Hydraulická ručka (nefunguje)

prohledat
55 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 06.07.2016 do 06.01.2017, založil/a doog15
řadit dle data
12:58:33
06.01.2017
Jarda
-> vhml 06.01.17 11:18:56: jj, jasne... :))) tak me by se spis nekdy hodilo to EDS4
11:18:56
06.01.2017
vhml
-> Jarda 06.01.17 11:14:05: budeš do Rapida dodělávat ABS abys pak měl co vypínat? 3 3 3
11:14:05
06.01.2017
Jarda
mit okruhy predek a zadek zvlas, jak to ma Š1000 -Š125 je dle me pekne o hubu, ale jak to ma Š130 a rapid se mi libi, ale jak to udelat pro to EDS? jedine prekopat do krize? asi u rapida to jina moznost nebude, ale, co u nivy?, ktera ma velmi podobne zapojeni brzd jako rapid? tam me napada jedine udelat predek a zadek... nebude to krok zpet?, ale pres ABS by na predku bylo kazde kolo zvlast a zadek bych nechal dohromady, tam je kostka uprostred zadni napravy...
Nove nivy uz maji myslim kriz :/
12:41:51
19.10.2016
Jarda
-> darklord: jj, jasne, kdyz nad tim uvazuju, tak u toho rapida to je naprosta blbost, co jsem napsal... (EDS musi mit kazde pohanene kolo zvlast) u toho druheho bych to aplikoval na predek, takze teoreticky, treba ty dva okruhy by sly spojit
upraveno 1x, naposled 19.10.2016 12:47:56
11:47:30
19.10.2016
darklord
-> Jarda: koncern ma nezaujima, takze tam neviem povedat. bmw vzhladom na to ze ma zadne nahony, tak abs davalo len trojkanalove. stvorkanalove malo zmysel az spolu s kontrolou trakcie kedze medzi zadnymi kolesami bol vzdy diferak a selektivne brzdenie kolies by nemalo zmysel pokial by sa neznizoval aj vykon motoru
upraveno 1x, naposled 19.10.2016 11:49:20
08:54:08
19.10.2016
Jarda
-> darklord 18.10.16 13:30:34: a jak je to u koncernu? tam jdou dozadu vzdy 2 trubky (to je jen kvuli zapojeni do krize), kdyby se mi to podarilo vyresit s jednou trubkou, tak by to bylo super... (rapid i xxxx)
22:10:17
18.10.2016
czechino
-> darklord: no ja mam furt za to ze to je zavzdusnene, ale on tam bude davat dalsi dva brzdice zvlast na hydru.
13:31:35
18.10.2016
darklord
-> czechino: abs to isto nedela, bude spatny valcek na rucke alebo zadne brzdy
13:30:34
18.10.2016
darklord
-> Jarda: normalne 3 kanalove abs, co sa ti na tom nezda? 4 kanalove davali az v sucinnosti s asc+t
13:23:04
18.10.2016
Lamac
Skôr tak že tohoho nejaký rádobyexpert už zasahoval,dozadu natiahol iba jednu trubku aj s ručkou,a abs iba odpojil...
21:47:02
17.10.2016
Jarda
-> czechino: jak tam muze byt ABS, kdyz jde dozadu jedna trubka? takze to prerusuje cely zadek najednou, k tomu zadku uz naq predku predpokladam nic napojene neni...
15:10:28
16.10.2016
czechino
Zdarec, kamos ma 36 na drifty a ted resi zapojeni hydry, auto ma abs ktere je odstiple, ovsem kostka tam furt je. Rucka je zapojena klasicky do okruhu, jelikoz bmw ma dozadu jednu trubku a vzadu kostku na rozdeleni. Problem je ze se ovzdusnilo a kdyz se zatahne, tak je tvrda, ale zacne se propadat a nebrzdi. Me napada ze muze byt spatny valecek, nebo spatne ovzdusnino?
Pak jestli to nedela abs?
Dik.
09:07:33
13.10.2016
Jarda
-> Lamac: tak mam uz sehnanou na ktere to je opravdu napsano... z octavy4
15:37:26
12.10.2016
Lamac
Ano,iba ABS,pak by tam ešte písalo /ASR,alebo EDS,alebo ESP.Ako napr tu: www.abssteuergeraet.com/e n/ABS-EDS-Unit-1J0614217C- 1J0-907-379-H-10020401434- Ate-10-0949-0341-3.html
15:13:05
12.10.2016
Jarda
-> Lamac: opravdu ta z inzu je ciste ABS?, ja tam vidim cerpadlo, ale kod nesedi, jsem si spletl C a J
15:03:50
12.10.2016
Lamac
Asi nie,pokiaľ nebude zapojený,tak to bude vyhadzovať chybu a pravdepodobne nebude fungovať-má to byť napojené na rj motora.Kedže existujú jednotky
ABS,
ABS+EDS,
ABS+EDS+ASR,
ABS+EDS+ASR+ESP,
možno by stálo za to vyskúšať nakodovať jednotku ABS+ASR iba na kod pre jednotku ABS+EDS.Pokiaľ je však chyba v systéme abs,nepôjde ani to ostatné,opačne to zvyčajne funguje.Jednotka z inzerátu je čisto ABS
upraveno 1x, naposled 12.10.2016 15:04:56
08:46:13
12.10.2016
Jarda
-> Lamac: jednotka ASR bez pripojeneho elektronickeho plynu by fungovala jen jako EDS? predpokladam, ze ne, ze by to hodilo chybu a byla by vyrazena...
www.sbazar.cz/krulabohdan /.../18671171-jednotka-abs -na
09:42:23
23.08.2016
Jarda
-> StepaNoFUN 23.08.16 09:13:14: aha, skoda z toho jsem mel strach... takze to jedine nejak spachat cele
vychazel jsem z toho, ze u peugeota 405 kontrolka chyby ABS svitila a ABS normalne fungovalo
09:13:14
23.08.2016
StepaNoFUN
-> Jarda: Jak to hodí jakoukoli chybu, nebude to fungovat vůbec. I chyba způsobená slabou baterkou vyřadí jednotku, rozsvítí se kontrolka a do smazání (nebo myslím 30 startů bez závdy) to nepracuje.
A každopádně to porovnává všechny 4 kola a ne jen 2.
08:59:22
23.08.2016
Jarda
jeste me napadlo, co to u rapida udelat jen na zadek? fungovalo by to? ze to bude hazet chybu je jasne, bylo by to spis teda jen jako zapinatelne EDS, protoze ABS jen zadek by bylo asi divne... (resp. jak by se to chovalo?) videl bych to trubku od valce, co jde dozadu rozdvojit na oba vstupy do jednotky a puvodni predek napojit na 2 zadni kola a puvodni zadek zaslepit...
Je to blbost nebo by to mohlo fungovat?
13:20:53
20.08.2016
Lamac
Rovnaká jednotka s eds sa používala ešte do golfa iv a octavii.V golfe to mám,takisto iba abs+eds,a sťažovať sa nemôžem,najmä na poloklzkej,no nie úplne zladovatelej ceste a na vyjazdených koľajach v snehu.Každopádne aby ti to fungovalo,musíš najprv sfunkčniť komplet systém abs,tj čidlá,kabeláže a spínač na brzdu,komunikáciu s rj motora to nepotrebuje-prepojené to síce cez can bus je-ale len kvôli diagnostike.Rýchlosť na vypnutie eds (tužím že 40km/h,resp80km/h u štvorkolky) si vypočítava podľa otáčok kolies.Pre jednotlivé motorizácie je nutné meniť kodovanie- podľa kodu motora:
03604 ABS (1J0907379 D/G - MKB: AHW/AKQ/APE/AGP/AXP)
03504 ABS (1J0907379 P - MKB: AHW/AKQ/APE7AGP/AXP)
03504 ABS (MKB: AEH/AKL/APF/AGN/AGU/AQA/A RZ/APK/AQY/AGZ/ATN/AUS)
03304 ABS (MKB: AQM/AGR/ALH/AHF/ASV/AJM/A TD/AUY/ARL)
03304 ABS (MKB: Mexiko ALH/AHF)
03604 ABS/EDS (1J0907379 E/H - MKB: AHW/AKQ/APE/AGP/AXP)
03504 ABS/EDS (1J0907379 Q - MKB: AHW/AKQ/APE/AGP/AXP)
13504 ABS/EDS (MKB: AEH/AKL/APF/AGN/AGU/AQA/A RZ/APK/AQY/AGZ/AQP/ATN/AUS /AUE)
03304 ABS/EDS (MKB: AQM)
13304 ABS/EDS (MKB: AGR/ALH/AHF/ASV/AJM/ATD/A UY/ARL)
13504 ABS/EDS (MKB: Mexiko ALH/AHF)
13504 ABS/EDS (Haldex - J0907379 L/AA/AG - MKB: AGN/AGZ/AQP/AGR/AJM/ARL/A UE/ATD/AUY)
13404 ABS/EDS/ASR (1J0907379 R/J/AF - MKB: AGN/AGU/AQA/ARZ/AQP/AGR/A LH/AHF/ASV/AJM/ARL/AUE/AUY )
00214 ABS/EDS/ASR/ESP (Haldex)
00241 ABS/EDS/ASR/ESP (elektr. Gasbetätigung / 1J0907379)
00209 ABS/EDS/ASR/ESP (mech. Gasbetätigung / 1J0907379)
10753 ABS/EDS/ASR/ESP (1C0907379 - MKB: AHW/AKQ/APE/AGN/AXP)
10241 ABS/EDS/ASR/ESP (1C0907379 - MKB: AEH/AKL/APF/ATN/AUS/AWH)
18945 ABS/EDS/ASR/ESP (1C0907379 - MKB: AGU/AQA/ARZ/AQP/AGP/AQM/A GR/ALH/AHF/ASV/AJM/ARL/AUE /ATD/AUY)
18433 ABS/EDS/ASR/ESP (1C0907379 - MKB: APK/AQY/AGZ)
12:41:25
20.08.2016
StepaNoFUN
-> Jarda: Ona ta poháněná druhá náprava pomůže hodně i když to nemá špéru. Tak proto ten rozdíl. ;-)
12:37:41
20.08.2016
Jarda
-> StepaNoFUN: aha, tak to tam muzu dat klidne feldacke, to bych si nepomohl, kdyz to vezmu podle tveho kamarada, tak feldu 1.6 i nivu mam vlastne jen dvoukolku, tak proc niva v konfiguraci 1kolka (bez uzaverky) je schopna se s lehkym prohranutim rozjet tam, kde felda s EDS, tzn. dvoukolka se sice snazi, ale po par metrech to vzdavam, abych to nelikvidoval, protoze od brzd uz se pomalu kouri :) - namrzly kopec, ale jo urcite to prinosem je, u nivy bych to pouzival jen v nouzi a ABS by bylo dobre si zas zapnout z nejakeho bahniteho kopce treba, to potom jinak drzi smer...
-> StepaNoFUN 20.08.16 10:06:12: mel jsi pravdu, to cerpadlo tam je, jen pres tu splet neni videt, ale nasahal jsem ho :)
upraveno 1x, naposled 20.08.2016 14:57:05
12:17:56
20.08.2016
StepaNoFUN
-> Jarda: Ve 4 kole mám na 100% "jen" EDS (díky bohu za něj - ASR bych nechtěl - EDS sice není vypínatelný, ale nešahá do plynu což ASR ano). Ale funguje jen na předek (takže je to prakticky jak prohlásil kamarád "3kolka" - prostě předek se chová jako se špérou, zadek se přidá, ale ten EDS nemá).
12:05:12
20.08.2016
Jarda
-> MVM: a do te nivy by to vyslo urcite i levneji nez samosvory, protoze za jeden samosvor v Rychnovku u Jaromere chteji skoro 30 tis. kc, ale ze by to cerpadlo fungovalo na 4kola mi prijde dost nepravdepodobne..., takze tam to nacpat z jednickove octavy 4x4 a do rapida z feldy...
-> StepaNoFUN: Ty mas ve 4 kole urcite jen EDS? ASR, MSR ani EBV nemas?
11:54:03
20.08.2016
MVM
-> Jarda: Netvrdím že to nejde,ono za velkýho úsilí jde v podstatě všecko.
11:46:27
20.08.2016
Jarda
-> MVM: tak zasah do brzd to je dost velkej, v te elektrice nevidim az takovy problem, kdyz bych to cele vyndal z nejake feldy, nejvetsi problem vidim ve snimacich kolech, kdyz bych pouzil i feldacke snimace, tak doufam o prumer tech kol nepujde, ale o pocet pulzu, vychazim z toho, ze uhlova rychlost je porad stejna...
11:38:51
20.08.2016
MVM
-> Jarda: Z Feldy ne. Ale Bosch tyto systémy vyrábí unifikovaně a "pouze" dělá evoluce a novější verze. Ta připominka byla z důvodů takovýho že ABS jednotka je schopná fungovat samostatně. Potřebuješ jedině (ideálně) rozpis jednotlivých pinů,ale obávám se že udělat si vlastní svorkovnici,snímací kola,snímače a "naladit" - adaptovat to na jiný auto než bylo navrženo je v domácích podmínkách takřka hodně obtížná operace. Navíc obrovský zásah do brzdový soustavy.
11:18:55
20.08.2016
Jarda
vag mi u feldy pise toto....

super, takze to az tak nerealizovatelne neni...
-> StepaNoFUN: snimani otacek jasne... a v pumpe vidis jaky problem?
-> MVM: z feldy? a do jakeho auta? mohl bych se neldy stavit na konzultaci? :)

ja si jeste pohravam s myslenkou udelat to i do nivy, ale tam to bude problem na 4 kola :( (ve felde to urcite nebude pripraveny, aby to fungovalo i na zadni kola), jinak niva ma podobne zapojeni brzd jako 130 nebo rapid, vpredu je plovouci trojpistek na 2 okruhy - vrchni a spodni pistek je jeden okruh a prostredni pistky a zadek je druhy okruh, co se mi u nivy libi, ze pro oba okruhy ma oddelenou brzdovou kapalinu prepazkou v nadobce
zvětšit Hydraulická ručka (nefunguje) - obrázek od Jarda vložen 20.08.2016 11:18:55
upraveno 1x, naposled 20.08.2016 11:28:56
10:50:38
20.08.2016
StepaNoFUN
-> MVM: Tak jsem si to myslel správně. ;-)
10:42:00
20.08.2016
MVM
-> StepaNoFUN: ABS funguje samostatně. Ted jsem jedno dával do závodního auta.
10:06:12
20.08.2016
StepaNoFUN
-> Jarda: Čerpadlo je součástí jednotky ABS. ;-) Musí tam bejt, jinak by nefungovalo ani ABS. Ventil tlak, kterej jsi natlačil pedálem povolí, ale něco ho musí vyvinout zpátky, jinak by se Ti pedál propadal stále níž. A to něco je právě to čerpadlo. ;-) Myslím že i přes diagnostiku akčních členů lze to čerpadlo pustit.
Nenapadá mě, proč by k ABS/EDS byla potřeba jednotka motoru (u ASR jo, protože to snižuje výkon motoru aby to nehrabalo). Musel bych projít schémata, ale nejsem si vědomej toho, že by jednotka motoru pro feldu s ABS (ABS/EDS) byla jiná, než bez těhlech systémů a že by nějak komunikovaly.
Jako největší problém bych viděl vyřešit snímání otáček a pak pumpu.
08:36:51
20.08.2016
Jarda
Koukam, ze bych k tomu asi potreboval ŘJ motoru, otazka, jestli by stacilo, kdyz by byla jen napajena nebo by chtela i ridit motor. Druha moznost je pro me neakceptovatelna :(

www.skolahostivar.cz/Down loadPF/26.pdf
Zajimave, ze u moji feldy 1.6 s EDS nikde nevidim to cerpadlo, ale EDS mi funguje...
09:49:48
19.08.2016
Jarda
Vyuziju toto tema, kde nevime ani o jake auto se jedna...
Hydraulicka rucka me nijak nelaka, ikdyz jsem uvazoval o dvou - pro kazde kolo zvlast...

Napadlo me udelat na rapidu EDS a ABS z feldy, vpodstate by to chtelo jenom z dvouokruhovych brzd na predku udelat zapojeni do krize, predek feldy dat na zadek a poresit snimani....
Brzdovy valec predpokladam mohu k tomu pouzit rapidacky nebo ne? (ma oba okruhy rovnocenne?)
Felda s ABS a EDS nema na zadek omezovace, takze je tam stejny tlak a mohl bych pouzit zadek na predek?

Sice se mi moc nechce, kdyz mam nedavno meneny trubky, ale byl by to zajimavy pocin...

udelal bych to vypinatelne, protoze se s tim neda driftovat :)
20:39:45
08.07.2016
Trady
me spis zajima prave jake auto se resi, to do ted nevime :D a dale zda vzadu ma bubny, nebo kotouce... takhle varit z vody je na kokos... potom se da zapremyslet jak to vyhnat, ale dle toho nakresu budou prodlevy vzdy, treba mit hodne ostre samostavy
20:19:47
08.07.2016
Sejki - zrušená registrace
-> Trady: proc prasarna, tohle je bezne zapojeni... jak by si to chtel zapojit jinak kdyz mas dvouokruhove brzdy?
20:16:11
08.07.2016
Trady
docela me zarazi ze doted nenapsal jake ma auto, ze todle resi, na 742 se to resi zadnima 4p brzdici, toto se dvema valci apod.. celkem prasarna bych rekl :D nehlede na to, ze pokud by to bylo napojene jak ukauje takze znacna cast posunu valce rucky, vybiji ve vsech gumickach ve valcich a bal bych se pretlaceni gumicek, a jednoho krasneho nedobrzdeni klasickou brzdou, s krane pocakanou podlahou...
15:33:09
07.07.2016
ochoda
-> doog15: Já měl přívod horem, vývod bokem. Fungovat to fungovalo, ale nevim proč mi přišlo, že auto brzdí hůř. Nakonec sem to vyhodil.
23:21:42
06.07.2016
doog15
no díky za počtení , je to koukám kus od kusu jednomu to funguje tak druhému tak jednomu vůbec , tomu co měl přívod bokem a vývod horem to fungovalo asi nejlépe což je pro mě špatná zpráva , znamenalo by to překopat celej držák a pochybuji že se mi to na něj pak vejde , když mám dva , ale zas je spoustu fotek škodovek kde mají váleček posazený normálně přívod nahoru vývod do boku , navařený na origo ručce , taky je otázka jestli mám 100% odvzdušněno prý je to oser jako kráva ale po prolití litru brzdovky si myslím že snad odvzdušněný jsem , no ta ručka je hezká věc ale když funguje v tuhle chvíli mám chuť jí prohodit oknem dílny
22:51:55
06.07.2016
ochoda
-> doog15: Tam sem to možná psal blbě, ale mě to přívodem hore fungovalo. ...skoda-virt.cz/cz/.../1764 80-hydraulicka-rucna-brzda -1?gotopost=3463729#p34637 29 tady je o tom toho hodně
22:33:20
06.07.2016
doog15
vůle není prakticky žádná je to naštelované aby brala hned , ok pokusím se to předělat aby byl přívod vzhůru , jenže to problém stejně neřeší , protože jeden váleček je přívodem vzhůru a to kolo brzdí stejně jako to co má váleček obráceně , a i tak mi přijde že tlak proudění kapaliny bublinku stejně vyžene , a pokud mám přívod spodem tak spíš bublinka vylétne nahoru , než když je přívod nahoru a bublinka by měla cestovat dolu
22:04:45
06.07.2016
ochoda
-> doog15: hele vim že to tu kluci řešily a chce to váleček přívodem tušim nahoru, jinak je prostě neodvzdušní a pak to nemaká
21:33:47
06.07.2016
StepaNoFUN
-> doog15: Zapojení tak trochu zváštní. A dost zbytečně složitý. U 742 (jedná se o zadohrab, nebo o FA/FE? - podle zapojení spíše FA/FE) není stejnej účinek vrchní a spodní části válce... Pokud je to FA/FE, pak OK... ;-)
Ještě se zeptám - vůle ručky (krok než páka dosedne do válečků) je jaká? Musí tam bejt minimum, jinak nejdřív vymezuješ vůli (válečky popojedou ven) a až pak brzdíš...
upraveno 1x, naposled 06.07.2016 21:35:23
21:32:56
06.07.2016
Antony
-> doog15: takže neřešíš klasickou škodovku, ale favo a výše. Pak jasný, chápu, pak ale musíš odvzdušnit o tyto válce, abychom nezůstala bublina
21:23:30
06.07.2016
Sejki - zrušená registrace
-> Antony: protože chce mít dvouokruh ?
21:23:27
06.07.2016
doog15
dvouokruhové brzdy vyžadují dva válce
21:20:59
06.07.2016
Antony
-> doog15: zeptám se, proč tam máš dva válce? Připadá mi celej systém zbytečný složitej.
21:19:22
06.07.2016
doog15
no jeden je přívodem vzhůru a vývodem do strany a druhý , protože by se tam nevešel je přívodem dolu a vývodem do strany
21:13:02
06.07.2016
ochoda
-> doog15: Mě napadá, máš spojkový válečky na tom? Je docela podstatný jak je máš natočený.
21:09:09
06.07.2016
doog15
Jako na válečcích jsem neodvzdušňoval , šlapu normálně na pedál a odvzdušňuji vzadu , už sem prolil tak litr brzdovky tak snad to odvzdušněné je.
Extreme Tyres
pá 25. - ne 27.06. Celorepublikový sraz Favorit.. | pá 02. - ne 04.07. Přepychový Pohofest | další akce...