-> saSaT: tak ale stovkova prevodovka ma tensi ten hlinik na prirube kde to drzi to zas miesas jabka z hruskami
kedze si mal origo blok, tak tam boli stefty k origo prevodovke ...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
výměna motoru..
prohledat
15 příspěvků (zobrazeno 1 až 15) od 16.05.2003 do 03.03.2011, založil/a
Dvojřádkový bloky mají horní dva štefty 10, jednořádkový mají štefty 8
-> afro100: to je divný...já když sem stavěl stofku, tak sem dával 5q a 120ku v bloku origo stofkovým a štefty pasovaly, jen byly kratší...dával sem delší z jinýho motoru...tak teda nevím
-> saSaT: dlhsie nie ale hrubsie
-> pulin: se šroubama/šteftama by problém být neměl...jenom stovka měla asi kratší štefty...novější motory(nevím přesně kdy se to lámalo) měly delší štefty a delší díru na převodovce na ně...doufám že sem to napsal správně

-> minno: no bude se teprv vyndávat ten motor z auta kompletního tak ja ho vezmu aji s převodovkou tak teda akorát na té hřídely vyměním ty ložiska co jsou na tamte převodovce lamelu a mělo by to fungovat ok ? jinak šrouby jako že převrtat tak to myslíš ok ?
-> pulin: no záleží na tom, či ten motor 130 máš aj s komplet spojkou, alebo nie. Ak je ten motor aj so spojkou, vymeň akurát preventívne lamelu a šup motor do kila. Musíš si ale dať pozor na spojkové ložisko (aj s celou vypínacou páčkou) a vypínaciu tyčku spojky. Musíš použiť ložisko s páčkou a tyčkou tie, čo patria k tanierovej spojke 190 mm. Teda ak predpokladáme, že na tom 130 motore je sériová spojka a nebola už niekedy menená napríklad za starší typ aj so zotrvákom.
A možno ti nebudú sedieť štefty z motora do prevodovky.
A možno ti nebudú sedieť štefty z motora do prevodovky.
-> pulin: Pri 130 motore nemusíš robiť žiadne zmeny.. spojka by tam už mala byť 190 tka..
Zdravím chlapy at nezkladam nové tema mám dotaz v kilu mám serii motor a chci dát 130tkový jaké tam jsou změny jakou použít spojku 180 nebo 190 ? měl jsem to před tim v starém kilu 4 kvalt a 130 upravený motor a jelo to hodně pěkně tak bych to chtěl zase zkusit:-) na co se mám ještě připravit? diky moc za radu :-
me to vyslo na 200 komplet (sundaval sem ji z motoru sam, takze sem si moh vybrat). Hlavne musi bejt 19 derova, uzovku mely 18 der a hlubokou vanu (pekne hnusnou)
a cca ceny? Vana, sací koš.
A problem origos Fa vany je ten ze diky jinak naklonenymu motoru na rovine nevypustis vsechen olej. Pak je taky hlubsi a hnusnejsi nez hlinikova
2gear: Pasuje tam hlinikova 19 derova z Mka. Problem je ten ze musis vymenit i saci kos.
Někde jsem čet něco o problémech van. Mám tam nechat origo Fa vanu, nebo tam dát jinou a jakou (která tam pasuje)? A co je tam za problém.
Táákže mne v sobotu a v neděli čeká výměna motoru, pro vás naprostá pohoda, ale pro mne je to poprve. Mám rapida a bylo v něm fávo a pude tam fávo po GO.Na co se mám připravit, jaké jsou problémy, na co mohu narazit atd.? Připravte mne na raději na vše, jinak čekejte mé telefonáty o pomoc. Jóó a můžete mi když tak poslat svá tel .čísla na můj mail .
