skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
úprava seriového výfuku
18:32:40
28.01.2015
28.01.2015
skodoukolemsveta.cz
-> afro100 28.01.15 15:42:47: Hele na to už se historie neptá..:-).
15:42:47
28.01.2015
28.01.2015
afro100
-> skodoukolemsveta.cz: riesenie je sice osobne a na mieru (podla pouzitych dielov) do mojho auta, ale tiez som to obslehol ;)
00:04:12
28.01.2015
28.01.2015
skodoukolemsveta.cz
Vím že se to tam kroutilo nad sebou, tak jsem myslel, že možná použili nějaký takový podobný tlumič, ale nevím... Jinak chápu, že tohle řešení je jiné...(asi tvoje osobní...)
06:40:52
27.01.2015
27.01.2015
MOLSO
-> skodoukolemsveta.cz: tak to teda určite nemali.
23:55:56
26.01.2015
26.01.2015
skodoukolemsveta.cz
-> afro100 26.01.15 19:40:57: Jasně na tebe, díky za fotky i za upozornění.
Vzhledem k tomu, že mi jde spíše o tu "kulturu projevu", určitě si ho kdy vyrobím...
Z té R19 by to odpovídalo i tomu, že vlastně ty poslední Bendix modely Škodovky měli možná pod katalyzátorem něco podobného, když stříkačka byla taky z R19ky...
Vzhledem k tomu, že mi jde spíše o tu "kulturu projevu", určitě si ho kdy vyrobím...
Z té R19 by to odpovídalo i tomu, že vlastně ty poslední Bendix modely Škodovky měli možná pod katalyzátorem něco podobného, když stříkačka byla taky z R19ky...
20:15:36
26.01.2015
26.01.2015
Jirik_Tuňák1983
-> afro100 23.01.15 16:00:40: Jednou jsem četl v inzerátech, jak někdo prodával náhradní díly a společně s nimi i "vínovec". Chvíli jsme přemýšleli, k čemu by to na autě asi bylo a nakonec jsme zjistili, že to bude asi vlnovec.
19:38:35
26.01.2015
26.01.2015
afro100
-> skodoukolemsveta.cz: Neviem ci to bolo na mna s tou fotkou, ak hej, tak fotky vyfuku nejaké samozrejme este mam, aj ked vyfuk uz (ani auto na kt. bol) nevlastnim. Toto konkretne bol koncovy tlmic vyfuku + sa pouzili rozne vhodne ohnute casti potrubia a koncilo to nerezovou koncovkou
BTW. Pre lepsiu priehladnost v buducnosti, su tu take "tlacitka" na liste, hned pod menom(nickom) je napisane: " reagovat: [odkaz] [pouze nick]" pricom ked kliknes na "odkaz" alebo "pouze nick" tak to vlozi do prispevku bud odkaz na prispevok, na ktory reagujes, alebo meno(nick) cloveka na kt. reagujes. Neber to prosim, ze Ta chcem poucat, nie je to v zlom, len pre lepsiu priehladnost a orientaciu v texte ;)
K fotkam, v tej ciernej farbe to dost zkresluje a zakryva, ale dufam ze z toho uvidis co potrebujes..
BTW. Pre lepsiu priehladnost v buducnosti, su tu take "tlacitka" na liste, hned pod menom(nickom) je napisane: " reagovat: [odkaz] [pouze nick]" pricom ked kliknes na "odkaz" alebo "pouze nick" tak to vlozi do prispevku bud odkaz na prispevok, na ktory reagujes, alebo meno(nick) cloveka na kt. reagujes. Neber to prosim, ze Ta chcem poucat, nie je to v zlom, len pre lepsiu priehladnost a orientaciu v texte ;)
K fotkam, v tej ciernej farbe to dost zkresluje a zakryva, ale dufam ze z toho uvidis co potrebujes..
14:53:48
24.01.2015
24.01.2015
skodoukolemsveta.cz
To se mi docela líbí, asi udělám nějaký podobný, moc díky. Víceméně než něco vymýšlet, jakýkoliv moderní střed výfuku s použitím vlnovce a silentbloku, udělá auto asi tišší a rozhodně ne výkonově horší. Přiznám se, že více mě vadí vibrace a celková vnitřní hlučnost, než nějaký úžasný výkon. Mám doma ještě origo vůz Škoda 136 GL, tak ho tam asi aplikuji. Auto mi bez jakýchkoli úprav, jede "tachometrově" čistě 180, takže možná 160 normálně a to mi krásně stačí... Až se to někdy zničí, budu teprve čarovat s kanály v 50kw hlavě, písty 1,4 a podobnými úpravami...A myslím, že to stejně o mnoho více nepojede...
Nemáš prosím ještě nějakou fotku?
Díky, Ivan
Nemáš prosím ještě nějakou fotku?
Díky, Ivan
16:21:57
23.01.2015
23.01.2015
Sejki - zrušená registrace
-> afro100: jo tohle by slo, vyfuk neni pruchozi a ma prepazky...
16:00:40
23.01.2015
23.01.2015
afro100
-> skodoukolemsveta.cz: na rapidovi som mal robeny vyfuk, kvoli liatinovym zvodom z fa/fe, nemal som origo 135/136 rapidacke. Zvuk sa prilis nezmenil, bolo to oproti serii tichsie o 6dB. A motor rozhodne horsie nesiel. Zeby samotny vyfuk ale na inak neupravenom motore(daily car) nieco pridal som ani necakal.. Tlmic bol z benzinoveho renaulta 19 (obdoba tlmica fa/fe) privareny cez "vlnovec" a uchyteny cez silentblok. Neprenasali sa tolko rezonancie dovnutra auta.
11:58:28
23.01.2015
23.01.2015
Majklsto
-> skodoukolemsveta.cz: Díky. Použil som to do normálneho auta. Mal som také obdobie, ked s om s výfukmi vyslovene experimentoval a každý výkend som si na auto vyrobil iný výfuk, no postupne sa to susedom prestávalo páčit kôli hlučnosti a ja som hladal rozumný kompromis a tým bol práve stredový tlmiča Fa- Fe. Fotky bohužial nemám, bolo to tak 10 rokov dozadu.
23:16:57
18.01.2015
18.01.2015
skodoukolemsveta.cz
To si použil do normálního auta nebo na závody? Máš případně nějaké fotky?(mail skodoukolemsveta@centrum.
cz...).Mimochodem moc pěkné kilo..:-)!
13:41:51
18.01.2015
18.01.2015
Majklsto
-> skodoukolemsveta.cz: Ja som piužil ako tlmič na škodovke stredový diel s beznínovej felicie/ favorita. Málinko to bolo hlučnejšie ale subjektívne motor ožil.
18:44:34
17.01.2015
17.01.2015
castrol
-> sramot 17.01.15 17:20:48: mal si dat namiesto stredu ruru a na konec tlmic
17:28:58
17.01.2015
17.01.2015
skodoukolemsveta.cz
...zvuk byl docela slušnej, najel jsem s tím asi 400km než sehnal svářeče...:-)
17:26:56
17.01.2015
17.01.2015
skodoukolemsveta.cz
Jinak nejlepší zvuk to mělo teď před pár dny, udělal jsem po uklepání drobné ůpravy...
17:21:20
17.01.2015
17.01.2015
skodoukolemsveta.cz
Jinak máš samozřejmě naprostou pravdu, o tom žádná.
17:20:48
17.01.2015
17.01.2015
sramot
Dnes som prave nahodil vykuchany prvý diel vyfuku.koncovy diel je športový a nezda sa mi ze by to ani s tym zvukom niečo spravilo.dobry zvuk to malo vtedy ked som mal namiesto koncoveho dielu iba ruru a koncovku a prvy diell bol este orig.vsetky veci mi našťastie ostali ako pred tym keby bolo treba tak tam dam tie povodne veci
17:20:06
17.01.2015
17.01.2015
skodoukolemsveta.cz
Tak podvozek mám vypulírovanej, že bych tedy začal tím Turboagregátem, když o tom tak hezky píšeš..:-)?
17:04:39
17.01.2015
17.01.2015
Sejki - zrušená registrace
-> skodoukolemsveta.cz: pokud mas serii motor, nech tam serii vyfuk, pokud chces uz neco kupovat tak nekupuj otevreny at mas zpetny tlaky. Pokud budes stavet zavodni motor, vyfuk se musi udelat primo na motor, protoze co funguje na jednom motoru nefunguje na druhem... Zaklad je furt podvozek a brzdy. Na co vykon kdyz ho neukocirujes...
17:01:03
17.01.2015
17.01.2015
Sejki - zrušená registrace
-> sramot : jak? to ja nevim, tohle vi clovek co stavi vyfuky na motorove brzde :) obvykle otevreny vyfuk ubere na spodku a prida vrsek... svody by meli byt dostatecne dlouhe a jednotlive vetve musi byt stejne dlouhe... tohle je bohuzel alchymie. Turbomotor ma v tomto vyhodu ze za turbem je nejlepsi otevrena trubka az do zadu :)
16:46:51
17.01.2015
17.01.2015
skodoukolemsveta.cz
To vím, ale ať se vyjádří spíše nějaký odborník... Spoustu lidí si neuvědomuje, že třeba některými úpravami(svody přepážky apod) ztratí někdy "spodek", rozhodí si chod a tak různě...
Proto hledám pohled nějakého zkušenějšího škodovkáře...
Proto hledám pohled nějakého zkušenějšího škodovkáře...
16:40:02
17.01.2015
17.01.2015
sramot
-> Sejki: ako zmeni charakteristiku motoru?
16:17:48
17.01.2015
17.01.2015
skodoukolemsveta.cz
Resp. někdo nevymyslel něco lepšího...když už ho budu stejně po čase měnit...
16:16:29
17.01.2015
17.01.2015
skodoukolemsveta.cz
Vůbec ne, není mi 18...spíše kvůli lehce lepšímu výkonu, zvuk vůbec nepotřebuji, myslím ale, že se to tak trochu vzájemně vylučuje...
Spíše mě napadalo, jestli například při využití nějakých komponentů z novějších škodovek, nebylo dosaženo lepšího výsledku, případně i menších otřesů a pod?
Spíše mě napadalo, jestli například při využití nějakých komponentů z novějších škodovek, nebylo dosaženo lepšího výsledku, případně i menších otřesů a pod?
15:54:20
17.01.2015
17.01.2015
Sejki - zrušená registrace
-> skodoukolemsveta.cz: Cemu ti vadi original? Ze nema zvuk?
15:33:08
17.01.2015
17.01.2015
m8rinek
-> Sejki: jo?
15:29:44
17.01.2015
17.01.2015
skodoukolemsveta.cz
Takže raději, při normálním, či jen lehce upraveném motoru(265')originál, nebo...?
14:57:29
17.01.2015
17.01.2015
Sejki - zrušená registrace
-> skodoukolemsveta.cz: Tak jo ted vazne, vyfuk ti kone ani tak neprida jako ti hlavne zmeni charakteristiku motoru...
14:53:58
17.01.2015
17.01.2015
Sejki - zrušená registrace
-> stepan: jasny, nalepil jsem nad vyfuk "Ramus" a hned bylo o dalsich 5 koni vic :-D Je jasny ze to nic neprinese, ale zvuk to melo fakt decentni...
14:51:49
17.01.2015
17.01.2015
stepan
-> Sejki: A určitě to hodně zvýšilo výkon... Minimálně tak 10 koní bych to viděl.
14:50:25
17.01.2015
17.01.2015
Sejki - zrušená registrace
-> skodoukolemsveta.cz: Ja sem prijel za znamym a rikam co s origo vyfukem? Vzal dlouhou kulatinu asi o prumeru 2cm, narval ji do vyfuku, parkrat do toho trisknul kladivem aby prorazil prepazky a decentni zvuk byl hned na svete :)
14:45:03
17.01.2015
17.01.2015
skodoukolemsveta.cz
Tak jo, dobrá debata, ale je tu k doporučení na trhu nějaký výfuk,(nejlépe připomínající alespoň vzdáleně originál...), který alespoň krapet pomůže proti originálu výkonu, ovšem nevyplaší hned všechny sousedy, když nahodím koně...:-)? Případně kdo by mi takový za úplatu vyrobil?
Díky.
Díky.
15:35:17
15.12.2014
15.12.2014
marek.latr
-> Urbi: To je pravda, chtěl sem ale říct že né na každém dílu musí být homologace. Třeba já mám výfuk domácí výrobu a ani na stk nikdo nic neřek (je teda pravda že tvarově hodně připomíná origo). Ale příčnák se okecat asi nedá
14:54:09
15.12.2014
15.12.2014
Petr Urban
-> marek.latr: jenže každý tupoň policista si uvědmí už z tvaru že je tam to co tam patří, ale mít zrezavělý příčný výuk za autem, určitě ti nepomůže tvrzení že to přes rez nejde vidět, stejně by si k takovému jinému výfuku než sériovému měl mít u sebe papír, který PČR předložíš na vyžádání. Tento určitě nějak udělat půjde a na výfuk např. převařit či vyrazit homologaci ... ale to už se bavíme o dost postižitelné věci PČR a falšování.
01:17:42
14.12.2014
14.12.2014
marek.latr
Třeba na seriovym rezatym vejfuku stejně nejakou homologaci nikdy nikdo nenajde, pokud tam vubec nekdy byla.
20:15:57
03.05.2014
03.05.2014
dragon_cb_cz
-> 3000HP: Problém je, že na žádný takový ti nejspíš nikdo homologaci nedá
20:05:02
03.05.2014
03.05.2014
3000HP
Jasný, takže pokud je homologovaný, mít ho tam můžu a je jedno jestli bude za zadním čelem nebo přečuhuje přes obrys auta... dobře, díky :-)
15:23:43
03.05.2014
03.05.2014
Tomaso435
-> 3000HP: každý výrobek který lze na auto montovat musí mít homologaci. pokud ho nevyrábí firma, která výrobek má homologovanej, tak ho tam mít jistě nesmíš. homologace je vždy vyražená nebo nějak prolisovaná na vejfuku. ovšem pokud si tam vevaříš nějakej kus normálního vejfuku kde homologace je, nikdo to asi řešit nebude.... hotovo tvá máňa....
14:01:44
03.05.2014
03.05.2014
3000HP
Mohl bych se zeptat, jak to teda s tím příčňákem je? je povolený nebo ho na šáde dát nesmím, popřípadě jak to je v zákoně? dík :-)
17:48:59
11.02.2013
11.02.2013
ochoda
-> Exon: mel sem pricnak schovanej za naraznikem, za celem a dys me staveli svestky tak jediny co se mu nelibilo tak ze nemam plastove kridylko na zadni kapote jinak ten vejfuk rval docela dost :D
17:41:46
11.02.2013
11.02.2013
m8rinek
-> sep: Ano to je on, trubky končí kousek pod pláštěm, jen je tam k nim přilepená výztuha, kterou jsem musel oželet. Konstrukce je je jednoduší, dvě trubky do jedný komory, přepážka, druhá komora a do výstupní trubky. Trubky co jsem tam dával jsou taky o mnoho silnější než origo, jsou z venku stočený, aby se vůbec vešly...
15:49:57
11.02.2013
11.02.2013
Maťulo
-> Exon: kludne aj z 8V fabie...
15:38:10
11.02.2013
11.02.2013
Exon
Ok díky tak to budu muset ještě sehnat svody z 742.135/6 nebo udělat svody od hlavy...
15:35:40
11.02.2013
11.02.2013
Maťulo
-> Exon: priruba co ide na hlavu je rovnaka, priruba na vyfuk je u 742ky pri horizontalnom pohlade vodorovne a u 781 je pod uhlom...
15:34:54
11.02.2013
11.02.2013
matoo
-> Exon: iny sklon, su natocene viac dopredu
15:31:20
11.02.2013
11.02.2013
Exon
Zdravím mám dotaz ohledně svodů z favorita jsou výfukové svody z favorita oproti výfukovým z 742.135/6 rozdílné pouze v tom uchycení pro výfuk nebo mají nejaký jiný sklon? Díky
11:05:56
11.02.2013
11.02.2013
sep
-> m8rinek: :to je ten upraveny ronelt?Přívodní trubka končí na úrovni pláště?Klasický origo slepice lauf má trubky vedené hluboko do tlumiče,tam by ta úprava byla náročnější,rozpárání pláště,přetrubkování,komp
letace....to už je lepší rovnou udělat nový:-) ale jinak tohle vypadá pěkně,ty trubky co tam cpou v roneltu jsou sice nesmrtelné ale rozměr nic moc..