Tak jak to vypadá, bude něco nebo to "vyšumělo do ztracena" jako obvykle všechno..?
( -> Jura_Favorit 18.11.15 12:30:51: )
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Čti! tak po čem je hlad něco elňo Ńůňo na Š
11:12:11
06.03.2018
06.03.2018
Jura_Favorit
13:06:08
03.08.2016
03.08.2016
Pavell
Italské bubny jsem nechal stočit šikovným soustružníkem a je po kopání
12:20:49
03.08.2016
03.08.2016
castrol
-> minno: no zase neprehanajme na tema fela
12:15:55
03.08.2016
03.08.2016
minno
-> castrol: No ale felicia je už moderný voz, tam si ani nik neuvedomí, že to kotúče vzadu z výroby nemá mať :) Kdežte u Š120 sa udivujú už aj nad tým, že to má kotúče vpredu
15:46:33
02.08.2016
02.08.2016
castrol
-> J3STER: kotuce sa na stk ukecaju, aspon umna to preslo :)
13:04:33
02.08.2016
02.08.2016
minno
-> miguelias: Zapísať sa dá "všetko", ale rovnako aj "nič". Bez kamaráta na úrade vysoko nerentabilné. Iba ak pre fanatického šialenca :)
12:58:15
02.08.2016
02.08.2016
J3STER
-> miguelias: Tohle je už o známosti.
12:53:19
02.08.2016
02.08.2016
miguelias
-> J3STER: Nešlo by to zapsat ? když dokázali dát limuzínu ze škodovky na papíry.....
12:50:27
02.08.2016
02.08.2016
J3STER
-> minno: Nebo dát dozadu kotouče, ale to je pak problém s STK.
12:40:35
02.08.2016
02.08.2016
minno
-> MOLSO: tie čo predávam sú všetko 100%
-> J3STER: To skôr zainvestovať čas do rozpredaja Svet sa hádam nezrúti, keď prestaneme jazdiť škodovkami.
-> J3STER: To skôr zainvestovať čas do rozpredaja Svet sa hádam nezrúti, keď prestaneme jazdiť škodovkami.
12:38:11
02.08.2016
02.08.2016
J3STER
-> minno: Kdysi jsem na rapida dával nové italské bubny a kopalo to neskutečně. Určitě znáš ten kopec za Vyškovem když jedeš na sraz do ČR(např. : do Blanska). Jmenuje se Zouvalka. Tak jsem s kopajícími Italy Zouvalku párkrát sjel s intenzivním bržděním. A ejhle bubny přestaly kopat. Jediná šance je zainvestovat do výroby bubnů, nábojků, a hřídelí.
12:35:50
02.08.2016
02.08.2016
MOLSO
-> minno: takto tie origo veci nepredáš
09:20:10
02.08.2016
02.08.2016
minno
-> J3STER 02.08.16 08:34:49: No hurá, som rád, že nie som sám, čo s tým má nekonečné problémy. Už som nevedel, či som ja mentálne retardovaný, alebo je chyba v súčiastkách :) V poslednom období sa s nekvalitou dielov na naše staré škodovky stretávam pravidelne. Nový (originál) diel na škodovku nie je absolútne zárukou kvality, alebo aspoň funkčnosti. To aby človek nakúpil z každého dielu aspoň 5 párov, aby mu pri prípadnom servise aspoň jeden ks zapasoval. A preto na to pomaly ale isto asi hodím bobek.
Ad. zadné bubnové brzdy ala Š130. U mňa by som povedal, že hriadele aj náboje budú relatívne OK, ale mám problém s bubnami. Mám doma 3 páry bubnov, z toho jedny asi poľské alebo maďarské kupované nové pred 5 rokmi, aktuálne s 90 tis. km na hrbe - už kopú (ale dá sa s tým jazdiť). Kúpil som nové talianske - kopali neskutočne. Tak som vytiahol zo zásob nové originály - kopali. Jeden viac a druhý menej. Ten čo kopal viac, sa až tak brutálne zasekával o (jazdené) pakne, že s tým pomaly ani nešlo výjsť z garáže, také rany to dávalo. Dal som ich zrovnať známemu na sústruh a jeden z bubnov stále hádže veľa. Jeden osústružený bubon je na obidvoch stranách nápravy relatívne OK a ten druhý funguje na obidvoch stranách zle.
Takže buď bol aj tento sústružník pod vplyvom, alebo už neviem :-)
No a potom to auto vylaď :/
Mám doma aj nové náboje a hriadele na vlečku, ale ani sa ich tam nebudem pokúšať dávať, aby to nebolo ešte horšie :(
Ad. zadné bubnové brzdy ala Š130. U mňa by som povedal, že hriadele aj náboje budú relatívne OK, ale mám problém s bubnami. Mám doma 3 páry bubnov, z toho jedny asi poľské alebo maďarské kupované nové pred 5 rokmi, aktuálne s 90 tis. km na hrbe - už kopú (ale dá sa s tým jazdiť). Kúpil som nové talianske - kopali neskutočne. Tak som vytiahol zo zásob nové originály - kopali. Jeden viac a druhý menej. Ten čo kopal viac, sa až tak brutálne zasekával o (jazdené) pakne, že s tým pomaly ani nešlo výjsť z garáže, také rany to dávalo. Dal som ich zrovnať známemu na sústruh a jeden z bubnov stále hádže veľa. Jeden osústružený bubon je na obidvoch stranách nápravy relatívne OK a ten druhý funguje na obidvoch stranách zle.
Takže buď bol aj tento sústružník pod vplyvom, alebo už neviem :-)
No a potom to auto vylaď :/
Mám doma aj nové náboje a hriadele na vlečku, ale ani sa ich tam nebudem pokúšať dávať, aby to nebolo ešte horšie :(
09:00:52
02.08.2016
02.08.2016
J3STER
-> Antony: Jiné nábojky co mám doma jsou obrobené dobře. Největší průšvih je to že opravu do STK nestihnu. Teď přemýšlím jestli to má cenu riskovat peníze a pokusit se projít STK tak jako posledně s odřenýma ušima, a nebo spíš až to budu mít opravené. Takže se pokusím co nejdřív dát dohromady plánovanou vyztuženou vlečku.
08:45:42
02.08.2016
02.08.2016
Antony - zrušená registrace
-> J3STER: já ještě neviděl na předním náboji středící kroužek souměrně. Vždy byl ke straně. Jak odlitek upnul, tak to obrobil. .
08:34:49
02.08.2016
02.08.2016
J3STER
-> minno: Ať nasadím jakýkoli nový buben co mám doma brzdy kopou. Takže bubny by měly být OK. Kamarád Mil@n se se mnou svezl a řekl že budu mít ohnuté hřídele. Jinak jsem zjistil že soustružník musel být ožralý když obráběl nábojky. Jsou obrobené tak že nákružek pro buben má nesouměrnou tloušťku po obvodu při pohledu z čela. I střed díry pro hřídel je o cca 2-3 mm mimo. Nechápu jak takové zmetky mohli dát na auto.
08:11:54
08.07.2016
08.07.2016
skodoukolemsveta.cz
-> Bery 21.06.16 20:43:04: Rozlomený nikoliv ale zničený jsem zažil už několikrát a to při žádném závodním provozu, viz "Rapidka"...:-)
.
15:27:55
22.06.2016
22.06.2016
minno
-> J3STER 21.06.16 12:49:31: pociťuješ s tým nejaké problémy?
20:43:04
21.06.2016
21.06.2016
Bery
Naboje jsou u Sakyho nadelany asi 3pary,staci vyvrtat rozteč,tak mohu zaridit,ale rozlomeny unašeč kola je dost velká rarita. Hřídele praskají i když je k tomu třeba dost extrémní zacházení. V běžném provozu,nebo takovém lehčím sportovním vyžití to nepraskne
20:36:41
21.06.2016
21.06.2016
Bery
-> J3STER: kus 2400 od Kalmaru, měly by teď mít skladem,delala se nová varka
13:40:13
21.06.2016
21.06.2016
Antony - zrušená registrace
-> J3STER: to si myslím, že je technologický a tím pádem i finančně tak náročný, že je to utopie..
12:49:31
21.06.2016
21.06.2016
J3STER
A co takhle pevnější hřídele a náboje zadní nápravy škoda 130.
17:33:34
05.05.2016
05.05.2016
su.tech – nezodpovědný hajzlík
Tak zadáno do výroby - malá série ze které si něco nechám a 8 kusů odlitků origo a 8 kusů kombi bude k dispozici snad dle dohody během příštího týdne.
14:32:21
05.05.2016
05.05.2016
Eidy
-> Jirik_Tuňák1983: Já řešil to samé u replikových Beskydek tak, že jsem to nastavil a kloubek zakápnul vteřiňákem. Utažení kloubu originálním řešením způsobí jen roztržení nožičky. Není to asi ideální, ale funguje to.
13:41:40
05.05.2016
05.05.2016
Jirik_Tuňák1983
To se mi taky líbí. Určitě to bude držet líp než ten originál subtilní úchyt. Nebo máte nějaký tip jak vyřešit u původního úchytu lepší přídržnost pozice zrcátka v kloubku? Podle toho co jsem na to šmakal na autě, tak se to musí od 90 km/h sklápět, tedy aspoň u těch mých.
13:12:10
04.05.2016
04.05.2016
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Shatter: Nechám asi odlít origo stopky - pár kusů a hodím to do inzerce včetně těch kombi.
07:10:10
04.05.2016
04.05.2016
Shatter
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík 22.04.16 13:42:17: waaa, ja som kdesi raz splašil beskydy a bez spodku, nooo, také kombinované by mi bodli..
21:40:01
25.04.2016
25.04.2016
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> bnjaro - bnzima: Heh... zkus nieco nahodit cez sukrome zpravy.
11:16:50
23.04.2016
23.04.2016
bnjaro - bnzima
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík 22.04.16 13:42:17: a kolko by si chcel za tie kombinovane ?
13:42:17
22.04.2016
22.04.2016
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> J3STER 30.01.16 14:23:21: Kolik jich chceš? Hrubé dolitky mám doma asi 8 let.
Dokonce mám i odlitky kombinace Beskydkové hlavičky pro zrcátko a spodku klasického zrcátka - takže montuješ beskydku, ale do dveří neděláš žádné další díry protože spodek ti pasuje na origo....
A jestli ty odlívané origa nenajdu tak můžu nechat udělat...
Dokonce mám i odlitky kombinace Beskydkové hlavičky pro zrcátko a spodku klasického zrcátka - takže montuješ beskydku, ale do dveří neděláš žádné další díry protože spodek ti pasuje na origo....
A jestli ty odlívané origa nenajdu tak můžu nechat udělat...
13:25:08
22.04.2016
22.04.2016
minno
-> J3STER: bubny na vlečku sa krútia?
11:10:29
22.04.2016
22.04.2016
J3STER
-> djmaso: A co takhle výroba zesílených bubnů na vlečenou nápravu které by se nezkřivily, a dobře odváděly teplo pomocí žebrování po obvodu.
21:56:30
31.01.2016
31.01.2016
Milan 136
-> Bukaj: hodilo by se na novej štítek. Starý proužky to při demontáži vzdaly
21:24:50
31.01.2016
31.01.2016
m8rinek
-> Bukaj: dodej originály a není problém ;), nechám nakalkulovat cenu vč ohranění...
21:21:42
31.01.2016
31.01.2016
Bukaj
-> stepan: No, de facto ano, ale aby byl správně "vyselkej" a naohybanej...
21:11:53
31.01.2016
31.01.2016
stepan
-> Bukaj: To je jen proužek hliníkovýho plechu, ne?
21:07:12
31.01.2016
31.01.2016
Bukaj
-> m8rinek: No, milion asi netřeba - samozřejmě, že by z hlediska odbytu nejvíc záleželo na koncové ceně. Kdyby se Ti povedly a prodávals je za 50 Kč/pár, myslím, že bys odbyt měl...
20:48:25
31.01.2016
31.01.2016
m8rinek
-> Bukaj: Když mi zařídíš odbyt, tak jich nasekám klidně milion :)))
11:47:25
31.01.2016
31.01.2016
J3STER
-> djmaso: Výroba těla karburátoru SEDR z hliníku a ne ze zinkohliníkové slitiny jak je origo by šlo?
00:17:12
31.01.2016
31.01.2016
djmaso
mimochodem jde od nás do výroby na CNC - 4píst brzdič a komplet suchej karter - asi zatím to hlavní prsa s čerpadlem :)
21:58:24
30.01.2016
30.01.2016
Milan 136
-> Bukaj:
20:48:46
30.01.2016
30.01.2016
Bukaj
-> J3STER: A pokud píšeš o hliníku, tak mne napadla drobnost, výrobně jednoduchá a přece nedostatková - plíšky pro přichycení plastových štítků na zadní kapotu MB/stovky/Rka
14:23:21
30.01.2016
30.01.2016
J3STER
-> djmaso: Dobrá věc by bylo vyrábět hliníkové nožky ke zrcátům Beskydsport. Ty původní plastové téměř okamžitě praskají a nedrží.
20:40:41
05.12.2015
05.12.2015
Martin136COUPE
18:18:20
05.12.2015
05.12.2015
Čokin
-> Zdenek136: shop.autodilykrc.cz/cz-de
tail-551761-pouzdro-hreben
oveho-rizeni.html
Závitový redukce asi budeš muset pořídit z druhýho kusu řízení a více se snažit při demontáži.
Závitový redukce asi budeš muset pořídit z druhýho kusu řízení a více se snažit při demontáži.
19:08:47
04.12.2015
04.12.2015
Pavel P..
-> djmaso 03.12.15 23:31:20: dají se sezhnat, ale to se člověk musí odtrhnout od facebooků a internetů a vyrazit do terénu.....tzn. autodílů, mototechen, burz apod...
18:04:35
04.12.2015
04.12.2015
castrol
-> Zdenek136: na tie reukcie si zozen sustruznika a naseka ich kolko chces
17:53:51
04.12.2015
04.12.2015
Zdenek136
-> krtik: Plast je v pohodě, spíš ty závitový redukce :/
17:49:05
04.12.2015
04.12.2015
krtik
-> Zdenek136 03.12.15 10:36:56: To bílé plastové by mělo jít ještě sehnat . Doufám..? :)
Pokud by neuměli sehnat v krámě, tak zkus pobočku Šáde, VW ;-).
Pokud by neuměli sehnat v krámě, tak zkus pobočku Šáde, VW ;-).
14:25:21
04.12.2015
04.12.2015
palinator
-> Luky:
Já jenom přesně tušil že to zase proseru. To je tak že jsem chtěl bejt kolegiální a zeptat se kámoše jestli něco nepotřebuje na traktor.
Já jenom přesně tušil že to zase proseru. To je tak že jsem chtěl bejt kolegiální a zeptat se kámoše jestli něco nepotřebuje na traktor.