odladění karburátorů keihin 1100x na favoritu

prohledat
6 příspěvků (zobrazeno 1 až 6) od 06.02.2017 do 10.02.2017, založil/a mira76
řadit dle data
08:51:22
10.02.2017
mira76
tak že by to zlobil regulátor tlaku???
No zatím uvidím, jsem na HL. trysce 175, a půjdu do 180tky...je to chudé.
Filtr. vložka zatím série a zadní část výfuku není přímý tlumič ale upravený tlumič z fel.1,9D.
08:37:58
10.02.2017
skodoukolemsveta.cz
-> mira76 06.02.17 22:11:14: Také bych se zaměřil nejprve na podávací čerpadlo. Zkus nejlépe najít přímo z nějaké motorky. Já mám klasický Pierburg se zvlášť regulátorem(najdeš ho na mých fotkách Galanky), který má regulační kolečko 1 až 5, myslím Speedpro nebo tak něco, je na něm napsáno Made in USA a už skoro od nova blbne, auto mi z ničeho nic občas chcíplo.
Zjistil jsem, že regulátor sám od sebe zastavuje dodávku paliva! Podložil jsem pod regulační kolečko několik gumiček do vlasů a ejhle, už to jede furt..:-). Každopádně si myslím, že je nesmysl palivo nejprve tlačit moc abych ho pak zase omezoval a děsil se, co udělá příště omezovač.
Jinak spotřeba tak za 8litrů a to po dálnici nejezdím úplně tak jak bych měl...
Natankoval jsem v Praze plnou, ujel večer po městě asi tak 20km a na druhý den dojel do Žiliny, kde auto zdechlo(zkoušel jsem to s kanystrem připraveným)... Se silnějším motorem jedeš na půl plynu, takže to neznamená, že auto musí hned nějak moc žrát, spíše když ho dobře optimalizuješ žere pak stejně jako předtím +-.
12:46:10
07.02.2017
Motomaniak
-> mira76: Taky by jsem se zaměřil na přeplavování. Mám karbce z hondy CBR 900 a tam i při tlaku do 0,4 baru to jehla plováku neudržela. S tím bude souviset i ta spotřeba, já jsem schopen jet s lehkou nohou bez problémů za 6 litrů. Nasaď na výpusť plovákovky průhlednou hadičku, ohni ji nahoru, povol šroubek a sleduj jestli hladina stoupá příliš vysoko. A Hlavní tryska mi přijde taky ještě málo. Já s 1.3 skončil na 190, aby byla rozumná směs.
22:11:14
06.02.2017
mira76
normální ze standart.favorita z karburátoru r.v. 90., z omezovačem tlaku na stupnici 2,5.
21:05:41
06.02.2017
MOLSO
ake palivove cerpadlo pouzivas ? pravdepodobne sa ti preplavuju karburatory
17:55:18
06.02.2017
mira76
podělím se s vámi chlapy.

specifikace motoru:
1550ccm 78x79,5mm
Vačka chovanec 265/278
výfuk 4-1 (38mm) dále 50mm, 2 absorb.tlumiče
KP 11:1
Karb. kehin 42mm, honda blackbrd
zatím klasický rozdělovač
za karbeci trubka pr. 90mm přecházející do husího krku a do filtrboxu husí krk a f.box je z felicie


Nevím proč mě to chcípá:
přijedu s tím dom, blble si 2 minuty při 1000ot/min a pak začnou klesat otáčky až to chcípne.Je jedno jestli nastavíte volnoběh na 1000 nebo 1500ot/min, prostě to po nějaké době chcípne...


Měl jsem sérii osazení trysek:
1)40 standart výška jehly a 142
2)40 standart výška jehly a 163
3)šel jsem do 45 2 podložky pod jehlou a 170

Teď to jede nejlepší, ale pořád to není ono, cítím že to chce ještě větší hl. trysku....
Spodní pásmo otáček: od 2 tis. docela jede zato horní, přechody s lehkou dírou 3-4 a pak lehce poleví v tahu 4-5, dál jsem nezkoušel protože motor má naj. jen pár set km.

Přechody i v dolním pásmu nejsou na jedničku, ale dá se s tím jezdit.
I když jízdu si asi začnu pořádně rozmýšlet...spotřeba (i když jezdím do 3 tis.) je kolem 10l/100km vervy 100.

V tom prvním případě že to chcípa bych potřeboval poradit proč, v tom odladění budu muset bojovat asi sám.

A ještě detail, když vypnu zapalování tak otáčkoměr spadne a zase vyletí do 5 tis a znova spadne, do ted nevím proč.....
Extreme Tyres