motocyklové karbecy ve favoritu, felicii

prohledat
35 příspěvků (zobrazeno 1 až 35) od 26.06.2017 do 08.08.2017, založil/a mira76
řadit dle data
20:06:14
08.08.2017
mira76
hezky to tahá od spodu, vrch je mrtvý(špatné trysky), spatný, malý filtrbox a vložka filtru vzduchu, malý filtrbox za karbecama, každopádně je to v Bystřici u jednoho mechanika....
Už jsem neměl trpělivost a ani čas....
22:09:47
31.07.2017
Čokin
-> mira76: No a jak to tedy jede? Zajímá mě průběh od 4000 ot. S tak krátkým sáním by mě ten vrch docela zajímal.
Budeš to měřit na lambdu?
16:52:00
29.07.2017
mira76
Vyřešeno!!!!!

už po ohřátí motor netarokuje, sice je to bohaté (cítím štiplavý kouř z výfuku)a šroub bohatosti směsy je jen o 1/4 otáčku povolený, ale chytá bez sytiče, studené, teplé- na brnka.
Po ohřátí v pohodě.

Stačilo rozpojit hadice od odvzdušnění plovák. komor karbeců a přepadovky z nádrže(vratka do nádrže) taková blbost a co to udělá.
Jen nevím co na to dat, vratku do nádrže asi zaslepit a odvzduš. plovákovek z motokarbeců ???
upraveno 1x, naposled 29.07.2017 21:48:22
07:42:34
18.07.2017
Jumbo
-> mira76: Tak použij jenom půlku sání topení na straně řidiče, stranu spolujezdce zaslep a udělej sání vzduchu tudy. Můžeš pak posunout karbece na místo toho černého válce, čímž je dostaneš dál od hlavy a zároveň budeš mít jednodušší a přímou cestu vzduchu do karbece.
18:56:17
17.07.2017
Čokin
-> mira76: Tak vymysli topení jinak, já Fáčko nemám, tak nevím jak to tam vypadá a co by šlo a nešlo. Jen se Tě ptám jestli jsi se nějak pohnul, tak na mě hned neber hůl.

Možné varianty:

- odstranit topení
- přemístit topení
- změnit směr sání a filtru
- vzdát tuto koncepci a vrátit se k Lekru
upraveno 1x, naposled 17.07.2017 18:56:53
18:07:33
17.07.2017
castrol
-> Tomaso435: 1
16:51:16
17.07.2017
Bery
-> Tomaso435: pověst nelhala5
Připomíná mi to darbujana a pandrholu... co tak lidí zadarmo poradi .. .teplý obklady, studený obklady...
upraveno 1x, naposled 17.07.2017 17:28:21
16:12:39
17.07.2017
Tomaso435
3 3 3 mrdat na něj, se divim že se tu ještě někdo angažuje s takovým mamlasem.
06:18:16
17.07.2017
mira76
když si tak chytrý tak poraď, bez toho aby se vyhodilo topení to nejde........
15:37:57
10.07.2017
Čokin
-> mira76: Už jsi vymyslel to delší sání?
14:25:16
07.07.2017
mira76
měřil jsem tlak tlakoměrem jehož stupnice začíná na 0,1baru, ručička byla pořád na nule, čerpadlo má dost práce to vytáhnout z nádrže a tak tlak bude zanedbatelný, zvedl jsem hadici od čerpadla do výše 0,5m nad karbece a benzín přestal téct, taky po napojení karbeců na benzín. hadici a zapnutí paliv.čerpadla přepadovou hadicí neteče nic, tzn. že jehl. ventily těsní a nedojde k přeplavení plovák.komor.
12:52:18
07.07.2017
MVM
12:51:11
07.07.2017
Vrba
17ky na upravený motor? Zkus nastudovat,co to číslo znamená.
21:20:03
05.07.2017
mira76
Palivová pumpa :
NÍZKOTLAKÉ PALIVOVÉ ČERPADLO FACETTE POSI-FLOW 0.1- 0.28 BAR, takže přetlak by v těch karbecích neměl být.
21:14:56
05.07.2017
mira76
Palubka...
zvětšit motocyklové karbecy ve favoritu, felicii - obrázek od mira76 vložen 05.07.2017 21:14:56
21:14:24
05.07.2017
mira76
ze předu
zvětšit motocyklové karbecy ve favoritu, felicii - obrázek od mira76 vložen 05.07.2017 21:14:24
21:13:54
05.07.2017
mira76
...tak jsem vyzkoušel a zase nejede, vyměnil jsem svíčky za obyčejné 17ctky od brisku a nic, asi to necháme odborníkům, aspoň jsem se pokochal pohledem na popelnici, prostě studené chytne na brnka, teplé nechce chytat(v nízkých tarokuje) zajímavé že šroubky bohatostu směsy jsou už jen na 1/2 otáčky....
Pár obrázků- po nanesení vosku to trochu prokouklo....
Škoda že motor stávkuje..........
zvětšit motocyklové karbecy ve favoritu, felicii - obrázek od mira76 vložen 05.07.2017 21:13:54
15:19:32
28.06.2017
mira76
zkusím, ale jestli jak říkal p.Chovanec že směs pulsuje v nízkých otáčkách a přitom si i několikrát trochu nasaje z volnoběžné trysky tak je dávání jehly níž na nic, navíc u tohoto karburátoru nemá jehla zářezy ale má jen jednu pozici ve které ji drží podložka.
13:57:57
28.06.2017
Motomaniak
co zkusit dát jehlu dolů, taky se mi to v nízkých otáčkách dusilo a bylo to bohaté, snížení jehly to vyřěšilo.
12:19:56
28.06.2017
mira76
plyn je až poslední možnost, až to bude fungovat na benzín a musí jít před karbece(co nejblíž k sacímu ventilu), kdyby byl za karbecama tak by mě ty karbece zničil.

Delší sací trubky to vím taky, ale jak to tam dat, teď to má 10cm, a vidím že je to málo....

V zimě jezdit bez topení se mě nechce....
09:38:29
28.06.2017
Čokin
-> mira76: Galanka je taky 15ka a sání ma podstatně delší.

Bud menší karbce nebo delší sání jiná možnost dle me není. Otázka co pak ještě ten plyn.
09:33:09
28.06.2017
Vrba
-> mira76: tak dej dlouhe sani a treba to s tim prumerem taky odladíš. Komu neni rady,tomu neni pomoci,..
08:09:23
28.06.2017
Qatro
-> mira76: No já měl na 1.4 difuzor 40mm a samotné sání mělo 17cm, vačka Chovanec 278/270 a bylo to krátké.
07:54:06
28.06.2017
darklord
Vidim dobre motokarbece a LPG? 40 9
06:50:33
28.06.2017
mira76
nechápu proč jsem to přehnal s velikostí karbeců, z motocyklu honda blackbird používají karburátory i na menší objem než 1550ccm a funguje jim to dobře.
skoda-virt.cz/cz/.../1134 1-galanka-skoda-136-gl-6-t uzex
Naprosto v pohodě i nižší objem motoru....
Ještě nějaký jiný navrh?
05:59:16
28.06.2017
Vrba
-> mira76: jsi to spise prehnal s velikostí karbecu,asi bude problēm to nejak zregulovat
05:46:54
28.06.2017
mira76
u vstupu do hlavy to má 33mm, průměr trubky u topení je 100mm, takže tak akorát aby bylo dostatek vzduchu pro karbece s pr. dif.42mm, menší průměr trubky než 100mm by mohl zase omezit sání, při demontáži jen tak tak obejdu pevnostní výstuhu mezi tlumiči, od tělesa topení ze to tak 2cm....
Chovanec mie říkal že při nízkých otáčkách kdy už ta jeho vačka nefunguje(myslím že mám vačku 265/278st) tj. pod 2 tis.ot./min prostě sací ventil zavře a směs nse jestě několikrát odrazí od klapek a sacího ventilu(pulzuje) a přitom si nasaje benzínku... pak je to bohaté a tarokuje to a černě dýmí.
U delšího sacího potrubí by se ta směs odrazila třeba jenom jednou...prostě méně-krát a nedělalo by to.
Proto hledám někoho kdo to má takto upravené a ponechané topení, tzn. má tak krátké sací trubky.
Motor na tak velké difuzory má, je to 1550tka.
22:55:45
27.06.2017
Čokin
-> mira76: To je fakt krátké, já mám délku trubek 18 cm na 34 mm difuzory. Kolik to má difi ?

Toho místa tam fakt není, zlatá škodovka. To je tak na sání přes hlavu, otázka kolik je místa na výšku. Ten filtr box vypadá docela komplikovaně a žere místo.
upraveno 1x, naposled 27.06.2017 22:58:32
21:58:55
27.06.2017
mira76
ještě jedna fotka- detailnější
zvětšit motocyklové karbecy ve favoritu, felicii - obrázek od mira76 vložen 27.06.2017 21:58:55
21:48:57
27.06.2017
mira76
fotka sání a motoru
zvětšit motocyklové karbecy ve favoritu, felicii - obrázek od mira76 vložen 27.06.2017 21:48:57
21:46:43
27.06.2017
mira76
tak jak jsem myslém-krátké potrubí a velká průměr dobré pro vysoké otáčky v kombinaci s velmi ostrou vačkou, dlouhé potrubí a malý průměr dobré pro toč.moment, a moje potrubí asi moc krátké.... ale jak tam dostat delší potrubí a nechat tam i topení????
21:43:24
27.06.2017
mira76
Věčně po zahřátí a po tarokování uchcané svíčky, motor sám zdechne, že ten ignitech mě hodně pomůže, ale p. Jandák vidí spíš problém v délce sacích trubek, stejně tak mr. Chovanec....(kurva práca)...
Fotky sem nedostanu, mám je moch velké, mají moc KB a ja su na to dřevo...
21:40:41
27.06.2017
mira76
do 2 tis. furt černý kouř a tarokuje, pak jede hezky, točí jako steklý.
Rada od pana z Cimbu:Jandáka: potřebuji silnější zapalování a také delší sací trubky.
Mám nízkotlakou facetku.
Žere to už normálné kolem 8mi litrů, ale prostě ten spodek je mrtvý, když není zahřáté tak to střílí do sání...prostě už jsou šrouby směsy stažené jen na 1/2 otáčky a furt černý kouř a tarokuje....
21:16:26
27.06.2017
Čokin
Mě neříkej, že se Ti to tam nevejde? Jak to máš prosímtě dlouhé a jak máš řešený filtr? Možná by pomohla i fotka..... U Fáčka by stálo za to, zatočit filtr nahoru a upravit kapotu (mírně). Dej foto at jsme moudřejší!

Jak jsi dopadl s tou pumpou, dal jsi tu Facetku? Funguje to ?
upraveno 1x, naposled 27.06.2017 21:17:23
20:23:04
26.06.2017
mira76
Prosím majitele vozů š. favorit a felicia kteří mají motokarburátory namontované na motoru a mají funkční topení (radiátor není odstraněn) aby se ozvali.
Jedná se mi o délku sacího potrubí k motokarbecům.
Prosím jestli někoho takového znáte pomozte a dejte mi na něj kontakt.
Děkuji.
Extreme Tyres