budu potřebovat pro instalaci do eMka. Teoreticky mám představu ale ptám se abych se ujistil že jsem něco neopomněl, a jestli tu nemá někdo i zkušenosti z praxe.
-> isti: ťažko zistiť, ak prepípam konektory tak je funkčné, ale na to stačí aby bola v poriadku jedna linka, takže ukáže čas.
-> Westas: Len aby to nebolo zbytočná robota,fungujú na tom vlákná?
Dnes som zapojil to okno a naozaj, je tam dierka na káblik, pri motore je dierka na relé, a v prístrojovej doske je od svorkovnice k žiarovke natiahnutý káblik. Kto uvažuje nad vyhrievaným sklom tak odporúčam, vcelku jednoduchá záležitosť, okrem ťahania káblov popri pôvodnému zväzku popod príručný batožinový priestor, tam som si musel ľahnúť pod auto.
-> Westas: Tolko by som k tomu dodal že ten káblik nie je prinitovaný ale prišrobovaný

diky, poobezerám sa po tom
-> Westas - zrušená registrace 20.10.17 15:35:45: Originál z fabriky je na ľavom C-stĺpiku pod tapacírom prinitovaný kostriaci káblik dĺžky asi 5cm, viď. foto (lepšiu fotku som takto narýchlo nenašiel), koniec káblika je opatrený faston konektorom (dutinka) - na fotke zastrčené do otvoru v stĺpiku.
-> Westas: daj si dole tapacir a myslim ze by si to mal najst
Ahoj, neviete náhodou, kde je ukostren zadn vyhrievan okno? chystám sa ho pripojiť no neviem kam to kostriť, lebo poblíž nieje žiadny kostriaci bod, vŕtať kvôli tomu do karosrie by som nerád a zaujímalo by ma ako to vyriešili škodováci fabricky. Díky. :)
-> Sušenka: + výměna otočného přepínače za 5ti polohový

-> Radůz: ale je
-> VeTëV: neni :-)
-> Jirik: coz je voprc

-> Jirik: ajó na to sem zapomel

-> Majkl: + předělat kabeláž z dvouwoka na 4-woko.
vyhrivane okno spociva ve vymene okna, prisroubovani relatka a natazeni dratu, cca na hodinu (az tri - zalezi, jak se ti povede
)

vymena na 4oko obnasi je vymenu hrncu a svetlometu + masky, tzn prace na 5 minut
Potrebuji poradit zda je slozite na uzovku dat 4oke svetlomety a vyhrivane zadni sklo. A poku budete ochotni tak mi napiste co to obnasi. Diky vsem za rady
